חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דגמים של מקררים

מאת: ירדן ביןריהוט 25/07/20121510 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
התייעצות עם טכנאי מקררים

תפקידם של המקררים אינו רק לקרר ולשמור על טריו האוכל שלנו, כיום הם יכולים להוות גם כן רהיט חדש למטבח שלנו. עם כניסתם של דגמים חדשים לשוק המקררים נכנסו עיצובים שונים, טכנולוגיות חדישות ואף צבעים שלא נראו עוד קודם על מקררים. כיום המקרר הנמצא במטבח שלנו יכול להיות חלק מאוד מרכזי מימנו ואף להביא לשינויים משמעותיים בניראות המטבח. בהחלט ניתן להגיע נבוכים אל מול שפע הדגמים הנמצאים כיום בשוק ועל כן נביא לכם בעמוד זה את כל הדגמים העיקריים הקיימים כיום. אך לפני תחילת פירוט הדגמים יש לציין שקל מאוד להסתנוור מהעיצובים השונים, עם זאת יש לבצע רכישה חכמה שלא תדרוש תיקון מקררים בעתיד. לעיתים אף מומלץ להתייעץ עם טכנאי מקררים מקצועיים אשר מתמחים בתחום ומכירים את הדגמים הנמכרים ויכולים להמליץ על חלקם.

סוגי המקררים בשוק כיום; מקררים עם מקפיא עליו, מקררים עם מקפיא תחתון (מקרר הפוך), מקררים עם דלת צד לצד.

מקררים עם מקפיא עליון

מקררים אלו הינם הנפוצים ביותר ברחבי המטבחים בישראל משום שהם העיצוב הישן ביותר. מקררים מסוג זה לרוב זולים יותר מהדגמים האחרים וגם הגישה אליהם בביצוע תיקון מקררים פשוט יותר. מקררים מסוג זה לרוב בעלי נפח איכסון שלא עולה על 650 ליטרים ונחשב בין הקטנים ביותר בשוק.

מקררים עם מקפיא תחתון

מקררים אלו מוכרים אצל חלקינו גם בשמם "מקררים הפוכים", וזאת משום שהם הפוכים מהמקררים הסטנדרטיים שהכרנו עד היום. מקררים הומצאו על בסיס ההנחה כי במקפיא אנחנו עושים פחות שימוש ועל כן הוא יכול להיות במקום נגיש פחות, וזהו כמובן החלק התחתון של המקרר. אין ספק כי יצרן המקרר חשב על נוחיות הצרכן ופחות על נוחיות טכנאי מקררים אך כמובן שנחשוב על נוחויותינו. חלק מהצרכנים סבורים כי מקררים מסוג זה הם פחות נוחים ועל כן הם עדיין פחות נפוצים במטבחים הישראלים. עם זאת מאז כניסתם של דגמים אלינו לשוק הם בהחלט תפסו נתח גדול בשוק הצרכנים. מקררים הפוכים לרוב יקרים יותר ממקררים עם מקפיא עליון וזאת משום שדגמים אלו לרוב גם כן מעוצבים יותר ובעלי עיצוב חדשני, כנראה שזוהי עוד סיבה לכך שפחות אנשים רוכשים אותם.

מקררים דלת לצד דלת

מקררים אלו קרויים גם כן side by side וזאת משום שהם מאופיינים בדלתות הנפתחות אל הצדדים. מקררים מסוג זה מאופיינים בצריכת חשמל גבוהה יותר מהדגמים הקודמים אך גם בעלי נפח גדול יותר. מקררים כאלו לרוב פונים אל המשפחות הגדולות והם מעוטרים בטכנולוגיות שונות כגון ברזים למים קרים, ותא חיצוני לקרח יבש או גרוס.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

Jordan

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ירדן בין

מאת: ירדן ביןגינון26/08/12943 צפיות
האם ידעתם כי היום ניתן להתאים גינת גג לבניין הדירות שלכם? התחום הזה הולך ומתפתח עם השנים ומביא עימו יצירתיות והתפתחות מדהימה. אך ישנם מספר פרמטרים שיש לבחון לפני בואינו אל עיצוב גינות גג.

מאת: ירדן ביןקידום אתרים20/08/12941 צפיות
ישנם לקוחות רבים אשר מתלבטים בקביעת סוג התבנית שתקדם את האתר שלהם. יש לציין שישנו הבדל מהותי בין השניים וניתן לבחור בסוג קידום האתרים בהתאם לקביעה עצמה.

מאת: ירדן ביןבריאות ילדים14/08/121353 צפיות
אתם מתלבטים אם להזמין מוהל רופא או מוהל רבני? יש להבין כי ישנו הבדל בין רב מוהל לבין רופא מוהל. את ההרדמה המקומית עושה הרופא מוהל ובטקסים מסורתיים לרוב לא עושים זאת.

מאת: ירדן ביןאחסון אתרים08/07/121123 צפיות
ישנם לא עט חברות אחסון אתרים ברשת וכולן טוענות שהן הכי טובות והכי מוצלחות. איך אנחנו בוחרים את חברת אחסון האתרים הטובה ביותר עבורינו? את כל זה תקראו כאן.

מאת: ירדן ביןבריאות ורפואה כללי12/06/121191 צפיות
מחלת הקונדילומה הינה נחלה שהרבה אינם מודעים לה ולהשלכות שלה, בעמוד הזה אני מנסה להביא לידיעת הציבור את כל נושר מחלת הקונדילומה והטיפול במחלה על מנת שתהיה חשיפה ומודעות גבוהה יותר למחלה.

מאת: ירדן ביןתעשייה10/06/121367 צפיות
מקומות עבודה, מפעלים ומקומות בהם ישנה תעסוקה רבה עם חשמל אינם לוקחים ברצינות את כל נושא הנהלים וההדרכות בעבודה עם חשמל, דבר המביא לתאונות עבודה רבות ואף למקרי מות. סקר שביצע המוסד לבטיחות וגהות מתאר ומכמת את התאונות הנגרמות כתוצאה מחוסר זהירות בהתעסקות עם חשמל.

מאת: ירדן ביןקידום אתרים15/05/121131 צפיות
גוגל יוצא כל מספר חודשים בעידכונים נוספים ושינויי אלגוריתמים, דבר אשר מביא לנפילתם של אתרים רבים ורעידת אדמה בכלל בתכל תחום הקידום אתרים. העידכון האחרון שיצא הוא אלגוריתם פינגווין ועימו יצאו פירסומים והשערות למה שהוביל את אותם אתרים לפול בדירוגים. במאמר מוסבר על הקידום בכובע לבן ושחור ואיך גוגל מתייחס לכך.

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201584 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201173 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201721 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201807 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191613 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191592 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191596 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica