חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

העגלה הראשונה שלי: טיפים לרכישת עגלת התינוק הראשונה שלכם

 

רכישת עגלת תינוק בפעם הראשונה דומה לרכישת מכונית: את יודעת שאת  חייבת לרכוש אחת לפני הלידה, אולם מבחר  העגלות על כל אפשרויותיהן מבלבל עד כדי כך, שלעיתים עקב רכישת עגלה לא מתאימה, נאלצים לרכוש עגלה נוספת.

הנה מבחר הטיפים שינווטו את דרככם בהצלחה במעמד רכישת עגלת התינוק הראשונה שלכם:

 1. סוגי עגלות תינוק:  ראשית, כדאי להבין מהם הצרכים לנשיאת תינוק על גלגלים שתצטרכו בשנים הראשונות לחיי התינוק החדש שלכם.  עד גיל 3 חודשים, התינוק שלכם יוכל לנוע במצב שכיבה בלבד. בתקופה זו, תצטרכו  "אמבטיה"- הסל העליון של העגלה המותאם למצב שכיבה.

עם התפתחות תינוקכם וככל שהוא מתחיל לייצב את עמוד השדרה שלו ושרירי הנשיאה, הוא יוכל לעבור למצב של חצי ישיבה , ועד לישיבה מלאה בזווית 90 מעלות. בשלב זה, העגלה הופכת לטיולון.

כמו כן, עד לגיל שנה, במעבר מהעגלה לנסיעה במכונית, התינוק שוהה בסל קל המחובר לכסא הרכב האחורי. בגיל שנה, יש להעביר את התינוק לכיסא תינוק לרכב, שמחובר לכסא הרכב האחורי  כשראש התינוק לכיוון הנסיעה.

2. בכדי לבחור את סוג העגלה שתיתן מענה לכל האפשרויות הללו, ניתן לבחור בין שתי אפשרויות לפתרונות נשיאה:

עגלה מודולרית: העגלה המודולרית נותנת פתרון מלא לכל סוגי נשיאת התינוק: על שלד העגלה מולבשת האמבטיה- לטיול בשכיבה בחודשים הראשונים, ולאחר מכן היא הופכת לטיולון, שניתן להשתמש בו כל תקופת השימוש בעגלה, עד לגיל 3 לערך. יתרון נוסף הוא הסל קל המודולרי המובנה בעגלה, שמתאים למעבר מהעגלה לנסיעה במכונית.

יתרונות- כל צרכי העגלה בעגלה אחת, כוללת גם את הסל קל לנסיעה ברכב.

חסרונות- עגלות מודולריות עקב שלל הפונקציות שהן מציעות, הן גם יקרות יותר.

עגלת אמבטיה- טיולון:  אמבטיה לנסיעת תינוק בשכיבה בחודשים הראשונים, שהופכת לטיולון.

יתרון- עגלות יחסית קלות מבחינת המשקל, ומתקפלות בקלות.

חיסרון- צריך לקנות בנפרד סל קל לנסיעה במכונית.

3. קבלת עגלה לא מתאימה במתנה: במקרה שגיליתם שקרוב משפחה מתכוון לרכוש את עגלת התינוק הראשונה שלכם כמתנה, וכדי למנוע אי נעימות  חשוב מאוד לתאם איתו להיות נוכחים בעת הקניה בכדי לבדוק את התאמת הדגם אליכם, או לפחות לבקש שהעגלה במתנה תגיע עם פתק החלפה.

4. בדיקת העגלה במעמד הקניה-  מה צריך לבדוק  בזמן בחינת מבחר העגלות בחנות:

* יציבות גלגלי העגלה- חשוב מאוד לנסות דגמים שונים של עגלות בחנות, ולהשוות את יציבות גלגלי העגלה. אחת הדרכים למבחן היציבות היא דחיפת העגלה בפניה סיבובית על ידי יד אחת: עגלה מדגם יציב תסתובב בקלות ונעימות על ציריה, גם כשאתם דוחפים אותה ביד אחת.  תתפלאו בהמשך כמה פעמים אתם מוצאים את עצמכם במצב של דחיפת עגלה ביד אחת...

  • פריטי עזר חיוניים: לבדוק שלעגלה יש שמשייה נפתחת לכיסוי מהשמש.  לתקופת החורף כדאי לוודא שהתינוק מוגן היטב מהקור בתוך האמבטיה, וכמו כן ניתן לרכוש שק שינה תואם המולבש על העגלה, בכדי לשמר את החום בתוך האמבטיה, ביציאה מהבית ביום קר.
  • לבדוק את קיבולת סל הנשיאה לחפצים אישיים הנמצא בתחתית העגלה.

כדאי לוודא שהוא גדול מספיק לפריטי התינוק שתירצו לאחסן שם, וכמו כן שהוא יציב במצב נסיעה של העגלה.

5. מדידת תא המטען של המכונית:  בכדי למנוע מפח נפש של רכישת עגלה שלא מותאמת לאיחסון בתא המטען של המכונית, רצוי למדוד את תא המטען לפני ההגעה לחנות. בעת המדידה קחו בחשבון לא רק את גובה ורוחב העגלה, אלא נסו לדמיין גם את הנפח הקיבולת שלה בתוך תא המטען.  אחת הדרכים המומלצות לבדיקת גודל העגלה שיתאים לכם הוא לבקש מחברים או מכרים לנסות ל"קפל" את העגלה שלהם בתא המטען שלכם- כבדיקת ביקורת לפני הביקור בחנות העגלות.

השכרת עגלות ו/או אמבטיות בדמי שכירות היא עסקה משתלמת לתקופות קצרות: ביכולתכם לבחור  את סוג העגלה ואת משך תקופת השימוש. העגלות המוצעות שמורות במצב מצוין! הן עוברות טיפול ניקיון מקיף, חידוש האביזרים, שימון גלגלים ומוכנות לשימוש מיידי.

סוגי ההשכרה:

עגלת תינוק הכוללת אמבטיה (סל שכיבה) לתקופה קצרה, מתאימה במיוחד לאמהות שרוצות ליהנות משימוש בעגלת אמבטיה בתקופת חייו הראשונה של התינוק. (שלושת החודשים הראשונים).

השכרת עגלת טיולון מקלה על האורחים - אין צורך להביא את הטיולון מחו"ל!! כך לא נגרם נזק לעגלה עקב העברות המטען בתא המטוס ואתם חוסכים לאורחים משקל וסרבול מיותר. בנוסף השירות מתאים גם לכל מי שזקוק לטיולון באופן זמני: העגלה שלכם בתיקון, סבא וסבתא מטפלים בנכדים בחופש, נוסעים לחופשה בארץ...

מזל טוב ודרך צלחה!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דליה שני ברייר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דליה שני ברייר

מאת: דליה שני בריירהריון ולידה24/06/121141 צפיות
כל הטעויות שיש להימנע מהן בשימוש בכסאות בטיחות לרכב לתינוקות

מאמרים נוספים בנושא הריון ולידה

מאת: tiloniהריון ולידה17/01/214405 צפיות
לפניכם השוואת יתרונות וחסרונות עבור 2 המוצרים הנפוצים להכנת בקבוק לתינוק - קומקום חשמלי או מכונה להכנת בקבוק?

מאת: יעל במרכזהריון ולידה25/09/201466 צפיות
יציבה בתקופת ההריון בגלל העומס ההולך וגובר על גופה, נתקלת האישה בהריון בקשיים שלא הכירה בעבר. מצבי יום-יום כגון עמידה (ממושכת), ישיבה, שכיבה, או הרמת חפץ מקשים עליה יותר מתמיד ומחייבים התייחסות מיוחדת מצדה. ההצעות המובאות כאן נועדו להקל עליה לתפקד במצבים אלו.

מאת: אלעד אוחנההריון ולידה23/11/192028 צפיות
צילומי ניו בורן נערכים על-מנת ליצור עבורכם זיכרונות בלתי נשכחים מהימים בהם הרך הנולד היה עדיין רך, עדין וחמוד. על מנת שרגעים אלו באמת ייזכרו כצבעוניים ויפים, כדאי להתכונן מבעוד מועד.

מאת: moraleהריון ולידה08/04/182405 צפיות
לכל אחד מאיתנו יש תקופות רבות שיכולות להיות מרגשות מאוד בחיים אך האמת היא שאין עוד תקופה כמו ההיריון. זו תקופה שבה לא רק הגוף משתנה אלא גם הרגשת הפנימיים וזו תקופה שמגיעה תמיד עם הרבה תקווה והתרגשות. לכן ברור מדוע כל אישה תרצה לעשות הכול כדי לזכור את הרגעים האלה ולכן צילומים של היריון זה לא מהדברים שכדאי לוותר עליהם.

מאת: moraleהריון ולידה08/04/181620 צפיות
בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות יותר ויותר נשים אשר נמצאות בתקופת הריון, אשר מבקשות לתעד את עצמן בעזרת צילום הריון. בין אם מדובר בנשים נשואות ובין אם לא, בין אם מדובר בנשים שזה הריונן הראשון או הריון אחר.

מאת: moraleהריון ולידה28/01/181574 צפיות
התפתחות של תינוק היא דבר מופלא שכל הורה נהנה לצפות בה ומתרגש ממנה, לא משנה אם מדובר בתינוק ראשון או חמישי. השלבים אותם הוא עובר, בין אם זה עד למצב בו הוא יכול לדבר בצורה חופשית, ללכת, לשבת, ולעשות דברים נוספים אשר עבורנו כאנשים בוגרים הם ברורים מאליהם, אך אנו יודעים שגם אנחנו עברנו את אותו תהליך בדיוק כשהיינו תינוקות וגם ההורים שלנו הסתכלו עלינו בהתרגשות ובציפייה, בשביל לראות את תהליך ההתפתחות שלנו.

מאת: moraleהריון ולידה16/11/172292 צפיות
אחת הבעיות המוכרות ביותר אצל תינוקות היא בעיית גזים. אומנם אין הסבר מדעי מדוע זה קורה, חוקרים רבים בוחנים את הנושא ולא תמיד יודעים להסביר למה הבעיה קיימת אצל תינוקות יותר מאשר אצל אנשים מבוגרים, למרות שהערכה היא,

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica