חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה עושים נגד סיגריות במקומות ציבוריים?

העישון הוא הרגל מגונה. מלבד החסרונות הבריאותיים של עישון סיגריות והסכנה המתמדת לחלות במחלות, אנו מבינים היטב כיום את הסכנות הטמונות בעישון פאסיבי, ולפיכך, נאסר העישון במקומות ציבוריים. מסיבות מובנות, קהל הלא מעשנים, אינו צריך להיות חשוף לשאיפת עשן במקומות כגון, קניונים, תחנות אוטובוס מרכזיות, מסעדות, בתי קולנוע ומרכזים מסחריים, וכיום, בכל מקום בו ישנו קהל מעורב של מעשנים ולא מעשנים, הוקצו פינות עישון מיוחדות, הרחק מקהל הלא מעשנים שלרוב נמצאות אף מחוץ למבנה.

העישון חושף את המעשן ואילו שבסביבתו למגוון סכנות, הן מיידיות והן לטווח הארוך. מחקרים מראים כי העישון הינו גורם ישיר לסרטן ראות ולמחלות שונות של כלי הנשימה. בנוסף, אם צורכים סיגריות במהלך ההיריון, הניקוטין הוכח כפוגע בעובר. מלבד כל הסכנות האמורות לעיל, העישון פוגע פגיעה אנושה בכושר הגופני, לטווח הארוך עשוי לגרום לאימפוטנציה ועוד מחלות ממחלות שונות.

למרות שעל פני השטח, הוכיחו מחקרים שגמילה מניקוטין היא קלה יחסית, עדיין ישנו ציבור גדול של מעשנים שמתקשים להיפרד מהסיגריות. עבורם, פותח פתרון בדמות סיגריה אלקטרונית. סיגריה אלקטרונית מהווה תחליף לאלו המבקשים להפסיק לעשן, אך מתקשים בכך. הסיגריה האלקטרונית, אשר הומצאה בהונג קונג, בניגוד לתחליפי עישון אחרים, מאפשרת למעשן לקבל חווית עישון כמעט אמיתית, ללא הנזקים הסביבתיים, וללא ההתמודדות הפסיכולוגית הכרוכה בתהליך הפסקת העישון.

סיגריה אלקטרונית – הפסקת עישון הדרגתית לא תחושת תסכול.

רוב המעשנים, מתקשים בעיקר לוותר על תחושת הסיגריה ביד, זו שמגיעה עם הפסקת הקפה, בסיום ארוחה או כאשר יושבים עם חברים במקומות בילוי. סיגריה אלקטרונית, שאיננה מוציאה עשן, מאפשרת להסתובב איתה, לאן שרק רוצים, בדומה לסיגריה רגילה. הסיגריה העשויה מפלסטיק, מתחברת לסוללה נטענת, וניתן לשאוף ממנה דרך המדחף הקטן, אוויר המכיל ניקוטין שנספג לגוף במהירות, המעניק תחושת סיפוק מיידית. אמנם, עלותה של הסיגריה האלקטרונית אינה זולה, אך בהשוואה לעלות הסיגריות השנתית, ההשקעה בהחלט מתגלה כמשתלמת.

רכישת תחליף העישון סיגריה אלקטרונית, טומן בחובו יתרונות נוספים לאלו הרוצים להפסיק לעשן. הסיגריה האלקטרונית, מאפשרת לכם לבחור את כמות הניקוטין שאתם שואפים, ולהקטינו בהדרגה, ככל שאתם מתקדמים בתהליך הפסקת העישון. יתרה על כן, הסיגריה האלקטרונית מתפקדת בדיוק כמו סיגריה רגילה, רק ללא חומרי ההדברה והריסוס שנמצאים בטבק, עם טעם ותחושה של טבק אמיתי. סיגריה אלקטרונית, תסייע לכם בצעדיכם לקראת הפסקת עישון, אימוץ אורח חיים בריא יותר, וחיסכון בהוצאות על רכישת סיגריות.

 



תגיות המאמר: סיגריה אלקטרונית


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לינקשייק שיווק באינטרנט

מאת: לינקשייק שיווק באינטרנטעיצוב פנים11/07/191632 צפיות
לפניכם 4 טיפים לבחירת פריטי ריהוט שמתאימים למי שרוצה עיצוב פנים בסגנון שתמיד נשאר באופנה.

מאת: לינקשייק שיווק באינטרנטעיצוב פנים11/07/192661 צפיות
לפניכם 4 טיפים לבחירת פריטי ריהוט שמתאימים למי שרוצה עיצוב פנים בסגנון שתמיד נשאר באופנה.

מאת: לינקשייק שיווק באינטרנטצרכנות30/08/121027 צפיות
אחת מבין המתנות המגניבות ביותר שניתן להעניק לכל אירוע - יום הולדת, מסיבה או כל דבר אחר, היא מתנה של זר מתוק המעוצב בסגנון מקורי וייחודי.

מאת: לינקשייק שיווק באינטרנטצרכנות30/08/121054 צפיות
זרים מתוקים אלו זרים אשר במקום להכיל פרחים שנובלים לאחר מספר ימים, מכילים הפתעות מתוקות כמו שוקולדים מיוחדים, פרלינים איכותיים, סוכריות צבעוניות וממתקי גומי שונים.

מאת: לינקשייק שיווק באינטרנטתעשייה03/05/121512 צפיות
את סוגי הדבקים בכלל ובדגש על דבקים מבניים, ניתן למיין כיום על פי מספר רב של קטגוריות, אשר כל אחת מהן משמשת לצרכים שונים

מאת: לינקשייק שיווק באינטרנטמסחר יומי29/04/121417 צפיות
מי שמתחיל את התהליך של מסחר בבורסה צריך להיות מוכן לתקופה ארוכה בה הוא ייאלץ ללמוד את התחום ופעמים רבות גם לספוג הפסדים כספיים יחסית גבוהים.

מאת: לינקשייק שיווק באינטרנטאילוף בעלי חיים29/04/121220 צפיות
אילוף כלבכם עשוי להיות משימה לא פשוטה בכלל. בין אם אימצתם גור לראשונה, אימצתם חיה מבוגרת יותר, או שאתם מנוסים בגידול כלבים, ברוב המקרים, בהתחשב באופיו הייחודי של הכלב הפרטי שלכם,

מאמרים נוספים בנושא הפסקת עישון

מאת: דודישהפסקת עישון 25/04/172701 צפיות
היתרונות הטמונים במכשירי האידוי (הוופורייזרים) הם גדולים ובולטים ואפילו יש לכך הוכחות מתועדות. כך שבין אם אתם סטלנים בשעות הפנאי או חולים שצורכים קנאביס רפואי ובין אם אתם צרכני קנאביס מזדמנים.

מה שמעכב מלהגיע למימוש הרצון הם אותם הזיכרונות שבראש שמפריעים הזיכרונות האלה דורשים הסתכלות חדשה, עיבוד, ונקודת מבט חדשה "מחוץ לקופסא". בנוסף להקשבה לזיכרונות נדרש להקשיב גם לתגובה של הגוף בעקבות המסר שקיבל מהמחשבה. דופק מהיר? יובש בגרון? מחנק? כאב בטן? התכווצות שרירים? גזים? זאת הקשבה מלאה של 100%. אתם יודעים מה המתווך של כל אלא וקובע את איכות המחשבה ואת איכות התגובה ? החמצן. החמצן שניכנס לגוף עם פעולת הנשימה. זה מה שניקרא החיים בגוף.

גמילה מעישון- מתי זה נשאר לכל החיים ? איך יוצא שאחרי שנה של גמילה מעישון חזרתם שוב לעשן ? מתי הגמילה כן נשארת לתמיד את התשובות לשאלות תוכל לקרוא במאמר שלי .

מאת: אביב מנוהפסקת עישון 11/09/131722 צפיות
היופי בסיגריה אלקטרונית, האפקט הפסיכולוגי של הסיגריה אלקטרונית הכל כאן

מאת: גולאסוהפסקת עישון 13/08/131802 צפיות
עישון כידוע הוא לא הרגל טוב. לא לבריאותנו ולא לכיסנו. הפסקת עישון היא חלק בלתי נפרד ממהלך חייו של מעשו. כל מעשן עובר תהליך במהלך השנים בו הוא מגיע לנקודות בהם הוא רוצה להפסיק לעשן, לפעמים לוקח את ההחלטה ומןציא אותה לפועל וברוב המקרים ההפסקה נגמרת תוך זמן קצר לפעמים עוד בטרם ירדה לביצוע בפועל. אז איך בכל זאת מפסיקים לעשן?

מאת: pablo reznikהפסקת עישון 17/01/138882 צפיות
פורסם ב-17 בנובמבר 2009, news-medical.net בחודש יולי השנה מנהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA) הודיע על מחקר, שגינה את השימוש בסיגריות האלקטרוניות כחלופה לא בטוחה למעשנים. אבל לא כל הרופאים משוכנעים שהמחקר היה קפדני או אפילו מובן למשלמי המסים שמימנו אותו.

מאת: pablo reznikהפסקת עישון 17/01/138937 צפיות
למה סיגריות אלקטרוניות הופכות להיות פופולריות? פורסם ב -27 ביולי, 2011, הטלגרף (בריטניה) הנתונים הסטטיסטיים האחרונים מראים כי העישון הפך לסיבה לדאגה בבריטניה. בשנת 2009, כ-15% מהמעשנים בבריטניה התחילו את הבוקר מסיגריה. 81% מהם הרגישו שהם לא יכולים לשרוד אפילו יום אחד בלי סיגריה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica