חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הרזייה לאחר הפסקת עישון

אומרים כי הפסקת עישון גורמת להשמנה, אם כך האם כדאי להתחיל לעשן על מנת להגיע למצב של הרזייה? ודאי שלא. שהרי כאן, לא כל האמצעים כשרים.

הפסקת עישון הינו תהליך נכון וחיובי, דרכו מתנקה הגוף מן הרעלים המזיקים שבו. הסיגריה מכילה את מרכיב הניקוטין שגורם להתמכרות ולרצון הזה להמשיך עוד ועוד לעשן. אין ספק בכך שהחלטה על הפסקת עישון הינה החלטה קשה ולא פשוטה, אך בעזרת ליווי נכון- נוכל להשיג תוצאות טובות.

כאשר אדם מבצע הפסקת עישון, הגוף שהיה רגיל לקבל חומרים מסוימים מתחיל להגיב בצורות מסוימות, מערכת העיכול עשויה להשתנות ומצב זה גורם להשמנה שהיא ללא ספק תוצאה הפוכה מזו של הרזייה.

בתהליך הפסקת עישון הדחף לסיגריות מתחלף בדחף לאכילת מתוק, וידוע שאכילה מרובה של דברי מתיקה גורמת להשמנה, ובוודאי שמשיגה את התוצאה ההפוכה של הרזייה.

אדם יכול להתחיל תהליך של הרזייה לאחר שביצע הפסקת עישון, אולם יש לשים לב כי הגוף עשוי להיות חלש מבחינה פיזית ולכן תהליך הרזייה נכון ככול שיהיה עלול לסכן את הגוף ולדרדר אותו. הרזייה נכונה טוב שתיהיה מלווה ביעוץ של תזונאי או כל מומחה בתחום זה, תהליך קיצוני של הרזייה עלול להחליש את הגוף ולהביאו למצבים מסוכנים.

איך נדע שניתן להתחיל במלאכת הרזייה? כמו שגופנו מאותת לנו על צרכים של רעב, שובע, וכדומה, כך יאותת לנו הגוף כשהוא במצב חזק מספיק על מנת שנוכל לפצוח בדיאטה.

באם התחלתם הפסקת עישון ואתם מרגישים שאת מתחילים להשמין, אין צורך להיבהל, כיוון שכפי שאמרנו קודם לכן, הפסקת העישון עשויה לגרום להשמנה. אך אל דאגה, ישנן דיאטות רבות שיוכלו לעזור לכם לחזור למצב טוב של הרזייה.

מלבד אכילת יתר ניתן כמובן גם לעשות ספורט, הרזייה תוכל להתבצע באם תקבעו לעצמיכם זמנים מדויקים של עשיית ספורט: הליכה, הרמת משקולות, ריצה, הכל כמובן בהתאם למצב הגופני. הרזייה מיידית לרוב אינה קורית כך במקרה, אלא אם התברכתם בגנים טובים, לרוב יש לעבוד קשה על מנת להגיע למצב של הרזייה מספקת.

הרזייה לאחר הפסקת עישון היא קשה יותר כיון ש הרזייה צורכת מאמץ גופני ונפשי גם יחד וזאת לאחר המאמצים הרבים שהושקעו בפעולת הפסקת עישון. על מנת לקבל תוצאה טובה של הרזייה יש להצטייד בסבלנות רבה וכמובן בכללים בריאים ומאוזנים לגוף ומתאימים לגיל.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת ask4web מתמחה בתחום הקמת אתרים | קידום אתרים בגוגל

אתרים מומלצים:

מגוון - שליחויות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ask4web קידום אתרים

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון03/03/131784 צפיות
במאמר זה נדבר על מגבונים לחים ועל מגבוני נייר, למידע נוסף אודות מגבונים לחים היכנסו לאתר

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון03/03/131833 צפיות
במאמר זה, נדבר על מטאטא ועל הייתרונות של מטאטא איכותי, בנוסף נדבר על יעה, למידע נוסף אודות מטאטא היכנסו לאתר

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון03/03/131642 צפיות
במאמר זה, נדבר על אריזות מזון וכמו כן, על סינרים, למידע נוסף אודות אריזות מזון היכנסו לאתר.

מאת: ask4web קידום אתריםקניות 26/02/132089 צפיות
כל מה שצריך לדעת בשביל להשיג חולצות עם הדפסה שלכם, וגם על מה תוכלו להדפיס.

מאת: ask4web קידום אתריםקניות 26/02/131540 צפיות
כל מה שצריך לדעת בשביל להשיג חולצות עם הדפסה שלכם, וגם על מה תוכלו להדפיס.

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון13/02/131682 צפיות
מחפשים חברת ניקיון במרכז ? שירותי ניקיון משרדים הינם לא עסק פשוט - אישורים , עבודה נקייה, עמידה בלו"ז . כדאי להכיר כמה פרטים לפני .

מאת: ask4web קידום אתריםצילום אירועים12/02/131678 צפיות
במאמר זה נדבר איתכם על צלמים במרכז וכמו כן, על צילום ארועים, למידע נוסף אודות צלמים במרכז ובכלל היכנסו לכאן.

מאמרים נוספים בנושא דיאטה ותזונה

מאת: יעקב קובי עזראדיאטה ותזונה06/03/201556 צפיות
קובי עזרא ויטמין D כנגד זיהומים - ויטמינים. לאחר התפרצויות שפעת H1N1 בשנת 2009, המליצו בחום על כל עובדי הבריאות והחולים להיבדק ולטפל במחסור בוויטמין D כדי למנוע החמרה של דלקות בדרכי הנשימה. ויטמין D מפחית גם את ייצור הציטוקינים הפרו-דלקתיים, מה שעלול להפחית את הסיכון לסערת ציטוקין בזיהום H1N1.48

מאת: מאיה אהרונוביץדיאטה ותזונה27/10/191994 צפיות
טיפים מסדנת תזונה- כיצד להקפיד על תזונה בריאה בשעות העבודה

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה08/08/181694 צפיות
שורש מאקה הוא שורש מופלא הגדל בהרי האנדים. הוא מכיל את כל אבות המזון ומוגדר כמזון על. מחקרים מראים על סגולות רבות שיש לשורש בתחומים שונים. כיצד מאקה יכול לעזור לכם ולמה כדאי לכם לצרוך אותו.

מאת: דודישדיאטה ותזונה16/03/181278 צפיות
כיום כולנו יודעים שעודף משקל הוא לא בריא. אורח החיים העכשווי הביא לנו את שומן הטראנס, העבודות הסטאטיות וחוסר התזוזה שלנו לאורך היום

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/189691 צפיות
מגנזיום הוא מינרל חשוב לתפקוד תקין של גוף האדם, מבדקים בישראל מצאו שהישראלים סובלים מחוסר חמור במגנזיום בערבות הרגלי השתייה בישראל. כיצד מגנזיום משפיע על הגוף והאם כדאי לי לצרוך אותו?

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/181494 צפיות
תבלין הכורכום הפופולרי משמש את התרבות ההודית כבר אלפי שנים בטיפול בבעיות בריאותיות שונות. מחקרים אחרונים על תבלין הכורכום השאירו את המומחים פעורי פה לנוכח היכולות האנטי דלקתיות שבחומר הפעיל בתבלין הכורכום - הכורכומין. כיצד הכורכומיו עובד וכיצד הוא יכול לסייע לטיפול בבעיות רפואיות שונות.

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה15/01/181566 צפיות
גרסיניה קמבוג'יה הוא להיט הרזיה שכבש את העולם בעקבות תכניתו של ד"ר אוז מתכנית הבריאות האמריקאית. כיצד גרסיניה קמבוג'יה יכול לסייע לכם לרדת במשקל?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica