חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קידום אתרים ממומן או קידום אתרים אורגני?

מאת: ירדן ביןקידום אתרים20/08/2012941 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
במה נבחר? קידום אתרים אורגני או ממומן?

ישנם הרבה אנשים אשר מתחבטים בין שתי האופציות המבלבלות; קידום אתרים אורגני או קידום אתרים ממומן. לכל אחת משיטות הפרסום ישנם יתרונות וחסרונות אשר ניתן להתאים אותם אל המגמה הפרסומית שלנו על פי הצרכים השונים. אם אתם עדיין לא מבינים את ההבדל בין קידום אתרים אורגני (SEO) אל קידום אתרים ממומן (PPC) נעשה לכם סקירה קצרה.

קידום אתרים ממומן

ה-PPC קורא לגולשים לפרסם מודעות במנוע החיפוש, כך כשתקישו את מילות המפתח המתאימות שנקבעו מראש המודעה תעלה בראש העמוד. התמחור על המודעות הממומנות נעשה על ידי גוגל ונקבע על פי מספר פרמטרים שהעיקרי בינהם הוא התחרות במילים. ניתן לזהות את המודעות הממומנות בגוגל על ידי המסגרת הבהירה המקיפה את המודעות הללו והכותרת הקטנה שמעליהם, דבר כזה בהחלט מסגיר את העובדה שמישהו שילם בשביל להיות בראש העמוד.

יתרונות

1-      ישנה תמיד ההבטחה שאתה מופיע בראש העמוד.

2-      המודעה בולטת ומושכת את העין.

3-      ניתן להתאים את הפירסומים לאתרים המעוניינים בפרסום קצר טווח, עונתי או למבצע תקופתי.

4-      באופן מיידי ניתן להעלות את האתר לראש העמוד.

חסרונות

1-      הגולשים והלקוחות כבר שבעים מפרסומות ומעוניינים להגיע אל אתר "נקי וטהור" שהגיע אל המיקומים הגבוהים במנוע החיפוש כיוון שהוא באמת טוב.

קידום אתרים אורגני

ה-SEO הינו קידום אתרים אשר מטרתו להביא  אתרים לדירוגים גבוהים מבלי להעביר תשלום לגוגל. אותם אתרים אשר מופיעים בתוצאות החיפוש הם אתרים אשר ברובם עובדים על קידום אתרים אורגני מקצועי. הסיבה שלשמה קוראים לקידום זה "אורגני" זה משום שכביכול אותם אתרים הגיעו למיקומים שלהם באופן "טבעי".

יתרונות

כאשר דנים על יתרונות קידום אתרים אורגני ישנם מספר דברים מאוד חשובים שיש לציין;

1-      אנשים רבים מעדיפים לפנות אל אותם אתרים אשר נמצאים במקומים הגבוהים בגוגל ולא שילמו על זה כסף. כמובן שהכל פסיכולוגי כי גם קידום אורגני הוא בתשלום אך במקרה הזה מי שלא נמצא בתחום הקידום אתרים אינו מודע לכך שגם האתר הזה שילם על מנת להגיע למקום גבוהה.

2-      ניתן להגיע למקומות גבוהים ולהשאר שם תקופה ארוכה, מבלי לשלם עבור כל הקלקה כמו בקידום ממומן.

חסרונות

1-      לא ניתן להתאים קידום אתרים אורגני לאתרים המעוניינים לפרסם מוצרים עונתיים או מבצעים לטווח קצר.

2-      קידום אורגני לוקח מספר חודשים על מנת להגיע למקומות ראשונים.

3-      לעיתים אתר יכול לרדת בדירוגים, אין הבטחה שתמיד ישאר במקומות גבוהים.

על כן, תמיד ניתן לעשות שילוב של שני סוגי הפירסומים, אם אתם מעט לחוצים על כך שהאתר שלכם יהיה במקומות הגבוהים נתן לעבוד עליו בקידום האתרים האורגני ובו זמנית לפרסם אותו בקישום אתרין הממומן. לאחר שהאתר יגיע למקומות גבוהים ניתן יהיה לוותר על הקידום הממומן.

 



תגיות המאמר: קידום אתרים אורגני


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

Jordan

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ירדן בין

מאת: ירדן ביןגינון26/08/12943 צפיות
האם ידעתם כי היום ניתן להתאים גינת גג לבניין הדירות שלכם? התחום הזה הולך ומתפתח עם השנים ומביא עימו יצירתיות והתפתחות מדהימה. אך ישנם מספר פרמטרים שיש לבחון לפני בואינו אל עיצוב גינות גג.

מאת: ירדן ביןבריאות ילדים14/08/121353 צפיות
אתם מתלבטים אם להזמין מוהל רופא או מוהל רבני? יש להבין כי ישנו הבדל בין רב מוהל לבין רופא מוהל. את ההרדמה המקומית עושה הרופא מוהל ובטקסים מסורתיים לרוב לא עושים זאת.

מאת: ירדן ביןריהוט 25/07/121511 צפיות
בעמוד זה תוכלו לקרוא אודות דגמי מקררים שונים, מהם הסוגים שקיימים כיום בשוק ואיך כדאי לקבל החלטת רכישה. המלצתנו היא להתייעץ עם טכנאי מקררים המכירים את כל הדגמים והחברות לרכישת מקררים. מעבר לכך, אל תסתנוורו מהעיצובים החדשניים.

מאת: ירדן ביןאחסון אתרים08/07/121123 צפיות
ישנם לא עט חברות אחסון אתרים ברשת וכולן טוענות שהן הכי טובות והכי מוצלחות. איך אנחנו בוחרים את חברת אחסון האתרים הטובה ביותר עבורינו? את כל זה תקראו כאן.

מאת: ירדן ביןבריאות ורפואה כללי12/06/121191 צפיות
מחלת הקונדילומה הינה נחלה שהרבה אינם מודעים לה ולהשלכות שלה, בעמוד הזה אני מנסה להביא לידיעת הציבור את כל נושר מחלת הקונדילומה והטיפול במחלה על מנת שתהיה חשיפה ומודעות גבוהה יותר למחלה.

מאת: ירדן ביןתעשייה10/06/121367 צפיות
מקומות עבודה, מפעלים ומקומות בהם ישנה תעסוקה רבה עם חשמל אינם לוקחים ברצינות את כל נושא הנהלים וההדרכות בעבודה עם חשמל, דבר המביא לתאונות עבודה רבות ואף למקרי מות. סקר שביצע המוסד לבטיחות וגהות מתאר ומכמת את התאונות הנגרמות כתוצאה מחוסר זהירות בהתעסקות עם חשמל.

מאת: ירדן ביןקידום אתרים15/05/121131 צפיות
גוגל יוצא כל מספר חודשים בעידכונים נוספים ושינויי אלגוריתמים, דבר אשר מביא לנפילתם של אתרים רבים ורעידת אדמה בכלל בתכל תחום הקידום אתרים. העידכון האחרון שיצא הוא אלגוריתם פינגווין ועימו יצאו פירסומים והשערות למה שהוביל את אותם אתרים לפול בדירוגים. במאמר מוסבר על הקידום בכובע לבן ושחור ואיך גוגל מתייחס לכך.

מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים23/12/213434 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים21/09/211716 צפיות
הקישורים הם נכס צאן ברזל כיום עבור כול אתר המעוניין בקידומו. אנשי התוכן והעוסקים בקידום אתרים, חייבים להיות מעודכנים און ליין כל העת בחדשות הקישורים ואיזו שיטה הכי פופולארית ובעיקר יעילה ורלוונטית עבור קידום אתרים, באמצעות שיטת הקישורים. החלפת קישורים

מאת: רועי כץקידום אתרים11/06/183562 צפיות
מצב של תשישות נפש מוגדר כאשר האדם סובל מבעיות התנהגות קשות ושיבושים החשיבה. הדבר בא לידי ביטוי בקריאה לא נכונה של המציאות ושינויים תכופים ולא הגיוניים במצב הרוח.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/172905 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: רוני הכהןקידום אתרים20/08/172648 צפיות
האם לנסות ולעבור עם חברות קידום שנמצאות מעבר לגבולות הארץ גם כן?

מאת: articlestbdקידום אתרים20/08/172489 צפיות
למה קידום אתרים זה הדבר שכל עסק רציני פשוט חייב... תשובות במאמר.

מאת: דודישקידום אתרים30/04/172531 צפיות
בכל פעם שצירוף המילים "קידום אתרים בחו"ל" נזרק לאוויר, יש לו השפעה של פצצה. פצצת סירחון אם להיות מדויקים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica