חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

גם בעלי חיים טסים לחו"ל

מאת: ירדן ביןבעלי חיים - כללי03/05/20121328 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רוצים להשאר עם בעלי החיים שלנו

ישנם לא מעט אנשים אשר לא רוצים להפרד מבעלי החיים שלהם כשהם נוסעים לחו"ל מכל מיניי סיבות. יש לכך פיתרון, ישנם חברות תעופה אש מספקות את שירות הטסת בעלי החיים. חברת התעופה המובילה בתחום הטסות חיות הינה חברת לופטהנזה, אשר יצרה לעצמה נישה מעט מסובכת ובירוקרטית אך מאוד ריווחית. חברת התעופה מצהירה כי בעלי החיים השכיחים ביותר אותם מטיסים אצלהם הינם חתולים וכלבים הנמנים בין 14 אלף חיות. החברה מטיסה סוגים שונים של חיות של אנשים פרטיים וגם של גני חיות ובינהם; חזירים, סוסים, צבים, דגים, היפופוטם, פינגוונים, בונים וקרנפים.

בחברת התעופה מציינים כי הטסת החיות מהווים כ-1% עד 2% מכלל ההכנסות של החברה אך בהחלט הסיכונים אותם לוקחים והסיבוכים שעלולים להיווצר בדרך שווים את זה. רק על מנת לסבר את האוזן אומר לכם כי חברת לופטהנזה דורשת כ-800 יורו עבור הטסת כלבים מאירופה לדטריוט. ישנם מומחים בתחום האומרים כי נישת הטסת בעלי החיים הוא מאוד תחרותי ומאוד רווחי בהתאם לכך, אך על חברת התעופה לרכוש ציוד מיוחד ויקר מאוד ולהחזיר את ההוצאה הזאת לאחר מכן.

הטסת בעלי חיים

כפי שכבר נאמר במאמר, הטסת חיות מחמד יכולה להיות פרוצדורה מאוד מורכבת ובירוקרטית, על בעל הכלב או החתול להשיג אישורים מהווטרינר, משגרירויות מהמדינה מימנה הוא יוצא וגם ממדינת היעד ואישורים ממשרדי בריאות והחקלאות של מדינת היעד. כמו כן, עבור כל הכלבים המוטסים אל מדינות אירופאיות יש לבצע בדיקות כלבת (חודש לאחר חיסון הכלבת). אם כבר התבלבלתם והחלטתם לוותר ולהשאיר את הכלב בבית אל דאגה, ישנם בארץ חברות שיכולות לבצע את כל ההליכים הבירוקרטיים עבורכם. חברות אלו לרוב יודעות לבצע את כל הדרוש עבור ההטסה המיוחדת ויש להם את כל המידע הנדרש עבור כל מדינה ומדינה. כמו כן, ישנם חברות תעופה נוספות המבצעות הטסת כלבים וחתולים ואותה חברת "טרום טיסות" תוכל לבצע עבורכם את כל הבדיקה מול חברת התעופה כולל התאמת כלוב מתאים לבעל החיים. ישנם חוקים ותקנות המבהירים באופן מפורט עבור כלוב תקני המיועדת להטסת כלבים וחתולים, יש לבצע את הבדיקה הזאת מול חברת התעופה איתה מבצעים את ההטסה.

אם עדיין לא השתכנעתם והחלטתם כבר להשאיר את הכלב אצל השכן, דעו כי בארץ ישנם חברות הנותנות שירות מלא לבעלי כלבים המעוניינים לטוס לחו"ל ללא כלבם. חברות אלו נותנות שירות פנסיון כלבים הכולל מגורים מפנקים לכלבים סוויטה לכלבים, מגרשי משחקים רחבים, בדיקות למינהן, ואם תרצו על הדרך אפשר גם לאלף אותו. כמובן שלפני בחירתכם את הפנסיון לכלבכם מומלץ לבצע בדיקה וסיור במקום; יש לבדוק את ניקיון המקום, את מקומות השינה של הכלבים (אם כל אחד מהם קיבל שמכות ומיטות), אוכל טרי ועוד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

Jordan

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ירדן בין

מאת: ירדן ביןגינון26/08/12940 צפיות
האם ידעתם כי היום ניתן להתאים גינת גג לבניין הדירות שלכם? התחום הזה הולך ומתפתח עם השנים ומביא עימו יצירתיות והתפתחות מדהימה. אך ישנם מספר פרמטרים שיש לבחון לפני בואינו אל עיצוב גינות גג.

מאת: ירדן ביןקידום אתרים20/08/12939 צפיות
ישנם לקוחות רבים אשר מתלבטים בקביעת סוג התבנית שתקדם את האתר שלהם. יש לציין שישנו הבדל מהותי בין השניים וניתן לבחור בסוג קידום האתרים בהתאם לקביעה עצמה.

מאת: ירדן ביןבריאות ילדים14/08/121350 צפיות
אתם מתלבטים אם להזמין מוהל רופא או מוהל רבני? יש להבין כי ישנו הבדל בין רב מוהל לבין רופא מוהל. את ההרדמה המקומית עושה הרופא מוהל ובטקסים מסורתיים לרוב לא עושים זאת.

מאת: ירדן ביןריהוט 25/07/121507 צפיות
בעמוד זה תוכלו לקרוא אודות דגמי מקררים שונים, מהם הסוגים שקיימים כיום בשוק ואיך כדאי לקבל החלטת רכישה. המלצתנו היא להתייעץ עם טכנאי מקררים המכירים את כל הדגמים והחברות לרכישת מקררים. מעבר לכך, אל תסתנוורו מהעיצובים החדשניים.

מאת: ירדן ביןאחסון אתרים08/07/121121 צפיות
ישנם לא עט חברות אחסון אתרים ברשת וכולן טוענות שהן הכי טובות והכי מוצלחות. איך אנחנו בוחרים את חברת אחסון האתרים הטובה ביותר עבורינו? את כל זה תקראו כאן.

מאת: ירדן ביןבריאות ורפואה כללי12/06/121187 צפיות
מחלת הקונדילומה הינה נחלה שהרבה אינם מודעים לה ולהשלכות שלה, בעמוד הזה אני מנסה להביא לידיעת הציבור את כל נושר מחלת הקונדילומה והטיפול במחלה על מנת שתהיה חשיפה ומודעות גבוהה יותר למחלה.

מאת: ירדן ביןתעשייה10/06/121364 צפיות
מקומות עבודה, מפעלים ומקומות בהם ישנה תעסוקה רבה עם חשמל אינם לוקחים ברצינות את כל נושא הנהלים וההדרכות בעבודה עם חשמל, דבר המביא לתאונות עבודה רבות ואף למקרי מות. סקר שביצע המוסד לבטיחות וגהות מתאר ומכמת את התאונות הנגרמות כתוצאה מחוסר זהירות בהתעסקות עם חשמל.

מאמרים נוספים בנושא בעלי חיים - כללי

מאת: בתיה כץבעלי חיים - כללי03/12/195931 צפיות
אך מה יהיה ניתן לומר על מנגנון המשלב בו מספר חלקים מופרדים הפועלים בתיאום? הרי כדי שאבולוציה תשמור מקרה כלשהו, עליו לתת יתרון הישרדותי משמעותי בו ברגע, אחרת היצור לא "ישרוד יותר טוב מאחיו". מסתבר שקיימים מנגנונים בטבע המראים של"אבולוציה" ניחנה גם בראיית העתיד, או במילים אחרות, עובדה נוספת לקיומו של גורם אינטלגנטי חיצוני.

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/173622 צפיות
הרחקת יונים באמצעות רשת להרחקת יונים, הינה שיטה נפוצה ואופטימלית, אשר קיימת במס' רב של מבנים ובניינים ומספקת פתרון מקיף למניעת קינון ומטרד רב של היונים. רשת נגד יונים ניתנת להתקנה באזורים שונים של הבית, בגדלים שונים ובסוגים שונים.

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/173366 צפיות
לא רבים יודעים כי קיים מקצוע בשם "מרחיק יונים". מרחיק יונים כשמו כן. מרחיק יונים משתמש בשיטות שונות להרחקת היונים מהאזור המבוקש .

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/173172 צפיות
הרחקת יונים הינו תחום גדול בו קיימים חברות ובעלי מקצוע רבים ושונים, אשר נותנים מגוון פתרונות לכלל סוגי האוכלוסייה, החל מלקוחות פרטיים, וועדי בתים, ועד ללקוחות עסקיים וחברות. בתחום זה חשוב להבין מהו צרכיכם ולהכיר את השיטות השונות הקיימות להרחקת יונים, וכן למצוא בעל מקצוע אמין ומנוסה, אשר יוכל לספק לכם שירות הרחקת יונים כמו שצריך.

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/172822 צפיות
הרחקת יונים מאזורי קינון ביתיים, מצריכה לנקוט במספר דרכים מסוימות אשר באמצעותם ניתן להרחיק את היונים ולהיפטר מהם אחת ולתמיד. אין זה מספיק לגרש את היונים ולקוות שלא יחזרו, נדרשות כאן שיטות מיוחדות להרחקת יונים וכן הקדשת זמן והשקעה רבה בכדי להשיג פתרון יעיל בהרחקת היונים.

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/172734 צפיות
הרחקת יונים משלטים הינה שיטה חדשה ויעילה אשר נותנת מענה למטרד היונים אשר מביאות עימם לכלוך ורעש כאשר הם מקננות על גבי שלטי פרסום של עסקים וחנויות. מטרד זה יכול לעורר סלידה אצל הלקוחות המבקרים במקום ואף חלילה להרחיק אותם, דבר אשר יכול לפגוע בפרנסתו של העסק או בעל החנות.

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/172440 צפיות
הרחקת יונים ניתנת לביצוע באופן עצמאי על ידי מס' שיטות מסוימות להרחקת יונים משטח ביתכם או מבית העסק שלכם, אך, בכדי להשיג תוצאות טובות יותר, המאפשרות הרחקת יונים לצמיתות, כדאי שתשקלו פניה אל חברה מקצועית להרחקת יונים, אשר מומחית בכלל סוגי העבודות הרחקת היונים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica