חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מחפשים שירותי הפקת כרטיסי ביקור מגנטים?

מאת: amit nirעיצוב גרפי02/04/2012785 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מי אמר שהמילה המודפסת מתה?! אנחנו לא חושבים על זה, אבל שימוש בשירותיהם של בתי דפוס תופסים חלק גדול בחיינו האישיים והמקצועיים; כל מי שאי פעם הרים עסק ורצה לשווק אותו בסיוע קטלוגים, פליירים, מודעות וכרטיסי ביקור, כל מי שאי פעם נדרש להגיש פרוייקט מודפס באיכות גבוהה, כל אחד שהרים אירוע חשוב והבין שיש צורך להדפיס הזמנות מעוצבות לערב הגדול – כולם נעזרים ברגע כלשהו בדפוס

רוצים מידע על כרטיסי ביקור מגנטים? מעוניינים במידע על הדפסה על ספלים? כל הפרטים בהמשך.

כמו בהרבה תחמים אחרים, אפילו בשרות דפוס יש פחות ויותר איכותיים, וזו הסיבה שבגללה כדאי לבחור את איש המקצוע בתבונה, כדי שלא תמצאו את עצמכם עם הזמנות אירוע באיכות נמוכה, כרטיסים עסקיים עם הפרטים הלא נכונים, או 10,000 פלאיירים שלא עברו הגהה. איך עושים זאת?

אם אתם מחפשים דפוס מגנטים, אין מוצלח מהמלצה חמה. יש לכם קולגה שפעמים רבות צריך להיעזר בבתי דפוס ומכוני הדפסות? בררו עמו באילו בתי דפוס הוא נעזר ולאיזה סוג שירות. אם השירות שאתם רוצים אכן רלוונטי, סביר להניח שאפילו תוכלו לקבל הנחת לקוח.

לפני שאתם מזמינים בפעם הראשונה, בררו אם אפשר לראות דוגמאות לשם התרשמות. במידה ואינכם מרוצים מהתוצאה, חפשו מקום אחר.

עושים הזמנה? בקשו הצעת מחיר מלאה, אשר כוללת את תעריף העבודה, החומרים ומע"מ, כדי שמאוחר יותר לא תופתעו מתוספות-חובה שלא הוזכרו במקור.

דעו שבדרך כלל, כמה שמזמינים יותר כך כל יחידה עולה פחות, לכן במידה ותזדקקו למספר רב של יחידות, לאורך זמן ייתכן שעדיף לכם לרכוש כמויות גדולות.

כמובן, הכרחי לבדוק את המוצר גמור בכדי לוודא שאין בו טעויות.

מעוניינים לדעת עוד? גילשו לאתר שלנו ותיהנו מכל הטיפים המועילים וכל בתי הדפוס הטובים ביותר.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

amit

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת amit nir

מאת: amit nirצרכנות20/05/121153 צפיות
בישראל קיים חוק על פיו צריכים לעשות שימוש בדודי שמש בבנייני מגורים חדשים (מלבד רבי קומות שאין בהם די שטח לכך). באמצעות חוק זה נחסכים כ-5 אחוז מצריכת האנרגיה הארצית.

מאת: amit nirנדל"ן20/05/121159 צפיות
דבר מרכזי נוסף שחשוב מאוד להתייחס אליו כאשר מתלבטים וחושבים על רכישה של בית הוא מטרת הנכס. אם מדובר בבית להשקעה או אולי למגורים, אם מחפשים בתים בארץ או מעבר לים. לכל יעוד מסויים יש אספקטים חשובים שמהותי לשים עליהם דגש.

מאת: amit nirהפקות אירועים20/05/121169 צפיות
מעוניינים להכיר כל מה שיש לדע על ארגון ערב מופלא? ישנם נושאים רבים שצריך לקחת בחשבון בזמן תכנון ארוע: מספר האנשים באירוע, די. ג'י, שירותי בר וקייטרינג, עיצוב, בגדים מיוחדים, צלם וכיוצא בזאת. פרמטרים אלו נסקור פה.

מאת: amit nirצרכנות20/05/121154 צפיות
ע"י ביצוע השוואה של הצעות מכמה חברות תקבלו אינדיקציה מה חברת הובלות ממוצעת נותנת ומה המחיר הממוצע, אחר כך תוכלו לדעת למה לצפות ולהחליט על המחיר אותו אתם מוכנים ויכולים לשלם ולהיות בידיעה שקיבלתם את הכי טוב שיש במחיר ששילמתם.

מאת: amit nirניהול תוכן20/05/121232 צפיות
אחרי שבחנתם את העניינים היסודיים הללו, מגיע הזמן להשוות בין מס' הצעות. בסופו של יום, אתם בטח תרצו לדעת שהנכם נהנים משירות איכותי שיתן לאתרכם גלישה מצוינת.

מאת: amit nirצרכנות20/05/121181 צפיות
אנשים שבוחרים להדביק כרזות אבל, מציינים בהן תאריך ההלוויה, בית הקברות שנקבע, שם הנפטר ובני המשפחה האבלים וכמה מילים אחרונות. התכלית של המודעה אינה רק לספק עובדות על מועד הלוויה, אלא גם לשתף במילות כבוד אחרונות לאדם האהוב.

מאת: amit nirהפקות אירועים16/05/121135 צפיות
אם אתם רוצים לבחור את המיקום המתאים ביותר למפגש, חשוב לא להשמיט מספר פרטים חשובים: מה אופי הארוע, מזג האויר, אזור המגורים של המוזמנים וכמה אנשים יגיעו לאירוע. מה המקום האידאלי לארוע שלכם? גן ארועים, אולם, או על חוף הים? אולי עדיף להעביר את החגיגות לבית?

מאמרים נוספים בנושא עיצוב גרפי

מאת: בנימין קלינגרעיצוב גרפי21/06/213661 צפיות
רישוי זמין וכל מה שצריך לדעת בכדי להגיש בקשה להיתר בניה ! כחלק מתהליך הדיגיטציה של שירותי משרדי הממשלה השונים, ביוזמה הנקראת 'ממשל זמין', הוקם ב-2006 אתר רישוי זמין של מנהל התכנון, אשר מאפשר בקשה להיתר בנייה באופן מקוון לחלוטין. המערכת הוקמה בהתאם לתיקון 101 לחוק התכנון והבנייה.

מאת: שלום כהןעיצוב גרפי03/04/162301 צפיות
בעוד רבים נוטים להאמין שהחלפת הלוגו או יצירתו של לוגו חדש (אם לא היה כזה קודם) יחד עם שינוי צבע או אלמנט גרפי, זהו שם קוד למיתוג.

מאת: שלום כהןעיצוב גרפי30/03/162016 צפיות
עיצוב לוגו מדויק וטוב דורש התייחסות למספר גורמים עיקריים, אבל נדמה שאחד המרכזיים שבהם (אם לא המרכזי ביותר) הוא גורם הצבע.

מאת: שלום כהןעיצוב גרפי30/03/162397 צפיות
כל ארגון ועסק בישראל, קטן או גדול, אשר שואף לפרסם את עצמו כדי להגיע לקהל יעד רחב ככל האפשר ולהגדיל את מחזור המכירות שלו, זקוק לפרסום. כאשר התקציב מאפשר זאת והארגון מוכן לכך, משרד פרסום הוא בהחלט דרך טובה לקדם את מטרותיו השיווקיות של העסק.

מאת: רונית בילרעיצוב גרפי24/02/161966 צפיות
כל עסק צריך לוגו, עסקים גדולים וקטנים כאחד!

סלוגן-דוגמאות

לעיצוב לוגו חשיבות רבה בתהליך המיתוג

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica