חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

גינת גג

מאת: ירדן ביןגינון26/08/2012940 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
עיצוב גינות גג

בשנים האחרונות הקמת גינה על הגג החלה לפתח את דרכה וליצור דברים חדשים, מעניינים ויצירתיים מאוד. ישנם בניינים רבים שאין ברשותם גינות מחוץ לביתם ועל כן השקעה על גג הבית יכולה להיות הפיתרון המתאים לכך. כאשר פונים אל הקמה של גינה על גג הבית יש להתחשב בדברים נוספים אותם לא לוקחים בחשבון כאשר מדובר על גינה רגילה הממוקמת על הקרקע.

פרמטרים לבחינת התאמת גינת גג

הפרמטרים אותם יש לבחון בעת הקמת גינה על הגג הם סוגי הצמחיה אותם בוחרים, לא כל צמח יכול לגדול על גג. על כן תפקידו של הגנן לבחור את הצמחים המתאימים שיוכלו לגדול על גג בניין ולגדול שם למשך זמן. מעבר לכך יש לבחון את הגג לפני שבונים עליו גינה, יש לבחון;

1-      אטימות למים- מומחה תפקידו לבחון אם אכן הגג אטום מספיק, במידה ולא יש להתאים שכבת איטום נוספת לגג.

2-      עמידות ויציבות- יש לבחון האם הגג יכול לעמוד בכל המעמסה של הצמחיה והאנשים שישהו בו זמנית על גג הבניין.

לאחר ביצוע בדיקה מקיפה של גג ביתנו והתאמתו לענף עיצוב גינות עלינו לתכנן אותו כיאות כך שיתאים מבחינה פיזית על כל הדרישות של הלקוח. כאשר פונים אל תכנון של הגג ובוחנים את כל הפרמטרים של גינון מומלץ לפנות אל איש מקצוע אשר עשה זאת בעברו ומודע לכל המגבלות שיש בתכנון של גינה על גג. הניסיון שמביאים איתם אנשי מקצוע העוסקים בתחום גינון הוא זה שעושה את ההבדל, על מנת לבנות גינה על גג יש להביא כישורים באדריכלות וניסיון רב בעיצוב גינות.

בחירת סוג האדמה לגינת הגג שלנו היא גם כן בחירה מאוד חשובה, אומנם ישנם רבים אשר חושבים כי אין זה מהותי אך זה בהחלט כן. אשמה שאינה מתאימה לצמחייה יכולה להביא לפגיעה קשה בצמחייה שלנו, על האדמה להיות קלה ובעלת יכולת שימור לחות.

כאשר אתם פונים אל איש מקצוע שיבצע עבורכם את עבודת עיצוב גינות גג עליכם לבחון היטב את בכישורים שלו ואת הניסיון שלו בתחום. לעיתים אף מומלץ לבקר במקומות בהם תיכנן אותו מעצב גינות את גינות הגג אותם הוא תיכנן. מומלץ אף לשוחח עם לקוחות קודמים של אותו גנן ולשאול אותו מספר שאלות לגביי עבודתו של מעצב הגינות. בצחום הזה מאוד חשוב לבחון את כל הנקודות האלו משום שבמידה ולא מבצעים את עבודת עיצוב גינות גג באופן נכון זה עלול לגרום לבעיות רציניות בגג הבניין ולדיירים בו.

 



תגיות המאמר: גינון, עיצוב גינות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

Jordan

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ירדן בין

מאת: ירדן ביןקידום אתרים20/08/12939 צפיות
ישנם לקוחות רבים אשר מתלבטים בקביעת סוג התבנית שתקדם את האתר שלהם. יש לציין שישנו הבדל מהותי בין השניים וניתן לבחור בסוג קידום האתרים בהתאם לקביעה עצמה.

מאת: ירדן ביןבריאות ילדים14/08/121351 צפיות
אתם מתלבטים אם להזמין מוהל רופא או מוהל רבני? יש להבין כי ישנו הבדל בין רב מוהל לבין רופא מוהל. את ההרדמה המקומית עושה הרופא מוהל ובטקסים מסורתיים לרוב לא עושים זאת.

מאת: ירדן ביןריהוט 25/07/121507 צפיות
בעמוד זה תוכלו לקרוא אודות דגמי מקררים שונים, מהם הסוגים שקיימים כיום בשוק ואיך כדאי לקבל החלטת רכישה. המלצתנו היא להתייעץ עם טכנאי מקררים המכירים את כל הדגמים והחברות לרכישת מקררים. מעבר לכך, אל תסתנוורו מהעיצובים החדשניים.

מאת: ירדן ביןאחסון אתרים08/07/121122 צפיות
ישנם לא עט חברות אחסון אתרים ברשת וכולן טוענות שהן הכי טובות והכי מוצלחות. איך אנחנו בוחרים את חברת אחסון האתרים הטובה ביותר עבורינו? את כל זה תקראו כאן.

מאת: ירדן ביןבריאות ורפואה כללי12/06/121188 צפיות
מחלת הקונדילומה הינה נחלה שהרבה אינם מודעים לה ולהשלכות שלה, בעמוד הזה אני מנסה להביא לידיעת הציבור את כל נושר מחלת הקונדילומה והטיפול במחלה על מנת שתהיה חשיפה ומודעות גבוהה יותר למחלה.

מאת: ירדן ביןתעשייה10/06/121364 צפיות
מקומות עבודה, מפעלים ומקומות בהם ישנה תעסוקה רבה עם חשמל אינם לוקחים ברצינות את כל נושא הנהלים וההדרכות בעבודה עם חשמל, דבר המביא לתאונות עבודה רבות ואף למקרי מות. סקר שביצע המוסד לבטיחות וגהות מתאר ומכמת את התאונות הנגרמות כתוצאה מחוסר זהירות בהתעסקות עם חשמל.

מאת: ירדן ביןקידום אתרים15/05/121129 צפיות
גוגל יוצא כל מספר חודשים בעידכונים נוספים ושינויי אלגוריתמים, דבר אשר מביא לנפילתם של אתרים רבים ורעידת אדמה בכלל בתכל תחום הקידום אתרים. העידכון האחרון שיצא הוא אלגוריתם פינגווין ועימו יצאו פירסומים והשערות למה שהוביל את אותם אתרים לפול בדירוגים. במאמר מוסבר על הקידום בכובע לבן ושחור ואיך גוגל מתייחס לכך.

מאמרים נוספים בנושא גינון

מאת: קרוסלה הריון ולידהגינון19/03/191975 צפיות
מחסן בגינה תמיד היה ותמיד יהיה שימושי מבחינתנו. העיצובים משתדרגים, החומרים מהם אפשר לבנות מחסנים משתדרגים והיעילות של החומרים הולכת ומשתפרת עם הזמן. מה שבטוח – אתם צריכים מחסן בגינה שלכם. משפחות רבות אף משתמשות ביותר ממחסן אחד. במאמר זה נציג לכם לעומק את מחסן העץ ומדוע כדאי לכם לרכוש אחד כזה לפחות לגינה שלכם.

מאת: דוד כהןגינון30/01/191774 צפיות
איך רוכשים ריהוט גן יד 2 בצורה נבונה והאם זה באמת משתלם כלכלית?

מאת: דניאל מלמדגינון17/09/182248 צפיות
לאורך עשורים שלמים שלטו כלי הגינון מונעי הבנזין בשוק הגינון, ומצב זה לא השתנה כמעט גם היום.

מאת: דודישגינון13/06/1811196 צפיות
בשלב כלשהו במהלך השנים האחרונות החל להתפתח ולהשתכלל קונספט חדש של גידול צמחים, והמשתלות המסורתיות שכולנו מכירים הושפעו מן הקונספט הזה והחלו אט אט לקבל תפנית מעניינת.

מאת: רוני הכהןגינון02/05/181674 צפיות
אחד מן הכלים אשר מסייעים בצורה מאוד טובה הוא מקדח אדמה אשר מיועד גם לעבודה בתאי שטח לא קלים, והופך את העבודה על פיסת אדמה למשהו הרבה יותר יעיל ומהיר ככל האפשר.

מאת: דודישגינון14/03/183839 צפיות
אם אתם חקלאים הידרופוניים בוודאי כבר הבנתם את כל היתרונות שטמונים בשיטה ההידרופונית וכיצד היא עדיפה על שיטת הגידול המסורתית ב

מאת: דודישגינון16/08/174191 צפיות
אז התחלתם לגדל קנאביס במערכת הידרופונית ביתית. שתלתם, השקתם, הזנתם טיפחתם, חיכיתם וחיכיתם...וכאשר הגיע זמן הקציר – גיליתם שהקנאביס שגידלתם לא עונה על הציפיות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica