חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עו"ד פלילי

מאת: helibaפלילי17/04/20121015 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כל מה שצריך לדעת על עבודות ומהותו של עורך הדין הפלילי!

עורך דין פלילי הינו כמו כל עורך דין אחר, רק שהוא מתמחה בדינים פליליים...

נפתח את מאמר זה בכך שנאמר כי עורך דין פלילי כלל לא שונה מכל עורך דין אחר. הלכה למעשה, הגדרתו של עורך הדין הפלילי הינה בדיוק כמו ההגדרה הקלאסית של עורך הדין (בעל מקצוע אשר רשאי ומוסמך לעסוק בעריכת דין, וזאת לאחר סיים את לימודיו, תקופת ההתמחות שלו ואת מבחן ההסמכה בהצלחה) רק שעורך הדין המדובר מתמחה בעבירות בעלות גוון פלילי. באופן הזה עורך דין פלילי מתמחה בטיפול ובעריכת דין של העבירות הפליליות הבאות: עבירות המתה. עבירות רכוש. עבירות מרמה והונאה ושאר עבירות פליליות. עכשיו נסביר אודותן ואודות הטיפול בהן.

עורך דין פלילי מייצג קשת רחבה של לקוחות ומתמצא בכל החוקים והדינים!

בהמשך למה שנאמר לעיל, נמשיך ונאמר כי עורך דין פלילי הינו עורך דין אשר מתמחה בייצוג חשודים, נאשמים ומורשים בעבירות פליליות שונות ומן הסוגים אשר אמורים לעיל. חשוב לציין כי לקוחותיו של עורך דין פלילי הינם גם אנשים 'מן השורה', אנשים אשר כלל לא מחזיקים בעבר פלילי, אישומים, תקופות מאסר בבתי סוהר ועוד. במילים אחרות,  עורך דין פלילי מייצג גם לקוחות כמו אנשי עסקים, רואי חשבון, רופאים, שוטרים, עבירות כספים מסוגים שונים ועוד ולא רק חשודים במעשים פליליים חמורים. בנוסף, קיימים אינספור חוקים ודינים אשר עורך דין פלילי 'מתמצא' בהם על מנת לנהל תיק פלילי ברמה המקצועית הגבוהה ביותר. דוגמה טובה לכך הינם דיני הסגרה.

אך ורק עורך דין פלילי רשאי לערוך דין פלילי ולא שום עורך דין אחר...

חרף ההנחה הרווחת בקרב לקוחות רבים אשר זקוקים לשירות של עורך דין כי כל עורך דין מתמחה גם בעבירות פליליות, אזי מדובר בהנחה שגויה ומוטעת לחלוטין. כמו שעבירות נזיקין 'טעונות' את מגע ידו של עורך דין אשר מתמחה בנזיקין, במקרים של עבירות פליליות אך ורק עורך דין פלילי רשאי לנהל אותן ולייצג את הלקוחות אשר שכרו את שירותיו. עבירות פליליות, הן מבחינת המהות והן מבחינת הטיפול בהן הינן ייחודיות וקריטיות ביותר ורק עורך דין פלילי יודע בדיוק כיצד לטפל ולנהל אותן, לשביעות רצונו המלאה של הלקוח ומילוא האחריות המקצועית של עורך הדין הפלילי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

המאמר נכתב ע"י מדייה גרופ
תגיות:  הסרת שיער | ניתוח פלסטי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת heliba

מאת: helibaבריאות העין19/08/131021 צפיות
הסרת משקפיים בלייזר ניתוחים להסרת משקפיים בלייזר בדרך כלל נשמעים מפחידים ומרתיעים ,לא כך הוא הניתוח אולי הכי פופולארי כיום בענף רפואת העיניים , מידי יום מתווספים עוד ועוד אנשים שנפתרים ממשקפי הראייה ומעדשות המגע שכל כך הציקו להם במשך שנים ארוכות , ההליך הרפואי הכול כך פשוט הזה הוא אחד הדברים המדהימים ביותר שקרו בעולם הרפואה , לא עוד חיפוש אחר עדשה שנפלה ולא עוד שריטות על משקפי הראייה .

מאת: helibaבריאות ורפואה כללי30/05/13933 צפיות
אחת הדרכים כדי להישאר בריאים, חזקים ויפים היא שמירה על אורח חיים בריא. טיפ זה מומלץ לנשים וגברים בשנות העשרים לחייהם כמו גם הורים וסבים בשנות ה-60 ויותר. אין גיל לאורח חיים בריא ושמירה על כושר גופני. אורח חיים בריא טומן בחובות 3 מרכיבים שאם תשמרו עליהם אתם יכולים להיות בטוחים שהגוף שלכם יראה טוב יותר, חזק יותר ויתפקד בצורה טובה יותר. המרכיב הראשון הינו ביצוע פעילות גופנית ושמירה על כושר. בנוסף לכך יש להקפיד על תזונה נכונה המכילה את כל אבות המזון. המרכיב השלישי הוא חיים שמחים, עם כמה שפחות דאגות

מאת: helibaזוגיות ואהבה05/02/131426 צפיות
רבים חושבים כי מדובר בנושא מביך, אבל האמת היא כי מוצרי סקס יכולים לשדרג פלאים את חיי המין שלכם. כיום החנויות הרבות למוצרי סקס מציעות מגוון רב של מוצרים, הן לזוגות, הן לגברים והן לנשים, ואין כבר שום צורך להגיע לחנות ולפגוש את המוכר פנים אל פנים, בשביל זה יש אינטרנט!

מאת: helibaדיני משפחה04/12/121333 צפיות
משמורת משותפת - אחת הסוגיות המורכבות ביותר בהליכי גירושין של זוגות בעלי ילדים, נוגעת לקביעת זהותו של ההורה אשר יקבל לידיו את החזקה החוקית על ילד או ילדי הזוג. הסיבות לכך ברורות למדי ואינן מצריכות ביאור נוסף, אולם דווקא מתוך מורכבות סוגיה זו, מעניין להציג את אחד הפתרונות היותר שכיחים בעת האחרונה בהליכי גירושין של זוגות עם ילדים והוא – משמורת משותפת.

מאת: helibaקוסמטיקה04/12/121073 צפיות
לימודי קוסמטיקה - לפני מספר שנים סיימה בתי אדווה את לימודיה בתיכון בציונים גבוהים. הצעתי לה ללכת לעבוד כדי לחסוך כסף לאחר הגיוס אך היא שמחה אותי בהחלטה נבונה יותר – היא רוצה ללמוד.

מאת: helibaקייטרינג25/11/121073 צפיות
התחתנתם? מזל טוב! השמחה והחגיגה נמשכות לשבת חתן המתרחשת לרוב בשבת הקרובה שלאחר החתונה. אם אתם מתלבטים איזה קייטרינג לשבת חתן כדאי להזמין הגעתם למקום הנכון. כל מה שצריך לדעת על קייטרינג לשבת חתן נמצא פה.

מאת: helibaניקיון13/08/121294 צפיות
שואב אבק רובוטי הוא מכשיר חדשני שכבר נמצא זמן מה בשימוש אצל המוני לקוחות מרוצים. שואב אבק רובוטי הוא המענה המושלם עבור כולם לניקיון איכותי ביותר של הבית, גם מבלי שתהיו בו וללא כל תפעול מסובך של הרובוט. מדובר במכשיר חכם שניתן לתכנת לפעולות ולמסלול הרצוי בבית ורק להמתין לפעולות הקסם ולבית נקי ומבריק.

מאמרים נוספים בנושא פלילי

מאת: בנימין קלינגרפלילי01/11/201370 צפיות
כיצד תרגישו אם ביום בהיר אחד ידפקו לכם על הדלת וימסרו לכם ביד "צו הריסה מנהלי"? או אולי תמצאו את צו ההריסה מודבק על המבנה או סתם זרוק בכניסה לבניין. מדובר ככל הנראה על הסיטואציה שלא הייתם מוכנים לה או רוצים להימצא בה. בעקבות הלשנה של "שכנים טובים" או עקב ערנות של מפקחי הבניה זה בהחלט יכול לקרוא גם לך אם בנית ללא היתר. רבים נאלצים להתמודד עם מציאות שכזאת לראשונה, מבלי שיהיו מודעים לזכויות, החובות ודרכי הפעולה הרלוונטיות להם.

מאת: בנימין קלינגרפלילי08/09/201191 צפיות
1. עבירות מינהליות (א) שר המשפטים רשאי לקבוע בתקנות כי עבירה על הוראה שנקבעה בחוק מהחוקים המנויים בתוספת או התקנות שהותקנו לפיו, שאינה פשע, היא עבירה שבשלה ניתן להטיל קנס בדרך מינהלית (להלן - עבירה מינהלית); הקביעה יכול שתהיה דרך כלל, בתנאים או בסייגים. (ב) תקנות לפי סעיף קטן (א) טעונות הסכמת השר הממונה על ביצועו של החוק שלפיו נקבעה העבירה, ואישור ועדת החוקה חוק ומשפט של הכנסת (להלן -הועדה). (ג) נקבע בתקנות לפי סעיף קטן (א) כי עבירה פלונית היא עבירה מינהלית, יחולו הוראות חוק זה גם לגבי עבירה

מאת: בנימין קלינגרפלילי01/09/191568 צפיות
אכיפה שיפוטית סימן ה' לחוק התכנון והבנייה: באחריות יחידת החקירה בוועדה המקומית לבצע חקירה בהתאם להנחיות ולכללים שמפורסמים מעת לעת על מנהל היחידה הארצית לאכיפת דיני התכנון והבניה. ובסיום החקירה להעביר לתובע את חומר החקירה להכרעה בדבר העמדה לדין והגשת כתב אישום.

מאת: אבי דוידיפלילי21/11/181469 צפיות
עורך דין פלילי בצפון מסביר על תנאים של שחרור בערבות ועל הסיכויים לאישור בקשת השחרור בערבות.

מאת: שירה אלהפלילי27/07/161901 צפיות
אדם בן 39, ללא עבר פלילי, מכר לחבריו סם מסוג חשיש בכמה הזדמנויות שונות. בית המשפט, בצעד חריג ביותר, החליט שלא להרשיע אותו, והסתפק בלשלוח אותו לבצע שירות לציבור.

מאת: אופירפלילי05/04/161933 צפיות
יש מסמכים שעבורם תרגום נוטריון הוא מתבקש והגיוני אך יש גם סוגים נוספים של תרגום נוטריון שמעט מפתיע שיש צורך לגביהם בתרגום מיוחד של נוטריון.

מאת: אלעד שנירפלילי17/03/162533 צפיות
הטרדות מיניות אינן נחלתם של מבוגרים בלבד, והן מתרחשות גם בקרב בני נוער. מהו היחס של החוק לקטין המטריד מינית? כיצד בית הספר מטפל באירוע הטרדה מינית? וכיצד ניתן לזהות שהילד שלך מוטרד מינית? על כך במאמר שלפניכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica