חפש מאמרים:
שלום אורח
08.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פתרונות קולינאריים לבני מצווה

חגיגות מצווה לבן או לבת יכולות להיות היום עשירות באטרקציות בעיקר לילדים אבל גם למבוגרים.
אטרקציות כגון מגנטים, מסיבת אוזניות, משחקי שולחן כגון הוקי קרח, וכדורגל, כמובן גם קונסולות משחק כגון פלייסטיישן וכד', ועוד מגוון אטרקציות מדליקות.
אך בין לבין רבים שוכחים שצריך גם לאכול ולשתות משהו, ורצוי שהתפריט יהיה מותאם גם לילדים וגם למבוגרים שבחבורה.

איך מתארגנים עם חברת הקייטרינג לבר מצווה

אין זה משנה אם בחרתם בקייטרינג בשרי או חלבי, כמובן שזה מותנה בטעמכם האישי ושל מרבית המוזמנים, אך יש מספר פרטים שצריך להתייחס אליהם ולסכם זאת מול חברת הקייטרינג המספקת את השירות באירוע כגון:

* תפריט המותאם לילדים, אחרי הכל הטעם הקולינארי שלהם הוא קצת שונה מטעמם של המבוגרים, ולרוב גם ככה הילדים עסוקים בפעילויות, ובאטרקציות שהכינו עבורם. מרביתם לא ישבו מסביב לשולחן ויאכלו את המנות שלהם אלא יתרוצצו בין החברים, לכן מומלץ מאוד להוסיף ךתפריט שלהם מנות המתאימות להם כגון, המוברגרים ונקניקיות עם תוספת צ'יפס וכד', זאת במידה ובחרתם בתפריט בשרי, או לסירוגין אם מדובר בתפריט חלבי אז מיני פיצות, פתות בטאבון, ומנות אשר רוב הילדים אוהבים.
כמובן שגם נושא השתיה חשוב מאוד ומכונת ברד או שייקים טבעיים יכולים לבוא בהחלט בחשבון.

* הפרדה בין המזנונים - רבים יעדיפו שלילדים יהיה את הבופה שלהם, ולא ידחסו בתור יחד עם המבוגרים, אחרי הכל הם באו להשתולל. לכן מומלץ מאוד להעמיד עמדת בופה אחת באזור בו יהיו הפעילויות שלהם ובו הם מרוכזים, כך הילדים לא ידחפו ויפריעו למבוגרים בזמ האירוע.

* צריך לקחת בחשבון שישנם גם מבוגרים אשר נמשכים כמו מגנט למנות ילדים, וכמובן גם ההיפך, אז בחישוב הכמויות צריך לקחת בחשבון את הזליגה של המבוגרים לכיוון הבופה של הילדים.

* בנוסף ניתן להזמין דוכנים אשר ישרתו את המבוגרים והילדים כאחד, דוכנים כגון פלאפל ושאוורמה, פיצות בטאבון בהכנה פרונטאלית, קרפים וופל בלגי בהכנה פרונטאלית.
דוכנים אלו יהוו גם גימיק ויוסיפו לנופך האירוע ויענגו את שני צידי המתרס.

מומלץ להציג את כל הפרטים הללו לחברת קייטרינג עוד בשלב הראשוני של תכנון האירוע, כי לא כל חברת קייטרינג מספקת את כלל השירותים הללו.
להתראות בשמחות


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מדריך קייטרינג

מאת: מדריך קייטרינגקייטרינג11/06/13958 צפיות
ולא מדובר רק על שמלת הכלה או חליפת החתן, אלא על תפריט חלבי באירוע שכולו לבן

מאת: מדריך קייטרינגקייטרינג15/11/12933 צפיות
קיימות היום מגוון רחב של שיטות הגשה באירועים לכל שיטה יש את היתרונות והחסרונות שלה.

מאת: מדריך קייטרינגקייטרינג10/10/12767 צפיות
אין צל של ספק שיום החתונה הוא היום החשוב בחיים לזוגות רבים, וההכנות ליום הזה יכולות להיות ארוכות מתישות ויקרות.

מאת: מדריך קייטרינגקייטרינג11/09/12938 צפיות
ובכן את השאלה הזו רבים שואלים לפני בחירת חברת קייטרינג לאירוע שלהם, ויש כאלו אף מקובעים אשר לא רוצים לחשוב אחרת. אז לפניכם מספר נקודות אשר אולי ישנו לכם את החשיבה

מאת: מדריך קייטרינגקייטרינג28/08/12807 צפיות
חגיגת הבר או הבת מצווה מהווה את סימן ההתבגרות הראשוני, וניתן לחגוג את האירוע במגוון דרכים. יש כאלו שיסתפקו בעליה לתורה וכיבוד קל לאחר הטקס ויש כאלו שיערכו חגיגה מפוארת

מאת: מדריך קייטרינגקייטרינג17/08/12754 צפיות
החגים בפתח ויחד עימם סערת הקניות לבישולי החג. זהו נמאס החג הזה נעזרים בחברת קייטרינג

מאת: מדריך קייטרינגקייטרינג31/05/12968 צפיות
רבים אשר מתכננים אירוע קטן או ארוחה משפחתית, אומרים מה פתאום להזמין קייטרינג לא חבל על הכסף, אנו יכולים לעשות זאת לבד אך האם זה באמת זול יותר?

מאמרים נוספים בנושא בר ובת מצווה

מאת: שלום כהןבר ובת מצווה17/11/195876 צפיות
עומדים לחגוג לילד שלכם בר מצווה? התקציב שלכם מוגבל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון ביותר.

מאת: דניאל מלמדבר ובת מצווה20/06/181633 צפיות
כאנשים מבוגרים שאולי הפיקו בחייהם אירוע או שניים, ולבטח קנו אינספור מוצרים בחייהם, כולנו יודעים שלמחיר שאנו משלמים על מוצר או שירות כלשהו, ישנו תפקיד חשוב באופן בו אנו תופסים את אותו מוצר או שירות

מאת: yoni romבר ובת מצווה04/06/181334 צפיות
הזמנות לבר מצווה הן חלק חשוב מאוד בהכנות לקראת האירוע. אם אתם רוצים ליידע את האורחים בדבר האירוע ולהיות בטוחים שהם יזכרו להגיע, השקיעו בהכנה של הזמנה מרשימה ומיוחדת אשר תכין אותם לקראתו באופן הטוב ביותר.

מאת: ירון בוניבר ובת מצווה21/01/182070 צפיות
הורים יקרים, הבת מצווה בפתח, ואתם מעונינים באטרקציה שגם תבדר את האורחים וגם תשים את ילדתכם במרכז, הנה בלי יותר מידי "חפירות" -יתרונות מול חסרנות של קליפ בת מצווה מול נאום בת מצווה. מוזמנים להיכנס ולקרוא....

מאת: ירון בוניבר ובת מצווה21/01/182708 צפיות
הורים יקרים, אתם רוצים גם לכתוב דרשה שתספר על חייו של ילדכם וגם תבדר את האורחים ותחזיק אותם ערניים לאורך כל הדרשה ? במאמר טיפים וכלים חזקים מאוד ! מתוך ניסיון של שנים , איך לכתוב לאירוע בר מצווה דרשה מוצלחת ומשעשעת ! מוזמנים להיכנס, לקרוא וליישם ! ב ה צ ל ח ה !!

מאת: Daniel.Bבר ובת מצווה20/06/172323 צפיות
וידאו קליפים הם סרטונים קצרים, שמתאימים כמתנה לאירוע וכדרך נפלאה לחוות מחדש את החתונה, בר המצווה או מסיבת הרווקות בכמה רגעים קצרים. מכיוון שקליפ אורך כמה דקות בלבד, חשוב שיהיה מעניין ושלא יהיה בו רגע משעמם. מידת היצירתיות שבהפקת וידאו קליפים כרוכה בטעם האישי ובבחירה מתוך סגנונות שונים.

מאת: moraleבר ובת מצווה09/02/172673 צפיות
עומדים לחגוג בת מצווה לבת שלכם? כמו שאתם יודעים, לא מדובר בעוד מסיבת יום הולדת, מדובר בהפקה של ממש, אירוע כמו בת מצווה שונה מכל יום הולדת אחר, הרי בעוד שבמסיבות רגילות, בדרך כלל האירוע נערך בבית המשפחה עם חברות וחברים לכיתה, לעומת זאת אירוע כמו בת מצווה, הוא הרבה יותר גדול, הוא כולל כמות עצומה של אורחים, משפחה וחברים, האירוע נערך בדרך כלל באולם או במקום מיוחד אחר וכולל אטרקציות שונות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica