חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

המזרונאים ודוקטור קזנסקי- שווה לייק

מאת: דניאל seoייעוץ עסקי30/04/20121102 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בתור איש יחסי ציבור הרבה מאוד פעמים אני ראה מהלכים מאוד שבלוניים של חברות כאלו ואחרות שרוצות לגייס עובדים ולקוחות. הסיבה שאני שם את שניהם יחד, כי זה לא באמת משנה אם אתה צריך לקוחות חדשים או עובדים חדשים, כי שניהם זה בעצם אותו דבר- כדי להביא את שניהם, צריך ליצור משהו יצירתי.

אז כפי שציינתי זה הרבה יותר מסובך למצוא מהלך מקורי כל שהוא בתחום הזה, ממה שנדמה לכם אולי. אז כל פעם שאני ראה מהלך כזה, אני חייב לשים אליו לב ולציין אותו בפיייסבוק שלי, עכשיו שגם ראיתי שיש אפשרות לעלות כתבה כל שהיא באתר ג'ובמסטר, זה בכלל מדהים.

איך חושב אדם שמחפש עבודה?

למעשה אין הבדל בין מה שחושב אדם המחפש עבודה לבין לקוח פוטנציאלי של החברה שמעוניין לרכוש תמיד ממותג. למה אנחנו מעוניינים לעבוד במותג או לרכוש ממותג? הסיבה היא נורא פשוטה לעבוד בחברה מוכרת כמו המזרונאים בדוגמה הזו זה הרבה יותר "נוצץ" מאשר לעבוד בסתם חברה של מוצרים כל שהם, ככה זה בחיים כולנו אוהבים להיות קשורים למה שנוצץ.

אז מה עשו המזרונאים?

המזרונאים יצאו כבר בחג הפסח בקמפיין די מדליק של מכירת מזרן חדש וגם כאן הם הצליחו להראות די הרבה יצירתיות. הם לקחו רופא מומחה מבית חולים ממשלתי, וולפסון ויחד איתו יצרו מזרן שמטרתו להיות חוד החנית במאבק בבעיות גב. מגניב לא? תמיד מדברים על מזרנים כאלו ואחרים בהקשר של בריאות ואישור של רופא כזה או אחר לאיכויות המזרן, אז כאן הם הביאו רופא מומחה ( דוקטור קזנסקי ) כדי שייצר מזרן בדיוק כזה. אהבתי מאוד. בתור קמפיין פרסומי, זה דבר מדליק מאוד.

אז איך מגייסים עובדים?

כמובן שברירת המחדל היא תמיד פרסום מודעות דרושים כמו אלו שאתם רואים באתר כאן, אבל העניין הוא לעשות מעבר. המזרונאים שיחקו אותה והביאו את דוקטור קזנסקי כדי שהוא עצמו יצור פרסומת הומוריסטית ומצחיקה שקוראת לאנשים עם בעיות גב לבוא ולעבוד ברשת המזרונאים. ההנחה היא שהם גם יזכו למקום עבודה איכותי וגם ילמדו להתגבר על הבעיות הבריאותיות שלהם. סך הכול: 9 על הכוונה, 8 על היצירתיות. הרבה יותר מהממוצע.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אנחנו רוצים להמליץ על שני אתרים מעולים, פורום תמ"א 38 ופינוי בינוי, שזה אתר מדהים הכולל את כל המידע הקיים על תחום תמ"א 38. היכנסו לשאול שאלות ולקבל תשובות בכל שאלה שמטרידה אתכם בתחום.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל seo

מאת: דניאל seoאימון אישי - כללי28/12/196086 צפיות
תראו חברים יקרים, אני עוסק בהשגת משכנתאות למסורבים כבר כמעט 10 שנים, אני חייב לציין שהמצב הכי קשה שיכול להיות - זה מצב שבו צריכים לקחת משכנתא כדי לסגור הלוואות או חובות והבנקים פשוט לא מוכנים לאשר את זה.

מאת: דניאל seoהנהלת חשבונות13/12/191325 צפיות
לפעמים נתקלים במצבים בהם חייבים לקבל משכנתא ואין אפשרות להיכשל, זה בדיוק המצבים שבהם אני נכנס לתמונה. שמי מרטין בוקסדורף, אני מומחה בהשגת משכנתא למסורבים בבנקים, כאשר הדגש הוא שאני משיג משכנתאות בבנקים בלבד- כאשר אתם כבר קיבלתם סירוב.

מאת: דניאל seoצילום16/11/161441 צפיות
למה כרטיסי ביקור הם טובים? למה להדפיס אותם? עד כמה הם הכרחיים? וכיצד מבצעים זאת?

מאת: דניאל seoאימון אישי20/10/161890 צפיות
מהם הדברים אותם יש לקחת בחשבון כאשר מדפיסים כרטיסי ביקור? ממה להימנע? איך לדאוג שלא ירמו אותנו? ואיך להביא לכך שהכרטיסים שבידינו הם הטובים ביותר שהיו יכולים להיות בזכות זה שנמנענו מכל הטעויות שהיינו יכולים לעשות? השוו מחירים של הדפסת כרטיסי ביקור

מאת: דניאל seoריקוד20/10/162137 צפיות
מעוניינים להדפיס כרטיסי דפוס? לא בטוחים לאילו מחירים לצפות? חוששים שירמו אתכם ויבקשו מחיר גבוה מדי? כל המידע שאתם צריכים ורוצים כאן:

מאת: דניאל seoפיסול05/10/162244 צפיות
אנחנו נשאלים כמעט כל יום על ידי לקוחות מרוצים וכאלו שהם פוטנציאלים מה יכול להיות הסיבה שהם יעבדו דווקא אתנו ולא עם חברות אחרות שמתמחות בדיוק כמונו בתחום הפקה של כנסים מקצועיים ואירועים עסקיים שונים.

מאת: דניאל seoאנימציה28/09/162087 צפיות
אין אחד שלא המתין דקות ארוכות למונית חולפת וככל שההמתנה התארכה כך גם המונית התרחקה והייאוש גבר.. זה כנראה קרה לכל אחד או אחת מכם, יש כאלו שזה קרה להם יותר, יש כאלו שקצת פחות ויש כאלו שעוברים את אותם רגעי משבר על בסיס יומי.. כן כן שמעתם נכון- על בסיס יומי!!

מאמרים נוספים בנושא ייעוץ עסקי

מאת: ישראל רף ייעוץ עסקי22/11/222228 צפיות
טו בשבט מתקרב ובא ! עציצים ממותגים למתנות חברים יקרים אשמח מאוד לעזרתכם להגשים לי חלום להשריש בתודעה של האנשים בכל התחומים את הרעיון לתת בטו בשבט חג האילנות מתנות עציצים ממותגים או מארזים בשילוב עציץ ממותג שלהם קשר הדוק לחג כמתנות לעובדים, ללקוחות וחברים גם בכנסים ואירועים עסקיים. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי25/08/221486 צפיות
הכנסת אישרה לאחרונה שינויים בחוק המכר (דירות), בקריאה שנייה ושלישית. השינויים עתידים להשפיע רבות על יחסי מוכר-קונה, בכל הנוגע לעסקאות מכר של דירות קבלן ואלה נכנסו לתוקף החל מה-7 ביולי (ורק ביחס להסכמים שייחתמו לאחר מועד זה).

מאת: ישראל רף ייעוץ עסקי02/01/22897 צפיות
עוד מעט יחול חג האילנות. בעלי עסקים תנו ללקוחות, לעובדים ולקולגות העסקיים מתנה פופולרית ביותר שניתן להעניק בחג ט"ו בשבט. עציצים ממותגים ומארזי שי בשילוב עציץ ממותג מזכרת לשנים רבות נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי03/08/211216 צפיות
חריגות בניה והדרך להכשרתם- בנימין קלינגר יועץ מונציפאלי בכיר מרבית מחריגות בנייה הינן, למעשה, תוספות ושינויים לבניינים הנעשים ללא קבלת היתר בנייה מהרשות המקומית חלקם עם שינויים בקונסטרוקציה והגדלה מעבר לרווי הבניין ולפעמים גם מקווי המגרש ,או שימוש בניגוד להיתר שניתן לנכס. במקרים רבים חריגות הבנייה נעשות בידיעה, לעיתים תוך כדי בנייה או בזמן שנראה שהגיע להתאים את הנכס לדרישות הבעלים

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי22/04/21950 צפיות
עיכוב וביטול צו הריסה מנהלי חשוב לדעת כי צו הריסה מנהלי שהוצא למבנה מסוים איננו בגדר חוק פסוק. במקרים אלו יש לפעול במהירות רבה, ובתוך שלושה ימים לכל היותר, להגיש בקשת עיכוב צו הריסה מנהלי אשר יכולה להביא בסופו של יום גם לביטולו.

מאת: מיכה קורייעוץ עסקי15/02/211033 צפיות
כולם מכירים את האמרה "ידע הוא כח" וכל בעל עסק ניצב בפני שאלה מה נכון יותר לעשות למכור ידע או לחלק אותו בחינם.

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי30/12/201512 צפיות
לאחרונה, במספר מקרים, בתיקים פליליים הנוגעים לעבירות בניה, בתי המשפט (בית המשפט לעניינים מקומיים ובית המשפט המחוזי) קבעו סטנדרט מחמיר ביותר לקבלת ההגנה היחידה שהיתה לאדריכלים ולמהנדסים. בשורה של פסקי דין, נקבע על ידי בתי המשפט, שהאדריכל והמהנדס הינם "אחד מסוכניו החשובים של החוק לתכנון ובנייה" שאם הם יודעים על עבירת בנייה הם צריכים לדווח על כך לפיקוח העירוני וכי גם פיקוח עליון צריך להתבצע באופן הרבה יותר צמוד מאשר היה מקובל. בתי המשפט קבעו שביקור באתר הבנייה על בסיס "קריאה" או על בסיס של פעם ב –

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica