חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

התפתחות ענף שוק ההון- כיצד זה משפיע עלינו?

מאת: aleshkinaשוק ההון24/02/20121137 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

התפתחות ענף שוק ההון- כיצד זה משפיע עלינו?

ברוב התחומים בחיים, בהם נרצה לעבוד, ואותם נלמד כמקצוע, נצטרך לקבל תעודה בסיוםהלימודים. תעודה זו אומרת, שסיימנו את לימודים, לעיתים כמובן, בתעודה כתוב, איזהציון יש לנו, על מנת שמי שישכור אותנו לעבודה, ידע, מה טיב הידע שלנו בתחום, על פיהלימודים. אין הדבר שונה, גם בקורסים להכרת שוק ההון. בשנים האחרונות, יותר ויותרמקומות, פותחים קורסים לקהל הרחב, ללימודי שוק ההון. קורסים אלו, מאפשרים לאנשים,ללמוד על שוק ההון מהיבטים שונים. מהיבטים מקצועיים ועד היבטים כלליים, אשר אמוריםלשמש אותם, בחיי היום יום. מי שמבקש לעסוק בתחום שוק ההון, חייב להיות בעל תעודה,ולהיות מוסמך לכך.

התפתחות ענף שוק ההון

כיצד יודעים שענף נמצא בהתפתחות? ובכן, יש לכך הסבר פשוט, כאשר התקשורת מתחילהלשים אליו לב, ומייצרת עבורו מוספים מיוחדים וקבועים. קחו למשל את עולם הספורט,בעבר הוא תפס שני עמודים בסוף עמודי החדשות, כיום כבר יש לו מוסף יומי משלו, שלאנדבר על אתרי אינטרנט, ערוצי טלוויזיה, ותוכניות מיוחדות בערוצים המסחרייםוהציבוריים, שמשדרים רק ספורט. לפיכך, אפשר להבין, שהכלכלה, הפכה להיות תחום חשובמאוד, בעל ערך לא רק לעוסקים בדבר, ובעלת עניין עבור כל אחד מאיתנו. מספיק שנסתכלכיצד התקשורת התייחסה בעבר לכלכלה, וכיצד היא מתייחסת אליה היום, כדי להבין, עד כמההכלכלה, זו שלנו וזו של העולם, הפכו להיות שחקנים חשובים בחיינו. אם בעבר היוםמוספים עם מספר עמודים בודדים, בכל עיתון, שהתעסקו בכלכלה בהיבט המאקרו שלה, אזישכיום התקשורת פינתה לכלכלה מקום רחב יותר. עיתון הארץ מפרסם מוסף יומי של יותר מ50עמודים, רק לכלכלה, בנוסף למגזין חודשי. ידיעות אחרונות מפרסם עיתון יומי מיוחדלכלכלה לצד המוסף היומי, מעריב מפרסם אף הוא, מוסף יומי. שלא נדבר על פינות בחדשותשעוסקות בכלכלה, תוכניות טלוויזיה מיוחדות לכלכלה, ובעולם אפילו יש ערוצי טלוויזיהשמתעסקים רק בכלכלה. אז בעבר חשבנו, שמוספים אלו מיועדים לאנשים שעוסקים בבנקאות,בבורסה, למי שמגלגל כספים או למי שרוצה לדעת, מי מגלגל כספים. אך היום, קהל היעדהוא כולנו. כולנו מתעסקים בכלכלה, ולכן את כולנו העיתונים האלו, אמורים לעניין.כולנו צרכנים, כולנו עובדים, כולנו משקיעים, כולנו חוסכים, לכן העיתונים האלו,מדברים לכולנו.

הרשות לניירות ערך, עורכת מבחן הסמכה, עבור מי שרוצה להתעסק בניירות ערך,בבנקים, בבתי השקעות או בבורסה. רק מי שמחזיק בתעודה של הרשות יכול לעסוק בכך. מבחןזה אינו מבחן קל, אך בחלק גדול מהמקומות, בהם יש קורסים להכרת שוק ההון, מקיימים גם קורס שמכין אתתלמידיו, למבחן של הרשות. דוגמא אחרת היא עבודה בבנקים. אומנם הבנקים עצמם מקיימיםקורס משלהם, לשם עבודה אצלם. אך לימודי שוק ההון, מכינים את תלמידיהם לעבודה בבנק, על ידי התמקצעות במושגיםבנקאיים, והיכרות עם עבודה של בנק, דרך חדר עסקאות ועד עבודה פקידותית בדלפקיםהשונים של הבנקים, כפי שהם בנויים במציאות. תעודה רגילה של סיום קורס להכרת שוקההון, יכולה לשמש את בעליה, לשם קבלת עבודה, בחברות שונות. לא מדובר רק בבתי השקעותאו בבנקים, אלא גם בחברות שעוסקות בייעוץ כלכלי, בחברות מסחר שונות, ואפילובעיתונות כלכלית. כמובן, שתעודה כזו יכולה גם לעזור להתקדם בעבודה, עם זה בעבודהבנקאית או מסחרית ועם זה בעבודה רגילה במדורים שונים שלה. לכן יש חשיבות,לסוגהתעודה שמקבלים, ולערך של המקום בו לומדים קורס להכרת שוק ההון, ולערך של הקורסעצמו.

כיצד נבין את מה שיש במוספים הכלכליים?

קורסים להכרת שוק ההון. קורסים שעוסקים בכל התחומים שכתוב עליהם בעיתונים.ממניות דרך חסכונות לטווח קצר וארוך, ועד השפעת הכלכלה הגלובלית על משק הבית שלנו.קורסים אלו יאפשרו לנו לקרוא דו"חות כספיים, להבין מושגים בסיסיים בכלכלה, ובעיקריעזרו לנו להבין, למה כולם מתכוונים, שהם מדברים וכותבים על שוק ההון.

למה כדאי להירשם לקורס שוק ההון?

קורסים להכרת שוק ההון, הם בדיוק כמו כל קורס לימודי אחר. לכן גם חשוב מאוד,לבחון את המקום בו אתם הולכים ללמוד קורסים אלו, בטרם אתם נרשמים אליו. כך לא תצאומופסדים כספית, אך חשוב מכך, כך לא תצאו עם תחושה רעה, שבזבזתם זמן יקר על לימודיםשלא הועילו לכם. במאמר זה, נסביר לכם, כיצד לבדוק את המקומות בהם אתם יכולים לקחתקורסים לשוק ההון. קורס שוק ההון, מיועדים לאלו המבקשים, להיכנס אל שוק ההון באופן מקצועי, אך גםלמי שרוצה להכיר את השוק לצרכים פרטיים. לכן הקורסים חייבים להיות ישימים במציאות,ולהביא בפניכם את המידע ההכרחי ביותר, החדיש ביותר, והפרקטי ביותר. אך אין זה אומר,שאין מקום בקורסים לתיאוריות, אשר עליהם בונים את הפרקטיקה הנדרשת, להיכרות עם שוקההון.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

המומחים באסטטיקה, הסרת שיער בלייזר, הסרת משקפיים בלייזר.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת aleshkina

מאת: aleshkinaמסיבות רווקים ורווקות01/10/131332 צפיות
הוא התלבשוירד למטה לאכול ארוחת בוקר והצטרף לבת שלובמטבח. איש מהם לא דיבר על מה שקרה מחוץלחדר האמבטיה,ודן ציינו שהוא צריך לצאת ללכתלאונים . לואיז ציינו שהיא הולכת רכישה עם חבר בבית הספר והם היו גם לחזור לביתו ביחד כמו שלא היה סגל באותו שבוע. דן נישק את הבת שלו עלמצחוויצא לעבודה.

מאת: aleshkinaמסיבות רווקים ורווקות01/10/131252 צפיות
לואיז.... לא מרגישה טובה מאוד ... . היא הרימה את מבטווראתה עלהתחת לבושי הביקיני הקטן מתפתלבכניסה שלהכלואיז חיפשו את המדף . אמנדה הגיעה והתחילה ללטף את התחת הקטן עם שתי האצבעות לוחצות ומשפשפת את חברתה. לואיז תפסה אתשדהמהמדף ומעדכהיה להיות ליטף את התחת שלה . שניהם נפלו על הרצפהואמנדה הייתה הראשונה לפעולה. לואיז נחתה על ארבעוהתחת שלה הזדקר . אמנדה תפסה אותה פעם נוספתוהסטה לגזרים את החומר, החלה להשתמש בלשונה על החברה שלה 10 שנה קודם לכן . היא דחפה את הלשון שלה בתוךהכוס נטולת שיער מעט לאחר מכן עלית

מאת: aleshkinaמסיבות רווקים ורווקות01/10/131416 צפיות
לואיז הייתה עדיין מחזיקה את הקופסה, אבל את התוכןשנשפך על השטיח. מה איתך כוזב אמנדה, בבקשה להפסיק ........ להפסיק . היא התחילה ליהנות ממה שסיים להוהמשיכה למחות במתינות עלהפלישה לגופה. היא יכלה לראות את זין הצעצוע, על השטיח והופתעה עד כמה גדול היה חלק מהם . פתאום היא התרחקה והתעמתה עם אמנדה . הפנים הקטנה והמתוקות שלה הייתה מרוחברוק והוא או היא תפסה את לואיז שוב ונשקה אותהמלאבפה. לואיז השתנקה וניסתה לדחוף את אמנדה משם. כתחליף את ידה נגעה בתליוןוהיא או הוא החזיר את הנשיקה החמה, הלחה חלקלקה באופן מי

מאת: aleshkinaאסטרולוגיה01/10/131795 צפיות
כמות גדולה - כדי שתוכל הצלחהבשנה הקרובה הולכת להיותהרווח לא משנה את היתרונות הטובים להתעלות כמה 1 כי מסוים מפורסם שפע המזל שלך. זה 12 החודשים לפיה תוכל לפתח הזדמנויות רגשות טובות וסוף העמוד הדברים יכול להתאים לטובתךותאפשר כדי שתוכל 12 חודשים של כראוי לרווחתה ושגשוג -וכל קורסבלהעיף. נצל אתההזדמנות שלך להיות הרבה זה יכול להיות 12 חודשיםואל תהסס ללכת במקרה שאתה מתבקשלהישגים שיוכלו למקסם את האחוזים הפוטנציאליים כמה האחרון וקשים.

מאת: aleshkinaאסטרולוגיה01/10/131687 צפיות
מותג חדש לגמרי 12 חודשים מתחילים וכל מרווח מסמלבגין כזה מלווה בהנאה ובציפייה , כולנו מקוויםלשנה טובה גדול יותר, בכל המקום בחיינו, בשנהשהיה נותנת לנו את המתנות . כל אחד מאיתנו עשוי לרצות ללמוד על מה מוכן לנו12 חודשים , ייתכן שתצטרך עםתחזית שנתית שאינו ציבורי תוכל לגלות בעיות האחרון .

מאת: aleshkinaאסטרולוגיה01/10/131456 צפיות
כולנו מכירים את רעיון אסטרולוגיה. כולנו יודעים שיש אנשים המוצאים את עצמם שמאמינים שזה הסלבריטאים יכולים לנבא את העתיד בצורה זו או אחרת. אנשים המוצאים את עצמם לא מעט נוהגים לקרוא את הטור של הורוסקופ בעיתון. הורוסקופ הוא למעשה תחזית אסטרולוגיה אישית. הורוסקופ נכתב על כל מזל ומזל: על דלי, על דגים, על טלה, ועל כל שאר המזלות על עולה בקנה אחד עם סדרם בגלגל המזלות. אנשים רבים מתכננים את הנוכחי שלהם או את בשבוע שלהם על בתגובה התחזית שנכתבה בטור הורוסקופ בעיתון, ובטוחים שזה הדבר שמסייע להם לחיות את חייהם

מאת: aleshkinaזוגיות ואהבה05/12/121516 צפיות
ליווי עסקי נגמר הנוכחי המפתח על ההישג בשביל עקרון חברת ובעלי חברות קטנים וגדולים, כאלו שטמון בהם הפוטנציאל להשיג ולהתנהל בחכמה, מסדרון הם צריכים עזרה חיצונית שתאפשר להם להיות יותר מקצועיים ומובילים בתחום שלהם. ליווי עסקי הוא בדרך כלל מה שהופך מנהל ממוצע לראש חברה מבריק, לאחד שמסוגל להוביל את החברה שלו למימוש ולשגשוג אמתי.

מאמרים נוספים בנושא שוק ההון

מאת: kereninaשוק ההון08/02/214035 צפיות
דברי הסבר על חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, עיקרי החוק, על מי הוא חל, מי פטור מחוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, ההיסטוריה של החוק ועוד!

מאת: גיא חזןשוק ההון25/11/193455 צפיות
יתכן מחיר מניה של 1 דולר שישקף לחברה שווי שוק של 3 מיליארד דולר לעומת מחיר של מניה אחרת עם מחיר של 20 דולר שישקף לחברה שווי שוק של חצי מיליארד דולר.

מאת: גיא חזןשוק ההון28/04/193241 צפיות
תארו לכם שהיה לכם מקור שמדווח בכל דרך שתבחרו – שיחת טלפון, מייל, סמס, פקס, יונה, מורס – "זה הזמן לקנות מניות".

מאת: גיא חזןשוק ההון24/02/1910497 צפיות
אז מי צודק? כולם צודקים וכולם טועים. תארו לכם מה קורה לחזאי שצפה לפני שבוע שבחודש מרץ השוק נופל – וזה קורה. תארו לכם..

מאת: רוני הכהןשוק ההון06/01/192998 צפיות
בוחרים להשקיע עם בית השקעות שמכיר את שוק ההון ויודע ליצור את ההשקעה הכי טובה ללקוחותיו.

מאת: רוני הכהןשוק ההון08/07/182839 צפיות
צריכים לפתוח תיק השקעות ולהבין מה עושים איתו.

מאת: רוני הכהןשוק ההון27/05/181751 צפיות
זה רק הגיוני כי גם הצורה שבה מבצעים ניהול תיקי השקעות תעבור את אותו הזעזוע, עם שלל של יתרונות חדשים שרק מגבירים את התחרות ויוצרים את השירות הכי מתקדם עבור כל לקוח.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica