חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפול אצל סקסולוג

טיפול אצל סקסולוג

חלק נכבד מחיי הזוגיות שלנו סובב סביב חיינו המיניים, ישנם לא מעט זוגות אשר לאחר מספר שנים מתחילים לפתח בעיות בזוגיות עקב אכזבה או חוסר סיפוק מחיי המין. ישנם הרבה סיבות לכך אך השורה התחתונה היא שהמצב טבעי מאוד גם שיש האהבה גדולה והכל נראה טוב כלפי חוץ. תקופות אלה בדרך כלל מתבטאות בתסכול רב אצל כל אחד מבני הזוג, ריחוק, מתח ובעיות בדימוי העצמי, במקרים האלו מומלץ מאוד לפנות לסקסולוג או לטיפול זוגי על מנת לגלות את הסימפטומים לבעיה ואיך אפשר להתגבר עליה.

טיפול אצל  סקסולוג מיועד גם בין היתר ליחידים הסובלים ממימוש חיי המין ונתקלים בכשל בתפקוד המיני.. ישנם הרבה אנשים הפונים לטיפול תרופתי על מנת לפתור את המצוקה אך חשוב לציין כי רוב המקרים נפתרים על ידי טיפול ארוך טווח הכולל לפחות כ 20 פגישות עם סקסולוג או השתתפות בהרצאות אותם מעבירים בדרך כלל סקסולוגים או רופאים המטפלים בנושא. חשוב מאוד לזכור כי בעיה של זקפה אצל הגבר היא בעיה פיזית הדורשת התייחסות נוספת ולכן במקרה כזה השתתפות בכל סוג של הרצאות או פגישה עם סקסולוג תהיה נכונה אך לא מספיק יעלילה לפתרון. סיבה נוספת הדורשת התייחסות מיוחדת היא בעיה פסיכולוגית עקב אירוע טראומטי בעבר שנגרם בד"כ באירוע בגיל הנעורים או חוסר ניסיון ביחסי מין, בסוג המקרים הזה מומלץ לפנות לפסיכולוג על מנת להתאים את הטיפול הנכון.

הרצאות

כפי שציינתי אחד מהפתרונות למיגור התופעה היא השתתפות בכל מיני סוגי הרצאות המועברות על ידי סקסולוג או סקסולוגית אשר מתעסקים בסוג זה של טיפול כאשר בד"כ הרופא המטפל מעביר הרצאות לאחר מספר רב של שניים וניסיון רחב בתחום. הרצאות מסוג זה כוללות: טיפול מיני אצל נשים וגברים, בלבול בנטייה המינית, קשיים ביצירת זוגיות ועוד מספר נושאים שעולים על הפרק. דרך נוספת להבין את הבעיה בהתחלה היא להשתתף בפורומים ברשת ולשאול שאלות זוגות או יחידים שעברו את הטיפול וממליצים איך לפעול בהתאם לבעיה הנוכחית, מניסיון אני יכול לומר שהחומר באינטרנט מקיף ואפשר להיעזר גם בבעלי מקצוע הנותנים תשובות למקרים השונים.

לסיכום חשוב לזכור כי ביקור אצל סקסולוג או השתתפות בסוגי שונים של הרצאות בנושא הוא דבר שכיח וחלק גדול מהאוכלוסיה סובל מבעיות מסוג זה.

פורסם על ידי צוות אתר פרשנס

 



תגיות המאמר: הרצאות, סקסולוג


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת השתלת שיער

מאת: השתלת שיערנשירת שיער05/03/121169 צפיות
השתלת שיער בחו"ל חסכה לי עשרות אלפי שקלים ותוצאות מדהימות, היום לאחר כשנה אני יכול לומר כי אני שמח מאוד בהחלטה שעשיתי ומרגיש שחיי השתנו לטובה בצורה ניכרת.

מאמרים נוספים בנושא מיניות ובריאות מינית

מאת: אסף סגלמיניות ובריאות מינית26/07/181810 צפיות
ספריי השהייה הוא תכשיר מין פופולרי אשר משפר את השליטה בשפיכה אצל גברים הסובלים משפיכה מוקדמת. תופעת שפיכה מוקדמת היא תופעה מביכה התוקפת כ- 40 % מאוכלוסית הגברים בכל הגילאים. כיצד ספריי השהייה יכול לסייע בטיפול בבעיה?

מאת: אסף סגלמיניות ובריאות מינית31/05/181148 צפיות
כ- 30% מאוכלוסית הגברים סובלים מבעיות זקפה כמו אין אונות או זקפה חלשה ומשפיכה מוקדמת. הסיבות לבעיה הן רבות ויש לאבחן אותן בצורה מקצועית אצל סקסולוג או אורלוג. טיפול מהיר ויעיל בבעיה הוא באמצעות ספריי השהייה טבעי הגורם לתחושת אלחוש באיבר המין אשר מפחית את התחושה וכך ניתן להחזיק זמן רב יותר בלי להגיע לאורגזמה. מה חייבים לדעת לפני שקונים ספריי השהייה?

מאת: אסף סגלמיניות ובריאות מינית31/05/181093 צפיות
כ- 30% מאוכלוסית הגברים סובלים מבעיות זקפה כמו אין אונות או זקפה חלשה ומשפיכה מוקדמת. הסיבות לבעיה הן רבות ויש לאבחן אותן בצורה מקצועית אצל סקסולוג או אורלוג. טיפול מהיר ויעיל בבעיה הוא באמצעות ספריי השהייה טבעי הגורם לתחושת אלחוש באיבר המין אשר מפחית את התחושה וכך ניתן להחזיק זמן רב יותר בלי להגיע לאורגזמה. מה חייבים לדעת לפני שקונים ספריי השהייה?

מאת: אמורמיניות ובריאות מינית28/03/181461 צפיות
בזמן האחרון רצה שמועה ברשת על תכשיר מיוחד לגברים שעושה פלאים החלטנו לבדוק אם מדובר בשיווק מצויין או שהמוצר באמת אפקטבי

מאת: ד"ר ירוןמיניות ובריאות מינית29/09/152565 צפיות
האם מגע מיני עם גבר אחר אומר בהכרח שאתה הומו? האם יתכן שהומו יהפוך לסטרייט? האם טיפולי ההמרה שמציעים רבנים באמת עוזרים? ד"ר ירון, פסיכותרפיסט המתמחה בטיפול פסיכולוגי לגייז (Gays), מתייחס לכמה מהשאלות הנפוצות ששואלים מטופלים.

מאת: ד"ר ירוןמיניות ובריאות מינית03/08/152565 צפיות
האם גירוי משליטה והשפלה מהווה סטייה מינית? האם ניתן לרפא אותה? מה הקושי המיוחד שזה מציב בפני גבר נשוי? ד"ר ירון, פסיכותרפיסט המתמחה בטיפול פסיכולוגי בנושאים של מיניות והעדפה מינית, מתייחס לכמה מהשאלות הנפוצות ששואלים מטופלים.

מאת: אליס פ.סטפןמיניות ובריאות מינית29/04/152038 צפיות
?מהו הרפס באברי המין ואוראלי ישנם שני סוגים של זיהומי הרפס, הרפס הפה והרפס גניטלי; שניהם מדבקים. העובדה הערמומית ביותר על הרפס היא שזה יכול להיות וירוס בלתי נראה; זה אפשרי לאדם שיש לי ולהפיץ גם סוג של נגיף הרפס ואפילו לא יודע שיש לו או לה הרפס. הווירוס שמדביק אדם עם הרפס פה נקרא סוג הרפס סימפלקס 1

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica