חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איפור כלות-טיפים ממאפרת מקצועית

 כל אישה (כן, כן - גם את שטוענת בתוקף שחתונה מפוארת זו שטות גמורה ושאין לך שום בעיה להתחתן ברבנות) מדמיינת את ליל כלולותיה כבר מכיתה א' ויודעת בדיוק איזו שמלה היא תלבש, לצליליו של איזה שיר היא תצעד לחופה, כיצד יראה השיער שלה ואיך היא תאופר.

 חתונה, כידוע, היא עסק לא זול כלל וגם ה איפור המקצועי  יעלה בדרך כלל כמה מאות שקלים. אבל - חלום הוא חלום ואין ספק שכדי להראות בערב החשוב בחייך בדיוק כפי שפינטזת, מומלץ מאוד להיעזר בשירותיה של מאפרת מקצועית אבל, על מנת להצדיק את ההשקעה כדאי לקחת בחשבון את כל הפרטים הקטנים ולהיערך בהתאם.

גם אם את לא חסידה גדולה של איפור ביום-יום ואין ספק שאת מעדיפה את המראה הטבעי, כדאי לזכור כי מדובר (בדרך כלל) באירוע מצולם ומתועד, ועל מנת שהיופי הטבעי שלך יבוא לידי בידי גם בצילומי הסטילס וגם בוידיאו, מומלץ לך לחרוג ממנהגך ולהתאפר אפילו אם מדובר באיפור מינימלי.

אגב, איפור כלה לא חייב להיות משהו שאינו הולם אותך ואשר הופך אותך למלאכותית. גם כלה מאופרת יכולה להיראות טבעית.

מאפרת כלות מקצועית ומיומנת תדע להתאים את האיפור הנכון ביותר עבורך, באמצעות חומרי איפור מקצועיים ובעזרת הגוונים המדויקים ביותר שיתאימו רק לך.

מאפרת מקצועית תעניק לך בדרך כלל גם איפור ניסיון כדי שתגיעי הכי שלווה ליום החתונה שלך.

אל תוותרי על איפור ניסיון - כך תוכלי להכיר את המאפרת שלך, להתרשם ממנה, מהחיבור שייווצר (או שלא) בינכן, מהמקצועיות שלה ומאופן שמירת ההיגיינה שלה. שתפי את המאפרת שלך בחששותייך, לאחר הניסיון בדקי את התוצאה התרגלי לתחושה ושימי לב איך האיפור נראה אחרי כמה שעות.

כדאי לך לבחור את המאפרת המקצועית שלך גם על סמך תיק העבודות שלה. שתפי אותה בפנטזיות שלך ותני לה לנסות להגשים אותן כבר באיפור הניסיון. למרות הפנטזיה, חשוב לשתף את מאפרת הכלות בנתוני החתונה, הכלה וגורמים נוספים העלולים להשפיע על אופן האיפור, על מנת שהיא תוכל להיערך בהתאם ולגרום לך להוציא את המקסימום מעצמך.

כך, למשל, חשוב מאוד ליידע את המאפרת אם החתונה נערכת בצהרים, אם את רוצה מראה טבעי או הוליוודי, אם יש לשמלה לך מאפיינים יחודיים, אם את מתכוונת לענוד תכשיט ייחודי, או אם את מרכיבה משקפיים ולא תוכלי להיפרד מהם גם ביום כלולותייך.

אני מאמינה שמאפרת כלות שתעניק לך  איפור מקצועי תגרום לך לא רק להרגיש יפה, מיוחדת וזוהרת כשאת מסיימת את שלב האיפור, אלא לאורך כל היום והערב החשובים בחייך.

מאפרת מקצועית תדע להדגיש את הדברים הנפלאים שבהם הטבע חנן אותך ולהתאים את האיפור גם לאופייך וגם לפנטזיה שלך.

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אורית אשקלון-איפור מקצועי

www.oao.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורית אשקלון

מאת: אורית אשקלוןאיפור18/12/091336 צפיות
בהנחה שאת לא מאפרת מקצועית ומאפרת רק את עצמך את לא חייבת להעמיס וכדאי שתדעי שיש כמעט לכל מוצר איפור יותר משימוש אחד. לא מבטיחה שיתאים לכל אחת אבל הנה כמה הצעות ששווה לך לבדוק.

מאת: אורית אשקלוןהפקת אירועים15/11/091326 צפיות
עוד דקה היא בת שתים-עשרה הילדה לא להאמין, הזמן עובר מהר כשנהנים. תיכף מגיע המבול כן זה של המסיבות שלא לומר ה-מיני חתונות, מועדונים או אולמות אירועים, מסיבה למשפחה או מסיבה לשכבה, להקת מתופפים או קבלת פנים עם זיקוקים ויש עוד לארגן קייטרינג וצילומים, מוזיקה והסעות לחברים ואולי בכלל נחוץ מפיק אירועים, כי מרוב שזה נהיה מורכב איך אפשר לעשות הכל לבד...

מאת: אורית אשקלוןאיפור21/10/091102 צפיות
אומרים שגיל 40 הוא ה-30 החדש אבל, כשאת מסתכלת במראה את לא יכולה להתעלם מסימני הגיל. האפידרמיס נעשה אחר, פחות קורן ומתוח, העפעף מתחיל לצנוח, כהויות ופיגמנטציה, שקיות מתחת לעיניים, צבע עור דהוי, מראה פנים עייף ועוד רמזים שמעידים על כברת הדרך שעברת.

מאת: אורית אשקלוןאיפור24/08/091934 צפיות
ריכוז של טיפים ועצות על מייק אפ, פודרה, איפור וכל מה שבינהם

מאת: אורית אשקלוןאיפור21/06/091306 צפיות
חוגגת בת מצווה? סיבה טובה להתאפר בפעם הראשונה. עצות טובות ממאפרת מקצועית

מאת: אורית אשקלוןאיפור20/03/091370 צפיות
אוסף עצות ממאפרת מקצועית לאיפור לנערות למסיבת סוף שנת הלימודים בתיכון

מאת: אורית אשקלוןניתוחים פלסטיים25/02/091166 צפיות
איך להסתיר בעזרת איפור מקצועי את סימני הניתוח והצלקות בימים שלאחר מתיחת הפנים או הניתוח הפלסטי.

מאמרים נוספים בנושא אירועים וחתונות

מאת: נעה בן אריאליאירועים וחתונות17/11/099716 צפיות
"עם הצלחה לא ניתן להתווכח", אומר הפתגם המוכר, ומעצבת שמלות הערב והכלה גלית רוביניק היא בלי ספק סיפור הצלחה שלושה מרכיבים עומדים בבסיס הצלחה זו – יחס אישי וחם, אכפתיות, אמינות ומקצועיות "אני מתרגשת בכל פעם מחדש מהיכולת שלי להגשים לכלה את חלומה ולהפוך אותה לערב אד לסינדרלה מן האגדות", היא אומרת. ידידיה של מעצבת שמלות הערב והכלה גלית רביניק מעידים עליה כי הרגעים המאושרים ביותר בחייה הם אלה בהם ניצבת בפניה אחת מלקוחותיה, הכלה העתידית, כשהיא לבושה לראשונה בשמלה שהיא עיצבה.

מאת: רן ביטון אירועים וחתונות06/11/099429 צפיות
על פ"י הרבנות ניתן לערוך חופה עד שעה אחת בצהריים, אם אתם רוצים להמשיך את האירוע לאחר כניסת השבת תהיה לכם בעיה, במקרה כזה רוב המקומות שפתוחים גם בשבת אינם כשרים, הרבנים מסרבים לחתן את החתן והכלה במקום לא כשר, אם תרצו תוכלו להמשיך את המסיבה במקום אחר.

מאת: רייט קליקאירועים וחתונות29/10/098948 צפיות
החיים של כולנו שזורים בשלל שמחות, כנסים, אירועים ומסיבות. בכל פעם שאנו מגיעים לתכנון האירוע הבא, בין אם מדובר בחתונה, יום הולדת או כנס עסקי, הזיעה הקרה מתחילה לבצבץ, לחץ הדם מרקיע שחקים והציפורניים נכססות עד הבשר... אבל למה בעצם? אז לפני שלוקחים שני וואליום, תנו לנו לעשות לכם קצת סדר בבלגן ולקבוע מספר פרמטרים חשובים שחשוב להתעכב עליהם בבחירת אולם אירועים:

מאת: norit378אירועים וחתונות28/10/098803 צפיות
בלונים לחתונה | בלונים לבר מצווה | בלונים ליום נישואין - ועוד

מאת: רוני חרמוןאירועים וחתונות26/10/099247 צפיות
מה זה בעצם השכרת וילה לאירוע שלכם? ובכן ללילה אחד מאושר בתוך וילה לאירועים יכולה להפוך מפגש משפחתי פשוט לחגיגת פינוק בלתי נגמרת.

מאת: אביב חייםאירועים וחתונות25/10/099439 צפיות
מתחתנים? חוגגים בר/בת מצווה? חשבתם להזמין חברה שמפיקה מגנטים לאירועים? במאמר הבא תוכלו להבין איך הכל עובד. כל מה שלא יספרו לכם. תוכלו לדעת ממה להיזהר ומה חשוב לבדוק לפני שסוגרים.

מאת: דקלה שאירועים וחתונות25/10/098954 צפיות
קיימים בשוק תקליטנים רבים ואין ספק שלמצוא תקליטן מתאים לאירוע זו משימה לא קלה. כאשר מחפשים תקליטן לאירוע מסויים השאלה היא איזה תקליטן יעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר. האם כדאי לקחת תקליטן שעובד לבד או שכדאי לשכור תקליטן מחברה, האם התקליטן הוא מאזור מגוריכם והאם צריך להתפשר על בעל מקצוע זה בגלל מרחק. בואו לקרוא על בחירת תקליטנים

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica