חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ביטוח פרוייקט נדל"ן

מאת: ישראל שווידביטוח - כללי26/02/2012979 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פרוייקט נדל""ן - סיכונים

כשאנו שומעים את המושג "פרוייקט נדל"ן" מיד עולה בדמיוננו תמונה של שכונת מגורים "סביוני הסביונים" עם בניינים רבי קומות, מנופים, משאיות בטון שופלים וטרקטורים והרבה פועלים זרים.

אז לא בדיוק, "פרוייקט נדלן" יכול להיות גם בניית בית בודד צמוד קרקע, או חיזוק יסודות והוספת קומה בבנין מאוכלס (תמ"ה 38) ועוד מגוון רחב של סוגי מבנים הנבנים באיזורים גיאוגרפיים שונים , בסוגי קרקע שונים, בשטח פתוח או בשטח בנוי, בעיר או באיזור של בניה צמודת קרקע, המבנים יכולים להבנות למטרת מגורים, מסחר, תעשיה, משרדים וכו'.

מאחר והקשת כל כך רחבה יש להתאים את הביטוח של הפרוייקט בהתאם לצרכים ולסיכונים בשטח. לדוגמא: בניית מבנה מגורים בשטח בנוי מסוכן  יותר לסביבה הקרובה מאשר בניית מבנה מגורים באיזור פתוח או בלתי מאוכלס.

סוג הקרקע עליו נבנה הפרוייקט גם הוא אחד הגורמים שיש להביא בחשבון, אין דומה חפירה והצבת יסודות בקרקע חולית, או בקרקע סלעית, בנוסף יש לבדוק את גובה מי התהום בכדי שלא יציפו את השטח שבו חופרים ומציבים את היסודות ואפשר להמשיך בדוגמאות רבות נוספות.

ביטוח הפרוייקט

על מנת לבטח פרוייקט נדל"ן על סוכן הביטוח ו/או יועץ הביטוח ללמוד ולהבין את הסיכונים הכרוכים הן לפרויקט עצמו במהלך ההקמה והן לסביבתו (צד ג') בכל אחד משלבי ההקמה, החל מהחפירה להצבת היסודות ועד לשלבים הסופיים של הגמר, ללא הבנתם והכרתם יתכנו פיספוסים שעלולים לגרום לאי הכללתם של חלק מהסיכונים בכיסוי הביטוחי.

לפוליסת "ביטוח קבלנים" שלושה פרקים

א.פרק המכסה נזקים לפרוייקט במהלך ההקמה

ב.פרק המכסה נזקים לצד שלישי

ג.פרק המכסה את אחריות המעביד כלפי עובדיו בפרוייקט

לרוב חברות הביטוח ישנה מחלקה העוסקת ב"ביטוח  הנדסי" ,ענף ביטוח זה מבטח בין היתר הקמת מבנים מסוגים שונים בפוליסה הנקראת  "ביטוח קבלנים" פוליסה זו שונה מפוליסות ביטוח רכוש וחבויות בזה שהיא לא פוליסה שנתית אלה פוליסה המתארכת לכל תקופת הקמת הפרוייקט, החל מתחילת העבודה בשטח ועד למסירת המפתחות למזמין, .                                                                                                                                                                                             סכום הביטוח נקבע מראש לפי שווי הפרוייקט בתום ההקמה ואיננו משתנה לאורך התקופה, תאריך גמר ההקמה הוא תאריך משוער ולכן רצוי להוסיף מספר חודשים לתאריך תום תקופת הביטוח בכדי שלא יהיה צורך לבקש הארכה דבר שיגרום לתוספת בעלות הביטוח,חברות הביטוח אינן מעוניינות  להתחיל לבטח פרוייקטים שנמצאים כבר בתהליך הבניה ולכן יש להערך לביטוח מראש, כאשר הפרוייקט עדיין על הנייר.

ישראל שוויד – ניהול סיכוני ביטוח לעסקים

www.bedekbit.co.il

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ישראל שוויד - ניהול סיכונים בביטוח

WWW.BEDEKBIT.CO.IL

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ישראל שוויד

מאת: ישראל שווידביטוח עסק26/02/127997 צפיות
המאמר מסביר מדוע כדאי להשתמש בשרותיו של מנהל סיכונים שהוא יועץ ביטוח

מאת: ישראל שווידביטוח עסק26/02/127235 צפיות
המאמר מתאר את הבעיתיות של ביטוח העסק הקיים וכיצד ניתן להתגבר על המוקשים שבביטוח זה

מאת: ישראל שווידביטוח - כללי26/02/121072 צפיות
המאמר נותן יעוץ למבוטח כיצד עליו לנהוג בזמן רכישה ואו חידוש הביטוח והוא מתאים לרוב סוגי ביטוח הרכוש והחבויות.

מאת: ישראל שווידביטוח עסק25/02/121072 צפיות
בחירת סוכן ביטוח לעסק תשפיע בהרבה מקרים על עתידו במקרה של אירוע בו נגרם נזק שעלול למוטט אותו, ולכן בחירת סוכן מקצועי ואמין שילווה את בעל העסק היא המפתח לעתידו.

מאמרים נוספים בנושא ביטוח - כללי

מאת: רוני הכהןביטוח - כללי04/06/172791 צפיות
הקושי רק עולה כאשר מגלים עד כמה צריכים לעבוד על מנת לקבל מה שחשים שמגיע בזכות, ולא מתוך חסד שמעניקים המוסד שבו מעסקים והמוסדות הרלבנטיות של המדינה.

מאת: עידן שלומןביטוח - כללי04/06/174825 צפיות
רוצים לדעת איך עובדת המסלקה הפנסיונית בפועל? איך עושים סדר בביטוחים מבלי לשלם כפל ביטוח? אם אתם רוצים לחסוך כספים , זה הזמן לדבר על תמונה מקיפה אודות חיסכון של כל אדם במדינת ישראל.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח - כללי12/04/164251 צפיות
נהג צעיר על פי חוק הוא נהג שלא מלאו לו עדיין 24 שנים.

מאת: Roei Kalvoביטוח - כללי10/03/163531 צפיות
כל ההיבטים שצריך לדעת לפני שסוגרים ביטוח צלילה - כנסו ותלמדו כדי שלא יעבדו עליכם!

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח - כללי15/08/155316 צפיות
בחיי היום יום אנו מקבלים החלטות שונות על בסיס מאפיינים, על חשבון העלות הכלכלית עבורנו, במאמר זה נסביר איך לבצע השוואת מחירים גם לענפי הביטוח וניתן לכם כלים שונים לביצוע השוואה טובה ואמיתית.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח - כללי06/07/154853 צפיות
נמצאים לפני קניית דוד חשמל? אם גם אתם מצאתם את עצמכם בהתלבטויות לגבי רכישת המכשיר, כאן תוכלו לקרוא הדרכה אובייקטיבית המתייחסת לפרמטרים השונים שתוכלו לבדוק בכל דוד, ולהחליט האם הוא מתאים לסוג השימוש שאתם מייחלים לו.

מאת: רוני הכהןביטוח - כללי01/07/154758 צפיות
את כל אלה מכסים סוגים שונים של ביטוחים המעניקים לנו סוג של שלווה ורוגע בנוגע לכל אספקט בחיים שלנו, תמורת תשלום חודשי. הכיסוי הביטוחי משתנה מחברה לחברה אשר בוחרת את מי לבטח, באלו תנאים ותמורת איזה תשלום חודשי. גם אם אתם צריכים לפנות אל חברת ביטוח באשקלון, אתם תמיד תמצאו מגוון רחב של חברות מבטחות עבור הסוגים השונים של פוליסות ביטוח.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica