חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מי אמר שאי אפשר, ולמה לא להקשיב לו!

מאת: קוד המנצחאימון אישי - כללי09/04/20121170 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כמה פעמים רציתם לעשות שינוי משמעותי בחייכם וויתרתם, כיוון שאנשים מסביבכם אמרו לכם ש"זה מסוכן מדי"?!
לעזוב עבודה יציבה ומסודרת... להעיז לשנות כיוון מקצועי... להתחיל ללמוד משהו חדש בגיל מבוגר.. לשלב עבודה נוספת וכו' וכו'.
דעות מנוגדות וחוסר תמיכה בוודאי לא תורמים לקידום ההחלטה שלנו וברוב המקרים, אף מטרפדים אותה וגורמים לנו לקפוא על השמרים.
הבעיה היא שיש לנו נטייה טבעית לבסס החלטות הרות גורל על דעותיהם של חברים, מכרים וקרובי משפחה. אנו זקוקים לחיזוק חיובי לגבי הדרך בה אנו פועלים כמעט בכל תחום בחיים ואם אנו לא מקבלים אותו, אנו מאבדים את האמונה ביכולות ובאינטואיציה שלנו.


כך יוצא שאנו מנהלים את חיינו על פי מה שמצופה מאיתנו ולא על פי מה שמביא אותנו למימוש עצמי או לאושר פנימי - אנו נבחר במסלול לימודים שנחשב יוקרתי ולא בהכרח מעניין, נמשיך לעבוד בחברה רווחית, גדולה ויציבה ונפחד "לקפוץ למים" כדי לעסוק במה שאנחנו באמת אוהבים ויודעים לעשות הכי טוב וכו'.
כאן נשאלת השאלה החשובה ביותר, מי בעצם אומר לנו ש"אי אפשר" או "לא כדאי" והאם באמת צריך להקשיב לו?
אם נחשוב על כך לעומק, נגלה שברוב המקרים, אנשים מייעצים לנו מתוך דאגה כנה, אך לא מתוך ניסיון אישי ומעשי.

לדוגמה - בחורה מתלבטת לגבי בחירת הסבה מקצועית לעיצוב פנים אחרי שהשקיעה את מיטב שנותיה בלימודי משפטים: האם יש סיכוי שמישהו מחוג מכריה התנסה בשינוי כזה? ואם חבריה אכן לא עברו את השינוי הזה אז למה לה להקשיב לעצותיהם? האם דעותיהם מבוססות על מידע אמיתי? האם יש להם באמת יכולת לנבא את הסיכון מול הסיכוי? האם הפחד שלהם משינוי משמעותי בחייהם צריך להשפיע גם על תהליך קבלת ההחלטות האישיות שלה?

תגובות שאינן תומכות בהחלטותינו לבצע שינויים או להתקדם בחיים, פוגעות במקרים רבים ביכולת שלנו להגיע להגשמה עצמית.
גם אם המטרה שלהן היא להגן עלינו ולדאוג לנו, הן בסופו של דבר רק מהוות מכשול בדרך למימוש עצמי.
במציאות האינטנסיבית והיומיומית המאפיינת את העולם המודרני, אנשים רבים חולמים לעשות שינוי, אך הם לא באמת פועלים בשביל לממש אותו.
מתחים נפשיים, פחד משינוי שגרה והרצון לשמור על יציבות בכל תחומי החיים, הם רק חלק מהסיבות שגורמות לנו לדשדש במקום.
אמנם זה לא קל לעשות שינוי משמעותי בחיים, במיוחד כשיש לנו אחריות גדולה כלפי משפחתנו, אך אין זה אומר שזה לא בר מימוש - להיפך.
שינוי חיובי ורצוי מעודד יצירתיות, מוטיבציה, השגיות, וסיפוק וכפועל יוצא מכך הוא תורם לאושר שלנו ברמה האישית והמשפחתית כאחד.

השתתפות בסדנאות אימון אישי או קבוצתי, המועברות על ידי מנטורים מובילים בתחומם, תסייע לכם להתגבר על החרדות ולהתחיל להקשיב לקול הפנימי שלכם, בדרך להגשמת המטרות והיעדים החשובים לכם ביותר בחיים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קוד המנצח - הצלחה מעשית

להשיג את המטרות שלך במהירות ובעוצמה שלא הכרת!

1-700-700-809

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קוד המנצח

מאת: קוד המנצחאימון לקריירה30/01/13938 צפיות
אחת השאלות שפסיכולוגים ויועצים מסוגים שונים מתמודדים איתן תכופות היא כיצד להגיע אל הגשמה עצמית ולשפר את ההערכה העצמית. מרבית האנשים ששואלים את השאלה הזו הם כאלו אשר הגיעו למסקנה, מודעת או לא מודעת, שחוסר שביעות הרצון שלהם ותחושות של חוסר מיצוי והגשמה עצמית - הם כולם תולדה של הערכה עצמית נמוכה וחוסר כיוון לגבי המטרות.

מאת: קוד המנצחאימון לכסף11/12/121004 צפיות
אתה יכול להרשות לעצמך להיות עשיר! זה צודק ונכון בהחלט עבור כולם, בעיקר עבורך כמובן. להיות עשירים ולשאוף להיות כאלו – במידה רבה, אך לא בלעדית, זה חלק של הסוד לחיים בביטחון ובאושר. עליך להיות עשיר ככל שאתה יכול ושואף להיות. למרבה הצער, אנשים רבים לא מאמינים שזוהי המציאות בעקבות פחדים, ספקות ואמונות כוזבות שנטעו בהם במהלך שנות חייהם. אנשים רבים שואלים את עצמם איך להרוויח כסף – אך אנשים אלו ורבים אחרים מלכתחילה לא מאמינים שהם יכולים להשיג את השפע והעושר הזה.

מאמרים נוספים בנושא אימון אישי - כללי

מאת: בנימין קלינגראימון אישי - כללי13/08/205515 צפיות
קנסות מינהליים עיריית תל אביב-יפו מפעילה צעדי אכיפה מינהליים ומשפטיים כנגד עבירות על חוק התכנון והבנייה ובכלל זה עבודה אסורה או שימוש אסור בנכס. ב-20 בדצמבר 2018 נכנסו לתקפן תקנות העבירות המינהליות [קנס מינהלי - תכנון ובנייה] תשע"ח 2018. על פי תקנות אלו, ניתן יהיה להטיל קנסות מינהליים על עבודה אסורה, שימוש אסור ועל אי קיום צווים מינהליים להפסקת עבודות או להפסקת שימוש.

מאת: דניאל seoאימון אישי - כללי28/12/196072 צפיות
תראו חברים יקרים, אני עוסק בהשגת משכנתאות למסורבים כבר כמעט 10 שנים, אני חייב לציין שהמצב הכי קשה שיכול להיות - זה מצב שבו צריכים לקחת משכנתא כדי לסגור הלוואות או חובות והבנקים פשוט לא מוכנים לאשר את זה.

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי26/03/194046 צפיות
כאשר הבנק מסרב למשכנתא, מגיעים למצב שבו הכול נמצא בסימן שאלה ולא יודעים מה לעשות מכאן. במצב הזה צריכים לעצור דקה אחת, לקחת אוויר ולהחליט מה עושים. הכוונה שלי היא להגיע למצב שבו אתם מבינים שהדרך הנכונה היא להביא מומחה למשכנתאות של מסורבים כדי שיוכל להשיג את האישור הנדרש ולהביא תוצאות.

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי28/10/173133 צפיות
אחת החברות המעניינות ביותר בישראל בעיני היא חברת שבט זבולון, החברה בבעלות יעקוב שאול עוסקת באחד התחומים המעניינים ביותר בעולם הנדל"ן. כלומר מה שהיא עושה, זה לספק ציוד חסר עבור אתרי בנייה.

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי28/10/173126 צפיות
אנחנו נתחיל עם רונית מרום, שהנה אדריכלית מובילה בכל הקשור לדירות יוקרה באשדוד בעיקר, אך גם ברחבי ישראל השונים. רונית נחשבת לחברה באותוו חוג של מעצבי פנים מובילים, שיכולים לקבוע בון טון בעולם הנדל"ן של דירות יוקרה.

מאת: לילה בן הרוש אימון אישי - כללי30/11/162643 צפיות
אחד הנושאים המרתקים ביותר בעבודה עם אנשים, ילדים ובכלל בכל מערכת יחסים, זה הנושא של הרגש האנושי, ויותר מכך - הידיעה שלכל אחד מאיתנו יש את היכולת להפוך למאסטר ברגשות, שזה אומר לדעת להתחבר לכל אדם, לשדרג את כל מערכות היחסים שלנו ושל האנשים שאנחנו מקדמים, ולהרגיש באופן אמיתי הרגשה של שמחה ואהבה.

מאת: ברסלב מאיראימון אישי - כללי28/10/162374 צפיות
בראשית ברא אלוקים את השמים ואת הארץ... והוא חובה על כל אדם ונברא להתחדש בכל בוקר שזוכה לקום משינתו, כי לא כולם קמים ואם קמים קמים עם העצבות של האתמול במקום השמחה והתקווה של המחר !

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica