חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פטרת ציפורניים וקנדידה

מאת: אקסטרה - קידום אתריםרפואה27/03/20121123 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פטרת ציפורניים נמנית עם מחלות העור השכיחות ביותר, שכיחותה עולה עם הגיל, והיות שהיא מדבקת גם בני משפחה נדבקים. הטיפול לריפוי פטרת ציפורניים הן בדרך כלל תרופות שיעילותן שונה בהתאם לסוג הפטרייה.

פטרת ציפורניים

פטרת הציפורניים פוגמת במבנה הציפורן, מעוותת אותה וגורמת פעמים לכאבים, היא גורמת גם למטרד אסתטי בגלל המראה שלה. קיימם מספר זנים של פטרת ציפורניים הידועים כיום, הפטרת נגרמת על ידי הדבקה מאדם לאדם, או מהאדמה עליה האדם הולך יחף או מבעלי החיים. את הסוגים הקיימים של פטרת ציפורניים ניתן לחלק לפי התנהגותן ותגובתן לטיפול. מי שסובל מבעית פטרת ציפורניים, הציפורן החולה הופכת צהובה או חומה, מתעבה ותחתיה מופיעה קשקשת לבנה, לפעמי ציפורן מתעוותת, מופיעים בה חריצים והיא אף מתפוררת. חשוב לטפל בבעיה כי פטרת ציפורניים "נודדת" מציפורן אחת לשנייה, וכל בני הבית יכולים להידבק מהסובל מפטרת.
לפרטים על פתרונות לפטריות בציפורניים לחצו כאן

קנדידה

קנדידה שמקורה במערכת העיכול היא סוג של פטרייה היכולה לפלוש מהמעי לאזורים שונים שגוף ולהשפיע כמעט על כל מערכות הגוף. לא על כולם היא משפיעה באותו האופן. הסימנים להימצאותה של קנדידה היא תשישות ועייפות כרונית דחף לאכילת מאכלים מתוקים או מאפים, כאבי ראש, בטן נפוחה, ועוד. לאחר שמאובחנים כסובלים מפטריית קנדידה, צריך טיפול הכולל דיאטה לא קלה וקפדנית אך מתאימה, הפסקת אכילה מוצרים רבים ואכילה של מזונות שטובים למצב עלולה להוביל למחסורים תזונתיים ולחולשה גדולה ולכן חובה להשתמש בתוספי מזון כמו ויטמינים וצמחי מרפא שיעצרו התפתחות קנדידה. כיום ישנם תחליפים רבים במזון, וזה ממזער את הבעיה והדיאטה.

טיפול ציפורניים

משום שאת הרגליים לא מאווררים מספיק, חשוב לעשות טיפול ציפורניים באופן קבוע על מנת לא לפגוע בהן. טיפול ציפורניים צריך לכלול השרייתם במים, לאחר שהתרככו, מקצצים אותן לאורך הרצוי ובעזרת פצירה מיישרים ונותנים להן מראה יפה. טיפול ציפורניים הוא גם הרחקה של העור הקשה בבסיס הציפורן כדי למנוע זיהומים, לאחר הטיפול כדאי למרוח קרם  על הציפורניים ולעסותן היטב במשך כמה שניות. כך יהיו הציפורניים גמישות מבלי להתרכך ויהיה להן מראה מבריק וטבעי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אקסטרה - קידום אתרים

מאת: אקסטרה - קידום אתריםעסקים - כללי12/05/141138 צפיות
שוק המנעולנים הינו מגוון מאוד - הוא מכיל מנעולנים מקצועיים, מוסמכים ומלאי ניסיון אך גם מנעולנים חסרי ניסיון אשר עלולים לגרום לנזקים ולבזבוז כספים. מנעולן טוב יהיה בעל מקצוע שסיים קורס מנעולנות, עבר הכשרות, הסמכות, קיבל אישור מטעם משטרת ישראל (כך שאין לו עבר פלילי), וצבר ניסיון. כאשר מחפשים מנעולן, חשוב לפנות אל מנעולן באזור קרוב. מנעולן אשר מספק שירותים בעיר אחרת או במקום רחוק יותר, עשוי לגבות מחיר גבוה יותר מהמחיר הסטנדרטי.

מאת: אקסטרה - קידום אתריםרפואה סינית22/05/131250 צפיות
רפואה סינית מהווה תחליף לרפואה המערבית שכולם מכירים. הטיפול ברפואה הסינית הוא שילוב של מזרח ומערב, ולכן מטופלים יכולים ליהנות משני העולמות. מעבר לשיפור במצבם של המטופלים רפואה סינית תורמת גם לשמירת מצב הרוח של המטופלים. במאמר שלפניכם תוכלו לקרוא כיצד טיפול ברפואה הסינית מסייע הן לסטודנטים הלומדים את התחום והן למטופלים.

מאת: אקסטרה - קידום אתריםבריאות ורפואה כללי20/05/131394 צפיות
גסטרוסקופיה נחשבת לאחת הבדיקות השכיחות ביותר ברפואה המבוצעת לצורך אבחון וטיפול במחלות של מערכת העיכול העליונה. מטרת הבדיקה היא הסתכלות רחבה באיברי מערכת העיכול העליונה. בנוסף לצפייה בפרטים של מערכת העיכול ניתן לבדוק גידולים , לשלוף גופים זרים. מה כוללת הכנה לבדיקת גסטרואנטרולוגיה- המידע במאמר שלפניכם.

מאת: אקסטרה - קידום אתריםאדריכלות פנים19/05/131182 צפיות
בעת בניית בית יש להיעזר בבעלי מקצוע מומחים בתחום הבנייה והעיצוב. עיצוב בית יפה מתחיל במחשבה תחילה. כיום ניתן למצוא מגוון דרכים שונות לעצב את הבית ולהשאיר רושם על אורחים ובני משפחה. מיהם בעלי המקצוע שיסייעו לכם לעצב את הבית- כל התשובות במאמר שלפניכם.

מאת: אקסטרה - קידום אתריםניקיון16/05/131185 צפיות
רוב האוכלוסייה לא מבינה את החשיבות של ניקוי פריטי ריהוט שונים בצורה מקצועית ולא בבית. ניקוי פריטי ריהוט למשל, שטיח אצל חברה מקצועית יכול לחסוך לכם זמן וכסף, בייחוד כאשר מדובר במקרה של שריפה ובו אין לכם את הכלים המתאימים לניקוי שטיחים או וילונות.

מאת: אקסטרה - קידום אתריםניקיון16/05/131079 צפיות
רוב האוכלוסייה לא מבינה את החשיבות של ניקוי פריטי ריהוט שונים בצורה מקצועית ולא בבית. ניקוי פריטי ריהוט למשל, שטיח אצל חברה מקצועית יכול לחסוך לכם זמן וכסף, בייחוד כאשר מדובר במקרה של שריפה ובו אין לכם את הכלים המתאימים לניקוי שטיחים או וילונות.

מאת: אקסטרה - קידום אתריםביטוח דירה09/05/132897 צפיות
לעתים אנשים מחליטים לשפץ את הדירה שלהם שיפוץ מקיף או חלקי.עבודות שיפוצים יכולות להיות רחבות ולכלול החלפה של המטבח הישן בחדש, שבירת קירות , בניית מחיצות. ההחלטה לשפץ את הבית היא החלטה שמתקבלת בכובד ראש כתוצאה מהרצון לחלק את שטח הדירה בצורה טובה יותר. שיפוץ הבית מחייב אתכם להודיע לחברת הביטוח שלכם על הצורך בביטוח דירה על מנת להגן עליכם מפני נזקים של רטיבות.

מאמרים נוספים בנושא רפואה

מאת: דוד כהןרפואה23/09/201464 צפיות
בימינו, כשהבריאות עולה לראש סדרי העדיפויות, חשוב לדעת לבחור רופא מומחה לרפואת אוזן גרון, כדי למנוע בעיות עתידיות, כדי לטפל בבעיות קיימות וכדי לשלול מחלות.

מאת: קרוסלה הריון ולידהרפואה24/04/192365 צפיות
לא אחת שולח הרופא את המטופל לבצע CT של מערות האף כדי לאתר בעיה זו או אחרת. עיבוי ברירית הסינוסים - ממצא שכיח ב-CT של מערות הפנים. העיבוי מתרחש בדרך כלל כתוצאה ממצב דלקתי בסינוסים. הסינוסים הם למעשה חללי עצמות הפנים המלאים באוויר. בדופן החללים האלה מצויה רקמה עדינה – הרירית. הרירית היא זו שמייצרת את הליחה בעת הצטננות, אך במצב דלקתי יכול להיווצר מצב של עיבוי ברירית.

מאת: קרוסלה הריון ולידהרפואה19/03/192428 צפיות
מה הגורמים והתסמינים של סינוסיטיס אצל ילדים? וכיצד מטפלים?

מאת: דוד כהןרפואה30/01/192018 צפיות
סינוסיטיס היא מחלה זיהומית שיכולה להיות כרונית ולעיתים יש נטייה גנטית לחלות במחלה. הגורמים למחלה הם בעיקר הצטננות וגודש באף ובמערות הפנים (לחי, עיניים ועוד), כשיש כאבים שלא חולפים באזור הפנים חשוב להבדק ע"י רופא על מנת למנוע סיבוכים

מאת: ילדונתרפואה15/08/182428 צפיות
ניסויים בבעלי חיים אינם רק נושא מדעי אלא גם טעונים רגשית. למצדדים בניסויים בבעלי חיים וגם למתנגדים יש טיעונים צודקים, מוכחים וכבדי משקל. להלן ננסה להבין ולו במעט את מורכבות נושא הניסויים בבעלי חיים.

מאת: יצחק בכררפואה18/06/181437 צפיות
לחץ בעבודה ובריאות לקויה הם עניין שכיח. מחקרים רבים הוכיחו את הקשר הזה שבין לחץ נפשי לבין בריאות לקויה. המחקר הנוכחי מצא שלחץ נפשי גבוה גורם גם לאובדן ימי עבודה על רקע של בעיות נפשיות וכמובן להפסדים כלכליים. העובד הוא הנכס הכי חשוב של המעביד. עובד מרוצה הוא עובד יצרני. עובד מדוכא הוא עובד שלא ניתן למצות את יכולתיו. התפיסה הזאת מתבססת על מגוון רחב של מחקרים כולל המחקר הנוכחי שעסק בתחום הארגונומיה וההשפעה שיש למצבו הנפשי של העובד על היכולות שלו.

מאת: אלעד סאעת רפואה29/03/181383 צפיות
פריצת דיסק, חוויה זה בבטוח לא... פריצת דיסק... רק מלשמוע את צירוף המילים הזה נעשה כאב מדומה בגוף. ללא ספק פריצת דיסק היא בעיה בריאותית המעיקה על הסובלים ממנה ומשנה את איכות חייהם שלא לטובה כמובן. עם זאת עולמנו המפותח לא נותן לנו להישאר עם הכאב יותר מדי זמן ומצא לנו אפשרות מצוינת להעלים את הכאב.. קראו את המאמר הבא והכירו את הדרך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica