חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אלכסנדר מקווין – מותג ואגדה

מאת: רונן צוראופנה20/03/20121004 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מותג האופנה אלכסנדר מקווין הוא אחד המותגים היוקרתיים ביותר בתחום, ולא במקרה. כל מי שמגלה עניין כלשהו באופנה אינו יכול להישאר אדיש לבגדים הייחודיים המאפיינים את המותג. בנוסף לאיכות יוצאת הדופן של הבגדים עצמם נקשר המותג גם לדמותו הלא שגרתית של מייסד המותג, אשר הלך לעולמו בשנת 2011.

המעצב הבריטי אלכסנדר מקווין נולד בשנת 1969 וכבר מגיל צעיר נמשך לתחום האופנה, והיה מעצב בגדים לאחיותיו הגדולות. כאשר היה בגיל ההתבגרות עזב את בית הספר והחל לעסוק בעיצוב בגדים כשוליה. כבר לאחר שנים ספורות כבר אי אפשר היה להתעלם מכישרונו, ואפילו בתור שוליה כבר זכה לעצב בגדים לדמויות מן השורה הראשונה כגון הנסיך צ'ארלס.

עיצוביו של מקווין נודעו בפרובוקטיביות שלהם, וגם השמות אותם בחר לפריטי הלבוש היו נועזים במיוחד. מקווין לא נרתע משימוש בכל אמצעי שיכול היה ליצור אפקט מדהים או מזעזע על הצופים, והתייחס אל תחום האופנה כאל תחום אמנותי של ממש. מאפיינים אלו של עבודתו משכו את תשומת ליבם של אמנים מתחומים שונים כמו הזמרות ליידי גא גא וביורק, שלבשו בגדים אשר עוצבו על ידי מקווין.

לקראת סוף שנות התשעים החל אלכסנדר מקווין לעבוד בג'יבנשי, בית האופנה היוקרתי, בתור המעצב הראשי. אופיו הפרובוקטיבי גרם לחיכוכים לא מעטים עם ההנהלה. מקווין נודע באמירותיו הפוגעניות כלפי בית האופנה, וגם במהלך שנות עבודתו בג'יבנשי המשיך לחפש גימיקים יוצאי דופן כמו שימוש בדוגמנית קטועת רגליים וכדומה. לאחר כחמש שנים הסתיימה עבודתו בג'יבנשי, והוא המשיך לעצב באופן עצמאי. מלבד שיתופי פעולה עם חברות אופנה יוקרתיות הקים את המותג אלכסנדר מקווין אשר מהווה בשנים האחרונות את אחד המותגים המועדפים על אמנים, כוכבי קולנוע וכדומה.

אפשר לומר כי בגדי המותג אלכסנדר מקווין פונים ללא כל ספק לשכבות אמידות יחסית, אך ההשקעה בהם היא השקעה בטוחה עבור כל מי שחשוב לו שהמראה החיצוני שלו יעורר את הרושם הדרוש. בגדי המותג משדרים עדכניות, אלגנטיות, נועזות ומקצועניות, והם מושכים תשומת לב בכל אירוע בהם הם נלבשים.

 



תגיות המאמר: אלכסנדר מקווין


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רונן צור - מקדם אתרים להצלחה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רונן צור

מאת: רונן צורשוק ההון10/12/131190 צפיות
על זהב ניתן להגיד דברים רבים – הוא פופולארי, נוצץ ויוקרתי וכמובן, יקר באופן מובהק מחומרים אחרים. אם כך הדבר, מדוע שלא להשתמש בזהב הישן וחסר השימוש שבידיכם ולהפיק ממנו תועלת מרובה? מכירת זהב ישן יכולה להשתלם מאוד מבחינה כלכלית ולהלן אפשרויות קצירת הרווחים.

מאת: רונן צורניקיון27/06/131030 צפיות
כיצד מזהים חברות ניקיון מקצועיות ואיכותיות? כל התשובות בשורות הקצרות שלפניכם.

מאת: רונן צורעיצוב מוצר16/05/131909 צפיות
עיצוב מוצר מוצלח מעצים את חוויית המשתמש, תורם ליצירת הקונספט הנדרש אותו מעוניינים ליצור מנהלי החברה ומפתחי המוצר ובסופו של דבר משרת את הפונקציונאליות שלו.

מאת: רונן צורספורט וכושר גופני - כללי25/04/131146 צפיות
כל אחד ואחת מאיתנו חייב לשמור על אורח חיים בריא על מנת שלא לפגוע בגופו, להימנע ממחלות ולתת לו לממש את הפוטנציאל שלו לזמן ארוך. כיצד עושים זאת בצורה נכונה? המשיכו לקרוא ומייד תגלו.

מאת: רונן צורבריאות השן25/04/131563 צפיות
אם גם אתם שייכים לקבוצת "הבלתי מחייכים" יש לנו בשורות נפלאות עבורכם. כיום קיימים אינספור טיפולי הלבנת שיניים יעילים שבסופם תוכלו לשוב ולחייך בפה מלא ובוהק.

מאת: רונן צוריוגה10/03/131997 צפיות
כאשר מדברים על שיעורי יוגה, תל אביב אשר ידועה בהיפך הגמור שלה מאורח חיים רגוע ושליו, מציעה לכם מגוון רחב של קליניקות ומדריכים שיאפשרו לכם לחוות תחושות שטרם הכרתם.

מאת: רונן צורייעוץ עסקי27/02/131111 צפיות
בין אם בידכם עסק קיים או שהינכם מעוניינים להקים עסק במו ידיכם, כדאי מאוד לו תיוועצו באיש מקצוע מתאים אשר יעניק לכם ייעוץ עסקי מקיף. ביחד תבנו תכנית פעולה כוללת אשר תעזור לכם לנצל את מלוא הפוטנציאל העסקי שלכם.

מאמרים נוספים בנושא אופנה

מאת: דניאל מלמדאופנה16/02/222798 צפיות
האם שמלות חורף זה פריט לבוש שניתן לקנות אונליין?

מאת: רוני הכהןאופנה07/11/195512 צפיות
היכן רוכשים שמלות ערב לחתונה בתל אביב שגדולה עד מאוד? כאן התשובות

מאת: ניב אבןאופנה27/02/193716 צפיות
מה צריכים לצפות מבחינת טרנדים לראות כאשר יוצאים אל סיבוב חיפוש שמלות ערב לחתונה בתל אביב שמציעה מבחר רחב של בגדים לכל אישה?

מאת: רוני הכהןאופנה07/02/181650 צפיות
מכיוון שמחיר לא משקף איכות, ובהחלט יכולים למצוא אפילו מיטה במבצע נהדר שאיתה יהיה נעים ונוח ללכת לישון מידי לילה למשך של שנים רבות הלאה. איך יודעים לעשות בחירה נכונה? קראו את הדברים הבאים.

מאת: רוני הכהןאופנה23/01/181597 צפיות
מה יכולים לעשות כאשר אירוע חשוב מתקרב וצריכים את השמלה החגיגית מוקדם ככל האפשר? קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןאופנה22/12/171717 צפיות
האם זה אומר כי רכישת טלפון חכם מבטלת גם את הצורך ברכישה של שעון ליד? ובכן, רבים רואים כי רכישה של שעון לגבר היא עדיין פעולה שמביאה איתה יתרונות שאי אפשר לבטל בקלות שכזו. קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןאופנה18/11/171895 צפיות
איזה מקום יכול להכיל מלאי נהדר של שמלות יותר מעניינות שכאלה? קראו הלאה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica