חפש מאמרים:
שלום אורח
09.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניהול תיק השקעות כאפיק השקעה מניב רווחים

מאת: betraderשוק ההון09/04/20121984 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מכיוון שכך, מומלץ לנהוג במשנה זהירות עם הכספים אותם צברנו אך לעיתים נטילת סיכונים יכולה להניב לנו תשואות כספיות גבוהות למדיי וכך גם למנף את כספינו. ניהול תיק השקעות בהחלט יכול לסייע לכם במינוף כספיכם.

ניהול תיק השקעות – מה לדרוש מיועץ ההשקעות שלכם?

כמו בכול תחום אחר גם כאן השקיפות והאמינות חשובות מאין כמותן במיוחד כאשר מדובר על הנכסים שלכם. רצוי לבחור בית השקעות אשר צבר לעצמו במשך השנים מוניטין רב. ניתן לברר זאת עם אנשים אחרים אשר הפקידו את ממונם בידי יועץ השקעות מנוסה ומהימן, ניתן גם לגלוש באתרי האינטרנט של בתי ההשקעות השונים ולבדוק את הרזומה שלהם, את האני מאמין שלהם ופשוט לבצע סקר קטן משלכם. כמו בכול שאר התחומים, סקר שוק והשוואת מחירים רק יועילו לכם בסופו של דבר ולא כדאי לחסוך במאמצים. טרם בחירת מנהל תיק השקעות אישי, מומלץ כמובן להיפגש איתו, לשוחח, להסביר לו מהן העדפות שלכם. יועץ ההשקעות שלכם חייב להיות לא רק מקצועי ומנוסה בתחום אפיקי ההשקעות השונים אלא גם לשמור על רמת שקיפות גבוהה. בסופו של דבר, אתם אלה ששולטים בתיק השקעות שלכם וגם המילה האחרונה היא בלעדית לכם.

ניהול תיק השקעות- השקעות סולידיות או הרות סיכון?

ניהול תיק השקעות כרוך בלא מעט סיכונים אך בהחלט ניתן לצמצם אותם. ישנם משקיעים סולידיים יותר, גם להם צפויים רווחים נאים במיוחד עם מנהל תיק ההשקעות שלכם הוא מנוסה ומיומן. ישנם משקיעים בעלי תעוזה שכן מעוניינים ליטול סיכונים, לעיתים הדבר כרוך גם בהפסדי סכומי כסף ניכרים, אבל שוב, והיה  ומנהל התיק שלכם הוא טוב ומנוסה, גם הרווחים יהיו בהתאם. על כול פנים, יועצי ההשקעות יפעלו על פי התכתיבים שלכם ואתם תוכלו לשנות מסלול בכול רגע נתון.

אילו סחורות מנוהלות בתיק השקעות?

ניהול תיקי השקעות הוא גם מסחר בבורסה. ניתן לנהל את תיק ההשקעות באמצעות בנקים, בתי השקעות וחברות ביטוח. הסחורות הפיננסיות הנסחרות הן: מסחר במניות, מסחר במט"ח, פיקדונות, אופציות, מסחר במתכות יקרות ערך ושאר סחורות פיננסיות. האפשרויות הן עצומות.

מסחר עצמאי

והיה ואתם בקיאים בתחום ניהול תיק השקעות וסחורות פיננסיות, מסחר עצמאי הוא גם אופציה מצוינת שיש לשקול אותה מראש. אך בנוסף, חשוב מאוד לדעת ולזכור, ניהול תיק השקעות דורש זמן השקעה לא מועט, אתם חייבים להיות זמינים וערים לשינויים הדינאמיים בשוק זה, ואולי, על מנת להיות בטוחים, כדאי בכול זאת לשכור את שירותיו של גורם מקצועי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

BeTrader -מסחר בבורסה, תשקיע בעצמך!

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת betrader

מאת: betraderבורסת ת"א02/06/131788 צפיות
מסחר בבורסה- אז איך נכנסים אל שוק ההון ?

מאת: betraderבורסת ת"א06/05/131782 צפיות
מסחר ב-CFD - רוצים גם? מסחר ב- CFD הינו סגנון מסחר פופולארי ביותר. שמו בעברית הינו חוזה הפרשים. כיום מרכז חוזה ההפרשים קרוב ל- 65% מנפח המסחר במדינות המתוקנות. הסיבה לכך הינה פשוטה:

מאת: betraderבורסת ת"א07/04/131786 צפיות
מסחר בבורסה - ללמוד ברצינות ואז להתחיל ללכת אם אתה אוהב כסף ומחפש דרכים מגוונות להרוויח אותו, תוכל למצוא עניין בתחום המסחר בבורסה. מסחר בבורסה עשוי לאפשר לך ליהנות מעלייה ברמת החיים שלך.

מאת: betraderבורסת ת"א03/03/131969 צפיות
מסחר בבורסה- קודם תלמד - אחר כך תבין

מאת: betraderבורסת ת"א13/02/131309 צפיות
מסחר בבורסה- לאט ובזהירות כאשר היית קטן, היית מטפס על העצים, מושך לבנות בצמות, משתולל בתוך הבוץ ומסתכן בכל דרך אפשרית. זה היה חמוד מאוד בעיני כולם, אך כעת עלייך להתבגר ולנהוג בצורה רצינית יותר, בעיקר אם אתה מתכנן להיכנס אל שוק ההון ולעסוק במסחר.

מאת: betraderבורסת ת"א06/01/131121 צפיות
בוא לכאן ותתחיל להרוויח - interactive broker אם אתם בעלי ניסיון בשוק ההון של ישראל, טעמתם וניסיתם, חוויתם, הצלחתם, הפסדתם ואחרי כל אלו מתחשק לכם לנסות את מזלכם בעולם הגדול באמת, תוכלו לסחור עם interactive broker בשוק ההון של ארצות הברית.

מאת: betraderבורסת ת"א06/01/131189 צפיות
בוא לכאן ותתחיל להרוויח - interactive broker אם אתם בעלי ניסיון בשוק ההון של ישראל, טעמתם וניסיתם, חוויתם, הצלחתם, הפסדתם ואחרי כל אלו מתחשק לכם לנסות את מזלכם בעולם הגדול באמת, תוכלו לסחור עם interactive broker בשוק ההון של ארצות הברית.

מאמרים נוספים בנושא שוק ההון

מאת: kereninaשוק ההון08/02/214113 צפיות
דברי הסבר על חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, עיקרי החוק, על מי הוא חל, מי פטור מחוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, ההיסטוריה של החוק ועוד!

מאת: גיא חזןשוק ההון25/11/193458 צפיות
יתכן מחיר מניה של 1 דולר שישקף לחברה שווי שוק של 3 מיליארד דולר לעומת מחיר של מניה אחרת עם מחיר של 20 דולר שישקף לחברה שווי שוק של חצי מיליארד דולר.

מאת: גיא חזןשוק ההון28/04/193245 צפיות
תארו לכם שהיה לכם מקור שמדווח בכל דרך שתבחרו – שיחת טלפון, מייל, סמס, פקס, יונה, מורס – "זה הזמן לקנות מניות".

מאת: גיא חזןשוק ההון24/02/1910570 צפיות
אז מי צודק? כולם צודקים וכולם טועים. תארו לכם מה קורה לחזאי שצפה לפני שבוע שבחודש מרץ השוק נופל – וזה קורה. תארו לכם..

מאת: רוני הכהןשוק ההון06/01/193003 צפיות
בוחרים להשקיע עם בית השקעות שמכיר את שוק ההון ויודע ליצור את ההשקעה הכי טובה ללקוחותיו.

מאת: רוני הכהןשוק ההון08/07/182844 צפיות
צריכים לפתוח תיק השקעות ולהבין מה עושים איתו.

מאת: רוני הכהןשוק ההון27/05/181755 צפיות
זה רק הגיוני כי גם הצורה שבה מבצעים ניהול תיקי השקעות תעבור את אותו הזעזוע, עם שלל של יתרונות חדשים שרק מגבירים את התחרות ויוצרים את השירות הכי מתקדם עבור כל לקוח.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica