חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עיכוב יציאה מהארץ: מה עושים נגד זה?

מאת: קובי רוםחוק ומשפט - כללי22/03/20121111 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מאוד לא נעים להגיע לשדה התעופה ולגלות שאינכם מורשים לצאת את גבולות הארץ. אבל דבר זה קורה לישראלים רבים, שנפתחו כנגדם הליכי הוצאה לפועל. כך למשל, אם אתם מוגדרים כחייבים מוגבלים באמצעים או שאתם נמצאים בהליכי פשיטת רגל, יוטל עליכם צו עיכוב יציאה מהארץ. מטרת צו זה היא למנוע מצב בו החייב מתחמק מתשלום חובותיו באמצעות בריחה לחו"ל. עם זאת, יכול עורך דין הוצאה לפועל לפעול למען ביטול עיכוב יציאה מן הארץ, באם מתקיימים תנאים מסוימים.

לא נדיר לשמוע כי ישראלים רבים, שהיו להם חובות כבדים בארץ, חמקו לחו"ל והשאירו את הנושים שלהם בארץ, כועסים וממורמרים. המחוקק נתן את דעתו על כך וקבע כי אם יש לראש ההוצאה לפועל יסוד להניח כי החייב עומד לעזוב את הארץ מבלי לפרוע את חובו או להבטיח את פירעון החוב- ניתן להורות על עיכוב יציאה מהארץ של אותו חייב.

אם גם נגדכם ניתן צו עיכוב יציאה מהארץ, דעו כי יש מה לעשות. עורך דין הוצאה לפועל יכול לפעול למען ביטול עיכוב יציאה מהארץ. לשם כך יש לאתר עורך דין הוצאה לפועל, להיפגש עמו ולהסביר לו מדוע הנכם מבקשים לצאת מן הארץ.

עורך דין הוצאה לפועל הוא עורך דין הבקי בחקיקה ובפסיקה הקשורים לדיני הוצאה לפועל. עורך דין הוצאה לפועל יכול לסייע הן לחייב והן לזוכה. ניסיונו וכישוריו המשפטיים של עורך דין הוצאה לפועל יבטיחו את מיצוי הזכויות המשפטיות של הלקוח ויחסכו ללקוח זמן וכסף רב.

במקרה שניתן כנגד החייב צו עיכוב יציאה מן הארץ, יהיה עורך דין הוצאה לפועל מסוגל לפעול למען ביטול עיכוב יציאה אם הוא מוכיח לראש ההוצאה לפועל כי סיבת הנסיעה מוצדקת. סיבת נסיעה מוצדקת יכולה לכלול, למשל, נסיעה חשובה מטעם עבודתו של החייב או נסיעה שמטרתה קבלת טיפול רפואי. כמו כן, יפעל עורך דין הוצאה לפועל למען מתן ערבות צד ג', כדי להבטיח שאם החייב לא חוזר לארץ, מחויב הערב במקומו בסכום החוב. חשוב לציין כי ביטול עיכוב יציאה יבוצע לזמן מוגדר, היינו- זמן הנסיעה, לא לזמן בלתי מוגבל.

מומלץ כי חייב הנמצא בהליכי הוצאה לפועל יברר מראש, טרם הגיעו לשדה התעופה, אם הוטל עליו צו עיכוב יציאה מהארץ. ניתן לעשות זאת על ידי יצירת קשר טלפוני עם מחלקת רשות האוכלוסין וההגירה של משרד הפנים. אם אתה מגלה, כי הוצא כנגדך צו עיכוב יציאה מהארץ, חפש מיד עורך דין הוצאה לפועל, לצורך ביטול עיכוב יציאה. אם יש לך חברים או מכרים, שנעזרו בעבר בשירותי עורך דין הוצאה לפועל, פנה אליהם כדי לקבל את פרטי הקשר שלו. גם בעלי עסקים יוכלו להפנות אותך אל עורך דין הוצאה לפועל כדי שתקבל ביטול עיכוב יציאה. זאת משום שלצערנו, הליכי הוצאה לפועל נפוצים יותר מתמיד במגזר העסקי, ביחוד בתקופה הנוכחית של מיתון והאטה כלכלית.

אם לא הצלחת לאתר עורך דין הוצאה לפועל באמצעות מכרים או חברים, חפש בגוגל תחת הביטויים ביטול עיכוב יציאה או עורך דין הוצאה לפועל. אם האתר שאליו הגעת באמצעות החיפוש הנו מקיף ועשיר במידע, כדאי ליצור קשר עם עורך הדין ולתאם עמו פגישה. בפגישה הראשונית, שתהיה בדרך כלל ללא תשלום, שאל אותו עד כמה הוא מנוסה בהליכים של ביטול עיכוב יציאה וכיצד הוא מציע לטפל במקרה הספציפי שלך.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רום קובי, משרד עורכי דין מטפל בתיקים בתחום הוצאה לפועל, איחוד תיקים, פשיטת רגל, כינוס נכסים ועוד. פנו אלינו לפגישת הכרות וייעוץ ללא התחייבות!

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קובי רום

מאת: קובי רוםחוק ומשפט - כללי23/04/121030 צפיות
חייבים רבים נקלעים לקשיים ובעיות כאשר הם מתחילים לשלם את חובותיהם במסגרת ההוצאה לפועל. תהליך גביית החוב אינו קל לחייב, מבחינה נפשית וכלכלית. חדשות לבקרים יכולים נציגי ההוצאה לפועל להידפק על דלתו של החייב ולעקל לו חפצים שונים, אל מול עיניהם המשתאות של בני משפחתו. חייב הנתקל בקשיים שוקל בדרך כלל שתי חלופות: הכרזה עליו כעל חייב מוגבל באמצעים או נקיטה של הליך פשיטת רגל. לצורך החלטה בעניין, מסייע לו עורך דין הוצאה לפועל, שאף מלווה אותו בתהליך. מה עדיף לחייב? על כך במאמר שלפניכם.

מאת: קובי רוםחוק ומשפט - כללי06/12/11778 צפיות
מידי שנה נקלעים הן אנשים פרטיים והן בעלי עסקים לסכסוכים משפטיים מרים בגין חובות כספיים. ישנם התובעים בגין חובות שלא שולמו להם ואילו אחרים- נתבעים על ידם. מחלוקות רבות מיושבות על ידי הסכם מרצון, מבלי צורך לפנות להליכים משפטיים, אך סכסוכים אחרים אינם נפתרים בקלות וגוררים הגשת תביעות לבתי משפט.

מאמרים נוספים בנושא חוק ומשפט - כללי

מאת: אדיר בנימיניחוק ומשפט - כללי25/06/231576 צפיות
ההנחה שבדרך כלל החזקים הם אלו שגוברים על החלשים מהם, גורמת לכך שכאשר הגורם החלש יותר זוכה למעט צדק, הדבר מעניק לנו תחושה של עדנה מסוימת. לכן נדמה ששמענו לא מעט סיפורים בהם הודות להתערבות חיצונית זוכה הגורם הנפגע לצדק מסוים, או לכל הפחות מסופר כי הגורם שעשה את מעשה העוולה נענש על כך.

מאת: בנימין קלינגרחוק ומשפט - כללי19/08/212062 צפיות
https://www.tel-aviv.gov.il/Residents/Construction/DocLib1/%D7%A8%D7%A9%D7%99%D7%9E%D7%AA%20%D7%9E%D7%91%D7%A0%D7%99%D7%9D%20%D7%9E%D7%A1%D7%95%D7%9B%D7%A0%D7%99%D7%9D%20%D7%A4%D7%A2%D7%99%D7%9C%D7%99%D7%9D.pdf

מאת: בנימין קלינגרחוק ומשפט - כללי19/06/211918 צפיות
מדיניות אכיפת עבירות תכנון ובניה – הרשות לאכיפה במקרקעין מדיניות אכיפה הינה כלי מרכזי הנתון בתחום האכיפה באמצעותו מבטיח הגוף האוכף למקד את משאביו המוגבלים בעבירות המשמעותיות ביותר ובאופן האפקטיבי ביותר. מיקוד משאבי האכיפה לפי סדרי עדיפות קבועים מראש מאפשר הגברת אפקטיביות האכיפה באמצעות פעילות יזומה, צמצום המשאבים המופנים כלפי עבירות בעלות ערך נמוך יותר, והבטחת השוויון באכיפה. יובהר, כי מדיניות אכיפה היא מסמך המתווה את הדרך אך אינו מסמך מחייב, שלא מאפשר בחינה מחודשת, עדכון וסטייה ממנו במקרים שיש לכך הצדקה.

מאת: רוני הכהןחוק ומשפט - כללי28/01/211565 צפיות
על מנת להבין מדוע אדם ניגש על מנת לבצע תרגום של תעודות ומסמכים רשמיים מסוימים צריכים להבין את התהליכים שאותם עוברים אנשים ברחבי העולם כולו.

מאת: רוני הכהןחוק ומשפט - כללי15/01/211244 צפיות
מתי נדרש לפעולה של תרגום עבור תעודת לידה?

מאת: בנימין קלינגרחוק ומשפט - כללי13/12/201788 צפיות
הרשויות ממשיכות בקצב רב בהוצאת צווי הריסה. מאמר שכדאי לקרוא אם ביצעת חריגות בניה , ביקרו או רוצים לבקר בנכס מטעם הפיקוח על הבניה/ הוועדה לתכנון ובניה או שכבר הוזמנת לשימוע או אולי כבר קיבלת צו הריסה. המאמר מיועד לכל העוסקים בתחום. עורכי דין, שמאים, מהנדסים, קבלנים, וועדי בתים, אדריכלים, מפקחי בניה ועוד.

מאת: עופר שלוחוק ומשפט - כללי08/10/201518 צפיות
הסכם מייסדים מוצלח בחברות סטארט אפ

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica