חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הכול צפוי והרשות נתונה בנומרולוגיה, יש לנו אפשרויות בחירה.לא הכול גורל.

המשפט "הכול צפוי והרשות נתונה" טומן בחובו המון פרושים / תרגומים, מפני שיש לנו אפשרויות בחירה כאן ושום דבר לא מוחלט. ישנם מצבים שיש קשיים או תקופות שיש סבל בחיי אדם אם זה בזוגיות ואהבה ויש משברים, או יש קושי במציאת עבודה או כל מצב המלווה בהמון קושי אחר בחיי אדם מהיישוב. לדוגמא: זוג שיש להם משבר בקשר ביניהם לא תמיד הקשר אמור להגיע לגרושין וניתוק ביניהם. צריך להבין שהמשבר לפעמים זמני והקשר בין בני הזוג (על פניו נראה) שהגיע לסוף הדרך ומחליטים להתגרש/להיפרד. לפעמים ישנם מצבים שניתן לגשר על הפערים וחילוקי דיעות ביניהם, היום האצבע קלה על הגרושין ויותר זוגות בוחרים, אולי? מחוסר ידע שהמשבר והקושי זמני. לפעמים הדרך ארוכה וקשה. הרבה דברים תלויים ברצון ובהחלטה באיזה דרך אנחנו מנסים לפתור את סימני השאלה והקשיים בחיינו. הדרך לפתרון היא חשובה אבל לפעמים היא יותר קשה וארוכה. ישנם אנשים שההתמודדות שלהם עם הקשיים של החיים יותר חזקה והם הישרדותיים. ישנם אנשים שאינם יכולים להתמודד, וכל קושי או סבל קטן שובר אותם. ישנם אנשים שצומחים בינם לבין עצמם מתוך הקושי, במיוחד אלה שחוו קושי בילדות. פגשתי אנשים שבבגרותם היו יכולים להתמודד עם מצבים קשים ביותר, שכאשר אדם רגיל מהיישוב יתוודע לאותו מצב לא יוכל לעמוד ויישבר. אדם תמיד צריך להשתדל ולהאמין או לחשוב שאם הגעתי למבוי סתום כאן, איפה אני יכול לתקן. אולי הדרך שבחרתי בה לא היתה נכונה, ואולי יש לי מקום לתקן כדי להצליח ולהגיע למטרה. לפעמים ישנם מצבים של תקיעות וחוסר הבנה "למה אני לא מצליח במה שאני עושה כי אני נורא משתדל". אנחנו צריכים להבין או שהעיתוי שבחרנו לנסות להגיע למטה לא היה טוב , או אולי הדרך התארכה עבורנו וזה התיקון שלנו.

לפעמים בחיים צריך לעבור שלבים רבים כדי להגיע ולהגשים מטרה. יש מצבים שאדם עובר דרך חתחתים ארוכה כי זה תיקון של האדם והוא לא יודע זאת. בתאריך הלידה של כל אדם ישנו מצב נתון (יום הלידה) באותו רגע כשאדם נולד ניתן לדעת מה התיקון שלו. במידה ותהיה חסרה אות מסוימת בשמו של אדם שנולד ביום מסוים כדי להרכיב את המפה יהיה לאדם קושי כל חייו והוא יעבור דרך חתחתים ארוכה כדי להצליח במטרה.

יש מצבים שרואים במפת האדם כי ביום שנולד  יש לו סיכוי להסתכסך עם המשפחה ויהיה לו ניתוק מהם או בגלל חזרה לדת והתנתקות מהם או להיפך. וגם יש מצב שרואים סיכסוך עם המשפחה הקרובה בגלל סיבות אחרות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אני נומרולוגית ומאבחנת בשיטת עץ החיים ונומרולוגיה קבלית ובשיטות נוספות כולל מפות מלאות של האדם. ניתן לאבחן בעזרת תאריך הלידה של האדם את הפוטנציאל העתידי בהתאם לעבר והילדות של האדם. אדם שלא מצליח להגשים את מטרותיו הוא אדם מתוסכל. בדרך האיבחון שלי יותר קל לאדם המתייעץ להבין היכן המגרעות שלו ומה הקושי במפה שלו שעוצר אותו בכל מהלך בחייו להגיע לייעוד שלו. אנשים שהצליחו להגשים את עצמם הפכו להיות אנשים מאושרים. בזמן שאני עורכת את המפה  ולאורך הייעוץ האדם מקבל מעיין מראה מדוייקת על אופיו תכונותיו הקשיים והמכשולים שעומדים בדרכו כדי להגשים את המטרות שלו.

ניתן לקבוע תור לייעוץ נומרולוגי 052-7791799

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אילנה מגן-נומרולוגית ומתקשרת

במאמר זה הקורא מקבל דוגמאות של איבחון ושאלות שכל אדם יכול לשאול את עצמו במהלך חייו. לאחר קריאת מאמר זה חשוב גם לקרא את המאמר המקביל ששמו "הכול צפוי והרשות נתונה" יש לנו אפשרויות בחירה. המאמר נותן הצצה, הבנה, ומודעות לגבי איבחון נומרולוגי של כל אדם ודוגמאות מהחיים. אני מאמינה שרוב האנשים שמעו בשנים האחרונות ונחשפו לנושא הנומרולוגיה/אסטרולוגיה/מיסטיקה ובכלל כי ישנו מצב של מתח גובר והולך וחוסר ודאות אצל האנשים. לכן רואים יותר ויותר אנשים שחוזרים בתשובה ונעזרים בכל מיני יועצי סתרים ורבנים.

בחיי כל אדם ישנם מס' הזדמנויות לזיווג וזוגיות. לפי ניתוח תאריך הלידה ניתן לדעת מהי אותה שנה חשובה שנוכל לעשות השתדלות יתרה כדי להצליח במטרה. במידה ואדם לא עושה מאמץ או אדם לא יודע שזאת שנה מאוד חשובה מבחינה גורלית לזיווג וזוגיות אדם יכול להפסיד באותה שנה את הסיכוי לזיווג ובפעם הבאה הסיכוי יגיע שוב בעוד מספר שנים. בשנה חשובה זו כוכב ונוס עומד לצידו של האדם. אסור לאדם לחושב ש"מה שצריך לקרות קורה" ובכל מקרה אני אתחתן. כי במידה ואדם לא יעשה השתדלות באותה שנה חלון ההזדמנויות נסגר ויגיע בעוד מס' שנים

הבחירה במקצוע כייעוד, לא תמיד מתחיל בגיל שאחרי הצבא. מקצוע כייעוד הכוונה היא: מקצוע שאנו אוהבים ומסוגלים לתת את המיטב שיש בכוחנו. ישנם אנשים שעשו שינוי מקצועי בגיל בינה או לאחר שיצאו לפנסיה, ואת התחביב הפכו למקצוע. ישנם אנשים שעבדו ועובדים מכוח האינרציה (עיקרון ההתמדה) כי צריך לפרנס משפחה אבל הם לא מרגישים שהם אוהבים את המקצוע שבו הם עוסקים. ישנם בעלי עסקים שהחליטו להרחיב את העסק שלהם ושיתפו את ילדיהם ולבסוף ילדיהם החריבו את העסק כי הילדים מתאימים לתחום האומנות אבל אין להם יכולות ניהוליות.

מאמרים נוספים בנושא נומרולוגיה

מאת: מאיר בן מרוםנומרולוגיה22/07/152252 צפיות
הנומרולוגיה היא תורת המספרים, ועל פיה לכל אות יש משמעות מספרית, שהיא גם משמעות "ערכית". כל אחת מן האותיות נושאת עמה ערך מספרי המשקף תכונות מסוימות, מאפיינים, מתנות ואתגרים. לפיכך, כאשר בוחרים שם לילד, חשוב להיות מודעים לכך. צירוף האותיות והיחסים ביניהן ייתנו ערך מספרי שונה, ובהתאם לכך – המעטפת האנרגטית של הילד תהיה שונה.

מאת: תניה אסארףנומרולוגיה22/04/146272 צפיות
אנו נולדים כעולם כפני עצמו וממשיכים להתנהג כך כל חיינו. מצד שני, המצב הטבעי האמיתי הוא הצורך שלנו ל"איחוד כוחות" עם אדם אחר ושונה מבחינה גנטית, נפשית, חברתית, כלכלית וריגשית... ואיתו אנו רוצים למזג את החיים שלנו. אבל זהו סוד הבריאה: לכך בדיוק נבראנו, כדי ליצור המשכיות באמצעות האיחוד. איך אנו מוצאים את ה"חצי השני" שלנו? האם הוא באמת החלק המשלים, או דווקא ההיפך?

מאת: תניה אסארףנומרולוגיה19/04/146365 צפיות
בשלב כזה או אחר של חייו כל אדם נדרש להכרעה גורלית: מהי הקריירה הנכונה עבורו וזאת כמובן החלטה הנוגעת כמעט לכל האספקטים המרכזיים של החיים, הן כמובן מבחינה כלכלית והן רגשית ואינטלקטואלית. זוהי אכן אחת ההחלטות הגורליות ביותר.

מאת: תניה אסארףנומרולוגיה19/04/146193 צפיות
הניתוח הנומרולוגי מאפשר לבחון את העבר והשפעותיו, עד לרגע הזה ממש ולהצביע על ההחלטות שקבעו את מהלך חיינו עד כה. נכון, מהלך החיים קבוע ומתוכנן מראש ע"י הכוחות העליונים,. אבל "הכל צפוי והרשות נתונה" ולכן ניתן לשנות את המסלול שנקבע עבורנו. משום כך, חשוב לדעת מה "כתוב" לנו כדי שנוכל לקבל את ההחלטות הנכונות לנו ביחס לעתיד.

מאת: מיכאל רומנסקינומרולוגיה18/12/139032 צפיות
בשנים האחרונות הגישה המערבית המודרנית לשיטות טיפול ואבחון לא קונבנציונאליות התרככה מאוד. אם בעבר כל מה שהריח אפילו במעט ממיסטיקה נחשב למוקצה, הרי שהיום אפילו בתי החולים הממשלתיים כבר פותחים את שעריהם בפני מטפלים מתחום הדיקור, השיאצו ועוד. שיטות כגון פלדנקרייז, פאולה, פרחי באך והומאופתיה כובשות את לב הקהל הישראלי שפעמים רבות נואש מדרכי הטיפול המודרניות שבמקרים רבים לא מסוגלות להביא למזור.

מאת: tkidumנומרולוגיה25/11/138488 צפיות
אם אתם מעוניינים לגלות פרטים שונים על עצמכם, רוצים להכיר את עצמכם, את המגבלות שלכם, את היתרונות שלכם, רוצים לשאול שאלות בנוגע לחיי האהבה,

מאת: לוטונטנומרולוגיה25/07/128701 צפיות
הימורים ממוסדים הם הימורים המוכרים על ידי המדינה, מפוקחים על ידה וכוללים מיסוי על ידה. כל סוג אחר של הימורים שאינו מוכר על ידי המדינה אסור ואינו חוקי לרבות בתי קזינו פרטיים, מכונות מזל ללא היתר, משחקי קלפים למטרת הימורים ועוד. בישראל, גם הימורים דרך רשת האינטרנט, גם אם אלו הנעשים באתרים שאינם ישראלים אסורים על פי חוק. במדינת ישראל קיימים שני גופים הרשאים על פי חוק להציע הימורים לקהל הרחב, אלו הם מפעל הפיס והמועצה להסדרת ההימורים בספורט.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica