חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פירוק וסגירת חברה לפי חוק

מאת: טל אורדיני חוזים15/04/20121256 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בשוק חופשי תחרותי, כמו זה הקיים בישראל -  סגירת חברה  איננה מחזה נדיר, למרבה הצער. הסיבות לפעולה של סגירת חברה הינן רבות ומגוונות, וההליכים אינם עניין של מה בכך. למעשה – רב הפעילות מונחת על כתפיו של עורך הדין שנבחר לצורך פעולה זו, כך שהעומס הרב כמעט ולא מורגש בקרב בעלי מניות החברה. לרוב כל הנושא " נופל" על אנשי מקצוע שמתמחים בנושא וטוב שכך, ישנם חברות קטנות שלפעמים מנסות לעשות קיצורי דרך ולא תמיד זה מסתיים בטוב.

למעשה, סגירת חברה נובעת מכמה סיבות עיקריות, והליכי הסגירה השונים מתבצעים בהתאם לגורמי סגירתה:
•    סגירת חברה ע"י בית משפט – מרבית מקרים אלו נכפים למעשה על בעלי העסק, ונובעים מהיעדר יכולתה של החברה לפרוע את חובותיה – דהיינו, עילת הפירוק הינה הפיכת החברה לחדלת פירעון (חוסר סולבנטיות). חשוב לציין כי הליך זה יכול, באותה מידה, להתבצע מרצון ע"י בעל העסק עצמו.
•    סגירת חברה והליך פירוק מרצון – אשר כשמו כן הוא, החלטה רצונית של בעלי החברה/ המניות לפירוק חברה זו. החלטה זו מתקבלת מחוץ לכותלי בית המשפט, בהכרעה המתקבלת תוך כינוס אסיפה כללית ואשר באסיפה זו הצביעו 75% מן המשתתפים על רצון לפירוק החברה.
•    סגירת חברה בפיקוח בית המשפט – דרך זו הינה למעשה שילוב שתי הדרכים שצוינו לעיל. תחילתה בקבלת החלטה במסגרת אסיפה כללית והמשך הפיקוח על פירוקה נעשה ע"י בית המשפט.

באם הקמתם חברה לפני שנים מספר אך פעילותה חדלה זה מכבר או חס וחלילה חברה חדשה, ובין אם חברה זו נפתחה מעניין כלשהו – ונזנחה בחלוף הזמן, נוצר מצב בו מחד חברה זו אינה מניבה רווחים כלל וכלל, אך מאידך היא יוצרת הפסדים ואינה רווחית. למעשה, החברה רשומה ברשם החברות כחברה פעילה ולפי כך צוברת חובות אגרה. חובות אלה עשויים לתפוח עם חלוף הזמן ולהגביל את בעלי מניותיה.

משרד מנוסה במקרים אלו ייטיב להתמודד עם תהליך סגירת חברה בהפחתת הנטל מבעליה ובניהול יעיל לקראת סגירתה, תוך הפחתת חבויות החברה השונות למינימום האפשרי, מניעת פעולות לא נעימות והפחתת הקושי הכרוך בתהליכי סגירת חברה. בין אם מסכסוך פנימי, חוסר רלוונטיות, התפתחות שוק המנוונת את פעילותה של החברה, בין אם מחדלות פירעון או החלטה להתפתח באפיקים אחרים – רצוי להסתייע בעורך דין מנוסה שיידע להכווניכם באפיק התואם את צרכי החברה, כך שלא יוותרו חובות זנוחים ויגבילו את צעדיכם העתידיים.

 



תגיות המאמר: פירוק חברה, סגירת חברה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

 

Bloo הקמת אתרים וקידום-רוצים אתר תדמית, גלריית תמונות או מערכת ניהול תוכן מתקדמת? ב-Bloo פתרונות כוללים לעסק – אתרי אינטרנט , תכנים מאמרים וקידום. התקשרו 077-4602099 או צרו קשר באתר שלנו http://www.bloo.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טל אור

מאת: טל אורבניית אתרים07/10/123224 צפיות
טקסטים וגרפיקה מהווים בערך 80 אחוז מהאתר (ברוב האתרים) לכן אין להקל ראש כשאנו מחליטים על הגרפיקה והתוכן שאנחנו מתכוננים לשים באתר של העסק שלנו. ישנם חברות רבות או בעלי עסקים קטנים שפונים לחברות בניית אתרים ומנסים למצוא מבצעים ומחירים חסרי תקדים

מאת: טל אורבניית אתרים17/09/123281 צפיות
עולם האינטרנט והמסחר האלקטרוני הולך ותופס נפח פעילות. כיום, כמעט כל עסק, קטן כגדול, מעוניינים להשתלב באינטרנט ולהציג את העסק באופן ראוי. לרוב נהוג לפנות אל חברת בניית אתרים ולשכור את שירותיה. חיפוש באינטרנט מראה כי יש חברות רבות הפועלות בתחום ומציעות בניית אתרים ולכן קשה לבחור איזה חברה היא מקצועית ואיך לבחור

מאת: טל אורבניית אתרים09/09/123191 צפיות
הפעילות ברשת האינטרנט הפכה בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מתקציב השיווק של כל חברה גדולה או עסק קטן. בעלי העסקים מזהים את הפוטנציאל שגלום ברשת האינטרנט וממהרים להקים אתרי תדמית

מאת: טל אורבניין ואחזקה - כללי16/08/123156 צפיות
החלטתם לעבור דירה ואין זה משנה מה הסיבה. ברור כי עומד בפניכם פרויקט שייקח מזמנכם היקר. רוב האנשים חווים את מעבר הדירה ככאב ראש אחד גדול.

מאת: טל אורבניין ואחזקה - כללי16/08/122946 צפיות
החלטתם לעבור דירה ואין זה משנה מה הסיבה. ברור כי עומד בפניכם פרויקט שייקח מזמנכם היקר. רוב האנשים חווים את מעבר הדירה ככאב ראש אחד גדול.

מאת: טל אורבניית אתרים29/07/123202 צפיות
אתר אינטרנט יפה ומעוצב הוא המפתח להצלחה בכל תהליך שיווק באינטרנט, האתר הוא למעשה החנות בה מציג בעל העסק מוצרים ושירותים לגולשים.

מאת: טל אורעיצוב אתרים07/07/123307 צפיות
אתרי אינטרנט משמשים למגוון עצום של מטרות, כאשר ישנם אתרים אינפורמטיביים, המכילים מידע ועובדות חשובות, אתרים אקטיביים, המאפשרים רכישה, ביצוע פעולות או מציעים משחקים ברשת, אתרים עסקיים משולבים, המציעים שילוב של מתן אינפורמציה והצגת ורכישת מוצרים,

מאמרים נוספים בנושא דיני חוזים

מאת: אבי דוידידיני חוזים23/12/181316 צפיות
מה עתיד להתרחש בפגישה אצל נוטריון וכיצד כדאי להתכונן על מנת להשלים את כל הנדרש במהרה.

מאת: רוני הכהןדיני חוזים16/04/181602 צפיות
האם זה דבר שנחשב בתור יתרון או רק רעה חולה שצריכים להוציא מן החברה? קראו הלאה.

מאת: רוי ורלדיני חוזים23/10/171595 צפיות
Financing a home can be made more difficult when your credit score is low. FHA loans might be a good option to consider in these circumstances, because the federal government guarantees them.FHA loans can even work when a borrower doesn't have the money to make a down payment or closing costs.

מאת: רוי ורלדיני חוזים28/10/161724 צפיות
This article is going to prepare you to start. Check out the helpful hints below and get the advice you read. Make sure that you have good landing pages. Landing pages for specific ads are better than linking to the general website. This is because you are giving them just what they want. If you provide a contact form as well, it will certainly help generate leads.

מאת: elichai rubinדיני חוזים06/07/162057 צפיות
הזוגיות בימינו מוכרת ומקובלת היום גם כשותפות כלכלית לכל דבר. ככזאת, היא חייבת להיות מנוסחת לא רק בחוזה האהבה הנחתם בנישואים, אם כי גם בדמות הסכם ממון תקף שמסדיר שותפות זו מבחינה משפטית. הסכם המון מיועד לא רק למי שיש לו יותר מהשני, אלא גם למי שבא עם פחות רכוש חומרי אבל חלקו בשותפות הזאת לחיים שווה באותה מידה.

מאת: נועם קוריס משרד עורכי דיןדיני חוזים08/11/153307 צפיות
כל מה שרצית לדעת על המחאות זכות מאת עו"ד נועם קוריס, הסבר על הדין המצוי בענייני המחאות זכות לפי חוק המחאת חיובים

מאת: איתמר כוכבידיני חוזים28/07/152370 צפיות
חוזה הינו הסכם בעל תוקף משפטי, הנובע ממפגש רצונות בין מספר צדדים כשירים בעסקה, הכולל התחייבויות משפטיות. העיקרון המנחה בדיני החוזים הוא שככלל הסכמים יש לכבד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica