חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כנס "זמן דיגיטלי" ה-8 של מכללת מנטור יוצא לדרך

סמנו ביומן (הדיגיטלי...)
כנס "זמן דיגיטלי" ה-8 יוצא לדרך

16 – 17 בדצמבר 2009, בית ציוני אמריקה (ZOA) תל אביב.

42 הרצאות בתחומים שונים, המצאות וחידושים, סדנאות ל"מיטיבי לכת"
בתחום: העיצוב גרפי, צילום, אינטרנט, מפגש צלמים מרתק, ופאנל  מרכזי בהשתתפות עורכי מגזיני "לאשה" ו"בלייזר" שיעסוק בסוגיית העיבוד הדיגיטאלי:   "כולם מרטשים בפוטושופ, והעולם שותק.."          

 כנס זמן דיגיטלי- של מכללת  "מנטור".  חוזר לסיבוב נוסף – פורץ דרך ובועט יותר מאי פעם, בכנס לוקחים חלק מרצים ובעלי מקצוע מובילים בתחומם, שיעבירו הרצאות וסדנאות בתחומים שונים כגון: טכניקות עבודה מתקדמות בתוכנות גרפיות, תוכנות לעריכת וידיאו, חידושים בתחום קידום ושיווק אתרים, זכויות יוצרים, רעיונות מדליקים לבאנרים, סדנה מעשית לצילום אופנה, סדנה ליצירת סטודיו ביתי לצילום ועוד. בנוסף תתקיים תערוכה מקצועית בה יצגו מיטב החברות בתחום את החידושים לשנת 2010 ובפעם הראשונה יחשפו מחשבי Apple החדשים.

עבר או לא עבר ריטוש?

במרכז הכנס השנה עומדים מספר נושאים  מרכזים המיועדים  לקהל המקצועי ולקהל הרחב:

·   פאנל מרכזי שידון בסוגיית העיבוד הדיגיטאלי-. האם צריך לציין בצידה של מודעת פרסום שהמצולם עבר ליטוש/ ריטוש באמצעות תוכנת פוטושופ? בין משתתפי הפאנל: אורנה ננר- עורכת ראשית עיתון "לאשה", ליאור נעמן -עורך מגזין "בלייזר",  יגאל גלאי -יועץ תקשורת (בעבר עורך מגזין "פנאי פלוס"), עדי ברקן – צלם אופנה וסוכן דוגמניות עדי אורני- צלמת אופנה , ערן בורכוב- מנכ"ל "מנטור" ומומחה לפוטו שופ.

·     מפגש צמרת - הצלמים המובילים בארץ בן לם, מיכל רותם וצלם הפפראצי בוצצו שיספרו את הסיפור שעומד מאחורי התמונות.

·    הגמר הגדול של תחרות אפקט נולד- אומני הפוטושופ והאילוסטרייטור מתמודדים זה מול זה בתחרות האפקט הטוב והמקורי ביותר לשנת 2009 .

ערן בורוכוב מנכ"ל "מנטור " כנס זמן דיגיטלי השמיני הוא לא עוד כנס. השילוב של תערוכה וכנס הוא פיתרון נפלא למי שלא מוצא זמן במהלך השנה להוציא את "האף מהסטודיו" . זו הזדמנות עבור כל אותם האנשים  לרכוש ידע, להכיר טכנולוגיות חדשות וכמובן לפגוש את כל התעשייה ".

לפרטים נוספים והרשמה http://www.mentor.co.il/exhibition/

כנס זמן דיגיטלי

16 – 17 בדצמבר 2009

בית ציוני אמריקה (ZOA)

רח' אבן גבירול 26 פינת רח' פריש 1 תל אביב.

אודות "מנטור"

חברת "מנטור" הוקמה על ידי ערך בורוכוב וטל ניניו. החברה מתמחה בכתיבת ספרי הדרכה בנושא תוכנות גרפיקה ווידאו, מערכות הפעלה ואייפון. בנוסף החברה מפעילה שני מרכזי הדרכה בתחום הצילום הדיגיטלי, הגרפיקה הממוחשבת והאינטרנט, ומפיקה אחת לשנה את כנס זמן דיגיטלי, המתרחש השנה בפעם השמינית. 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לי טורסטון עדני

מאת: לי טורסטון עדני נדל"ן06/01/111238 צפיות
רגע לפני שאתם מקבלים את אחת ההחלטות החשובות של חייכם רכישת דירה חשוב שתדעו איך לבחור את יועץ הנדל"ן שלכם.

מאת: לי טורסטון עדני שירה22/05/101564 צפיות
קובץ השירים "מה שאבד מראש" הוא ספר ביכורים מלא ניגודים: אסולין בוחן את הגבולות הדקים שבין עדינות וגסות, בדידות והמולה, כאב ועונג. שיריו עוסקים בפרטי, אך מציבים מראה של נפש צעיר אוניברסאלית. כתיבתו בולטת בפשטותה, בסגנון המדויק וחד-האבחנה וברגש העז העולה מכל שיר ושיר.

מאת: לי טורסטון עדני תיאטרון05/01/101624 צפיות
הספר לתיאטרון פלייבק מושך אליו לא רק שחקנים, אלא גם כאלה שאין להם כל נגיעה לתחום המשחק רבים רואים בו כלי עסקי / ניהולי / טיפולי הולם. הסיבה? "תיאטרון פלייבק לא מלמד משחק, אלא שיטה שבה לומדים לבטא סיפורים וחוויות ולהפוך אותם להתרחשות תיאטרלית בדרך יצירתית וספונטנית. לתהליך יש ערך מוסף. לומדים להסתכל על החיים מזווית אחרת לנתח ולהבין מצבים בצורה שלמה יותר. ויש כמובן גם את החוויה הרגשית וכייף של החוויה הקבוצתית" כדברי אביבה אפל יו"ר פלייבק העולמי ומייסדת תיאטרון פלייבק "משחק מהחיים"

מאת: לי טורסטון עדני רפואה משלימה30/09/09993 צפיות
ד"ר אסתר יוגב, רופאה, הומיאופתית ומטפלת אלטרנטיבית מביאה לכם עצות וטיפים אלטרנטיביים שיעזרו לכם להעביר חורף מלא בריאות ומצב רוח טוב

מאת: לי טורסטון עדני שיפוצים13/09/091340 צפיות
מי היו בעלי המקצוע המבוקשים ביותר בחודשי הקיץ יולי אוגוסט 2009?

מאת: לי טורסטון עדני גיל הזהב13/04/091268 צפיות
מכון בריינטריין Brain-Train"" שנפתח ברעננה הוא אחד מארבעת המרכזים היחידים מסוגו בעולם, המציעים תוכנית עשירה ומגוונת לשיפור כושרו של המוח ויכולתו הקוגנטיבית

מאת: לי טורסטון עדני ניהול24/02/091065 צפיות
בימים אלו של מיתון וחוסר ודאות רוב העסקים נוטים להוריד פרופיל, לעמוד מהצד ולראות מה עסקים אחרים עושים. גם אלו שלא נפגעו מהמשבר נעמדים במקום אפל וחשוך בו התקשורת מרוכזת בדברים שלילים ומבשרת על כל הרע שקורה סגירה וקריסה, פיטורי עובדים , הפסדים קשיים, ביטול עסקאות ועוד. לא מעט עסקים קטנים כגדולים תוהים מה לעשות? ואיך לפעול בימים קשים אלו?

מאמרים נוספים בנושא אינטרנט - כללי

מאת: בנימין קלינגראינטרנט - כללי04/04/223017 צפיות
הצהרת נגישות אנו בקלינגר רישוי עסקים והתרי בניה רואים חשיבות עליונה בסיוע והנגשת אתר האינטרנט שלה לאנשים עם מוגבלויות, ובכך לאפשר למרבית האוכלוסייה לגלוש בקלות ובנוחות ולהנות מהאתר המושקע. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם עם מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.

מאת: nirאינטרנט - כללי01/11/213500 צפיות
שיווק בגוגל עדיין נתפסת כחברה מגניבה וצעירה ברוחה שמשקיעה במשרדים ובעובדים הרבה יותר מהמתחרים, אבל רבים שוכחים שהיא פועלת בדיוק באותה סביבה תחרותית שבה ענקים אחרים ממהרים להדביק את התקדמותה.

מאת: רוןאינטרנט - כללי28/07/193850 צפיות
לימודי הסייבר פותחו בהתאם לצורך הלאומי להגנת מהקאינג, על מנת להבטיח רמה מקצועית גבוהה, מהימנות וידע עדכני לכל העוסקים בתחום.

מאת: רוןאינטרנט - כללי24/06/163164 צפיות
מאמר על אתר קופונים

מאת: יוסי לויאינטרנט - כללי02/05/163259 צפיות
כולם היום קונים צפיות ביוטיוב על מנת למתג את העסק שלהם, זה מתחיל בזמרים וממשיך לבעלי עסקים גדולים / קטנים, מומלץ בחום רב לבחון את האופציה לרכוש צפיות איכותיות ממשתמשים בחו"ל הריי שהדבר יכול לתרום לכם רבות למיתוג ולהפוך לגדולים, העין קובעת ומייצרת מציאות.

מאת: ליאוראינטרנט - כללי22/02/163199 צפיות
תרגום אתרים בעזרת חברת שירותי תרגום, בעלת מוניטין, מביא לתוצאה טובה מאוד. תרגום אתרים שמתבצע היטב, מאפשר להקים אתר חדש, שמיועד לקהל יעד חדש.

מאת: מאיר סוויסה אינטרנט - כללי07/01/163310 צפיות
מובילים בשרון כולנו זקוקים לחברת מובילים בשרון מקצועית ואמינה על מנת לעבור דירה, לשנע מטענים שונים ולהוביל חפצים ממקום למקום. חברת מובילים בשרון מספקת מעטפת שירותים רחבה הכוללת בין היתר הובלת דירות, הובלה עם מנוף לפינוי חפצים גדולים מקומה גבוהה ודירות גג, הובלת מטענים בעיר וברחבי הארץ וכן שירותי אריזה, פריקה ואחסון. חשוב לבחור חברה אמינה ובעלת מוניטין טוב בענף, מומלץ לחתום על חוזה מסודר הכולל פירוט העבודה, עלות, ביטוחים ואחריות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica