חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תעשיית סרטי ההדבקה

מאת: לינקשייקתעשייה04/03/2012877 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תעשיית הדבקים הלכה והתפתחה בשנים האחרונות לכדי צורות הדבקה המנצלות בצורה יעילה יותר את השטח המודבק וחוסכת בצורה מרבית בעלויות ההדבקה. חברות רבות מציעות שיטות מצוינות להדבקה וראוי לציין יותר מכל את שיטת ההדבקה באמצעות סרטי הדבקה אשר יכולים להופיע בצורה חד-שכבתית, דו שכבתית או יותר מכך. שיטה זו מספקת פתרון מצוין לחיבור שני חומרים יחדיו.

סרטי הדבקה הללו, מיוצרים על ידי שימוש בנוסחאות מיוחדות המתאימות את הדבק במיוחד לצרכי הלקוח ומספקים פתרונות מעולים לכל סוגי ההדבקות. בעזרת שיטה זו ניתן לחבר שני חומרים שונים אחד לשני ולבצע הדבקה של אותו חומר. סרטי ההדבקה הינם בעלי חוזק יוצא דופן ומשמשים תעשיות רבות שבתוכן ניתן למנות את תעשיית רפואת השיניים, יצרני שלטים, בתי דפוס ועוד.

שימושים נוספים בהם ניתן לראות סרטי הדבקה הם בחיבור אריחים שונים או מרצפות, או בהדבקה של קירות גבס. כאשר מדברים על צרכים תעשייתיים, סרטי הדבקה משמשים פעמים רבות הפתרון הטוב ביותר.

שימושים נוספים לסרטי הדבקה

סרטי הדבקה עוצבו במיוחד על מנת להדביק את כל סוגי החומרים. אפשר לכנותם 'סופר-דבק'. למשל דבק VHB (חומר חיבור חזק מאוד), הוא דוגמא לסרט הדבקה יעיל ביותר. בהתחשב בחוזקו של דבק זה הוא משמש לחיזוק חומרים כמו מסמרים, ברגים או נקודות המשמשות לריתוך. זהו סוג של דבק וויסקואלסטי המגיע על גבי סרטי ההדבקה. שיטת הדבקה זו יכולה לצמצם בצורה משמעותית את הצורך לקדוח בחומרים שונים, עובדה אשר עשויה לפגוע בשלמותם.

סרטי ההדבקה משמשים להדבקה של חומרים קשים יחסית כמו פלסטיק על כל צורותיו, זכוכית או מתכות שונות. השימוש בהם יכול לאפשר הדבקה בצורה אסתטית וחלקה הרבה יותר מכל צורת הדבקה אחרת. גם תעשיות האלקטרוניקה והציוד ההנדסי מבצעות פעמים רבות שימוש בסרטי הדבקה. היתרון האסתטי שנותנים סרטי ההדבקה הם לרוב מחזיקים זמן רב ללא צורך בחיזוק או תיקון. דוגמא לשימוש בסרטי הדבקה אפשר יהיה לראות ב-"חיבור אנטנה". חיבור מסוג זה, עמיד בפני תנאי סביבה קשים וחום רב. סרטי הדבקה מסוג VHB עמידים בטמפרטורה של 50- / 230+ מעלות וניתנים לשימוש בקלות גם על ידי אדם בלתי מיומן.

סרטי הדבקה הופכים אפקטיביים ביותר לאחר 72 שעות מרגע הנחתם, אך כבר מרגע ההנחה הם מסוגלים להחזיק חומרים יחסית כבדים כמו מרצפות או אריחים המוצמדים לקירות הבית.

 



תגיות המאמר: סרט הדבקה, סרטי הדבקה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לינקשייק

מאת: לינקשייקשיקום והידרותרפיה26/03/128902 צפיות
ניתוחים פלסטיים הם למעשה טיפולים רפואיים,טיפולים המתבצעים לרוב באופן כירורגי, ומטרתם לשפץ ולייפות את הגוף. נעשה בהם שימוש לצורך שחזור איברים שעברו נזק כגון כריתת איברים והתעוותו, לעיתים אף מתבצע שחזור איברים לתיקון פגמים מולדים, והשגת מטרות משמעותיות נוספות המשפיעות על חיי המנותח או המחלים ממחלה קשה, כגון שיפור האסתטיות,הדימוי העצמי ועוד.

מאת: לינקשייקריהוט 26/03/121263 צפיות
בשעה טובה, הילד הראשון שלכם כבר גדל, הוא אינו תינוק עוד והגעתם למסקנה שיש לקנות לו חדר ילדים, או אולי אתם עוברים דירה - לדירה גדולה יותר, ולכל ילד יהיה בה חדר נפרד, וצריך לקנות ריהוט מלא לחדרי הילדים. אתם ודאי שואלים את עצמכם מאיפה מתחילים ומה עושים.

מאת: לינקשייקעיצוב תעשייתי 26/03/121399 צפיות
מעצב תעשייתי – מקצוע מבוקש תרתי משמע. מצד אחד - עיצוב תעשייתי הוא מקצוע שמבוקש על ידי צעירי רבים שמעוניינים ללמוד אותו ולעבוד בו. מצד שני – עיצוב תעשייתי הוא מקצוע שמבוקש בתעשייה אשר זקוקה לידיים עובדות בתחום זה.

מאת: לינקשייקנישואין26/03/121409 צפיות
מאמר זה מיועד עבור אלו שמחפשים רעיון להצעת נישואין. הגיע הרגע. אתם כבר רוצים להתחתן, להקים בית, להצהיר שאתם רוצים להיות יחד לנצח

מאת: לינקשייקספורט וכושר גופני - כללי26/03/121565 צפיות
רובנו מוצאים את הנאות היומיום בתחביבים שונים כגון קריאה, כתיבה, צפייה בסרט איכותי, ספורט יומיומי כריצה או רכיבה על אופניים, האזנה למוזיקה אהובה או מפגשים חברתיים ועוד.

מאת: לינקשייקגני ילדים26/03/121687 צפיות
החינוך דומה לחקלאות. על החקלאים נאמר: "הזורעים בדמעה ברינה יקצורו". כך אפשר גם לומר על מי שמחנך ילדים – הזריעה קשה, אבל היא מניבה פרי, תוצרת אותה אפשר לקטוף בשמחה רבה לאורך כל החיים.

מאת: לינקשייקיופי וטיפוח - כללי26/03/121251 צפיות
אחת הדרכים הטובות ביותר – שלא לומר דרך מושלמת, להתחיל שבוע חדש היא באמצעות ביקור במועדון ספא. אין ספק - "שביזות יום א'" נראית אחרי ביקור במועדון ספא פחות מפחידה.

מאמרים נוספים בנושא תעשייה

מאת: nirתעשייה15/02/22968 צפיות
מדריך לבחירת חברת הובלות דירה עם ביטוח! הובלת דירות למעבר דירה שלכם לקל מאי פעם! פנו אלינו היום לפרטים והצעת מחיר אטרקטיבית להובלת דירה עם חברת ההובלות של ישראל!

מאת: מעיין חטאבתעשייה08/08/211210 צפיות
חברת פ.ק. מעבדות כיול וייעוץ בע"מ מציעה מניפה רחבה של שירותי כיול מתקדמים

מאת: yoni romתעשייה03/02/211149 צפיות
מה עושה מומחה לאיתור נזילות? מה תפקידו? בעזרת אילו מכשירים מאתרים נזילת מים?

מאת: ניב אבןתעשייה07/05/191774 צפיות
מה היתרון של צבע אפוקסי עבור רצפה

מאת: ליאורתעשייה07/08/181817 צפיות
מכונות שרינק למפעלים שונים, מבצעות אריזה מהירה. מכונות השרינק, עוטפות את המוצר ביריעת ניילון. אחר כך, הן מלחימות את הניילון, ומקררות את פס ההלחמה.

מאת: SEOMANתעשייה26/02/181314 צפיות
מנוף הרמה הוא ללא ספק הכלי המקצועי ביותר עבור כל חברת בנייה אשר זקוקה למשאית מנוף הרמה לגובה.

מאת: shlomy תעשייה27/12/175223 צפיות
הספקה טכנית שוטפת לעסקים היא כמו הדלק שמניע את הגלגל, הידיעה שחומרי הגלם מסופקים באופן יעיל ומקצועי מייעלת את העובדה ומגדילה את התפוקה בכמה רמות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica