חפש מאמרים:
שלום אורח
05.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שלב הטעימות

מאת: מדריך קייטרינגקייטרינג03/05/2012794 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רבים שואלים אותי מתי אפשר להגיע לטעימות, ואני תמיד מנסה להסביר שטעימות זה השלב האחרון בתהליך הבחירה ולפי דעתי הוא גם לא חובה.
וזאת למה? לרוב כאשר מזמינים אתכם לטעימות הרי יכינו את המנות הטעימות ביותר וכמובן יש הבדל משמעותי בין הכנת מנות לזוג או שניים מאשר ל 300 מוזמנים.

אז מה כן צריך לבדוק ומתי?
ישנם מספר דברים חשובים שכדאי לבדוק עוד לפני הטעימות לגבי כל חברת קייטרינג. כמובן לאחר שקיבלתם הצעת מחיר ותפריט המוצע עבור האירוע שלכם, בין אם מדובר בחברת קייטרינג  חלבי או בשרי ולמראית עין הכל נראה תקין מבחינת המחיר, שפע המנות וכל שאר הדברים הנדרשים לאירוע, צריך להתחיל לבדוק ביצועים.

· תבדקו את רשימת הממליצים של חברות הקייטרינג השונות, אל תתביישו להרים טלפון, אך בקשו מהחברת קייטרינג לקוחות אשר ערכו אירוע הדומה לאירוע שלכם, יש הבדל משמעותי בין שבת חתן שך 50 מוזמנים בבית כנסת או קייטרינג לחתונה של 300 מוזמנים.

· תבקשו להפגש עם מנהל האירוע אשר יהיה אחראי לניהול תקין של כל הערב, ראו מה הניסיון שלו, אם הראש שלו ושלכם משדרים על אותו גל ויש ביניכם כימייה פרט חשוב מאוד!!!

· בקשו לראות את סוגי הכלים המוצעים לכם יש רמות שונות של כלי הגשה, כמובן שזה תלוי גם בתקציב הכללי, כנ"ל גם לגבי הריהוט במידה והזמנתם כסאות ושולחנות או ישיבה אלטרנטיבית מסוג זה או אחר.

· תדרשו מחברת הקייטרינג להגיע למקום האירוע על מנת שיראו על מה מדובר, ומה אתם רוצים בראיה שלכם מהאירוע, כגון היכן תהיה הקבלת פנים, עמדות שתיה וכדומה.
בנוסף תוכלו לקבל טיפים ועצות נוספים מאיש מקצוע לאחר שהוא רואה את המקום גם ברמת העיצוב וכמובן ברמת התפעול במהלך האירוע, למשל ניתן להשתמש בשולחנות מרובעים או עגולים אשר יכולים להוות משקל כבד ברמת הצפיפות באזור הישיבה.

· לכו לראות את חברת הקייטרינג בפעולה!!!
חובה לבדוק זאת ולראות כיצד החברה מתפקדת בזמן אמת, גם תוכלו לראות את צוות נותני השרות מלצרים, ברמנים, ברמת הופעה חיצונית, התנהגות כלפי המוזמנים, עמידה בלחץ, האסתטיות של הגשת המנות עם בבופה או בהגשה אישית.
שרות פרמטר חשוב במידה שווה לאיכות ולטעם של האוכל המוגש!!!

· במסגרת הארוע שתבקרו בו גם תוכלו לעשות טעימות אבל לא בטוח שזה יהיה זהה לתפריט שאתם בחרתם אבל תמיד כיף לאכול.

לאחר שבדקתם את כל הפרטים הנ"ל אפשר לתאם פגישת טעימות בידיעה שהשרות מסביב ברמה גבוהה אשר עונה על הקריטריונים שלכם.

להתראות בשמחות

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מדריך קייטרינג

מאת: מדריך קייטרינגבר ובת מצווה01/10/131034 צפיות
תכנון בר או בת מצווה יכול להיות עשיר באטרקציות, וגימיקים אך ישנו מכנה משותף אחד שחשוב לכולם והוא הפתרון הקולינארי.

מאת: מדריך קייטרינגקייטרינג11/06/13958 צפיות
ולא מדובר רק על שמלת הכלה או חליפת החתן, אלא על תפריט חלבי באירוע שכולו לבן

מאת: מדריך קייטרינגקייטרינג15/11/12933 צפיות
קיימות היום מגוון רחב של שיטות הגשה באירועים לכל שיטה יש את היתרונות והחסרונות שלה.

מאת: מדריך קייטרינגקייטרינג10/10/12767 צפיות
אין צל של ספק שיום החתונה הוא היום החשוב בחיים לזוגות רבים, וההכנות ליום הזה יכולות להיות ארוכות מתישות ויקרות.

מאת: מדריך קייטרינגקייטרינג11/09/12938 צפיות
ובכן את השאלה הזו רבים שואלים לפני בחירת חברת קייטרינג לאירוע שלהם, ויש כאלו אף מקובעים אשר לא רוצים לחשוב אחרת. אז לפניכם מספר נקודות אשר אולי ישנו לכם את החשיבה

מאת: מדריך קייטרינגקייטרינג28/08/12807 צפיות
חגיגת הבר או הבת מצווה מהווה את סימן ההתבגרות הראשוני, וניתן לחגוג את האירוע במגוון דרכים. יש כאלו שיסתפקו בעליה לתורה וכיבוד קל לאחר הטקס ויש כאלו שיערכו חגיגה מפוארת

מאת: מדריך קייטרינגקייטרינג17/08/12752 צפיות
החגים בפתח ויחד עימם סערת הקניות לבישולי החג. זהו נמאס החג הזה נעזרים בחברת קייטרינג

מאמרים נוספים בנושא קייטרינג

מאת: רוני הכהןקייטרינג18/03/192889 צפיות
אוכל גורמה וכשר

מאת: שרון צרפתיקייטרינג24/12/183095 צפיות
אוכל הוא לא משחק של ילדים, ועם ארוחה ברמה גבוהה שאותה מייעדים להגיש, זה בהחלט מותר לפנק ולהתפנק עם שירותי גורמה לאירוע שלא חוגגים בכל יום בחיים.

מאת: רועי כץקייטרינג16/12/182303 צפיות
בחיים ישנם אירועים רבים - ברית מילה, זבד הבת, בר מצוה, בת מצוה, חתונה, חנוכת בית, יום נישואים, ימי הולדת , הכנסת ספר תורה ולצערנו גם אזכרות.

מאת: עופר שלוקייטרינג30/06/181710 צפיות
פירות טריים וחתוכים לאירועים

מאת: דניאל מלמדקייטרינג20/06/181634 צפיות
באנגלית אומרים Everything's count – הכל נחשב, וזה בדיוק מה שאתם צריכים להבין לגבי האירוע הקטן שאתם עורכים – הכל נחשב, החל מזהות המוזמנים והקשר ביניהם ועד צבע המפיות והמפות על שולחנות האוכל. מעבר לכל מרכיבי ההפקה, ויש רבים כאלה, לאוכל ישנו תפקיד חשוב ומכריע בחוויה שתוכלו ליצור לאורחים שלכם באירוע קטן ואינטימי, ואם אתם הולכים על קייטרינג בסגנון בשרי מובהק, זה עוד יותר משמעותי.

מאת: רוני הכהןקייטרינג22/03/181456 צפיות
אם יש לך אירוע מיוחד כגון מסיבת רווקות הם יכולים לעשות מגשי אירוח לאירועים קטנים מדהים של מזונות אצבע בשבילך וכל החברות ייהנו כי מאירוע טעים לפי נושא נבחר ורלבנטי.

מאת: orya peryקייטרינג12/03/181514 צפיות
ישנם כל מיני סוגים של אירועים, אך באירועי חברה למשל, יש לשים דגש גם על הפרטים הגדולים אך גם על הקטנים. יש לקבוע תחילה את מטרת האירוע, כמה מוזמנים יגיעו, התקציב המתאים להפקת האירוע, מסרים שונים שאתם מעוניינים להעביר ועוד. המסגרת התקציבית, הינה קריטית לאירוע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica