חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קידום אתרים באינטרנט לעסקים

מאת: נדב יעקוביקידום אתרים29/02/2012867 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בתקופות אילו כבר ידוע כי אף עסק קטן אינו יכול להתקיים בעולם התחרותי של ימינומבלי שיהיה לו אתר אינטרנט פעיל ואפקטיבי. אם בעבר היה מספיק להציג כמהמילים ותמונות באינטרנט, הרי שכיום השתנו דרישות הגולשים וללא קידום ובנייתאתרים מקצועיים אין לאתר אינטרנט שום ערך שיווקי או כלכלי. עם עלייתהרשתות החברתיות ובראשן כמובן הפייסבוק, הפך הצורך באתר אינטרנט לעניין שלהכרח, כיוון בית עסק שאין לו אתר אליו ניתן להפנות את הגולשים בפייסבוקמאבד למעשה קהל לקוחות פוטנציאליים אדיר לטובת המתחרים הישירים שלו. בחירתחברת קידום ובניית אתרים איכותית יכולה להקפיץ את אתר האינטרנט של כל ביתעסק, גדול או קטן, ולהפוך אותו לכלי פרסומי ממדרגה ראשונה. לכל מי שמתענייןבהקמת אתר אינטרנט לעסק כדאי לדעת מעט על חלק מן ההיבטים החשובים הכרוכיםבכך.

ישנם לא מעט חברות אשר מציעות שירותי קידום ובניית אתרים ,ולכןעליכם לוודא כי החברה שבידיה תפקידו את העניין תהיה חברת קידום אתריםמקצועית עם הפנים לעתיד. בניית האתר צריכה להיעשות בצורה שתתאים לא רקלטכנולוגיות ולדפוסי הגלישה הנוכחיים, אלא גם לאלו של עוד שנתיים, מאחרוההתפתחות של הטכנולוגיה היא מהירה. כך לדוגמא, יותר ויותר אנשים גולשיםכיום מן המכשירים הסלולריים שלהם ולא רק מן המחשב האישי, ולשינוי זה ישהשלכות דרסטיות על אופן עיצוב ובניית אתרי האינטרנט. אין טעם משום כךלהשקיע זמן וכסף בבניית אתר שלא יפעל כמו שצריך על גבי סמארטפון, כיווןשאתרים מסוג זה יהפכו למיושנים כבר בשנה הקרובה, לפי יודעי דבר.

עודשיקול חשוב שיש לקחת בחשבון כאשר מדברים על קידום ובניית אתרים הוא השפעתםשל השינויים הטכנולוגיים על הרגלי הגלישה של המשתמשים. למשל, אם עד לפניכמה שנים היו רוב הגולשים מגיעים לאתר על ידי הקלדת הכתובת שלו, הרי שכיוםהרוב הגדול של הכניסות לאתר נעשה דרך מנועי החיפוש ובראשם גוגל. משום כך רקאתר שיקודם בצורה נכונה יזכה לקהל, ויממש את הפוטנציאל השיווקי שלו. חברותקידום ובניית אתרים מאפיינות את קוד האתר בצורה אופטימלית למנועי החיפוש,וכן יסייעו לכם בכתיבת התכנים בצורה שתדחוף אותם קדימה לתוצאות הראשונותבגוגל.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

נקסט מדיה, בנייה וקידום אתרים לעסקים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נדב יעקובי

מאת: נדב יעקובימחשבים ניידים13/04/141085 צפיות
מחשבים יכולים להפוך איטיים ואפילו מאוד איטיים , במאמר הבא נעבור על הסיבות שיכולות לגרום למחשב להיות איטי הבעיה הנפוצה ביותר היא - חדירת וירוס אל המחשב ברגע שהוירוס חודר אל המחשב הוא גורם לכל מני בעיות שונות ומשונות ולרוב גם לאיטיות נוראית ברגע שהוירוס השתלט על המחשב יהיה עלינו לבצע ניקוי וירוסים בכדי להחזיר את המחשב למצב תקין

מאת: נדב יעקובידיני משפחה11/11/131064 צפיות
אתם עומדים בפני החלטה לא קלה, להתגרש, לפרק את החבילה. ההחלטה להתגרש היא קשה וכרוכה בהליך כואב. אם יש ילדים זהו תהליך קשה שבעתיים. עבודה עם עורך דין מקצוען לגירושין יכולה להקל על המתגרשים. הגירושין הם הליך כואב, אך אפשר למזער את הכאב עם רצון הדדי. עורך דין לגירושין יעזור לכם לנהל הליך גירושין בצורה הטובה ביותר. להלן כמה נקודת למחשבה.

מאת: נדב יעקוביחיות מחמד07/11/137098 צפיות
כל אדם דורש לשירותיו של וטרינר פעם בחייו. ההזדקקות הזו באה לידי ביטוי במהלך השבוע, חופשה או אפילו שעות לילה. כאשר החיה האהובה איננה חשה בטוב, ראוי להתייחס לכך בדיוק כפי שהייתם מתייחסים לשירותיו של רופא משפחה. עצם האהבה הגדולה שיש לכם לחיית המחמד, הופכת אמיתית כאשר אתם נוטים לבחור את המטפל הטוב ביותר עבורה- קוראים לזה וטרינר. מה עושים בשעות מצוקה? האם ניתן להגיע אל וטרינר המטפל שלכם בכל שעה? לשם כך תוכלו לפנות אל וטרינר תורן.

מאת: נדב יעקוביטיולים בחו"ל06/11/13949 צפיות
כיצד תדעו גם אתם כי אתם הולכים להגשים חלום מושלם של חוויה בלתי נשכחת? בחירת טיולים ובפרט טיולים לדרום אמריקה קשורים בכל מיני נקודות שתצטרכו לקחת בחשבון לרבות עלויות ואפילו הקדשת זמן ראויה מסלולי טיולים לדרום אמריקה

מאת: נדב יעקובידיאטה ותזונה06/11/13977 צפיות
אנשים אשר בוחרים לעלות על המשקל ולראות כי הספרות מתמעטות, הן לרוב אנשים אשר מייחלים לשינוי הדרך שצריך לעשות על מנת להסיר את המשקל ולראות את הגוף משתנה נוכח ההישג, הינה דרך שווה ביצוע אשר יביא ברבות הימים להערכה הרצויה.

מאת: נדב יעקובישיפוצים06/11/131009 צפיות
כאשר מדברים על סורגים מעוצבים, מדברים על בחירה נכונה. הכול מתחיל ונגמר בחומר הגלם ממנו עשוי הסורג, בעמידותו מפני חלודה ובעיקר באחריות המוצר שתקבלו מנותן השירות.

מאת: נדב יעקובישיפוצים31/10/13905 צפיות
כיצד תוכלו להפוך סביבה חשופה לסביבה נטולת ספקות? יש לא מעט דילמות כאשר מגיע הרגע בו אתם זקוקים למשהו שיגונן על המרחב הפתוח בו אתם שרויים. להלן טיפים שימושיים לרכישה שתספק לכם את מירב הביטחון.

מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים23/12/213414 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים21/09/211704 צפיות
הקישורים הם נכס צאן ברזל כיום עבור כול אתר המעוניין בקידומו. אנשי התוכן והעוסקים בקידום אתרים, חייבים להיות מעודכנים און ליין כל העת בחדשות הקישורים ואיזו שיטה הכי פופולארית ובעיקר יעילה ורלוונטית עבור קידום אתרים, באמצעות שיטת הקישורים. החלפת קישורים

מאת: רועי כץקידום אתרים11/06/183558 צפיות
מצב של תשישות נפש מוגדר כאשר האדם סובל מבעיות התנהגות קשות ושיבושים החשיבה. הדבר בא לידי ביטוי בקריאה לא נכונה של המציאות ושינויים תכופים ולא הגיוניים במצב הרוח.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/172900 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: רוני הכהןקידום אתרים20/08/172643 צפיות
האם לנסות ולעבור עם חברות קידום שנמצאות מעבר לגבולות הארץ גם כן?

מאת: articlestbdקידום אתרים20/08/172485 צפיות
למה קידום אתרים זה הדבר שכל עסק רציני פשוט חייב... תשובות במאמר.

מאת: דודישקידום אתרים30/04/172526 צפיות
בכל פעם שצירוף המילים "קידום אתרים בחו"ל" נזרק לאוויר, יש לו השפעה של פצצה. פצצת סירחון אם להיות מדויקים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica