חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

למה עלינו לקדם את אתרינו בגוגל?

מאת: כותב מדופלםקידום אתרים27/04/2012943 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כיום גוגל שולט ברשת האינטרנט - 95% מהמשתמשים בוחרים בו כמנוע החיפוש למציאת התשובה לכל שאלה שמתעוררת. הרוב המכריע של הגולשים ייכנס ללינקים שבעמוד התוצאות הראשון בלבד, עובדה שאי אפשר להתעלם ממנה כבעלי עסק המיוצג באתר אינטרנט. אחרי הכול, מטרת העל שלנו בבניית אתר היא הגדלת החשיפה שלנו – וכשרוב הגולשים מגיעים לאתרים דרך גוגל, עלינו להיות ממוקמים בראשית עמודי התוצאות שלו בחיפושים של מילות המפתח הרלוונטיות לתחום שלנו. הדרך להשפיע על מיקום האתר שלנו בעמודי התוצאות היא קידום האתר בגוגל. המיקום נקבע לפי דירוג שמבצע גוגל על פי פרמטרים שלו. באמצעות קידום אתרים בגוגל, בעצם משתמשים באלגוריתם של גוגל כדי להעלות את הדירוג שלנו בפעולות שונות ובכך להביא למיקום גבוה יותר בעמודי התוצאות. תהליך קידום אתרים בגוגל אמנם ניתן לביצוע באופן עצמאי, אך כל טעות בדרך עלולה לסכל את התהליך ולפגוע בדירוג האתר שלכם לצמיתות, כך שעדיף להיעזר בשירותיו של איש מקצוע בעל ידע וניסיון רב בתחום. כיום מרבית חברות לבניית אתרים מציעות שירותי קידום לצד שירותי הקמת האתר משום שמדובר בחלק בלתי נפרד מקיומו של האתר ברשת – הרי ללא חשיפה לאתר, לא יהיו גולשים – ואתר ללא מבקרים אינו שווה דבר וכך כל ההשקעה יורדת לטמיון. חשוב לזכור שאי אפשר "לעבוד" על גוגל, וגם אם יציעו לכם דילים זולים לקידום האתר שלכם ולהעלאת דירוגו בן רגע, כנראה שמדובר בחובבנים שיוכלו רק לפגום בקידומכם.

מה משפיע על קידום האתר?

מבנה – המערכת לניהול התוכן, עליהן מבוסס האתר, צריכה להיות ידידותית לגוגל ולהיות קלה לקריאה עבורו. מערכות על בסיס קוד פתוח כמו ג'ומלה וורדפרס נחשבות למזרזות תהליך קידום אתרים בגוגל, וכדאי לבחור בחברה שתבנה את האתר על בסיס מערכות כאלו. חשוב גם לא לשלב תכנים באנימציות פלאש, שלא ניתנות לקריאה על ידי גוגל.

תוכן – התכנים הם בסיסו של כל תהליך קידום אתרים בגוגל. גוגל יעניק דירוג גבוה רק לאתרים שהוא מצא כאיכותיים – דבר שתלוי כמובן בתכנים. ככל שתעדכנו את האתר בתדירות גבוהה ותקפידו על תכנים במגוון נושאים הסובבים את תחומכם, דירוגכם יעלה – אך היזהרו משילוב תכנים מועתקים, דבר שיסכן אתכם בכך שגוגל יסמן אתכם לרעה ויעניק לכם דירוג נמוך לצמיתות.

כמות – במקרה זה - הגודל כן קובע. ככל שאתרכם יכלול יותר תכנים ויהיה מקיף יותר, כך יעלה דירוגו. כיצד ניתן לעשות זאת? באמצעות בניית מאגר מאמרים שיספקו אסקפטים שונים על אתרכם ויעניקו מידע מגוון. לדוגמא: באתר של יקב, יהיו מאמרים על אודותיו החל מהקמתו, על תהליך הפקת היין, סוגי היינות הנמכרים בו, מוצרים נלווים, מחקרים מעניינים שנערכו בנוגע ליין (סגולות רפואיות וכו') ועוד.

אחסון - חשוב לאחסן את האתר בשרת זמין ואמין. שרתים לא איכותיים עלולים לגרום לכך שזמן הטעינה של האתר יהיה ארוך ומעיק, דבר שמוריד את הדירוג בגוגל.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת כותב מדופלם

מאת: כותב מדופלםספורט וכושר גופני - כללי02/06/131095 צפיות
אין כל ערר לגבי ערכיה הרבים של הפעילות הגופנית - אך היא לעיתים עלולה לגרום לנזקים אורטופדיים או להחריף בעיות בריאותיות קיימות. כדי שלא נצטרך חלילה להפסיק לרוץ ולהתאמן, עלינו פשוט לשמור על מספר כללים. את הכאב אפשר למנוע ובקלות - אז מדוע שלא נעשה זאת?

מאת: כותב מדופלםאופנה02/06/13980 צפיות
אנחנו הולכים ברחוב ורוצים שכולם ידעו במה אנחנו מתגאים ולאן אנחנו שייכים – צוות, פלוגה, סיירת, קבוצה, תנועה או ארגון, שאותו אנחנו רוצים לייצג יום יום. במיוחד חיילים לאחר משימה קשה במיוחד רוצים להראות לכולם את האתגר בו עמדו והצלחתם בו - אך ללא מדי צה"ל, צריך למצוא "תלבושת אחידה" אחרת. בדיוק לשם כך נועדו חולצות וכובעים מודפסים, שמחליפים את השלט שהיינו רוצים להסתובב איתו שיאמר לכולם - "תראו, אני משלהם!".

מאת: כותב מדופלםצימרים14/03/131213 צפיות
כשיוצאים אל סוף שבוע זוגי חשוב לנסות לא לקחת את טרדות היום יום איתנו, לנסות להניח את המציאות בצד ולהנות מהחופשה עד הסוף. הרבה פעמים אנחנו לוקחים עם המזוודה מגוון דאגות, שלא מאפשרות לנו להתרכז בבן הזוג, בנוף המקסים שמסביבנו ומההזדמנות הנהדרת להירגע ולהתפנק. נצלו את הרגעים להתנתק לחלוטין מהשגרה, כאילו אין שום בעיה שמחכה לכם שתחזרו - ורק כך תוכלו להתמודד עם כל המכשולים הרבה יותר טוב כשתחזרו. גם אם סוף שבוע בלבד נדמה לכם קצר מדי, תתפלאו לגלות כמה הזמן הזה חשוב עבור הזוגיות שלכם.

מאת: כותב מדופלםטיולים בארץ14/03/131008 צפיות
לקום בבוקר לתוך נופים ירוקים, עטופים בניחוח פריחה רעננה מעצי הפרי שנמצאים בשיא אונם, הבוקר חמים . הגיע הזמן לצאת לדרך, למסלול שכולו פרחים צבעוניים - זהו הגליל המערבי. טיול אל הגליל המערבי תמיד טומן בחובו צפייה בפריחה יפהפייה כלשהי - ובעונת האביב, כשהטבע במלוא הדרו, הגליל המערבי הופך לקסום ביותר.

מאת: כותב מדופלםזוגיות ואהבה10/02/131248 צפיות
ילדים זה שמחה - על כך כלל אין ויכוח. עם זאת, הורים רבים מגלים לאחר שנים שבהם גידלו את הילדים שהרומנטיקה נעלמה כליל מחייהם. הילדים תופסים את מירב אם לא את כל תשומת הלב, וכשהעבודה ברקע לצד סידורי הבית - אנחנו לא תמיד זוכרים להקדיש זמן לזוגיות שלנו. למרות שהדבר נשמע הגיוני וכי כל חיי נישואים מגיעים למצב זה בשל נסיבות החיים, אין כל סיבה להרים ידיים ולראות את הזוגיות שלכם דועכת. בעזרת כמה דברים קטנים תוכלו להחזיר את הלהבה לחייכם, ולהרגיש את האהבה בוערת בכם שוב. אל תמתינו - פן יהיה מאוחר מדי.

מאת: כותב מדופלםזוגיות ואהבה10/02/131267 צפיות
כל שנה, ב-14 בחודש פברואר, לבבות וורדים מציפים את פני כדור הארץ. וולנטיין דיי נחגג בכל רחבי העולם ובפרט בישראל, ורבים שמחים לחגוג אותו - הרי אין דבר יותר משמח לחגוג מאשר את האהבה. וולנטיין דיי חשוב בעיקר כל אלו שעד כה התחמקו מבילויים רומנטיים או פשוט לא מצאו להם פנאי - וכעת, התאריך הקסום הזה הוא ההזדמנות שלהם להוקיר את אהוב ליבם ולהעלות חיוך על פניו.

מאת: כותב מדופלםמשפחה וזוגיות - כללי10/02/131072 צפיות
פעמים רבות החוויה המשפחתית בחגים אינה חיובית במיוחד, במיוחד לא עבור הצד המארח - שעות של בישולים, הכנות וניקיונות בטרם אירוח המשפחה המורחבת, ולאחר מכן עוד שעות של סידורים וניקיונות נוספים. למה שלא תמצאו דרך אחרת להיפגש עם המשפחה המורחבת ולחגוג איתה את החג, שלא תדרוש מאמץ רק מצד אחד במשפחה - חוויה שבה כולם יצאו מורווחים, חוויה שתיחקק כזיכרון משפחתי מדהים?

מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים23/12/213391 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים21/09/211690 צפיות
הקישורים הם נכס צאן ברזל כיום עבור כול אתר המעוניין בקידומו. אנשי התוכן והעוסקים בקידום אתרים, חייבים להיות מעודכנים און ליין כל העת בחדשות הקישורים ואיזו שיטה הכי פופולארית ובעיקר יעילה ורלוונטית עבור קידום אתרים, באמצעות שיטת הקישורים. החלפת קישורים

מאת: רועי כץקידום אתרים11/06/183551 צפיות
מצב של תשישות נפש מוגדר כאשר האדם סובל מבעיות התנהגות קשות ושיבושים החשיבה. הדבר בא לידי ביטוי בקריאה לא נכונה של המציאות ושינויים תכופים ולא הגיוניים במצב הרוח.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/172893 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: רוני הכהןקידום אתרים20/08/172635 צפיות
האם לנסות ולעבור עם חברות קידום שנמצאות מעבר לגבולות הארץ גם כן?

מאת: articlestbdקידום אתרים20/08/172476 צפיות
למה קידום אתרים זה הדבר שכל עסק רציני פשוט חייב... תשובות במאמר.

מאת: דודישקידום אתרים30/04/172517 צפיות
בכל פעם שצירוף המילים "קידום אתרים בחו"ל" נזרק לאוויר, יש לו השפעה של פצצה. פצצת סירחון אם להיות מדויקים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica