חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

משבר בגידול ילדים


כשכל אחד מושך לכיוון שלו

גידול ילדים היא משימה מרתקת שרבים מתמודדים איתה מדי יום. בני זוג שנפגשו והחליטו להקים משפחה עוברים לא מעט שינויים כשהם צריכים לגדל ילד אחד או יותר ולהצעיד אותם בצורה נכונה ובטוחה לעבר חיים שיש בהם סיפוק והצלחה. כך אנו רואים כיצד גם לא מעט הורים חווים משבר בגידול ילדים כשלעתים הדבר קורה זמן קצר לאחר הלידה ולעתים מדובר בגילאים מתקדמים יותר. נקודות המבט השונות בין גבר לאישה באים לידי ביטוי לא רק במערכת הזוגיות שלהם "אחד על אחד" אלא גם בכל הקשור להחלטות חשובות שיש לקבל בקשר לילדים. סוג המעון, בחירת חוגים, מעקב אחר ביצוע משימות שהילד צריך לעשות, שעות בילוי, ועוד כהנה וכהנה נקודות חשובות מהוות אתגר לא קטן עבור כל זוג, קרוב ומאוחד ככל שיהיה.

ייעוץ מקצועי יימנע פגיעה בילדים

כל ילד הוא עולם ומלואו ויש לו את צורת המחשבה שלו ואת האופי שקיבל ברגע שנולד.

בעיות שונות אצל זוגות נשואים יכולות להקשות על כל אחד מהם ולעתים אף להעמיד אותם במבחנים קשים.

מבחנים אלו יכולים להיות קשים עוד יותר עבור ילד שמנסה למצוא את מקומו בעולם.

לכן משבר בגידול ילדים הוא עניין לא פשוט שדורש טיפול מהיר מאוד. בשיחות מקצועיות אצל המטפלת דליה שוורץ רואים הורים רבים כיצד החיכוכים בין מקבלי ההחלטות בבית פוגעות לא מעט בדור הצעיר. פגיעה זו יכולה להקשות על התפתחות תקינה של הילד ולהשאיר סימנים וצלקות בנפשו שיהיה לו קשה מאוד להשתקם מהם. ייעוץ מקצועי מאדם שמכיר את עולמם של הורים וילדים גם יחד הוא כזה שיכול לתרום רבות לשקט נפשי עבור כל בני המשפחה.

מהתוצאות נהנית כל המשפחה

בין אם מדובר באחד מההורים שיושב לו מתוסכל בבית בגלל החלטות פזיזות ולא ממוקדות של שותפו לחיים ובין אם מדובר בילד בכל גיל שמרגיש כיצד הוא לא זוכה לתשומת הלב שהוא צריך ואינו מבין מדוע הוא לא מצליח למצות את מלוא הפוטנציאל שבו, הרי שמדובר בבעיה חמורה של גידול ילדים בצורה לא ממוקדת. לאף אחד אין שיטה בדוקה כיצד לגדל ילד מגיל 0 ועד לגיל שבו הוא בוחר בעצמו את דרכיו בחיים. אך עדיין אפשר לראות כיצד התוויית קווים מנחים לילד ושיתוף פעולה פורה בין ההורים מונע משבר בגידול ילדים ומעניק לילד חוויות איכותיות כמעט בכל רגע בחייו. ייעוץ מקצועי יכול לתרום רבות כשבני הזוג לא מצליחים לשדר על אותו גל בכל הקשור לילדיהם ויתרה מכך הם גם לא מצליחים להבין מדוע הם לא מסכימים כמעט בשום נושא.

דליה שוורץ -  משבר בגידול ילדים 054-4220259 או באתר הבית כאן

 



תגיות המאמר: טיפול זוגי, ייעוץ זוגי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אקנה

אקנה הינה תופעה שכיחה בעיקר בקרב בני הנוער, תופעה הגורמת להם להתעסק עם עור הפנים ולעיתים אף לגרום לנזק בלתי הפיך,חשוב לגעת שאקנה ניתנת לטיפול יעיל ונכון. חשוב להקפיד לבצע את הטיפולים המתאימים אצל מומחים כיוון שטעויות בטיפול נאות עלולות להוביל לסימנים וצלקות בעור הפנים,אקנה עלולה להופיע גם אצל נשים שכבר אינן בגיל התבגרות ,עקב שינוי הורמונים בגוף.

אקנה יכולה להופיע בדרגות שונות, הראשונה שבהן היא הקלה ביותר ומאופיינת בנקודות שחורות ונקודות לבנות שומניות. במקרה זה, מומלץ לנקות את עור הפנים בסבון עדין ולעשות פילינג שיפתח את בלוטות החלב. לא מומלץ לשטוף את הפנים יותר מפעמיים ביום ולא לחטט בעור הפנים.

אקנה בדרגה שנייה, מאופיינת בפצעים אדומים ושטוחים ובנקודות שחורות ולבנות. מטרת הטיפול היא להפחית כמות החיידקים בעור ולמנוע החמרת הפצעים. מומלץ לנקות את עור הפנים בסבון עדין ולהשתמש באנטיביוטיקה מקומית שהותאמה על ידי מומחה, כמו כן כדאי להרחיק את השיער מאזור הפנים ולא למרוח בו חומרים שומניים אשר עלולים להגיע לעור הפנים.

אקנה בדרגה שלישית מופיעה על רוב שטח הפנים על ידי פצעים אדומיים ומוגלתיים. הטיפול מחסל חיידקים ומפחית את הדלקות בעור. גם כאן חשוב להשתמש בסבון פנים עדין ובאנטיביוטיקה מעט אגרסיבית. יש להקפיד לשטוף את הפנים במים פושרים ולא חמים מידי.

דרגה חמורה של אקנה תופיע בשילוב ציסטות עמוקות ותצריך טיפול מאסיבי יותר, על מנת להפחית את הדלקתיות בעור והקטנת כמות בלוטות החלב. הטיפול בסוג זה של אקנה יהיה משולב משחות אנטיביוטיות, סטרואידים, וגלולות (כאשר מדובר בנשים). חשוב להמעיט חשיפה לשמש, להרבות בספורט ולהשתמש בפילינג קילוף עור, עפ"י המלצת מומחה.

.

אתר שאפשר למצוא בו קוסמטיקאיות. מומלצות המטפלות באקנה.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נינה כהן

מאת: נינה כהןמחשבים ניידים20/05/187719 צפיות
מחשבים ניידים הפכו בשנים האחרונות לחכמים ומסובכים ביותר. בניגוד למחשבים הנייחים, האנשים אשר מתכננים את המחשבים הניידים צריכים להתחשב במשקל ובגודל של כלל המערכת

מאת: נינה כהןרכב20/05/181581 צפיות
מהי פריקה עמוקה? איך פריקה עמוקה משנה את שיטת הפעולה של מצברים? איך מתחזקים ומנקים את המצבר במהלך ההפעלה?

מאת: נינה כהןמחשבים ניידים20/05/187684 צפיות
מחשבים ניידים הפכו לכלי העבודה העיקרי במאה העשרים ואחת ואף על פי שהניידות שלהם נוחה לנו, היא שמה אותם בסכנה. הרכיבים הדחוסים בתוך המחשב

מאת: נינה כהןמחשבים נייחים20/05/185301 צפיות
המטרה העיקרית של ממיר מתח היא להתאים את הזרם החשמלי למוצרי האלקטרוניקה שברשותך.

מאת: נינה כהןמחשבים ניידים20/05/183485 צפיות
מי מספק מטענים חלופיים למחשבים ניידים? מה היא העלות של מטען מקורי למחשב נייד? בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען לטאבלטים ומחשבים ניידים? היכן מומלץ לרכוש מטענים למחשב?

מאת: נינה כהןרכב20/05/181408 צפיות
היכן ניתן למצוא בוסטרים להתנעת הרכב?

מאת: נינה כהןרכב15/01/181223 צפיות
איזה סוגים של מצלמות יכולים להתאים לרכב פרטי? איך בוחרים את המצלמה המושלמת? ממי אפשר לקבל המלצות על מצלמות איכותיות

מאמרים נוספים בנושא אימון למערכות יחסים

מאת: כרמי אומרואימון למערכות יחסים19/04/205453 צפיות
יואב התקשר אלי "יש לנו משבר בקשר. אשתי ראתה אותי יוצר קשר באתר הכרויות עם נשים אחרות. יש לי צורך להכיר נשים נוספות ואני רוצה לפתוח את הדברים ולשים אותם על השולחן. אנחנו התחתנו בגיל עשרים ולא התנסתי עם נשים נוספות. אני רוצה שהיא תבין את הצורך שלי". לאחר שיחה נוספת עם אשתו, שרצתה להכיר אותי בטלפון קבענו להיפגש למחרת.

מאת: ירון שוראימון למערכות יחסים24/12/173096 צפיות
שבע דרכים עיקריות להתקרב לאנשים רובן ככולן נשענות על מחקרים

מאת: ירון שוראימון למערכות יחסים03/12/172645 צפיות
איך לחיות את החיים הללו בלי לפגוע באחרים אך גם בלי לפגוע בעצמנו זה אחד האתגרים הגדולים בחיים

מאת: ירון שוראימון למערכות יחסים19/11/172734 צפיות
אם יש לכם יחסים לא טובים עם מישהו במשפחה שלכם, אל תחכו לרגע האחרון. תעבדו על היחסים הללו ותחסכו לכם ולסביבה שלכם שנים של כאב, כעסים ובזבוז אנרגיה אדירה.

מאת: אורלי גולד זנדברגאימון למערכות יחסים22/11/162230 צפיות
את נורא רוצה אהבה, למצוא את האחד שלך ולחיות איתו באושר ועושר.. אך מדוע זה לא קורה? מדוע את עדיין לבד? 6 שלבים ליצירת זוגיות.

מאת: ירון שוראימון למערכות יחסים17/07/161668 צפיות
זוג שהיה במשבר הגיע אלי לאימון וקיבל כלים איך לשפר את היחסים ביניהם. יש גם טיפים לכם הקוראים שתוכלו להתחיל ליישם מיידית.

מאת: רוני הכהןאימון למערכות יחסים11/05/162392 צפיות
לשמור על מערכת היחסים טובה ומתפקדת מצריך ביצוע של פעולות רבות כדי שמערכת היחסים תחזיק מעמד לאורכן של שנים רבות מבלי לחוש כי נמצאים במקום שבו לא רוצים להיות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica