חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שנת זיווג וזוגיות בתאריך לידה של כל אדם בנומרולוגיה

לא פעם פגשתי אנשים שנשארו לבדם ובמחשבה לאחור מצטערים על כך ש"איחרו את הרכבת". אבל בחצי פה אמרו כנראה שזה גורלם והם מקבלים את גזירת הגורל להיות בבדידות ולא להינשא. כאן המחשבה לא נכונה, ויש לנו אפשרות לשנות גורל. יש לנו מס' הזדמנויות בחיינו לזיווג וזוגיות. כלומר לכל אדם שירצה להכיר בן זוג ישנו חלון הזדמנויות מס' פעמים בחייו.

הבעיה היא שלא תמיד אנו מודעים להזדמנות שנופלת בחלקנו. פגשתי אנשים שיצאו שנים עם בן/ת זוג וכשצריך היה להחליט החלטה גורלית כמו מיסוד קשר לנישואין התלבטו ולא עשו צעד גורלי ומכריע ולא החליטו על מיסוד קשר. לאחר מס' שנים של קשר בין בני הזוג הם נפרדו וכל אחד הלך לדרכו. בשנת זיווג וזוגיות רצוי לצאת, כי המזל/ הגורל לנישואין מגיע. ראיתי  אנשים ש"ישבו" בבית כי חשבו שהמזל יגיע בכל מקרה ומה שצריך לקרות קורה, לא כך הדבר. יש לי דוגמא:מודעות Googleאם אדם רוצה מאוד למכור מוצר מסוים, רצוי שיציב אותו בחלון הראווה בעסק שלו. כך הסיכוי שהמוצר יימכר גדול יותר.   בשנה זיווג אדם חייב לצאת המון ולפגוש פרטנרים וזה יגיע. כי בשנה זו גם בצד השני (בן הזוג) יחפש את בת זוגו והחיפוש יהיה הדדי.במידה ולאדם אין מודעות שזו שנת זיווג וזוגיות הוא יכול להפסיד את הזיווג ולאחר שנה זו כל אחד מבני הזוג הולך לדרכו וחלון ההזדמנויות נסגר. אדם צריך לעשות השתדלות כדי להצליח ולמצא בן זוג. המזל יעמוד לצידו. בשנה אחרת (שהיא לא שנת זוגיות הסיכוי יותר קטן). בשנה זוגיות אדם מרגיש מחוזר ע"י בני זוג כי בשנה זו כוכב ונוס לצידו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אני נומרולוגית ומאבחנת בשיטת עץ החיים ונומרולוגיה קבלית ובשיטות נוספות כולל מפות מלאות של האדם. ניתן לאבחן בעזרת תאריך הלידה של האדם את הפוטנציאל העתידי בהתאם לעבר והילדות של האדם. אדם שלא מצליח להגשים את מטרותיו הוא אדם מתוסכל. בדרך האיבחון שלי יותר קל לאדם המתייעץ להבין היכן המגרעות שלו ומה הקושי במפה שלו שעוצר אותו בכל מהלך בחייו להגיע לייעוד שלו. אנשים שהצליחו להגשים את עצמם הפכו להיות אנשים מאושרים. בזמן שאני עורכת את המפה  ולאורך הייעוץ האדם מקבל מעיין מראה מדוייקת על אופיו תכונותיו הקשיים והמכשולים שעומדים בדרכו כדי להגשים את המטרות שלו.

ניתן לקבוע תור לייעוץ נומרולוגי 052-7791799

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אילנה מגן-נומרולוגית ומתקשרת

במאמר זה הקורא מקבל דוגמאות של איבחון ושאלות שכל אדם יכול לשאול את עצמו במהלך חייו. לאחר קריאת מאמר זה חשוב גם לקרא את המאמר המקביל ששמו "הכול צפוי והרשות נתונה" יש לנו אפשרויות בחירה. המאמר נותן הצצה, הבנה, ומודעות לגבי איבחון נומרולוגי של כל אדם ודוגמאות מהחיים. אני מאמינה שרוב האנשים שמעו בשנים האחרונות ונחשפו לנושא הנומרולוגיה/אסטרולוגיה/מיסטיקה ובכלל כי ישנו מצב של מתח גובר והולך וחוסר ודאות אצל האנשים. לכן רואים יותר ויותר אנשים שחוזרים בתשובה ונעזרים בכל מיני יועצי סתרים ורבנים.

בבואנו לתרגם את המילה "הכול צפוי והרשות נתונה" הכוונה שיש לנו אפשרויות בחירה בחיינו ולא הכול גורל. לא צריך להאמין שהכול כתוב מלמעלה. לדוגמא: אם אנחנו רוצים לנסוע לאילת אפשר לנסוע במס' צורות בטיסה/באוטובוס/ברכב שכור/ברכבת ואז בבאר שבע לקחת אוטובוס. דוגמא זו באה להמחיש עד כמה יש לנו אפשרויות בחירה ויש עוד הרבה דוגמאות. גם לגבי בחירת זיווג כשיש לנו שנת זיווג אם לא נשתדל באותה שנה שהיא שנת זוגיות ההזדמנות מוחמצת. כך לגבי כל דבר בחיים. כשיש לאדם משבר בזוגיות עליו להיות סבלני ולהבין שלפעמים המשבר זמני

הבחירה במקצוע כייעוד, לא תמיד מתחיל בגיל שאחרי הצבא. מקצוע כייעוד הכוונה היא: מקצוע שאנו אוהבים ומסוגלים לתת את המיטב שיש בכוחנו. ישנם אנשים שעשו שינוי מקצועי בגיל בינה או לאחר שיצאו לפנסיה, ואת התחביב הפכו למקצוע. ישנם אנשים שעבדו ועובדים מכוח האינרציה (עיקרון ההתמדה) כי צריך לפרנס משפחה אבל הם לא מרגישים שהם אוהבים את המקצוע שבו הם עוסקים. ישנם בעלי עסקים שהחליטו להרחיב את העסק שלהם ושיתפו את ילדיהם ולבסוף ילדיהם החריבו את העסק כי הילדים מתאימים לתחום האומנות אבל אין להם יכולות ניהוליות.

מאמרים נוספים בנושא נומרולוגיה

מאת: מאיר בן מרוםנומרולוגיה22/07/152252 צפיות
הנומרולוגיה היא תורת המספרים, ועל פיה לכל אות יש משמעות מספרית, שהיא גם משמעות "ערכית". כל אחת מן האותיות נושאת עמה ערך מספרי המשקף תכונות מסוימות, מאפיינים, מתנות ואתגרים. לפיכך, כאשר בוחרים שם לילד, חשוב להיות מודעים לכך. צירוף האותיות והיחסים ביניהן ייתנו ערך מספרי שונה, ובהתאם לכך – המעטפת האנרגטית של הילד תהיה שונה.

מאת: תניה אסארףנומרולוגיה22/04/146272 צפיות
אנו נולדים כעולם כפני עצמו וממשיכים להתנהג כך כל חיינו. מצד שני, המצב הטבעי האמיתי הוא הצורך שלנו ל"איחוד כוחות" עם אדם אחר ושונה מבחינה גנטית, נפשית, חברתית, כלכלית וריגשית... ואיתו אנו רוצים למזג את החיים שלנו. אבל זהו סוד הבריאה: לכך בדיוק נבראנו, כדי ליצור המשכיות באמצעות האיחוד. איך אנו מוצאים את ה"חצי השני" שלנו? האם הוא באמת החלק המשלים, או דווקא ההיפך?

מאת: תניה אסארףנומרולוגיה19/04/146366 צפיות
בשלב כזה או אחר של חייו כל אדם נדרש להכרעה גורלית: מהי הקריירה הנכונה עבורו וזאת כמובן החלטה הנוגעת כמעט לכל האספקטים המרכזיים של החיים, הן כמובן מבחינה כלכלית והן רגשית ואינטלקטואלית. זוהי אכן אחת ההחלטות הגורליות ביותר.

מאת: תניה אסארףנומרולוגיה19/04/146193 צפיות
הניתוח הנומרולוגי מאפשר לבחון את העבר והשפעותיו, עד לרגע הזה ממש ולהצביע על ההחלטות שקבעו את מהלך חיינו עד כה. נכון, מהלך החיים קבוע ומתוכנן מראש ע"י הכוחות העליונים,. אבל "הכל צפוי והרשות נתונה" ולכן ניתן לשנות את המסלול שנקבע עבורנו. משום כך, חשוב לדעת מה "כתוב" לנו כדי שנוכל לקבל את ההחלטות הנכונות לנו ביחס לעתיד.

מאת: מיכאל רומנסקינומרולוגיה18/12/139033 צפיות
בשנים האחרונות הגישה המערבית המודרנית לשיטות טיפול ואבחון לא קונבנציונאליות התרככה מאוד. אם בעבר כל מה שהריח אפילו במעט ממיסטיקה נחשב למוקצה, הרי שהיום אפילו בתי החולים הממשלתיים כבר פותחים את שעריהם בפני מטפלים מתחום הדיקור, השיאצו ועוד. שיטות כגון פלדנקרייז, פאולה, פרחי באך והומאופתיה כובשות את לב הקהל הישראלי שפעמים רבות נואש מדרכי הטיפול המודרניות שבמקרים רבים לא מסוגלות להביא למזור.

מאת: tkidumנומרולוגיה25/11/138488 צפיות
אם אתם מעוניינים לגלות פרטים שונים על עצמכם, רוצים להכיר את עצמכם, את המגבלות שלכם, את היתרונות שלכם, רוצים לשאול שאלות בנוגע לחיי האהבה,

מאת: לוטונטנומרולוגיה25/07/128701 צפיות
הימורים ממוסדים הם הימורים המוכרים על ידי המדינה, מפוקחים על ידה וכוללים מיסוי על ידה. כל סוג אחר של הימורים שאינו מוכר על ידי המדינה אסור ואינו חוקי לרבות בתי קזינו פרטיים, מכונות מזל ללא היתר, משחקי קלפים למטרת הימורים ועוד. בישראל, גם הימורים דרך רשת האינטרנט, גם אם אלו הנעשים באתרים שאינם ישראלים אסורים על פי חוק. במדינת ישראל קיימים שני גופים הרשאים על פי חוק להציע הימורים לקהל הרחב, אלו הם מפעל הפיס והמועצה להסדרת ההימורים בספורט.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica