חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מהי מחלת הקונדילומה?

מידע על מחלת קונדילומה

קונדילומה הינה מחלה מין המתפתחת בעקבות ווירוס הפפילומה- HPV , ווירוס זה הינו מאוד שכיח ונפוץ מאוד והוא מביא למחלות מין היכולות להביא להתפתחות סרטנית. קונדילומה היא בעצם סוג של כרובית המתפתחת על איבר המין או פי הטבעת של הגבר או האישה. הווירוס הזה יכול לפגוע בנשים ובגברים, אך אצל נשים הוא יותר שכיח ועלול לגרום להתפתחום סרטנית בצוואר הרחם. מידיי שנה שומעים על נשים וגברים המתים מהתפתחות קונדילומה הנגרמת מווירוס הפפילומה וזה משום שלא טיפלו בווירוס בזמן. קיימים המון זנים וסוגים של ווירוס הפפילומה והבעייה העיקרית בווירוס כזה, היא שלעיתים לא ניתן לאבחן את הבעייה כיוון שהווירוס רדום ואינו מראה סימנים. כך, שגם על עור שלמראית העין נראה טוב יכול להיות שקיימת בו מחלת קונדילומה, לכן הווירוס ידוע כל כך בסיכון שלו.

קיימים תסמינים שונים של קונדילומה שיכולים להתפתח אצל אנשים אשר נפגעו מווירוס הפפילומה, אך כל תסמין תלוי בסוג הזן. זה יכול להתבטא בדרכים שונות ובינהם יבלות בכפות היידים ו/או הרגליים, הרגשת גירוד באיבר המין או כאבים בזמן קיום יחסי מין. לווירוס לוקח בערך שלושה חודשים להתפתח, ולעיתים כשלא מגלים את הנגיף בזמן זה יכול להעלות את הסיכויים לחולות בסרטן צוואר הרחם. לאחר הדבקות במחלת הקונדילומה, הנגיף יכול להיות רדום עד למצבים מסויימים בהם היא יכולה להתפרץ והם: ירידה במערכת החיסונית, הריון, לחצים נפשיים וכו'...

על מנת להמנע ממחלת הקונדילומה

על מנת לא להגיע למצבים כאלה בהם קונדילומה מתפרצת חשוב ומומלץ לכל אישה לבצע מידיי שנתיים בדיקת פאפ, בדיקת קולפוסקופיה ואפילו ביופסיה אם צריך. למרות הטיפולים השונים במחלת המין קונדילומיה, הנגיף יכול עדיין להתפרץ בעתיד. למרות שמחלת קונדילומה יכולה לחזור על עצמה קיים טיפול בקונדילומיה המוצע לאנשים החולים במחלה. הטיפולים המוצעים הם צריבות במחט או בלולאה חשמלית, טיפול בלייזר או בחנקן קר. קיימות גם תרופות שונות לשם טיפול בקונדילומה והם מסוגים שונים כמו תמיסות, קרמים ועוד. טיפול בקונדילומה אצל נשים וגברים הינו דומה, אך דורש מעט יותר מיומנות על ידי רופא הנשים המטפל בכך.

שכיחות מחלת הקונדילומה

בעשרת השנים האחרונות חלה עלייה בשכיחות המחלה, נמצא במחקרים כי מחלת קונדילומה נפוצה אצל 30% מהנשים. כמו כן, נמצא גם כי אצל שליש מהמקרים הנגיף עלול להתפתח לגידול סרטני. עוד נמצא כי בזמן לידה עובר העובר דרך תעלה מזוהמת בווירוס הפפילומה או קונדילומה הוא עלול להדבק בנגיף ולחלות במחלת קונדילומה במיתרי הקול.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

Jordan

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ירדן בין

מאת: ירדן ביןגינון26/08/12943 צפיות
האם ידעתם כי היום ניתן להתאים גינת גג לבניין הדירות שלכם? התחום הזה הולך ומתפתח עם השנים ומביא עימו יצירתיות והתפתחות מדהימה. אך ישנם מספר פרמטרים שיש לבחון לפני בואינו אל עיצוב גינות גג.

מאת: ירדן ביןקידום אתרים20/08/12940 צפיות
ישנם לקוחות רבים אשר מתלבטים בקביעת סוג התבנית שתקדם את האתר שלהם. יש לציין שישנו הבדל מהותי בין השניים וניתן לבחור בסוג קידום האתרים בהתאם לקביעה עצמה.

מאת: ירדן ביןבריאות ילדים14/08/121352 צפיות
אתם מתלבטים אם להזמין מוהל רופא או מוהל רבני? יש להבין כי ישנו הבדל בין רב מוהל לבין רופא מוהל. את ההרדמה המקומית עושה הרופא מוהל ובטקסים מסורתיים לרוב לא עושים זאת.

מאת: ירדן ביןריהוט 25/07/121510 צפיות
בעמוד זה תוכלו לקרוא אודות דגמי מקררים שונים, מהם הסוגים שקיימים כיום בשוק ואיך כדאי לקבל החלטת רכישה. המלצתנו היא להתייעץ עם טכנאי מקררים המכירים את כל הדגמים והחברות לרכישת מקררים. מעבר לכך, אל תסתנוורו מהעיצובים החדשניים.

מאת: ירדן ביןאחסון אתרים08/07/121123 צפיות
ישנם לא עט חברות אחסון אתרים ברשת וכולן טוענות שהן הכי טובות והכי מוצלחות. איך אנחנו בוחרים את חברת אחסון האתרים הטובה ביותר עבורינו? את כל זה תקראו כאן.

מאת: ירדן ביןתעשייה10/06/121365 צפיות
מקומות עבודה, מפעלים ומקומות בהם ישנה תעסוקה רבה עם חשמל אינם לוקחים ברצינות את כל נושא הנהלים וההדרכות בעבודה עם חשמל, דבר המביא לתאונות עבודה רבות ואף למקרי מות. סקר שביצע המוסד לבטיחות וגהות מתאר ומכמת את התאונות הנגרמות כתוצאה מחוסר זהירות בהתעסקות עם חשמל.

מאת: ירדן ביןקידום אתרים15/05/121130 צפיות
גוגל יוצא כל מספר חודשים בעידכונים נוספים ושינויי אלגוריתמים, דבר אשר מביא לנפילתם של אתרים רבים ורעידת אדמה בכלל בתכל תחום הקידום אתרים. העידכון האחרון שיצא הוא אלגוריתם פינגווין ועימו יצאו פירסומים והשערות למה שהוביל את אותם אתרים לפול בדירוגים. במאמר מוסבר על הקידום בכובע לבן ושחור ואיך גוגל מתייחס לכך.

מאמרים נוספים בנושא בריאות ורפואה כללי

מאת: אבי דוידיבריאות ורפואה כללי04/01/223139 צפיות
איך בוחרים נכון קלנועית שמתאימה לכם ופותרת את בעיית הניידות.

מאת: tiloniבריאות ורפואה כללי15/07/213645 צפיות
מה הצעדים שיש לעשות על מנת להעסיק עובד זר בסיעוד? לרשותכם המדריך המלא

מאת: עופר שלובריאות ורפואה כללי24/09/201746 צפיות
היפוגליקמיה, היפרגליקמיה, סוכרת, סוכרת נעורים, סוכרת סוג 2, סוכרת סוג 1

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי31/05/201517 צפיות
חושדים שיש לכם סינוסיטיס? הכנסו וקיראו על התסמינים והאבחון ועל דרכי ההתמודדות עם המחלה.

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי30/03/201788 צפיות
אחת הבעיות שאנשים רבים נאלצים להתמודד איתה במהלך החורף, זה שיעול עם ליחה. מדובר בשיעול טורדני שיכול להפריע על איכות החיים ביום יום וכן על איכות השינה. ד"ר דויטש מביא לכם כמה טיפים לטיפול

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי09/02/201503 צפיות
כל אחד מאיתנו, בשלב כזה או אחר בחיים מתמודד עם נזלת. זה קורה בדרך כלל כשאנחנו מקוררים, מצוננים, כשאנחנו חוטפים מחלה כזו או אחרת. אך מדוע אנשים מתמודדים עם נזלת כרונית? הבאנו כמה נקודות חשובות

מאת: שלום כהןבריאות ורפואה כללי27/09/191980 צפיות
כל מי שסובל מאקנה, וכבר התחיל לחפש דרכי טיפול או אפשרויות התמודדות עם האקנה, יודע כי מדובר בתחום רחב מאוד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica