חפש מאמרים:
שלום אורח
30.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך לבחור סוכן ביטוח לעסק?

מאת: ישראל שווידביטוח עסק25/02/20121072 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

סוכן הביטוח הוא חוליה חשובה בתהליך רכישת הביטוח,הוא האיש שבו תלוי עתיד העסק, הוא צריך להיות ישר, נאמן, מקצועי, שמכיר את העסק שלכם מבפנים ומבחוץ, שיהיה עם האצבע הדופק, שיכיר את השינויים שחלים בו מידי פעם, שיכיר את הקשיים שלכם ושל העסק, בקיצור שתרגישו שאתם בוטחים בו.                

כל הבטחה או התחייבות של הסוכן כלפיכם מחייבת את חברת הביטוח כאילו שזו הבטחה או התחייבות שלה ולכן יש לקבל כל הבטחה או התחייבות כזו בכתב ולא רק בעל פה.

קיימת אפשרות למנות את סוכן הביטוח לנציג שלכם כלפי חברת הביטוח אך אפשרות כזו אינה מומלצת עבורכם.

אל תיתפתו למודעות ולתשדירי פרסומת שמבטיחות לכם את המחירים הזולים ביותר, כי בסופו של דבר זה יעלה לכם ביוקר ואין מתנות חינם.

קבלו המלצות מחברים, מכרים, בעלי עסקים, וחפשו סוכן ביטוח מומחה כפי שאתם מחפשים רופא מומחה בתחומו שאתם יכולים לסמוך עליו כי בו תלויים עתידכם ובריאותכם..

חלק מסוכני הביטוח נוטים לרכז את עיקר המאמצים בענפי ביטוח המועדפים עליהם ושבהם הם רוכשים ידע ונסיון מקצועי רב, לדוגמא ישנם כאלה שמעדיפים לעסוק בענפי ביטוח חיים ופנסיוני ואת יתר הענפים יראו כחשובים פחות ושאותם עליהם לבטח בכדי שהמבוטחים שלהם לא יתפתו לעבור לסוכן מתחרה ומכאן שהמומחיות שלהם בתחומים אלה מן הסתם פחותה ולכן חפשו את סוכן הביטוח שמומחה בתחומי הביטוח אותם אתם מעוניינים לרכוש, לא חייבים לשים את כל הביצים בסל אחד.

חשוב מאד להיות עם האצבע על הדופק ולעדכן את סוכן הביטוח בזמן אמת על כל שינוי בעסק, אם זה ברכישת ציוד חדש, שינוי במצבת כוח אדם, הוספת תחום בעיסוק ושינויים במלאי, רצוי להפגש עם הסוכן לפחות פעם בשנה כחודש לפני חידוש הביטוח ורצוי אצלכם בעסק, להגיע איתו לסיכום לגבי סכומי הביטוח בחידוש לעבור שוב על הכיסויים שנותן לכם הביטוח ולא להתבייש לבקש הנחה בעיקר אם השנה עברה ללא נזקים ותביעות.

 

 



תגיות המאמר: סוכן ביטוח, ביטוח עסק


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ישראל שוויד - ניהול סיכונים בביטוח

WWW.BEDEKBIT.CO.IL

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ישראל שוויד

מאת: ישראל שווידביטוח עסק26/02/127997 צפיות
המאמר מסביר מדוע כדאי להשתמש בשרותיו של מנהל סיכונים שהוא יועץ ביטוח

מאת: ישראל שווידביטוח עסק26/02/127235 צפיות
המאמר מתאר את הבעיתיות של ביטוח העסק הקיים וכיצד ניתן להתגבר על המוקשים שבביטוח זה

מאת: ישראל שווידביטוח - כללי26/02/121072 צפיות
המאמר נותן יעוץ למבוטח כיצד עליו לנהוג בזמן רכישה ואו חידוש הביטוח והוא מתאים לרוב סוגי ביטוח הרכוש והחבויות.

מאת: ישראל שווידביטוח - כללי26/02/12980 צפיות
מהו פרוייקט נדל"ן וכיצד ניתן לבטחו

מאמרים נוספים בנושא ביטוח עסק

מאת: שרון צרפתיביטוח עסק03/12/153526 צפיות
ביטוח עסקים מאפשר להגן על העסק מפני הסתבכות כספית שיכולה להתרחש לאחר תאונה שקרתה ללקוח בבית העסק, גניבה של ציוד יקר מן החנות או אפילו מקרה של שריפה שמצריך סגירה של העסק עד לסיום השיפוצים והרכישה של ציוד חדש. כל אלה עולים הרבה מאוד כסף לבעלי עסקים, וכאשר הם נמצאים רק בתחילת דרכם אותו ביטוח לעסק יכול להיות הבדל בין עסקים כרגיל לאין עסקים.

מאת: ליאורביטוח עסק12/02/152500 צפיות
מצלמות אבטחה לעסק באזור המרכז, מגנות על עסקים מניסיונות פריצה. לעתים עסקים נדרשים ע"י חברות הביטוח שלהם, להתקין מצלמת אבטחה, בשביל לקבל ביטוח במחיר זול יותר, או בשביל לקבל ביטוח מקיף יותר.

מאת: דניאל seoביטוח עסק15/05/1413056 צפיות
יו"ר חברת c.f פרח החזקות חיים פרוימוביץ בשיתוף פעולה נוסף עם חברת מיזמים אחת החברות הגדולות בתחום הנדל"ן הישראלי. במיוחד תחום תמא 38 ופינוי בינוי. כאשר הפרויקט הראשון הולך להיות בניין בהרברט סמואל, שצפוי להיות אחד הבניינים המרשימים בתל אביב.

מאת: שלמה ברקןביטוח עסק05/07/132302 צפיות
דרישות המיגון של משטרת ישראל המופיעות במפרט המצורף מאה הינן דרישות התעלמות בשינויים ובחידושים המופיעים בתקנים הבינלאומיים ,ובתקן בישראל . המשטרה מפיקה מפרטים מיושנים אשר במקרים רבים כמו במקרה זה אינם רלבנטיים לתקנים העדכניים

מאת: דניאל seoביטוח עסק28/02/131934 צפיות
הלוואה חוץ בנקאית נשמעת כמו משהו מאוד מפתה כיוון שזה נשמע כאילו זה לא כרוך כלל בבנק והם לא יודעים דבר על העבר האומלל שלך. זה אולי נכון אבל בואו בכל זאת נבדוק יחד מה זה אומר לקחת הלוואה חוץ בנקאית ולמי זה מתאים. הרי לרוב אנו נוטים להיות זהירים בדברים שאנחנו לא מכירים, אז בואו נכיר יחד את הדברים כדי שנוכל להיות רגועים יותר בכל הקשור להלוואות חוץ בנקאיות.

מאת: גיל שושיביטוח עסק17/09/128131 צפיות
במאמר הקצר אותו הבאנו בפניכם הצגנו כמה זוויות בנוגע לביטוחים שונים להם אתם נזקקים בתור בעלי עסקים שונים. אין כל ספק כי הביטוחים האלו הם הדרך היחידה עבורכם לישון יותר בשקט כשאתם מנהלים את העסק שלכם. חשוב שתהיו

מאת: ronyotביטוח עסק17/09/129219 צפיות
מאד פשוט: כל מערכת פנימית שאינה נגלת לעין, אין זה אומר כי אינה זקוקה למגע אנושי. מערכת המנדפים במקומות עבודה ציבוריים, תעשייתיים וכן בבית, זקוקה לבדיקת תקינות ולניקיון, אחת לכמה זמן. כמה בדיוק? זאת תחליט החברה אשר מתמחה בסוג המנדף, על פי רוב זו אשר התקינה אותו ובדקה מה מטרת השימוש בו ושיכללה אותה עם עוד כמה פרמטרים נוספים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica