חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קורסי אומנות ועיצוב תכשיטים

מאת: רוני מיכאלעיצוב28/02/20121067 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רוצות ללמוד עיצוב תכשיטים? מעוניינות בקורסי אומנות שונים? אוהבות לעבוד עם הידיים בתחומי יצירה שונים, אבל אף פעם לא ממש למדתן את זה ברצינות? יש פתרון  - קורסי אומנות רבים מחכים לכן, שתלמדו בהן ללא כל ידע מוקדם או מיומנות קודמת. קורסי אומנות מיועדים גם למתחילים וגם למתקדמים, וגם לכאלו שרוצות לעסוק בתחומים ספציפיים או לשלב כמה טכניקות שונות בתחום ההתעניינות שלהן.

קורסי אומנות – למה הכוונה?

קורסי אומנות ושילוב אומנויות זו הכוונה כשאומרים קורסי אומנות יצירתית. קורסי אומנויות משלבים מגוון רחב של אומנויות באופן כזה, שמאפשר לתלמידה לחוות סוגים שונים של אומנויות מתחומים שונים, ולשלב ביניהם או להתמקד באחד שמועדף עליה. התחומים הנלמדים בקורסים אלה הם: קורסי אומנות הפסיפס, אומנות בעיסת נייר, אומנות בטקסטורות, שיפוץ רהיטים, אומנות צריבה על עץ ומרקמי עץ, וכמובן איך ללמוד עיצוב תכשיטים, ציור ופיסול בחומרים שונים. כל אלה הם קורסי אומנות. להלן כמה דוגמאות של קורסי אומנות שכיחים שניתן ללמוד אותם:

•    קורס אומנות מרקמים וטכניקות לשיפוץ רהיטים – קורס/סדנא המשלב טכניקות עבודה בעץ וקנבס בשילוב רקעים בצבעי אקריל, מפיות, תלת מימד והקשיית נייר. קורס זה יאפשר לכן לשפץ כל רהיט מכל חומר ולחדשו או להחזיר לו את יופיו המקורי.
•    קורס אומנות הטקסטורות – קורס המשלב בדי קנבס ותמונות יחד עם טקסטורות העשויות ממשחות עיצוב שונות, חרוזים, בדים וחומרים אחרים.
•    קורס אומנות עיסת נייר –  קורס המתמקד בחומרים ממוחזרים שבמהלכו נלמדות טכניקות בעבודה עם עיסת נייר על שלל אפשרויותיה. הכל מיצירת כלי קטן ופשוט ועד ייצור בובות גדולות על כל פרטיהן.
•    קורס אומנות הפסיפס – קורס זה מלמד אתכן לשלב בין אבנים קטנות או זכוכיות לחפץ מסויים. בקורס לומדים טכניקות של חיתוך זכוכית והדבקה על משטחים. טכניקת הפסיפס מתאימה לעבודה על גבי מראות, שידות, ויטרינות, מסגרות עץ, שולחנות, מגשים, ואזות וכדומה.
•    קורס אומנות צריבה על עץ –  הקורס מקנה ידע בטכניקה שהיתה נפוצה בתקופת הרנסנס. הצריבה נעשית על משטחי עץ ובעזרת צורב חשמלי. את המשטחים הצרובים צובעים לאחר מכן בדיו מיוחד המחקה את גווני העץ השונים.
•    קורסי אומנות בציור – קורסים אלה מקנים ללומדות את בסיס הציור והתנסות ברישום, צבעי מים, אקריליק וכדומה. בקורסים אלו נלמדות תורות ציור שונות והן מיועדים לקהל הרחב.
•    קורסי אומנות הפיסול – הקורס מעניק ידע בטכניקות פיסול בסיסיות וכן בפיסול קרמי, המשלב מיומנות צביעה בזיגוג, חותמות, הטבעות, עיטורי זהב וכדומה.
בקורסים משתתפים מספר תלמידים מצומצם, כדי לאפשר מגע ישיר ואינטימי בין המדריכה לתלמידות ולליווי אישי בדרך היצירה המיוחדת לכל אחת ואחת.


כיצד ללמוד עיצוב תכשיטים?

עיצוב תכשיטים הוא חלק ממאגר גדול של קורסי אומנות בו לומדת התלמידה כל הנחוץ כדי לעצב תכשיטים וליצרם. הקורסים מתחלקים לקורסי מתחילים וקורסי מתקדמים ובכל רמה ושלב מתמקדים בטכניקות שונות של עיצוב תכשיטים החל מהטכניקות הקלות ביותר ועד לטכניקות המצריכות מיומנות גדולה ותירגול רב.
עיצוב תכשיטים הינה אומנות חובקת עולם ומגוון החומרים והטכניקות הם רבים מאד. השתלמות בתחום זה מצריכה התמקדות בכמה וכמה שיטות והבנה של שילוב חומרים בעיצובים שונים. את כל זאת תוכלו ללמוד בקורסי עיצוב תכשיטים שונים.


שילוב של קורסים כגון: עיצוב תכשיטים (קורס בסיסי), פריסטייל (קורס מתקדמים), סריגת תכשיטים, קשירות פנינים, קשירות פירואניות, ואף ריקוע מתכת המשלב תכשיטנות יכול להקנות לכן מיומנות ספציפית בכל אחת מהשיטות, ולאפשר לכן לבחור את השיטה המועדפת עליכן לעיצוב וייצור תכשיטים. כמובן שניתן לשלב בין הטכניקות השונות וליצור תכשיטים בסגנונות מעורבבים.



 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוני מיכאל

מאת: רוני מיכאלתיירות ונופש - כללי21/05/157019 צפיות
אי אפשר להזכיר את צרפת מבלי לחשוב על מגדל אייפל והלובר המפורסמים. אך לצרפת יש כל כך הרבה להציע למבקרים בה. אטרקציות תיירותיות ופארק שעשועים, היסטוריה, מבנים ונופים עוצרי נשימה.

מאת: רוני מיכאלתיירות ונופש - כללי21/05/152121 צפיות
אי אפשר להזכיר את צרפת מבלי לחשוב על מגדל אייפל והלובר המפורסמים. אך לצרפת יש כל כך הרבה להציע למבקרים בה. אטרקציות תיירותיות ופארק שעשועים, היסטוריה, מבנים ונופים עוצרי נשימה.

מאת: רוני מיכאלבריאות השן08/04/156076 צפיות
על פניו, רופא שיניים הוא לא מהמקצועות הנחשקים ביותר בישראל. אמנם מדובר במקצוע של רופא לכל דבר, אך משום מה ישנה מחשבה בקרב לא מעט אנשים שתפקיד רופא השיניים משמעותי פחות מתפקידם של שאר הרופאים, שכן אין הוא קובע דבר אודות חיים ומוות של כל לקוח.

מאת: רוני מיכאלאטרקציות23/03/153451 צפיות
פעמים רבות אנו רוצים לצאת מהשגרה מבלי לשבור את קופת החיסכון. ובכן נסיעה לחו"ל היא חוויה בפני עצמה, אבל כדי להעביר שבת מהנה עם החברים והמשפחה לא צריך יותר מדי. לא סתם אומרים שארץ ישראל היא "ארץ זבת חלב ודבש" יש בה מדבר מצד אחד, יערות וטבע מתפרץ בקצה השני וים מדהים לכל אורכה.

מאת: רוני מיכאלקניות 29/12/142699 צפיות
כל עסק חייב שיהיו לו לקוחות. לאחר שהעסק השיג את הלקוחות שלו, חשוב לא רק להעניק להם את מבוקשם אלא גם לשמור עליהם כך שאלו יחזרו לבצע רכישות נוספות.

מאת: רוני מיכאלאדריכלות פנים28/12/141927 צפיות
מעולם לא הייתה חשיבות לארונות כמו שיש בשנים האחרונות. האדם המודרני אוהב לצבור עוד ועוד בגדים, מותגים, חליפות, נעליים ולכל זה צריך שיהיה מספיק מקום.

מאת: רוני מיכאלאירועים וחתונות – כללי22/12/141778 צפיות
גן אירועים לחתונה הוא המקום המושלם לחגוג בו את האירוע המיוחד ביותר של החיים שלכם. החתונה היא רגע מאושר אשר אוסף אליו לא רק את הזוג המאושר אלא גם את קרובי המשפחה והחברים, כך שכולם רוצים ליהנות יחדיו במקום מיוחד ואין מקום טוב יותר מאשר גן אירועים לחתונה כדי לחגוג בו.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב

מאת: דרור אטריעיצוב28/10/172514 צפיות
עבודות של אחזקת נדל"ן מתבצעות על ידי חברות מיוחדות של תחזוקה, ניקיון ושאר שירותי גננות ותיקונים. בנייני מגורים ובנייני משרדים בערים הגדולות זקוקים לעבודות שוטפות של תחזוקה בכל שעות היממה. משרדים גדולים דורשים שעות ארוכות של עבודות תחזוקה וניקיון בכל יום. צוות מקצועי ממונה על ניקיון חדר האוכל, חדרי השירותים וריקון של פחי האשפה במשרדים. שמירה על רמה גבוה של ניקיון תורמת לבניית סביבת עבודה נעימה ובריאה לעובדים ולדיירים.

מאת: moraleעיצוב19/07/175134 צפיות
במהלך השנים התחום של הדפסה על זכוכית השתנה באופן מהותי, מתחום בו נהוג היה להשתמש אך ורק לצרכים עסקיים ושיווקים או לצרכים אומנותיים לשם תצוגה בתערוכות ומוזיאונים, הרי שכיום אנחנו יכולים למצוא שימוש הולך וגובר בהדפסה מסוג זה גם לצרכים אישיים, פרטיים.

מאת: SEOMANעיצוב25/06/172606 צפיות
רוצה לשפר את הלוק שלך? כך תעשי זאת בדרך הנכונה באמצעות שרשרת אחת עדינה שתשנה אותך מקצה לקצה. כל מה שצריך לדעת על האביזרים הקטנים שיכולים לעשות את השינויים הגדולים.

מאת: Droxitעיצוב06/06/172364 צפיות
לעיצוב הדירות הקטנות יש יתרונות רבים, ביניהם בחירת ריהוט פרקטי וייחודי, החל משולחן סלון מעוצב ועד להדפסים על הקירות

מאת: moraleעיצוב19/03/172287 צפיות
כל עסק מבקש לשווק את עצמו לקהל לקוחותיו בכלים הטובים ביותר, בין אם מדבר בשיווק דרך האינטרנט, תקשורת כתובה ואלקטרונית, בשלטי חוצות וכן במיקום בו העסק פועל, אם זה משרד, חנות, מפעל או כל דבר אחר. כל עסק עושה זאת בהתאם לצרכיו ויכולותיו הכלכליות והאחרות.

מאת: רוןעיצוב11/12/162218 צפיות
שרותי זגגות הם תחום הקשור לאספקה, התקנה והחלפת מוצרי זכוכית בבית, ברכב ובעסק, חשוב להזמין זגג אמין היכול לייעץ בבחירת המוצר המתאים להתקנה.

מאת: רוןעיצוב28/09/162258 צפיות
אזורי צל בגינה נוצרים באופן טבעי בגלל הצללה של מבנים או עצים. עיצוב גינה עם השקעה והשראה מאפשר להפוך אזורים זניחים אלה לפינות יפות ומטופחות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica