חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תוכנית שותפים

תוכנית שותפים למפרסם שרוצה להרוויח

בתור בעלי עסק אתם כל הזמן מחפשים להגדיל את קהל היעד שלכם בצורות שונות. אתם רוצים לפנות לקהלים חדשים, וגם לפנות לקהל היעד הטבעי שלכם, ולמשוך אותם אליכם. לשמחתכם, בזכות האינטרנט יש לכם מגוון רחב מאד של פלטפורמות, שמאפשרות לכם לפרסם את עצמכם באתרים השונים. אבל איך אפשר ליצור קשר עם אתר שיפרסם אתכם? ואיך אפשר להבטיח שלא תשלמו סכום גבוה מידי עבור קמפיינים שונים? בדיוק בגלל זה, כדאי מאד שתיכנסו אל תוכנית שותפים, שתסדיר את הנושא, ותאפשר לכם גם להגיע לקהל יעד רחב - וגם לשלם סכומים הגיוניים.

היתרונות של תוכנית שותפים למפרסמים

ההיגיון מאחורי תוכנית שותפים הוא פשוט מאד - מדובר על תיווך בין עסקים כמוכם שרוצים לפרסם את עצמם, לבין האתרים שיפרסמו את העסקים שלכם. מן הסתם בתהליך הפרסום, אתם משלמים למשווק שישים את הפרסומת שלכם. אבל כאן בדיוק נכנס החלק המשתלם במיוחד של תוכנית שותפים - התשלום הוא אך ורק לפי כמות ההקלקות על הפרסומות שלכם (בנוסף לתשלום עמלה קבועה לחברה המתווכת). בצורה כזו, אתם אף פעם לא תשלמו יותר מידי בתמורה לפרסומת - אם לדוגמה העליתם קמפיין שזכה לחשיפה קטנה יחסית, אתם גם תשלמו סכום נמוך במיוחד, וכך ההכנסות שלכם לא יפגעו. מצד שני אתם תשלמו יותר, אך ורק אם הקמפיין שלכם היה אפקטיבי, וזכה לכמות גדולה מאד של חשיפה באתרים מובילים, בפניה לקהל היעד הנכון. ברור שהסכום הזה הוא הגיוני - משום שזכיתם לחשיפה רבה, קהל היעד התרחב, וכך גם ההכנסות שלכם גדלו. בסופו של דבר, תוכנית שותפים תפיק לכם רווח לא משנה מה תהיה כמות החשיפה.

חשוב גם לשים לב ליתרונות הכלליים של תוכנית שותפים, מבחינת העובדה שמדובר על פרסום ושיווק אינטרנט - הפרסומות שלכם יכולות להיות חשופות לזמן רב - למעשה להיות באתרים במשך כל השבוע, 24 שעות ביממה. מצד שני, יש לכם שליטה על כמות הפרסום - אתם יכולים לקבוע שהפרסומת תופיע רק בשעות מסוימות, ורק בכמות מסוימת של אתרים. השליטה שלכם היא גבוהה למדי, ואתם תמיד יודעים היכן אתם עומדים.

ואיך התהליך מסודר כל כך?

כפי שאתם בוודאי מנחשים, בתהליך של תוכנית שותפים, האתר שלכם לא יתפרסם רק באתר אחד, אלא במספר אתרים, יתכן אף שבזמנים שונים לחלוטין ובמקומות שונים באתר, דרך פלטפורמות שונות. על מנת שהתהליך של תוכנית שותפים יהיה מוסדר, חשוב מאד שתפנו אל חברות מקצועיות שעוסקות בתחום, ולמעשה מתווכות ביניכם לבין האתרים המשווקים.

אתם תוכלו לבחור חברות שאתן משלמים להן עמלה נמוכה והוגנת, ומשלמים למשווקים רק ביחס ישר לפרסום, וזוכים שהאתר שלכם יתפרסם אצל אתרים מובילים, בהתאם לקהל היעד שלכם. מדובר בהשקעה טובה, שנותנת תוצאות כבר בטווח הקצר - כך שלא צריך להמתין יותר מידי עד שנוצר רווח.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דורון גרינשפן

מאת: דורון גרינשפןאירועים וחתונות – כללי15/04/121254 צפיות
מפלי שוקולד הם טרנד הולך וגובר בשוק עיצוב האירועים. מדובר במכונה המיובאת מארצות הברית או מסין, פרי המצאתו של השף הנרי דואל.

מאת: דורון גרינשפןהפקות אירועים05/04/12989 צפיות
בלונים הם מעין סמל לחגיגה - לא תפגשו אותם בשום מקום שבו לא מציינים סיבה למסיבה וברמה הכי בסיסית ופשוטה, תמיד אפשר לתלות כמה בלונים פשוטים שקונים בכל חנות בכמה שקלים ומיד לשנות את האווירה בחדר.

מאת: דורון גרינשפןבר אירועים05/04/121306 צפיות
בר אקטיבי הוא אחת התוספות האטרקטיביות ביותר לשדרוג בר לאירועים והוא נפוץ בעיקר בחתונות אך גם באירועים פרטיים אחרים - אירועי חברה למשל. במקרים רבים בר אקטיבי הוא מה שעושה את ההבדל בין חגיגה מנומנמת וכבדה למסיבת ריקודים פרועה ומשוחררת.

מאת: דורון גרינשפןחוק ומשפט - כללי02/04/121056 צפיות
המציאות הכלכלית של היום היא מציאות בה לא נדיר לראות אנשים מסתבכים בחובות, הלשכה להוצאה לפועל מאפשרת הליך לגביית חובות אך גם בתחום זה יש לחייב ולזוכה זכויות ואם ברצונכם למצות זכויות אלו מומלץ כי תשכרו את שירותיו של עורך דין הוצאה לפועל.

מאת: דורון גרינשפןחוק ומשפט - כללי02/04/12998 צפיות
המציאות הכלכלית של היום היא מציאות בה לא נדיר לראות אנשים מסתבכים בחובות, הלשכה להוצאה לפועל מאפשרת הליך לגביית חובות אך גם בתחום זה יש לחייב ולזוכה זכויות ואם ברצונכם למצות זכויות אלו מומלץ כי תשכרו את שירותיו של עורך דין הוצאה לפועל.

מאת: דורון גרינשפןקייטרינג01/04/121011 צפיות
כל אירוע בעל הקף משתתפים ניכר דורש בדרך כלל שימוש בשירותי קייטרינג ולפעמים גם אירוע קטן יותר יכול להינות מאותם שירותים.

מאת: דורון גרינשפןבידור ופנאי - כללי01/04/121189 צפיות
קשה להתחרות בפינוק ובהשקעה שבהזמנת שף עד הבית לחגיגה משפחתית או לערב רומנטי עם האישה או הבעל לציון יום נישואין.

מאמרים נוספים בנושא תכניות שותפים

מאת: רוני הכהןתכניות שותפים19/01/182948 צפיות
כך נוצרה לה ההבנה כי הוספת שותפים לעשייה בצורה של תוכנית שותפים מסודרת רק יכולה להועיל לכל אחד מן הצדדים.

מאת: טל גרין מלתכניות שותפים08/03/152440 צפיות
איך אני יכול לעבוד משרה מלאה באינטרנט? המערכת המוכחת ביותר לביצוע הכנסה משרה מלאה באינטרנט

מאת: איציקתכניות שותפים02/09/131931 צפיות
חברות המתמחות בשיווק וכן אנשים פרטיים מתחום המדיה ( מנועי חיפוש, רדיו , טלוויזיה, עיתונות מודפסת ועוד ) . תחומי השיווק הם בעיקר באמצעות קידום אורגני וקידום ממומן במנועי החיפוש וברשתות החברתיות

מאת: שי ברסתכניות שותפים05/07/131868 צפיות
מכרז באינטרנט הוא שיטה יחודית לזכות במגוון ענק של מוצרים שווים במחיר לא ריאלי. רוצים לדעת איך? קודם כל תפסיקו לחשוש. בלי פחד תראו שתוכלו אחרי השקעה קטנה מאוד, התמדה מינימלית ואהבה למשחקים לזכות באייפון חדש, נגן MP4 או אפילו אופנוע ים.

מאת: עוז ניסנבויםתכניות שותפים02/04/132058 צפיות
ביקורת על הבלוג "כסף באינטרנט"

מאת: יהב שמרתכניות שותפים20/03/132107 צפיות
תוכנית אפיליאייט (affiliate) הנה תוכנית שיתוף פעולה בין מפרסמים ובעלי אתרים. מפרסמים שרוצים לפרסם את המוצר שלהם פונים לבעלי אתרים ומבקשים להשתמש האתר כפלטפורמה שיווקית והרווחים מהמכירה של המוצר יתחלקו בין המשווק ובעל האתר.

מאת: מיה דגןתכניות שותפים12/12/127980 צפיות
מתי לאחרונה ביצעת בדק בית? האם אתה יודע מה ערכו האותנטי של הבית שלך? האם אתה מודע לסיכונים הבטיחותיים שיש בביתך? אולי אתה בכלל מתכון לרכוש נכס?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica