חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עבודה ישראלית

מאת: לי טורסטון עדני שיפוצים13/09/20091340 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מי היו בעלי המקצוע המבוקשים ביותר

בחודשי הקיץ יולי אוגוסט 2009?

בעלי המקצוע המבוקשים ביותר בישראל בחודשי הקיץ יולי אוגוסט 09

הם: טכנאי ומתקני מזגני אוויר 21.7%, שיפוצניקים 20.8%, חשמלאים לסוגיהם 20%, מובילים ,16% ,אינסטלאטורים 13.5%  מדבירים 8%.

על פי נתוני חברת "דף הזהב"  ואתר 2144, המספקים שירותי איתור של בעלי מקצוע ונותני שירותיים, תושבי ישראל המתגוררים בדרום הארץ ובצפונה התענינו בחודשי יולי אוגוסט בעיקר באנשי מקצוע מתחום מיזוג האוויר. בגוש דן מובילים את הרשימה אינסטלאטורים,  שיפוצניקים ואנשי חשמל.  

הנתונים, מבוססים על כ-5000 פניות לחיפוש בעלי מקצוע שנעשו בחודשים אלו  מהנתונים עולה, כי ארבעת בעלי המקצוע המבוקשים ביותר בישראל בקיץ 2009 היו

טכנאי ומתקיני מיזוג אוויר, שיפוצניקים, חשמלאים לסוגיהם ומובילים

אחריהם מובילים אינסטלאטורים, מדברים, מתקני דלתות ומנעולים ומתקיני תריסים ואלומיניום.

פילוח הנתונים לפי אזורים בארץ מצביע כי טכנאי חשמל: תיקון מכונות כביסה, מייבשים, תנורים, מדיחים ועוד הם בעלי המקצוע המבוקשים ביותר באזור הצפון  לעומת אזורים אחרים בארץ. בדרום, היה ביקוש ער לטכנאי ומתקיני מיזוג אוויר מספר הפניות הגבוה ביותר לטכנאי מיזוג אוויר היה בעיר

באר- שבע והסביבה. במרכז הארץ, בעלי המקצוע המבוקשים ביותר היו אינסטלאטורים  ומתקני מקררים . 

נתון מעניין נוסף המצביע על ההבדלים בין המרכז והפריפריה. במרכז ואזור השרון בפרט היה ביקוש ער לאנשי מקצוע בתחום: גננות, אחזקות גינה, צבע וסיוד. בצפון בלט חיפוש אחר בעלי מקצוע בתחום תיקוני חשמל. בדרום הארץ ביקוש ער לבעלי מקצוע מתחום הדברת מזיקים.

באופן כללי בכול חלקי הארץ, היה ביקוש ער לאנשי מקצוע מתחום התקנת דלתות או החלפת מנעולים ותריסים, הביקוש הרב ביותר לבעלי מקצוע אלו היה באזור מרכז תל אביב והסביבה.

 יוסי נבו מנכ"ל "דף הזהב"  ואתר 2144 מציין  "בתחום חיפוש בעלי המקצוע  קיימת עונתיות מובהקת. חודשי הקיץ מאופניים תמיד בחיפוש אחרי בעלי מקצוע מסוימים זו עונה בה הרבה אנשים עוברים דירות, עושים שיפוצים,  מתקינים מזגנים, וזקוקים להדברה. נבו מוסיף , כי בחודש הקיץ היה ביקוש גבוהה  בכ-35  אחוז לכל בעלי המקצוע בכל אזורי הארץ, וזה מראה על שינוי מגמה במשק . נתונים אלה הינם סנוניות ראשונות המבטאות את היציאה מהמיתון "   

 אתר - www.2144.co.il

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לי טורסטון עדני

מאת: לי טורסטון עדני נדל"ן06/01/111238 צפיות
רגע לפני שאתם מקבלים את אחת ההחלטות החשובות של חייכם רכישת דירה חשוב שתדעו איך לבחור את יועץ הנדל"ן שלכם.

מאת: לי טורסטון עדני שירה22/05/101564 צפיות
קובץ השירים "מה שאבד מראש" הוא ספר ביכורים מלא ניגודים: אסולין בוחן את הגבולות הדקים שבין עדינות וגסות, בדידות והמולה, כאב ועונג. שיריו עוסקים בפרטי, אך מציבים מראה של נפש צעיר אוניברסאלית. כתיבתו בולטת בפשטותה, בסגנון המדויק וחד-האבחנה וברגש העז העולה מכל שיר ושיר.

מאת: לי טורסטון עדני תיאטרון05/01/101625 צפיות
הספר לתיאטרון פלייבק מושך אליו לא רק שחקנים, אלא גם כאלה שאין להם כל נגיעה לתחום המשחק רבים רואים בו כלי עסקי / ניהולי / טיפולי הולם. הסיבה? "תיאטרון פלייבק לא מלמד משחק, אלא שיטה שבה לומדים לבטא סיפורים וחוויות ולהפוך אותם להתרחשות תיאטרלית בדרך יצירתית וספונטנית. לתהליך יש ערך מוסף. לומדים להסתכל על החיים מזווית אחרת לנתח ולהבין מצבים בצורה שלמה יותר. ויש כמובן גם את החוויה הרגשית וכייף של החוויה הקבוצתית" כדברי אביבה אפל יו"ר פלייבק העולמי ומייסדת תיאטרון פלייבק "משחק מהחיים"

מאת: לי טורסטון עדני אינטרנט - כללי26/11/091406 צפיות
42 הרצאות בתחומים שונים, המצאות וחידושים, סדנאות ל"מיטיבי לכת" בתחום: העיצוב גרפי, צילום, אינטרנט, מפגש צלמים מרתק, ופאנל מרכזי בהשתתפות עורכי מגזיני "לאשה" ו"בלייזר" שיעסוק בסוגיית העיבוד הדיגיטאלי: "כולם מרטשים בפוטושופ, והעולם שותק.."

מאת: לי טורסטון עדני רפואה משלימה30/09/09993 צפיות
ד"ר אסתר יוגב, רופאה, הומיאופתית ומטפלת אלטרנטיבית מביאה לכם עצות וטיפים אלטרנטיביים שיעזרו לכם להעביר חורף מלא בריאות ומצב רוח טוב

מאת: לי טורסטון עדני גיל הזהב13/04/091269 צפיות
מכון בריינטריין Brain-Train"" שנפתח ברעננה הוא אחד מארבעת המרכזים היחידים מסוגו בעולם, המציעים תוכנית עשירה ומגוונת לשיפור כושרו של המוח ויכולתו הקוגנטיבית

מאת: לי טורסטון עדני ניהול24/02/091065 צפיות
בימים אלו של מיתון וחוסר ודאות רוב העסקים נוטים להוריד פרופיל, לעמוד מהצד ולראות מה עסקים אחרים עושים. גם אלו שלא נפגעו מהמשבר נעמדים במקום אפל וחשוך בו התקשורת מרוכזת בדברים שלילים ומבשרת על כל הרע שקורה סגירה וקריסה, פיטורי עובדים , הפסדים קשיים, ביטול עסקאות ועוד. לא מעט עסקים קטנים כגדולים תוהים מה לעשות? ואיך לפעול בימים קשים אלו?

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232640 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223305 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212875 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211350 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211228 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201403 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201135 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica