חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

על שירותי אחסון אתרים

מאת: ירדן ביןאחסון אתרים08/07/20121118 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אתם מעוניינים למצוא חברת אחסון אתרים אבל אתם לא יודעים איך לבחור אותה? על פי מה מחליטים איזו חברה טובה יותר ומה באמת חשוב לי בשירותי אחסון אתרים? הגעתם למקום הנכון, כאן אתם תמצאו את כל הסודות לבחירת אחסון אתר אינטרנט איכותי.

מה זה אחסון אתרים

נתחיל מההסבר הקצר מהו בעצם אחסון אתרים ומדוע אנחנו זקוקים לו. אחסון אתרים הוא בעצם השרת המאחסן את כל המסמכים, המידע , הנתונים והקבצים של אתר האינטרנט שלנו. השרת המאחסן את כל הקבצים האלו מטרתו להביא את האתר שלנו לגישתו של כל אדם המעוניין לגלוש באתר שלנו. אומנם זה נשמע מאוד פשוט אבל נראה כי השרת הזה אחראי לכל תקלה, נפילה, איטיות, ועלייתו של האתר שלנו, לכן מאוד חשוב לשקול היטב את בחירת חברת אחסון אתר האינטרנט שלנו.

מה מציעים לנו שירותי אחסון אתרים

חברות אחסון אתר אינטרנט מציעות חבילות שונות שחלקן יכולות להתאים לאתרים גדולים או קטנים יותר, חלקם מתאימים לאשים שקידום האתר שלהם מאוד חשוב להם ועוד. בחלק זה נדון על השירותים הבסיסיים יותר שצריכים לאפשר לכם כל חברת אחסון אתר אינטרנט;

חשובה מאוד יציבות החברה, במידה ואתם מכירים אותה ויודעים שהיא בעלת מספר לקוחות מרוצים אתם יכולים להיות רגועים מהאספקט הזה. עם זאת, אנחנו מכירים מצבים בהם חברות גדולות פחות מהוות יתרון עבור הלקוח הקטן, ונראה כי ניתן להרגיש זאת באותם שירותי תמיכה ושירות הניתנים ללקח. על כן, חשוב מאוד שתבדקו את זמינות החברה, אם היא מספקת שירותי תמיכה במשך 24 שעות, המצב מעולה.

כל חברת אחסון אתרים מאפשרת אחוז מסויים של זמינות אתר, אין ברשת חברות המאפשרות זמינות של 100% אך 98% בהחלט יכול להיות נתון מכובד. פחות מכך זה נתון מאוד נמול ומומלץ לא לבחור בחברה מסוג זה. בנוסף לכך, חשוב אורך הפס המאפשרים שירותי אחסון אתרים ככל שרוחב הפס גדול יותר כך היתרון לחברה גדול הרבה יותר.

יש לבחון את ההגנות מפני הווירוסים אותם החברה מספקת לבעלי אתרים, חברות אחסון אתר אינטרנט אמורות להגן על אתרי האינטרנט שלכם מפני ווירוסים וסוסים טרויינים. הגנות מסוג זה יכולות להביא לרגיעה ושקט בעבודה עם אתר האינטרנט. חשוב מאוד לדעת כי חברת אחסון אתרים אמורה לספק לכם רוגע ונחת, כל שירותי הגיבוי וההגנה מיועדים להביא לנחת בתפעול אתר האינטרנט שלכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

Jordan

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ירדן בין

מאת: ירדן ביןגינון26/08/12938 צפיות
האם ידעתם כי היום ניתן להתאים גינת גג לבניין הדירות שלכם? התחום הזה הולך ומתפתח עם השנים ומביא עימו יצירתיות והתפתחות מדהימה. אך ישנם מספר פרמטרים שיש לבחון לפני בואינו אל עיצוב גינות גג.

מאת: ירדן ביןקידום אתרים20/08/12938 צפיות
ישנם לקוחות רבים אשר מתלבטים בקביעת סוג התבנית שתקדם את האתר שלהם. יש לציין שישנו הבדל מהותי בין השניים וניתן לבחור בסוג קידום האתרים בהתאם לקביעה עצמה.

מאת: ירדן ביןבריאות ילדים14/08/121349 צפיות
אתם מתלבטים אם להזמין מוהל רופא או מוהל רבני? יש להבין כי ישנו הבדל בין רב מוהל לבין רופא מוהל. את ההרדמה המקומית עושה הרופא מוהל ובטקסים מסורתיים לרוב לא עושים זאת.

מאת: ירדן ביןריהוט 25/07/121506 צפיות
בעמוד זה תוכלו לקרוא אודות דגמי מקררים שונים, מהם הסוגים שקיימים כיום בשוק ואיך כדאי לקבל החלטת רכישה. המלצתנו היא להתייעץ עם טכנאי מקררים המכירים את כל הדגמים והחברות לרכישת מקררים. מעבר לכך, אל תסתנוורו מהעיצובים החדשניים.

מאת: ירדן ביןבריאות ורפואה כללי12/06/121186 צפיות
מחלת הקונדילומה הינה נחלה שהרבה אינם מודעים לה ולהשלכות שלה, בעמוד הזה אני מנסה להביא לידיעת הציבור את כל נושר מחלת הקונדילומה והטיפול במחלה על מנת שתהיה חשיפה ומודעות גבוהה יותר למחלה.

מאת: ירדן ביןתעשייה10/06/121363 צפיות
מקומות עבודה, מפעלים ומקומות בהם ישנה תעסוקה רבה עם חשמל אינם לוקחים ברצינות את כל נושא הנהלים וההדרכות בעבודה עם חשמל, דבר המביא לתאונות עבודה רבות ואף למקרי מות. סקר שביצע המוסד לבטיחות וגהות מתאר ומכמת את התאונות הנגרמות כתוצאה מחוסר זהירות בהתעסקות עם חשמל.

מאת: ירדן ביןקידום אתרים15/05/121126 צפיות
גוגל יוצא כל מספר חודשים בעידכונים נוספים ושינויי אלגוריתמים, דבר אשר מביא לנפילתם של אתרים רבים ורעידת אדמה בכלל בתכל תחום הקידום אתרים. העידכון האחרון שיצא הוא אלגוריתם פינגווין ועימו יצאו פירסומים והשערות למה שהוביל את אותם אתרים לפול בדירוגים. במאמר מוסבר על הקידום בכובע לבן ושחור ואיך גוגל מתייחס לכך.

מאמרים נוספים בנושא אחסון אתרים

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים22/08/173515 צפיות
בעת האחרונה ניתן לשמוע יותר ויותר על אחסון אתרים באמצעות שרתים וירטואלים או שרתי VPS בשמם המקורי. שרתים אלו חוללו מהפכה בענף אחסון האתרים המנומנם והגיע הזמן שגם אתם תכירו אותם טוב יותר. המאמר הבא נועד לעשות מעט סדר בנושא זה.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים05/06/176211 צפיות
אם השקעתם את רוב זמנכם וכספכם באתר שמטרתו להשיג לכם כמה שיותר לקוחות פוטנציאליים, אולי כדאי שתחשבו גם על אחסון אתרים. איפה אתם מתכוונים לשמור את השרת שלכם? אילו השפעות יש לבחירת שרת וירטואלי נכון או אחסון אתרים מותאם? עומדים לרכוש חבילת אחסון אתרים? אל תשכחו לבחור גם לפי מאפיינים שמטרתם להשפיע על חווית הגולש.

מאת: DSD STUDIOאחסון אתרים17/04/163113 צפיות
האם אתה משתמש בפלאש כדי לבנות את אתר האינטרנט עבור העסק שלך? אתה רוצה להיות בטוח שהאתר שלך ירוץ בצורה חלקה כמו שצריך? אז כדאי לך לבחון את האפשרות של אחסון פלאש.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/153116 צפיות
בשנים האחרונות בעלי אתרים ישראליים רבים נוטים לחפש אפשרויות של אחסון אתרים בחברות אחסון זרות על פני אלו הישראליות, בעיקר עכב המחיר. אך האם הסיבה מוצדקת?

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152639 צפיות
במידה והגעתם להחלטה כי אתם מעוניינים באתר אינטרנט לעסק שלכם הרי שראשית כל חשוב שתבחרו כתובת אינטרנט עבור אותו האתר – כתובת זו מוגדרת כדומיין (שם מתחם) ורצוי לרכוש אותה כמה שיותר מהר. עוד במאמר הבא.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152824 צפיות
שירותי ענן שונים דוגמת אלו המשמשים לגיבוי או אחסון קבצים חשובים הולך וצובר תאוצה והסיבות לכך רבות. עוד על כך במאמר הבא.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152545 צפיות
המודרניזציה והטכנולוגיה המתקדמת הגיעו לא מזמן גם לעולם אחסון האתרים וכיום עוד ועוד בעלי אתרים מעדיפים לעבור לאחסון על גבי שרת וירטואלי על חשבון שרת שיתופי. מדוע הדבר מתרחש במאמר הבא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica