חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מהפכת הדואר האלקטרוני על שרתים חיצונים- חלק ב

מאת: גלי פידיוור אלקטרוני28/03/20121125 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כמו בדואר אמיתי, שגיאה בשם המשתמש או בשם האתר תגרום להודעה שלכם להגיע לשולח הלא נכון או לחזור עליכם עם הודעת שגיאה.

בעלי סמארטפון יכולים להנות באופן מיוחד מפתיחת תיבת דוא"ל אצל חברה גדולה. יש הרבה אפליקציות שמחברות בין תיבת הדוא"ל שלכם לאייפון כך שאם יכולים לקרוא ולשלוח את המיילים מכול מקום בקלות. ישנם אביזרים לאייפון שאפילו יודעו לכם עם צבעים וצלילים כול פעם שהודעה חדשה הגיעה.

אבל אין שום דבר מושלם בעולם, החיסרון הכי גדול של תיבת מייל זה הספאם או דואר זבל אלקטרוני (באנגלית spam). ספאם הוא כינוי רחב יותר לכול ההודעות בלתי רצויות שאדם מקבל מחברה מסחרית בלי שאישר זאת. במאמר זה הכוונה היא לדוא"ל זבל שמגיע לתיבות הדוא"ל האלקטרוני.
ישנם כמה סוגים של ספאם: - מייל פרסומי שנשלח מטעם או דרך חברה שנתתם לה את כתובת המייל שלכם. הרבה חברות דורשות לקבל את כתובת המייל כשאתם נרשמים ואז משתמשות בו בכדי לשלוח פרסומות. לפני ההרשמה חפשו את הסעיף שמאפשר לכם להצהיר שאינכם מעוניינים לקבל פרסומות. אם לא מצאתם את הסעיף או שהתחלתם לקבל פרסומים בכול מקרה, חפשו בתחתית ההודעה את הלינק לבקש הפסקת הדיוור. על פי חוק מדינת ישראל אסור לחברה פרסומית להמשיך ולשלוח לכם הודעות אם ביקשתם להפסיק.
- דואר זבל יכול להגיע גם בצורה אקראית. ישנם שרתים ששולחים הודעות בצורה אקראית לתיבת מייל אחת אחרי השניה. בדרך כלל תקבלו מהם הודעות באנגלית ופרסומות לויאגרה או הימורים. אסור לענות להודעות האלו או ללחוץ על אף אחד מהקישורים בהם כי אז שולחי הספאם יודעים שהמייל שלכם אמיתי ותתחילו לקבל הרבה יותר הודעות. הודעות אלו יודעות להוציא את השם שלכם או את שם המשתמש ולכן הם ינסו לשכנע אותם שהם לגיטימיים על ידי הכנסת השם אישי שלכם למייל.

 



תגיות המאמר: שרתים, אביזרים לאייפון


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גלי פי

מאת: גלי פיאטרקציות06/03/13874 צפיות
ימי הולדת זאת שמחה גדולה, ואין כמו אטרקציות לשידרוג החגיגה

מאת: גלי פיעיצוב פנים06/03/13925 צפיות
הטכנולוגיה של עיצוב הבית מתפתחת בקצב מהיר ואתם יכולים לעצב את הבית או המשרד בצורה ייחודית ויוצר דופן

מאת: גלי פיעיצוב פנים06/03/13966 צפיות
להרבה אנשים נמאס ממטבח שנראה כמו של כולם והם פונים לעיצוב מטבח אישי ומיוחד

מאת: גלי פיבית חכם06/03/131088 צפיות
מדפסת בבית זה דבר נורא נוח, אפשר להדפס תמונות אחרי טיולים ולדאוג לשמור על הזכרונות האלו

מאת: גלי פיעיצוב גרפי18/12/121180 צפיות
מאמר זה עוסק בחשיבות הלוגו לעסק או מותג. לוגו נוצר לרוב כחלק מתהליך מיתוג והוא זה שיוצר אצל הלקוחות את הניצוץ הראשון של העניין או הזיהוי במותג.

מאת: גלי פידייטינג29/05/121394 צפיות
נישואין הם לרוב התחלה נפלאה וכיפית של חיים משותפים, הכוללים בתוכם הרבה חלומות וציפיות. אף על פי כן, לצערנו החיים המשותפים אינם נמשכים יחד בדיוק כפי שחלמנו או ציפינו. יש כמובן אחוזי גירושין לא מועט, ואף שיעור מסויים של אלמנות, שכמובן עולה ככל שגיל בני הזוג עולה.

מאת: גלי פידיאטה ותזונה16/04/121155 צפיות
המזג אוויר מתחמם והשכבות שלבשנו בחורף הולכות ומתקלפות. אחרי חצי שנה של התעטפות בבגדים גדולים וכבדים והתכרבלות בפוך אנו נוטשים את מדף הסוודרים ועוברים לחולצות הקצרות. עם התקצרות הבגדים והמחשבות על חוף הים או הברכה מתחילות חרדות המשקל.

מאמרים נוספים בנושא דיוור אלקטרוני

מאת: דודישדיוור אלקטרוני06/12/142426 צפיות
מערכות דיוור אלקטרוני נמצאות איתנו כבר כמה שנים טובות. בהתחלה חשבנו ששיווק דרך אימייל הוא קל, כל מה שאנחנו צריכים זה להתחבר למערכת דיוור אלקטרוני, לשרבט כמה משפטים אודות החברה שלנו או אודות מוצר נפלא שהתחלנו למכור, והלקוחות ינהרו אלינו כמו מוסלמים המגיעים למכה בעת החאג'.

מאת: אלעד ציוןדיוור אלקטרוני08/12/138328 צפיות
כיצד לשווק נכון באימייל?

מאת: מיכאל רומנסקידיוור אלקטרוני16/09/132457 צפיות
כדי להצליח ולשמור על רלוונטיות בעולם התחרותי של היום, עסקים וארגונים לא יכולים להרשות לעצמם לקפוא על השמרים. כדי לשמור על פלח שוק וגם כדי להגדיל מכירות חשוב לשמור על קשר עם לקוחות קיימים ולמצוא כל העת לקוחות חדשים. למרבה המזל, הטכנולוגיה המודרנית מאפשרת לעשות כל זאת ואף יותר באמצעי מתוחכם של שליחת מיילים בכמויות. עם זאת, חשוב לעשות זאת נכון ועדיף לצורך כך לעבוד עם המקצוענים בתחום.

מאת: פולסיםדיוור אלקטרוני10/09/132077 צפיות
אם אתם עובדים יחד עם עוד הרבה אנשים ואין לך זמן להעביר לכולם את אותה הודעה בטלפונים, תוכלו לעשות זאת באמצעות מערכת ניוזלטר הטובה מכולן. אין אפשרות אחרת, כי זו הדרך הטובה והקלה ביתר עבורכם, כך שלא תצטרכו לבזבז זמן. אין ספק כי מערת ניוזלטר הנה אקטיבית ובעלת יתרונות כל כך רבים כך שכל אחד צריך שתהיה לו מערכת ניוזלטר איכותית ושימושית. אל תפספסו את הדבר הטוב ביותר עבורכם, כי מערכת ניוזלטר יכולה לתרום לכם רבות.

מאת: פולסיםדיוור אלקטרוני10/08/132314 צפיות
התדירות בה אנשים כיום פותחים את תיבת הדואר האלקטרוני שלהם על מנת לבדוק הימצאותן של הודעות חדשות, עקפה מזמן את התדירות בה נפתחת תיבת הדואר שבחזית הבית. הקידמה הטכנולוגית גרמה לכך שכל אדם מחובר כמעט בכל שעות היממה אל האינטרנט ואל הדואר האלקטרוני שלו, ואף האובססיביות לשאלה ''האם חיפשו אותי?'' גורמת לכך שקיום דואר חדש נבדק תכופות

מאת: פולסיםדיוור אלקטרוני08/07/132180 צפיות
כל אחד שחי במאה הנוכחית שמע על ניוזלטר. וזאת מאחר שניוזלטר הפכה לאחת משיטות השיווק המובילות. עם מערכת ניוזלטר תוכל להגיע תוך שניות כמו אס אמ אס לכמות נכבדת של לקוחות תוך פרק זמן קצר, לכן חשו להשתמש במקביל לניוזלטר גם בדיוור אלקטרוני מחירים.

מאת: אורי ממוןדיוור אלקטרוני02/07/132005 צפיות
שיווק באימייל הינו מהאמצעים היעילים והרווחיים ביותר שקיימים ברשת באינטרנט, ומהווה מרכיב מהותי בכל אסטרטגיית שיווקית המתמקדת במדיום זה. במאמר זה נעסוק בדרכים הנכונות לשווק באימייל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica