חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

וטרינר 24 שעות - כמה חשוב!

מאת: שמוליק דורינבאוםוטרינריה17/03/20121140 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כפי שאנו כבני אדם זקוקים לטיפול ולזמינות רפואית במשך 24 שעות ביממה, כך גם בעלי החיים וחיות המחמד אשר ברשותנו. עובדה בסיסית שחשוב לזכור היא שחיות המחמד הגדלות לצידנו אינן גדלות בסביבתם הטבעית ולכן, חשופות ללא מעט מחלות וסיכונים רפואיים אחרים. השירות המיועד לכך בקרב בעלי החיים נקרא וטרינר 24 שעות.

בשגרת היומיום, לכל אדם אשר מחזיק בחית מחמד ביתית כלשהי, חשוב לשמור על בריאותה התקינה, כלשם כך ייגש באופן תקופתי וקבוע לוטרינר על מנת לבצע את כל הבדיקות והחיסונים הנדרשים לכך. לעומת זאת, ישנם מקרים בהם מראות חיות המחמד סימני מצוקה בריאותיים, הדורשים מענה והתערבות וטרינרית דחופה, כלשם כך קיימים שירותי וטרינר 24 שעות במרפאות בכל רחבי הארץ, אשר דואגות לנוכחותו של וטרינר מומחה תורן בכל שעה ובכל מועד במשך השנה.  

כשזקוקים לוטרינר 24 שעות, קיימות שתי אפשרויות פופולאריות, אליהן ניתן לפנות לשם כך, כשהבחירה ביניהן מוטלת על הבעלים של אותם בעלי חיים הזקוקים לוטרינר באופן קריטי. האפשרות הראשונה אליה ניתן לפנות, היא לגשת למרפאה וטרינרית או לחלופין לבית חולים וטרינרי, שם ניתן למצוא וטרינר תורן במשך 24 שעות ביממה. ישנם ערים שכאלו שאפשר למצוא עזרה ראשונה גם בשעות הקטנות של הלילה, למשל וטרינר פתח תקווה יכול לעזור לכם בצורה מושלמת לפי מה שהתנסיתי לאחרונה כתושב פתח תקווה מקטנות.

לעומת זאת, האפשרות השנייה אליה ניתן לפנות, שנהוגה בדרך כלל במקרים דחופים במיוחד בהם קיימת סכנה ממשית לאותו בעל חיים, או שאינו מסוגל להתנייד כלל ממקום למקום, היא בפניה לוטרינר 24 שעות המגיע באופן מיידי לביתו של אותו הלקוח. באמצעות שתי האפשרויות הללו, מוענקת תחושה של הקלה לבעלים של כל חיית מחמד, שיודע שיש כתובת אליה ניתן לפנות בעת מצב חירום.  

התפקיד המרכזי של וטרינר 24 שעות, הוא בעצם להעניק טיפול וסיוע רפואי ראשוני במצבים בהם מזהים הבעלים של אותם חיות המחמד חולשה כלשהי מצידן, או במקרים בהם קיים חשש להידבקות של חיות המחמד בווירוס או במגפה כלשהי, הדורשת התערבות של וטרינר באופן מיידי, או בכל מקרה בו קיימת סכנה כלשהי לבריאות החיות.

אם חיית המחמד אשר ברשותכם נמצאת קרוב במיוחד ללבכם, שימו דגש רב בכל הקשור לבריאותה ובצעו את כל הבדיקות והחיסונים הדרושים לשמירה על בריאותה, כשבכל ספק או סימן לבעיה בריאותית כלשהי, אל תהססו ופנו לוטרינר 24 שעות באופן מיידי. 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

VPR בניית אתרים לעסקים בראייה של חברת קידום אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שמוליק דורינבאום

מאת: שמוליק דורינבאוםחתונות31/01/131117 צפיות
מאז ומתמיד זוגות מתחתנים יודעים שבשביל לבחור מקום צריך לצאת ולהסתובב בין המקומות, לחפש אתרי אינטרנט עם סיורים וירטואלים כאלו ואחרים על מנת לקבל את הויז'ן הכולל של המקום..

מאת: שמוליק דורינבאוםהדברה27/08/121078 צפיות
אנחנו מאוד אוהבים את הבית הפרטי שלנו, מאוד אוהבים את השקט הנפשי אבל לא תמיד הוא נשאר ככה ולא בגללנו.

מאת: שמוליק דורינבאוםחתונות22/07/121046 צפיות
אם גם אתה מצאת את בחירת ליבך ומעוניין כבר למסד את הקשר, קרוב לוודאי שאתה מחפש אחר טבעת נישואין. טבעת נישואין היא ללא כל ספק הסממן הגדול ביותר המעיד על הקשר בין בני הזוג..

מאת: שמוליק דורינבאוםחתונות17/06/122323 צפיות
לתכנן כמעט אף אחד לא אוהב, אבל כאשר מדובר בתכנון חתונה קרובה בני הזוג קופצים לים ומקווים שהם שוחים לכיוון הנכון. אז כמו ברוב המקרים, אלו שמתחתנים הינם זוג טרי אשר לא ידע מעולם על הנושא של חתונה.

מאת: שמוליק דורינבאוםמשכנתא04/06/121133 צפיות
מי מאיתנו שעומד בפני הבחירה החשובה והמשמעותית של הלוואת משכנתא שתלווה אותו החל מרכישת נכס (כמו בית למשפחתו) ודרך עשרים או שלושים השנים הבאות של חייו, בוודאי יגלה עניין בנאמר במאמר זה.

מאת: שמוליק דורינבאוםגאדג'טים24/05/121235 צפיות
אנחנו כל הזמן רואים בחדשות על איזה פיתוח חדש כזה או אחר אשר משנה את פני העולם לתמיד, אמרו שבין גדולי מוחות ואנשים גדולים..

מאת: שמוליק דורינבאוםגיל הזהב24/03/121313 צפיות
בכל מדינה מתוקנת ברחבי העולם, מחויבת להיות חקיקה כלשהי, המעגנת את זכויותיהם של האוכלוסייה הקשישה בה. במדינת ישראל, קיים חוק סיעוד לקשישים,

מאמרים נוספים בנושא וטרינריה

מאת: נטלי הרוש וטרינריה31/01/197150 צפיות
אם היינו יודעים כמה חתולים וכלבים מומתים כיוון שהתרבותם אינה נעצרת על ידי עיקור וסירוס.. כלבים וחתולים רבים משוטטים ברחובות וחלקם לצערנו עשויים למות באופן טבעי בשל קשיי ההישרדות בחוץ. אם יש לכם כלב או חתול, זו אחת ההמלצות החמות שהיינו מציעים לכם לעשות.

מאת: נטלי הרוש וטרינריה31/12/187263 צפיות
מגוון בעלי חיים יוכלו לתת מענה מעולה לרצון לגדל חיית מחמד בבית. אך מעטות באמת יענו על הצורך של בני הבית שזה דבר עיקרי ולא פחות חשוב מכל פרמטר אחר כאשר מתכוונים להביא חיית מחמד לביתכם.

מאת: נטלי הרוש וטרינריה30/09/187431 צפיות
חיית החמד שלכם, בריאותה אינה שונה משל כל יצור חי אחר כולל אותנו בני האדם. כאשר אנו בוחרים ווטרינר/ מרפאה ווטרינרית לחיית המחמד שלנו אנחנו צריכים להתחשב במגוון פרמטרים מעבר לנוחות או שמועות חיוביות שמפה לאוזן. במאמר שלפניכם נרחיב על כך.

מאת: נטלי הרוש וטרינריה27/06/187764 צפיות
למה למעשה כל כך חשוב שיהיה ווטרינר קבוע לחיית המחמד שלך? או לפחות מרפאה קבועה? מאותה הסיבה שחשוב שלנו תהיה מרפאה קבועה ורופא מטפל קבוע...וזה לא רק נוחות האמינו לנו..

מאת: נטלי הרוש וטרינריה31/05/187835 צפיות
כשחיית מחמד מצטרפת למשפחה תאמינו לנו... החיים בבית יהיו הרבה יותר מהנים! התענוג שבחזרה הביתה, לטפל בהנאה, להאכיל ולטפח אין הרבה רגעים שישתוו להרגשה הנהדרת הזאת. עם כל ההנאה והקסם שבהחלט יש בדבר חשוב מאוד לברר מספר דברים.

מאת: נטלי הרוש וטרינריה29/03/187906 צפיות
כמו בכל דבר בחיינו לפני שאנו לוקחים החלטה משמעותית אנחנו חייבים לוודא שמרבית הפרמטרים מתאימים לציפיות שלנו . כך גם באימוץ כלבים, נורא מתחשק לכם שכלב יפה ומתוק או גדול וקשוח יתרוצץ בחצר ביתכם אך חשוב לוודא מספר דברים קודם לכן.

מאת: נטלי הרוש וטרינריה28/02/184132 צפיות
היפוך קיבה קורה כאשר כלבים בולעים אוויר תוך כדי ארוחה ובאופן כללי ולא מצליחים לשחררו מה שגורם לקיבה להסתובב ונוצרת חסימה בזרימת הדם שעשויה להגיע עד למצב של נמק ולמקרי מוות. באם הכלב לא יטופל באופן מידי הוא יהיה בסיכון שעשוי להוביל למותו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica