חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עכשיו יש לכולנו סיכוי טוב יותר לזכור איפה שמנו את המפתחות

מאת: לי טורסטון עדני גיל הזהב13/04/20091269 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 

מכון בריינטריין  Brain-Train"" שנפתח ברעננה הוא אחד מארבעת

המרכזים היחידים מסוגו בעולם, המציעים תוכנית עשירה

ומגוונת לשיפור כושרו של המוח ויכולתו הקוגנטיבית

שלא תבלבלו את המוח. בניגוד לאיברים אחרים בגוף, המוח לא מתבלה כשמשתמשים בו. להיפך. ככל שמאתגרים אותו הוא משפר את תפקודו. כיום אנחנו כבר יודעים שכדי לשמור על גמישות המוח ועל בהירות המחשבה, יש לאמן את המוח בדיוק כשם שאנחנו מאמנים את הגוף, מטפלים ברכב או שומרים על תזונה נכונה. השאלה היא איך עושים זאת בצורה הנכונה והיעילה ביותר?

מכון Brain-Train שנפתח ברעננה, הוא אחד מארבעת המכונים היחידים מסוגו בעולם.

העבודה במכון נעשית בליווי מדריכים מוסמכים, באופן פרטני ובקבוצות למידה, לשיפור התחרותיות. במכון ניתן למצוא את התוכנות המתקדמות ביותר בשוק, ומשחקי חשיבה המתקדמים מהמתקדמים בעולם .

ד"ר ירון ריבר יועץ של מכון Brain-Train : "כל ההנאות שאנחנו חווים הם תוצאות של המוח. אבל גם פעילות מנטלית לשמה זה מקור לעונג. מרכז עוזר לאנשים לפתח את יכולת הזיכרון ויכולות קוגניטיביות אחרות כמו: פתרון בעיות מרחביות, שיפור ביצועים, מהירות תגובה ועוד. כיום אנחנו יודעים לבודד את החלק החלש במוח ולאמן אותו. התוצאות מדהימות ואנשים מרגישים בשינוי תוך מספר מפגשים וגם התוצאה המתקבלת בבדיקה משתפרת לעין שיעור".

 

  מנהלים ואנשי עסקים - עדיף לבוא לפני ששוכחים

באופן עקרוני, שיפור הזכרון והיכולת הקוגנטיבית הוא עניין חשוב לכל אחד, בלי כל קשר לגיל, מין ככל שנאמן את המוח יותר, כך נשפר את סיכויינו להיות צלולי מחשבה גם בגיל מבוגר.

מכון Brain-Train פונה לאנשים בריאים  מעל גיל 40+ אך התוכנית במכון מיועדת גם  לאנשים שמרגישים החלשות ברמת הזכרון. להיפך,עדיף להגיע דווקא כשמוח במצב טוב, כדי לשמור על הרמה הקוגנטיבית גם בגיל מבוגר יותר. האימון במרכז Brain Train מתאים לכל אחד ואחד ובתוך כך גם לאנשי עסקים, מנהלים ובכירים המעוניינים לשפר את הריכוז, התפקוד והיעילות במקום העבודה.   

אתר אינטרנט כתובת אתר - http://www.brain-train.co.il

לפרטים נוספים  ופגישת נסיון חינם  -09-7710036

 

הכותבת היא מנכ"לית משרד שירון יחסי ציבור  www.shiron.biz

 
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לי טורסטון עדני

מאת: לי טורסטון עדני נדל"ן06/01/111238 צפיות
רגע לפני שאתם מקבלים את אחת ההחלטות החשובות של חייכם רכישת דירה חשוב שתדעו איך לבחור את יועץ הנדל"ן שלכם.

מאת: לי טורסטון עדני שירה22/05/101564 צפיות
קובץ השירים "מה שאבד מראש" הוא ספר ביכורים מלא ניגודים: אסולין בוחן את הגבולות הדקים שבין עדינות וגסות, בדידות והמולה, כאב ועונג. שיריו עוסקים בפרטי, אך מציבים מראה של נפש צעיר אוניברסאלית. כתיבתו בולטת בפשטותה, בסגנון המדויק וחד-האבחנה וברגש העז העולה מכל שיר ושיר.

מאת: לי טורסטון עדני תיאטרון05/01/101625 צפיות
הספר לתיאטרון פלייבק מושך אליו לא רק שחקנים, אלא גם כאלה שאין להם כל נגיעה לתחום המשחק רבים רואים בו כלי עסקי / ניהולי / טיפולי הולם. הסיבה? "תיאטרון פלייבק לא מלמד משחק, אלא שיטה שבה לומדים לבטא סיפורים וחוויות ולהפוך אותם להתרחשות תיאטרלית בדרך יצירתית וספונטנית. לתהליך יש ערך מוסף. לומדים להסתכל על החיים מזווית אחרת לנתח ולהבין מצבים בצורה שלמה יותר. ויש כמובן גם את החוויה הרגשית וכייף של החוויה הקבוצתית" כדברי אביבה אפל יו"ר פלייבק העולמי ומייסדת תיאטרון פלייבק "משחק מהחיים"

מאת: לי טורסטון עדני אינטרנט - כללי26/11/091406 צפיות
42 הרצאות בתחומים שונים, המצאות וחידושים, סדנאות ל"מיטיבי לכת" בתחום: העיצוב גרפי, צילום, אינטרנט, מפגש צלמים מרתק, ופאנל מרכזי בהשתתפות עורכי מגזיני "לאשה" ו"בלייזר" שיעסוק בסוגיית העיבוד הדיגיטאלי: "כולם מרטשים בפוטושופ, והעולם שותק.."

מאת: לי טורסטון עדני רפואה משלימה30/09/09993 צפיות
ד"ר אסתר יוגב, רופאה, הומיאופתית ומטפלת אלטרנטיבית מביאה לכם עצות וטיפים אלטרנטיביים שיעזרו לכם להעביר חורף מלא בריאות ומצב רוח טוב

מאת: לי טורסטון עדני שיפוצים13/09/091341 צפיות
מי היו בעלי המקצוע המבוקשים ביותר בחודשי הקיץ יולי אוגוסט 2009?

מאת: לי טורסטון עדני ניהול24/02/091065 צפיות
בימים אלו של מיתון וחוסר ודאות רוב העסקים נוטים להוריד פרופיל, לעמוד מהצד ולראות מה עסקים אחרים עושים. גם אלו שלא נפגעו מהמשבר נעמדים במקום אפל וחשוך בו התקשורת מרוכזת בדברים שלילים ומבשרת על כל הרע שקורה סגירה וקריסה, פיטורי עובדים , הפסדים קשיים, ביטול עסקאות ועוד. לא מעט עסקים קטנים כגדולים תוהים מה לעשות? ואיך לפעול בימים קשים אלו?

מאמרים נוספים בנושא גיל הזהב

מאת: simply smartגיל הזהב01/04/216165 צפיות
בתי אבות ודיור לגמלאות עומדים בפני אתגרים, אך הביקוש למוצרים אלה רק יגדל ככל שאוכלוסיית המדינה מתבגרת בכתבה הבאה נרחיב על כך:

מאת: רוני הכהןגיל הזהב04/12/171859 צפיות
יותר ויותר מבוגרים מוצאים כי רכישת קלנועית למכירה היא פעולה שעומדת בכל התנאים לעולם חדש של תנועה עצמאית למדי עבורם.

מאת: שרון צרפתיגיל הזהב28/09/162026 צפיות
חשוב תמיד להיות מעורים בנעשה ולא להזניח מצב נפשי שהחל מדכדוך קל והתקדם אל עבר דיכאון של ממש שממנו כבר קשה לצאת. עבור הגיל השלישי מומלץ להתקדם בעזרת פסיכוגריאטר שמכיר את העולם הזה מקרוב ויכול בצורה מקצועית להקל על הכניסה וההשתלבות בתוכו.

מאת: רועי כץגיל הזהב11/09/162146 צפיות
מכירות חיתולים למבוגרים במבצע מקדמות סטטיסטיקה שאומרת שאחד מתוך ארבעה אנשים עשוי להזדקק לשימוש באחד הסוגים הנפוצים.

מאת: רועי כץגיל הזהב28/07/162060 צפיות
הזדקנות עשויה להיות תהליך מורכב. אתה חווה כתמים כבדים על העור, תנועתך איטית יותר, ואתה לוקח יותר כדורים מאשר ג'ניס ג'ופלין במיטב שנותיה.

מאת: נינה כהןגיל הזהב27/12/152047 צפיות
אם היינו בודקים את מצבם של קשישים בישראל של לפני כשלושה או ארבעה עשורים, היינו מקבלים תמונה שונה לגמרי מזו שאנו רואים היום.

מאת: נינה כהןגיל הזהב27/12/151712 צפיות
בנים ובנות של הורים רבים רואים כיצד מגיע הרגע שבו האדם שיקר להם כל כך אינו מסתדר לבד בחייו. כלומר, שלעתים גם אדם צלול לא מצליח לבצע בעצמו פעולות שלכל אדם אחר נראות שגרתיות ופשוטות מאוד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica