חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מדוע פתיחת חשבון Twitter הנו אמצעי שיווקי יעיל למוסד להשכלה גבוהה

מאת: EMS-seoטיפים שיווקיים21/03/20121040 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


Twitter הוא אחד מאתרי המדיה החברתית החזקים ביותר, מעל 200 מיליון משתמשים רשומים במדיה זו. הפלטפורמה הייחודית שלה (140 תווים להודעה) נותנת בידי המוסדות לתקשר בקלות וישירות עם קהלי היעד שלהם. בימים אלו בנוסף פתחו Twitter את ממשק התרגום שלהם לעברית.                                                                                                           המידע ב Twitter מועבר מגולש לגולש בקלות יותר, אם בעבר שיווק ופרסום המוסד להשכלה גבוהה באחד מאמצעי התקשורת היה עניין יקר ומוגבל. היום ה- Twitter מאפשר לך לשלוח עדכונים שוטפים או מסרים שיווקים על המוסד שלך ללא כל עלות כספית, ללא הגבלה ובכל זמן. עם כניסת הטלפונים החכמים כך גם הופך ה Twitter לפופולארי יותר וזה בשל הקלות בשימוש,תפעול  ומהווה מכשיר רב פלטפורמה, ניתן "לצייץ" (כתיבת הודעה) מטלפון סלולארי רגיל, חכם, מחשב נייד, מחשב אישי או ממחשבי לוח. עניין זה תורם מאד לגולשים להיות מעודכנים בכל מקום ובכל זמן.

הדרכים לשימוש  ב Twitter

שימור לקוחות: מועמדים פוטנציאלים או סטודנטים, עוקבים אחרי חשבון ה Twitter של המוסד להשכלה גבוההומקבלים עדכונים בזמן אמת. העוקבים אחריך,יראו אותך כאישיות חברתית ונגישה. מדיה זו מאפשרת לעוקבים לדעת מי אתה באמת, עניין זה יוכל לעזור לך בבניית מערכות יחסים, אמינות ואמון לפני שעוקבים אלו יחליטו להיות סטודנטים של המוסד.

שיווק: Twitter מספק את התשוקה של אנשים למידע מיידי וזה המפתח כאשר הנך חושב על איך להשתמש ב- Twitter כאמצעי שיווק. ניתן ליצור "באז תקשורתי" סביב המוסד שלך ולמשוך מועמדים פוטנציאלים.ככל שתהיה גלוי יותר בפני העוקבים, כך יראו אותך המועמדים כאדם אנוש ולא כאחד המסתתר מאחורי המוסד, תן להם להרגיש חלק מהקהילה שלך.באמצעות ה- Twitter תוכל להמיר "שיחות" למעשים, שיתוף מידע מעניין עם סטודנטים פוטנציאלים  יביא להכרה של המוסד.השתתף באופן פעיל בשיחות כל הזמן, בדרך זו, יותר ויותר מועמדים פוטנצאלים יגלו על המוסד ועל שירותיו.בכל ציוץ הנך שומר בעצם על קשר עם מועמדים פוטנציאלים וסטודנטים ועל כן עליך "להרגיל" אותם למוצריך.Twitter יוכל בנוסף לכוון תנועת גולשים אל אתר הבית של המוסד.

מודיעין/מחקר: חיפוש פשוט ב Twitter יביא לך עשרות קישורים לבלוגים/אתרים/מועמדים הקשורים באופן ישיר/עקיף לתחום ההשכלה, וזו הזדמנות ללמוד על מגמות חדשות.בהזדמנות זו ניתן גם לעקוב אחרי מתחרים, אין צורך להיות חשאי, זה עשוי להוביל להזדמנויות לשיתוף פעולה.

כעת, כל מה שנותר בידך לעשות הוא להחליט מהו המידע אותו תרצה לשתף עם קהל העוקבים. דאג לידע את קהל היעד שלך על חשבון הטויטר, וזאת בכל הזדמנות ובכל אמצעי העומד לרשותך כגון: אתר המוסד, עיתון המוסד, דיוורים ישירים, בלוגים וכו'. שיהיה בהצלחה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

EMS-seo

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת EMS-seo

מאת: EMS-seoלימודים אקדמאיים27/01/141096 צפיות
הנדסת בניין מקיפה אותנו בכל מקום, אם כאשר פתחת את ברז המים במקלחת או נסעת על מחלף/גשר, בקרת בנמל תעופה או המבנה בו הנך נמצא. בכל אחד מאלו ורבים אחרים השתמשת בפרויקטים שמהנדס בניין עזר לתכנן ולבנות. ענף הבנייה, הוא גורם מרכזי בכלכלת המדינה.

מאת: EMS-seoלימודים אקדמאיים27/01/141100 צפיות
הנדסת אלקטרוניקה היא האחד הענפים הגדולים והמהירים ביותר בצמיחה. תחום זה מכסה מגוון רחב של יישומים בם אנו משתמשים מדי יום, ואשר הופכים את החיים שלנו לקלים ומהנים יותר, כגון טלביזיה, רדיו, מחשבים, תקשורת וכו. הם עוזרים לנו לראות, לשמוע ולתקשר על פני מרחקים עצומים ולעשות דברים מהר יותר. לאלקטרוניקה יש תפקיד מרכזי בשיפור פריון בתעשיות כמו נפט, אנרגיה, חקלאות ומגזרים נוספים אחרים של משק.

מאת: EMS-seoלימודים אקדמאיים27/01/141001 צפיות
מהנדס כימיה מיישם את העקרונות של הכימיה וזאת כדי לפתור בעיות הקשורות לייצור או שימוש בכימיקלים והביוכימיה. כמו כן עוסק מהנדס הכימיה בשיטות ובבדיקות שונות של מוצרי תעשייה ומוצרי לוואי בטיפול, ומפקח על הייצור.

מאת: EMS-seoלימודים אקדמאיים27/01/14993 צפיות
הנדסה תעזור לך לגדול ולפתח דרכי מחשבה שלך. להיות מהנדס יכריח אותך לעבוד על מיומנויות רבות, כגון פתרון בעיות וחשיבה ביקורתית. במסגרת הלימודים באקדמיה תוכל ללמוד מגוון רחב של נושאים, כמו קורסים במדעים ,הנדסה, ואפילו אומנויות ושפות

מאת: EMS-seoלימודים אקדמאיים27/01/14974 צפיות
מקצוע ההנדסה היה תמיד פופולרי ונחשב לאחד המקצועות המבוקשים ביותר עם אפשרויות רבות ומגוונות של קריירה. עם מספר תחומי ההתמחות, למהנדסים תמיד יהיה ביקוש רב. עם מסחור פורח וכלכלה העולמית, הביקוש יהיה גבוה בהרבה בשנים הקרובות. הנה כמה מהאפשרויות הפופולריות של ההנדסה:

מאת: EMS-seoלימודים אקדמאיים27/01/14901 צפיות
אנו מצויים בעידן בו הטכנולוגיה מתקדמת בקצב מסחרר, דבר המצריך הכשרה של הטובים ביותר להבנתה ויישומה.

מאת: EMS-seoלימודים אקדמאיים27/01/14894 צפיות
כישוריו של מהנדס, כגון חשיבה לוגית, פתרון בעיות ושליטה טובה במספרים, הם כישורים מאוד רצויים במגזרים עסקיים רבים ואחרים. ה-IT, בנקאות, פיננסים וייעוץ הם רק כמה מהאפשרויות. עם זאת, אתה לא צריך לעזוב את ההנדסה כדי לחקור הזדמנויות עסקיות, פיננסיות וניהול. תוכל להשתלב באחד מהתחומים הבאים: ניהול תפעול, ניהול מסחרי, מכירות טכניות, כספים, רכש ורכש, ניהול שרשרת אספקה ולוגיסטיקה וכו'.

מאמרים נוספים בנושא טיפים שיווקיים

מאת: צח סחרטיפים שיווקיים29/07/192946 צפיות
היום אני רוצה לספר לכם על שירות שכולנו כבר נחשפנו אליו, אבל הדהים אותי בגלל רמת ההיענות וההנעה לפעולה (אני מניח שזה מה שחשוב לנו בסופו של דבר), השירות הוא שיווק באמצעות SMS! כן, קראתם נכון, לשיווק באמצעות SMS יתרונות רבים, הראשון שבהם – המהירות. למעשה, כשאנו שולחים ללקוחות שלנו מידע, חשוב לנו שהם יקבלו אותו בהקדם, שהם יקראו אותו והכי חשוב, שהמידע שלנו יניע אותם לפעולה!

מאת: Daniel.Bטיפים שיווקיים28/09/175556 צפיות
הפקת סרט תדמית מתבצעת כחלק מאסטרטגיה שיווקית או ניהולית של חברות ועסקים, שבשלב מסוים רוצים להציג את ערכי החברה בסרטון תדמית מופק היטב. קיים מגוון גדול של סוגי סרטונים, ביניהם סרטון תדמית לעסק, סרט שיווקי, סרטי הדרכה, סרטי תדמית לתערוכות ועוד.

מאת: הדסהטיפים שיווקיים27/08/176083 צפיות
לאחרונה אנו זוכים להיות נוכחים למצב בו הטכנולוגיה מתפשטת ברחבי העולם ותופסת מקום נכבד בחיי היום יום שלנו. בעזרת אינטרנט ניתן להגיע לכל אינפורמציה אפשרית ולקבל מידע על כל דבר בעולם בזמן המינימלי ביותר. עסקים רבים רואים בכך הזדמנות מעולה לקדם ולשווק את השירותים שלהם. ישנם אופציות רבות ומגוונות לקידום באינטרנט ובמנוע החיפוש גוגל בפרט אך במאמר זה נתמקד בשיטות קידום הכי פופולריות שיש כרגע בשוק והן: קידום אורגני ( SEO ) וקידום ממומן ( PPC ).

מאת: ישראל רף טיפים שיווקיים01/08/176267 צפיות
אילו מתנות לראש השנה כדאי לקנות לעובדים והלקוחות? בחירת המתנות היא לא דבר קל, תנו לנו לעזור לכם – מה דעתכם על עציצים ממותגים עם מסר אישי שלכם ממותג בעציצים, מדובר במתנה יוצאת דופן שתלווה את העובדים והלקוחות לאורך השנה, תיכנס לתודעה שלהם ביומיום, עם חוויה ירוקה וצומחת בעציץ עם הרבה ערך ורגש.

איך לא לרצות למכור, איזון רגשי בתהליך מכירה, פחד מכישלון בתהליך מכירה, איך לרצות למכור, מוטיבציה לאיש מכירות, מפחד לא למכור, פסיכותרפיה הוליסטית, מטפל התנהגותי קוגניטיבי: וכאן יתבאר, מהו האיזון הרגשי, שאותו צריך איש מכירות בתהליך של מכירה? ומהן שתי המחשבות המנוגדות שסותרות אחת את השנייה, שאיש המכירות צריך לחשוב את שתי המחשבות האלו בו זמנית, באיזון מסוים, כדי להצליח בתהליך המכירה? ומי שיתבונן בעניין יראה, כי בתהליך מכירה יש שתי מחשבות מנוגדות וסותרות אחת את השנייה. שכל אחת מהן ...

מאת: מאה הימיםטיפים שיווקיים09/03/152470 צפיות
בניית אסטרטגיה שיווקית היא תכנון של גישה שיווקית ארוכת טווח, שנועדה להשיג את המטרות השיווקיות של העסק. חלק חשוב של בניית אסטרטגיה שיווקית יעילה הוא איסוף מידע. יש לאסוף מידע על העסק, דרכי השיווק שלו, יתרונותיו וחסרונותיו, על הלקוחות, על המתחרים, ועל תדמית המותג. עם מידע זה ניתן להתחיל בניית אסטרטגיה שיווקית חכמה, שאינה מפזרת משאבים מיותרים, ומכוונת את ההשקעה לאפיקים נושאי פרי. השלב הבא של בניית אסטרטגיה שיווקית חכמה הוא תכנון מפורט של הכלים השיווקיים הנכונים לעסק ויישומם בפועל

שאלה: כיצד ניתן להבטיח את האימפקט הגבוה ביותר על השקעה עבור מאמצי קידום המכירות שלי? תשובה: אסטרטגיית קידום מכירות מורכבת מפיתוח ושילוב ייחודי של חמישה מרכיבים עיקריים:  פרסום.  יחסי ציבור.  קידום מכירות.  שיווק ישיר.  מכירה אישית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica