חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניתוח השתלת השיער שלי

מאת: השתלת שיערנשירת שיער05/03/20121168 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ניתוח השתלת השיער שלי

לפני שנה סיימתי את תהליך השתלת השיער שלי, מזה מספר שנים שאני מאבד את שיער ראשי באופן קבוע, התרגלתי כבר לאותם ימים בהם אני מתעורר ועל כרית המיטה יש מספר שיערות רב, קשה מאוד לתאר את המצוקה הנפשית שחוויתי עקב נשירת שיער מסיבית שאני חווה כבר מספר שנים, אני יכול לומר שהעניין גרם לי להתרחק מאנשים,חברים ומבני משפחה קרובים.

לאחר שבדקתי לא מעט אופציות של השתלת שיער החלטתי שאני לא מבצע את ההשתלה בישראל וזאת מפני ההתרשמות שהיתה לי מהפגישות עם המנתחים בארץ. בשנים הראשונות לא היה אפשר לגשת להליך ההשתלה מפני שנשירת השיער עדיין היתה בשלב התחלתי וידוע כי זהו תהליך של כמה שנים עד שיש הפסקה מוחלטת בנשירת השיער. במקביל לביקורים שלי אצל הרופאים הישראלים נפגשתי עם לא מעט אנשים והתברר שהתהליך כרוך בלא מעט כאבים אבל בכל זאת יש זריקת הרדמה שמונעת מהמטופלים לחוש את הכאב בזמן השתלת שיער. בנוסף לעניין הזה סיפרו לי המטופלים כי תקופת ההחלמה עורכת לא מעט זמן ויש צורך לחכות קרוב לעשרה חודשים עד שכל שיערות הראש סיימו את צמיחתם. נושא נוסף שלא היה קל לי לבצע היה העניין הכספי כאשר ידוע כי ניתוח של השתלת שיער זהו הניתוח היקר ביותר הקיים היום. מסתבר כי המחירים יכולים להגיע לעשרות אלפי שקלים ובמקרה הרע גם למאות אלפים, היה עלי לפתוח חשבונות חיסכון וכן לבצע הלוואה נוספת מהבנק על מנת להשיג את כל כמות הכסף שהייתי צריך על מנת לבצע את השתלת השיער.

לבסוף התחלתי לחקור רופאים מארצות מעבר לים והתברר שהמחירים שם יותר זולים ודורשים וגם הרופאים שם ידועים עם הרבה ניסיון, השורה התחתונה היא ששילמתי בערך כחצי מהמחיר אותו הייתי משלם אצל מיטב הרופאים בארץ ואני ממש מרוצה מהתוצאות.

היום אני בערך נמצא כשנה לאחר השתלת השיער וכבר כמעט שאין לי נשירת שיער לעומת העבר, על מנת לחזק את תהליך צמיחת השיער אני משתמש בלא מעט וויטמנים אותם המליץ לי לקחת באופן יום יומי הרופא המנתח,חשוב לציין כלי לפני השתלת השיער חתמתי חוזה עם הרופא המטפל בו הוא מתחייב שכשבעים אחוז מהשיער המושתל יצמח ובמידה ולא אז אנחנו נבצע השתלה נוספת.

FRESHNESS

 



תגיות המאמר: השתלת שיער, נשירת שיער


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת השתלת שיער

מאת: השתלת שיערמיניות ובריאות מינית07/03/121227 צפיות
חלק נכבד מכלל האוכלוסיה נתקל בקשיים בזוגיות לאחר מספר שנים עקב סיבות שונות, במאמר הבא אפרט איך להתייחס לבעיה ומה ניתן לעשות על מנת לפתור אותה או לשפר את המצב הקיים.

מאמרים נוספים בנושא נשירת שיער

מאת: nirנשירת שיער18/08/191935 צפיות
אין צורך להיבהל כששערותיך מתחילות להיתפס במברשת או במסרק, או סותמות את הביוב לאחר שחפפת את שערך . כל אדם מאבד בממוצע בין 50 ל-100 שערות ביום. אך תחת כל שערה שנושרת צומחת מאותו זקיק שערה חדשה.

מאת: nirנשירת שיער18/08/191628 צפיות
בכל רגע נתון כ-10% מסך השערות נמצאים במצב מנוחה. לאחר כ-2-3 חודשים, השיער הנמצא במנוחה נושר ושיער חדש מתחיל לצמוח במקומו. משך צמיחה זה 2-6 שנים. כל שיערה צומחת כ-1 ס"מ לחודש במהלך שלב זה. כ- 90% של שיער הגולגולת נמצא בשלב צמיחה בכל רגע נתון.

מאת: orya peryנשירת שיער06/08/181616 צפיות
ישראל היא מהמדינות המובילות בעולם בהקרחת שיער, מדענים טוענים שאין סיבה נראית לעין וכנראה שרק העניין הגנטי הוא זה שקובע את מסלול חיינו אך עם ההתקדמות הטכנולוגית והמחירים הזולים בטורקיה כנראה שהפתרון הטוב ביותר הוא השתלת שיער. במאמר זה נתייחס לטכנולוגיה שפתרה את הסבל הנמשך של הקרחים והמקריחים. אז אם גם אתה סובל מנשירת שיער כדי לך לקרוא את המאמר.

מאת: ירון כהןנשירת שיער25/03/181348 צפיות
בשנה האחרונה אנחנו עדים לתופעה שאלפי ישראלים נוהרים לתורכיה על מנת לבצע השתלות שיער במחירים שהם משמעותית נמוכים אל מול המחירים בארץ,באירופה ובארה"ב. במאמר זה ננסה להסביר מה הם ההבדלים בין מרפאות/רופאים באירופה אל מול מרפאות בתורכיה וננסה להבין האם מה שעולה בזול עלות לעלות אח"כ ביוקר.

מאת: webetterנשירת שיער31/01/161633 צפיות
איך להיפטר מהשיער המיותר בקלות, ובטכנולוגיה הכי מתקדמת שיש

מאת: ורדנשירת שיער21/01/152254 צפיות
בערכת איי רולר יש מספר מוצרים שיחד נותנים את הפתרון היעיל ביותר להחייאת והצמחת שיער מחדש.

מאת: ורדנשירת שיער21/01/151614 צפיות
התקרחות היא תכונה גנטית נרכשת מסב לאב ולבן וכו', ונגרמת בשל קיומו של הורמון בשם דהידרו-טסטוסטרון DHT, שהוא הורמון "הבן" של הורמון הטסטסטורון הגברי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica