חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בטיחות הבית

מאת: טל אוראבטחת הבית05/03/2012871 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כל אחד מאיתנו, אם יישאל על נושא הבטיחות, יענה מיד כי זהו התחום החשוב ביותר – לכן אנו נשלם יותר על מכונית בטיחותית, נדאג לצייד את הילדים באמצעי בטיחות, נדאג לבטיחות בעבודה, וכמובן – במקום הכי בטוח בעולם – בבית שלנו. הבטיחות בבית היא אחד נושאים המרכזיים התופסים כל הורה לילדים. כפי שכולכם בוודאי יודעים, לעיתים ילדים עלולים לסכן את עצמם ללא ידיעה, ואם לא נדאג לבטיחות שלהם בתוך הבית, אנו עלולים למצוא אותם במצב מסוכן מאוד.

אחד המקומות הראשונים שחייבים בטיחות בבית הוא המקום ממנו נכנסים אל תוך הבית – דלת הכניסה אל תוככי הבית. דלת כניסה בטיחותית לבית היא כבר מזמן לא המלצה – היא מצרך חובה בכל בית ובית. כשאתם מזמינים דלת כניסה לבית שלכם אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר והקפידו על מחקר נוקב. בעת הזמנת דלת, דעו בדיוק מה אתם מזמינים ומהם הפרמטרים הבטיחותיים המורכבים בתוך דלת הכניסה.

אם חשוב לכם עיצוב ומראה יפה, היום זה כבר לא בעיה. כיום בכל דלת מורכבים מנגנוני הבטיחות כחלק מהעיצוב שלה, כי הרי אף אדם לא יקנה דלת (ולו היפה ביותר) ללא אמצעי בטיחות כל שהם. וכשמדובר באמצעי בטיחות – ככל שהדלת אותה אתם מזמינים תכלול כמה שיותר אמצעי בטיחות כחלק מעיצובה של אותה דלת כניסה – היא טובה יותר עבורכם ועבור הבית שלכם.

ושוב, מדובר בבית שלכם, במשפחה שלכם, באנשים הכי יקרים לכם בעולם. וכשמדובר בהם – אל תתפשרו. קנו את הטוב ביותר ודאגו קודם כל לבטיחות שלהם. לפני הזמנה של דלת כניסה לבית תוכלו לבצע סקר שוק באזור שלכם. היום, בעידן האינטרנטי, זו לא בעיה כלל וכלל. חפשו באינטרנט דלת כניסה בעיצוב שאתם אוהבים וברמת הבטיחות הגבוהה ביותר וקבלו מספר הצעות מחיר. בחרו דלת כניסה שהינה מושלמת עבורכם – גם מעוצבת יפה וגם ברמת בטיחות גבוהה. זכרו תמיד, כי במקרה כזה, בו מדובר בבטיחותה של המשפחה שלכם, ההשקעה הכספית שווה והיא תשתלם לכם. תוכלו להיות הרבה יותר רגועים כשאתם יודעים שהבית שלכם והאנשים היקרים לכם – בטוחים ומוגנים.

 



תגיות המאמר: דלתות, דלת, דלת כניסה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

 

Bloo הקמת אתרים וקידום-רוצים אתר תדמית, גלריית תמונות או מערכת ניהול תוכן מתקדמת? ב-Bloo פתרונות כוללים לעסק – אתרי אינטרנט , תכנים מאמרים וקידום. התקשרו 077-4602099 או צרו קשר באתר שלנו http://www.bloo.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טל אור

מאת: טל אורבניית אתרים07/10/123227 צפיות
טקסטים וגרפיקה מהווים בערך 80 אחוז מהאתר (ברוב האתרים) לכן אין להקל ראש כשאנו מחליטים על הגרפיקה והתוכן שאנחנו מתכוננים לשים באתר של העסק שלנו. ישנם חברות רבות או בעלי עסקים קטנים שפונים לחברות בניית אתרים ומנסים למצוא מבצעים ומחירים חסרי תקדים

מאת: טל אורבניית אתרים17/09/123284 צפיות
עולם האינטרנט והמסחר האלקטרוני הולך ותופס נפח פעילות. כיום, כמעט כל עסק, קטן כגדול, מעוניינים להשתלב באינטרנט ולהציג את העסק באופן ראוי. לרוב נהוג לפנות אל חברת בניית אתרים ולשכור את שירותיה. חיפוש באינטרנט מראה כי יש חברות רבות הפועלות בתחום ומציעות בניית אתרים ולכן קשה לבחור איזה חברה היא מקצועית ואיך לבחור

מאת: טל אורבניית אתרים09/09/123193 צפיות
הפעילות ברשת האינטרנט הפכה בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מתקציב השיווק של כל חברה גדולה או עסק קטן. בעלי העסקים מזהים את הפוטנציאל שגלום ברשת האינטרנט וממהרים להקים אתרי תדמית

מאת: טל אורבניין ואחזקה - כללי16/08/123159 צפיות
החלטתם לעבור דירה ואין זה משנה מה הסיבה. ברור כי עומד בפניכם פרויקט שייקח מזמנכם היקר. רוב האנשים חווים את מעבר הדירה ככאב ראש אחד גדול.

מאת: טל אורבניין ואחזקה - כללי16/08/122948 צפיות
החלטתם לעבור דירה ואין זה משנה מה הסיבה. ברור כי עומד בפניכם פרויקט שייקח מזמנכם היקר. רוב האנשים חווים את מעבר הדירה ככאב ראש אחד גדול.

מאת: טל אורבניית אתרים29/07/123205 צפיות
אתר אינטרנט יפה ומעוצב הוא המפתח להצלחה בכל תהליך שיווק באינטרנט, האתר הוא למעשה החנות בה מציג בעל העסק מוצרים ושירותים לגולשים.

מאת: טל אורעיצוב אתרים07/07/123310 צפיות
אתרי אינטרנט משמשים למגוון עצום של מטרות, כאשר ישנם אתרים אינפורמטיביים, המכילים מידע ועובדות חשובות, אתרים אקטיביים, המאפשרים רכישה, ביצוע פעולות או מציעים משחקים ברשת, אתרים עסקיים משולבים, המציעים שילוב של מתן אינפורמציה והצגת ורכישת מוצרים,

מאמרים נוספים בנושא אבטחת הבית

מאת: בנימין קלינגראבטחת הבית15/11/201625 צפיות
5. בטיחות, ביטחון ושעת חירום 5.1 בטיחות 5.1-52 סידורי בטיחות במבני מוסדות החינוך מבוא תמצית ההנחיות בחוזר זה נועדו לאדריכלים, למהנדסים, לאנשי בטיחות, לאנשי חינוך ולכל מי שמטפלים בבטיחות בתכנון מוסדות חינוך, בתי ספר וגני ילדים. הן באות להוסיף על החוקים, על התקנות ועל התקנים, ומפרטות את הוראות המשרד המחייבות בנוגע לתנאים הפיזיים של מבני חינוך. התוקף: החל מ-1 בפברואר 2013. התחולה: כלל מערכת החינוך. הסטטוס: החלפה. חוזרים קודמים באותו נושא** - סעיף 131 בחוזר מה/4, "שמירה על אצבעו

מאת: nirאבטחת הבית13/10/201323 צפיות
תמיד רצית לדעת למה מצלמה אחת יותר יקרה מהשנייה? מה זה TVL ומה זה WDR, כנסו לכתבה הבאה והעשירו את הידע שלכם.

מאת: רוניאבטחת הבית07/10/201194 צפיות
מנעולים על סוגיהם השונים הינם חלק בלתי נפרד מחיינו, ורובנו ניתקל בשלב כזה או אחר במנעול שלא נוכל לפתוח. במקרים אלו, שירותיהם של פורצים מקצועיים יכולים להיות יעילים ביותר עבורנו. אחד המקרים בהם שירותי פריצה מקצועיים יכול להיות חשוב ביותר הינו מקרה של פריצת כספות.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית24/10/191547 צפיות
בדיקות האזנה מאפשרות ניטור ואיתור האזנה לשיחות בבית, במשרד, ברכב וכמעט בכל מקום. אם קיים חשד שמתבצעת האזנה, בעזרת אנשי מקצוע אפשר לבצע בדיקה ולנטרל אותה. כיום האזנות מתבצעות עם אמצעים שנגישים לכולם. מכשירי האזנה רבים זעירים בגודלם וניתנים להסלקה באביזרים יום-יומיים באופן שמסווה אותם כליל. מתקינים אותם בגאדג'טים, בקירות הבית, במכשירים סלולריים, מכיוון שאמצעים טכנולוגיים אלה זעירים וקל להתקין אותם במקומות רבים ללא בדיקת האזנה כמעט שאי אפשר לאתר אותם.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית22/04/191968 צפיות
אנשים רבים תרים אחר דרך להתמודד עם הדאגה לשלומם, לביתם ולרכושם. אכן, גורמים שליליים מבצעים מפעם לפעם פעולות זדוניות אשר יש בהם נזק מהותי. כיצד ניתן למנוע אותם? איך מרתיעים ומרחיקים אותם מהשטח? אחד הכלים השימושיים שמהווים כיום גורם הרתעה מעולה הוא מצלמות נסתרות.

מאת: shiritאבטחת הבית30/08/181800 צפיות
במאמר שלפניכם תוכלו לקרוא וללמוד על סוגי מצלמות אבטחה.

מאת: yoni romאבטחת הבית04/06/181448 צפיות
מדוע הנחיצות של מנעולן גבוהה יותר ממה שרובנו חושבים, ובאלו מצבים נצטרך להשתמש בכישורי הפריצה שלו? אם יש לי חוש טכני טוב, האם אני יכול לבצע לבד משימות מנעולנות בבית שלי, או בכלי הרכב, לאחר שנתקעתי מחוצה להם?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica