חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קייטרינג חלבי או קייטרינג בשרי זו השאלה

מאת: מדריך קייטרינגקייטרינג11/09/2012933 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אנו חווים במהלך השנים האחרונות תופעה הגוברת והולכת בבחירת חברת קייטרינג לאירוע, יותר ויותר מחפשים ושוכרים את שירותים של חברת קייטרינג חלבי עבור האירוע שלהם, ואכן לתפריט חלבי יש מספר יתרונות משמעותיים על פני תפריט של חברת קייטרינג בשרי.

על מה מבוסס תפריט חלבי

תפריט חלבי מורכב בעיקר ממנות הנטולות בשר בכלל. ניתן למצוא מגוון מנות המבוססות על פשטידות ומיני קישים, מגוון רחב שלפסטות ולזניות מסוגים שונים, כמובן ירקות מסוגים ווריאציות שונות מאודה, ממולא או חי, פוקאצות פיצות וכמובן גם מנות המבוססות על דגים. 
כמובן לכל החגיגה הזו מתלווים גבינות שונות רוויות שומן או דלות שומן לפי העדפת הלקוח, וקינוחים חלביים מסוגים שונים ומגוונים, אשר כל אחד מעדיף ואוהב קינוחים חלביים מאשר קינוחים פרווה המוגשים עם תפריט בשרי.

יתרונות קייטרינג חלבי

לקייטרינג חלבי יש יתרונות רבים על פני קייטרינג בשרי, והמחיר זה לא אחד מהם.

• מחיר - לא  מהווה יתרון כי היום תפריט חלבי יכול להיות יקר יותר מאשר תפריט של חברת קייטרינג בשרי, עלות חומרי הגלם יכולה להיות גבוהה יותר. 
• קהל יעד - מתאים לכולם לצמחוניים וטבעוניים, שומרי משקל, ילדים, מבוגרים, אורח צמחוני תהיה לו בעיה באירוע בשרי, מה שכן למי שאוכל בשר לא תהיה בעיה גם עם תפריט  חלבי. 
• כשרות - היות ולא מדובר בשחיטה יש הקלות אשר לא קיימות בבחירת תפריט בשרי. 
• מגוון מנות - לכל עדה יש את המנות החלביות שלה וכמובן יש מטבחים מסויימים מפורסמים מאוד כגון המטבח האיטלקי המפורסם עם הפיצות, הפסטות והלזניות, המטבח הונגרי אשר הנחיל לכל העולם את הבלינצ'ס המפורסם. כמובן אין ספור קינוחים חלביים בטעמים וצורות שונות. וכמובן ניתן להתאים מנות לכל הגילאים לילדים את הפיצות והפנקיקים, ולמבוגרים את הפסטות עם רטבים שונים ומגוונים אשר ילדים בדרך כלל דוחים באלגנטיות האופינית להם. 
• עיצוב - ניתן להגיע לרמות עיצוב גבוהות ביותר בזכות שפע הצבעים של הירקות הגבינות, המאפים הצבעוניים וכמובן ברוח ובהשראה היצירתית של כל שף. 
• לאלו סוגי אירועים - מתאים לכל סוג אירוע בר מצווה, כנס עסקי, הרמת כוסית, יום גיבוש, או חתונה, וכמובן בכל שעה החל מארוחות בוקר, ובראנץ, וכמובן לאירועי ערב גדולים. 
• נוחות - מי לא חווה את התחושה של עייפות וכבדות לאחר ארוחה בשרית באירוע, שכל מה שמתחשק לעשות זה לפתוח את הכפתור במכנס ולשבת לנוח למי יש כוח להמשיך לרקוד, כאשר מזמינים קייטרינג חלבי ניתן ליהנות משפע של מנות ואוכל וזאת מבלי לאת תחושת העייפות והכבדות כך שמסיבת הריקודים בחתונה יכולה להימשך עד השעות הקטנות של הלילה. ובכן יש לכם איקרוע באופק והתלבטתם בבחירת סוג הקייטרינג אולי עכשו תשנו את דעתכם 
עוד יתרונות רבים שאולי כדאי שאתם תגלו אותם באירוע הבא שלכם קייטרינג חלבי - שווה בדיקה

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מדריך קייטרינג

מאת: מדריך קייטרינגבר ובת מצווה01/10/131031 צפיות
תכנון בר או בת מצווה יכול להיות עשיר באטרקציות, וגימיקים אך ישנו מכנה משותף אחד שחשוב לכולם והוא הפתרון הקולינארי.

מאת: מדריך קייטרינגקייטרינג11/06/13954 צפיות
ולא מדובר רק על שמלת הכלה או חליפת החתן, אלא על תפריט חלבי באירוע שכולו לבן

מאת: מדריך קייטרינגקייטרינג15/11/12930 צפיות
קיימות היום מגוון רחב של שיטות הגשה באירועים לכל שיטה יש את היתרונות והחסרונות שלה.

מאת: מדריך קייטרינגקייטרינג10/10/12762 צפיות
אין צל של ספק שיום החתונה הוא היום החשוב בחיים לזוגות רבים, וההכנות ליום הזה יכולות להיות ארוכות מתישות ויקרות.

מאת: מדריך קייטרינגקייטרינג28/08/12803 צפיות
חגיגת הבר או הבת מצווה מהווה את סימן ההתבגרות הראשוני, וניתן לחגוג את האירוע במגוון דרכים. יש כאלו שיסתפקו בעליה לתורה וכיבוד קל לאחר הטקס ויש כאלו שיערכו חגיגה מפוארת

מאת: מדריך קייטרינגקייטרינג17/08/12750 צפיות
החגים בפתח ויחד עימם סערת הקניות לבישולי החג. זהו נמאס החג הזה נעזרים בחברת קייטרינג

מאת: מדריך קייטרינגקייטרינג31/05/12964 צפיות
רבים אשר מתכננים אירוע קטן או ארוחה משפחתית, אומרים מה פתאום להזמין קייטרינג לא חבל על הכסף, אנו יכולים לעשות זאת לבד אך האם זה באמת זול יותר?

מאמרים נוספים בנושא קייטרינג

מאת: רוני הכהןקייטרינג18/03/192885 צפיות
אוכל גורמה וכשר

מאת: שרון צרפתיקייטרינג24/12/183091 צפיות
אוכל הוא לא משחק של ילדים, ועם ארוחה ברמה גבוהה שאותה מייעדים להגיש, זה בהחלט מותר לפנק ולהתפנק עם שירותי גורמה לאירוע שלא חוגגים בכל יום בחיים.

מאת: רועי כץקייטרינג16/12/182299 צפיות
בחיים ישנם אירועים רבים - ברית מילה, זבד הבת, בר מצוה, בת מצוה, חתונה, חנוכת בית, יום נישואים, ימי הולדת , הכנסת ספר תורה ולצערנו גם אזכרות.

מאת: עופר שלוקייטרינג30/06/181706 צפיות
פירות טריים וחתוכים לאירועים

מאת: דניאל מלמדקייטרינג20/06/181629 צפיות
באנגלית אומרים Everything's count – הכל נחשב, וזה בדיוק מה שאתם צריכים להבין לגבי האירוע הקטן שאתם עורכים – הכל נחשב, החל מזהות המוזמנים והקשר ביניהם ועד צבע המפיות והמפות על שולחנות האוכל. מעבר לכל מרכיבי ההפקה, ויש רבים כאלה, לאוכל ישנו תפקיד חשוב ומכריע בחוויה שתוכלו ליצור לאורחים שלכם באירוע קטן ואינטימי, ואם אתם הולכים על קייטרינג בסגנון בשרי מובהק, זה עוד יותר משמעותי.

מאת: רוני הכהןקייטרינג22/03/181452 צפיות
אם יש לך אירוע מיוחד כגון מסיבת רווקות הם יכולים לעשות מגשי אירוח לאירועים קטנים מדהים של מזונות אצבע בשבילך וכל החברות ייהנו כי מאירוע טעים לפי נושא נבחר ורלבנטי.

מאת: orya peryקייטרינג12/03/181510 צפיות
ישנם כל מיני סוגים של אירועים, אך באירועי חברה למשל, יש לשים דגש גם על הפרטים הגדולים אך גם על הקטנים. יש לקבוע תחילה את מטרת האירוע, כמה מוזמנים יגיעו, התקציב המתאים להפקת האירוע, מסרים שונים שאתם מעוניינים להעביר ועוד. המסגרת התקציבית, הינה קריטית לאירוע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica