חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

CRM: כיצד מקדימים תרופה למכה ומונעים בעיות

מאת: אביב יועציםCRM07/05/2012876 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

העולם העסקי משתנה וישנם חוקים חדשים. אין מנוס מלהשתמש בכל מה שהטכנולוגיה מציעה לנו, כדי להקדים את המתחרים.

רכישת מערכת CRM חשובה לכל חברה. חברה שמבינה את חשיבות המכירות והשירות, תדע להעריך את חשיבותה העצומה של התוכנה בחיי היומיום וגם בטווח הארוך.

למרבה הצער, חברות אשר מעוניינות בתוכנה הפופולארית הזו, עשויות לשגות בבחירת התוכנה הנכונה, התקנתה והשימוש בה. במאמר זה נפרט אודות כמה מהבעיות ונציע כיצד להימנע מהן.

אם אתם מתעניינים ברכישת CRM, עומדים לרכוש אחת או רוצים לשדרג את המערכת הקיימת במשרדכם, חשוב שתימנעו מכמה החלטות שגויות:

רכישת תוכנת CRM בגלל האפשרויות שהיא מציעה - מדובר בהחלטה לא ממש חכמה. לא משנה אילו פונקציות התוכנה מציעה - אם היא לא מתאימה לעסק שלכם, היא פשוט לא תצליח למנף את המכירות. רבים מתפתים לרכוש תוכנות CRM מורכבות עתירות פונקציות, בזמן שלצרכיהם יתאים מודל פשוט יותר.

רכישת מערכת קישרי לקוחות אשר אינה מותאמת לנייד - העולם משתנה, אנשי המכירות משתמשים במכשירי הסלולר כחלק בלתי נפרד משגרת יום עבודתם. המערכת שלכם חייבת להיות מותאמת לסלולארי. למרות זאת, יש היום המון חברות אשר משתמשות במערכות שאינן מתקשרות עם המכשירים הניידים. לכן, לפני שאתם ממהרים לרכוש תוכנה - וודאו כי היא מתאימה לסלולארי. בדקו אם מדובר בתוספת תשלום - האם מדובר בתוכנה נפרדת שתייקר לכם את העלויות, מפני שהיא מצריכה קנייה, רכישה, התקנה ותחזוק חודשי.

לנסות יותר מידי, בשלב מוקדם מידי - תוכנת קשרי לקוחות מצריכה תהליך איטי, צעד אחר צעד. ההתקנה וההטמעה המושלמת של התוכנה, היא זו שמתבצעת בטבעיות ובהדרגה, עד שהיא משתלבת לחלוטין בעסק. אל תתפתו לרדות בעובדים ולהציב דדליינים לכל הפרויקטים המתבצעים במערכת קישרי לקוחות חדשה. גישה זו רק תעכב אתכם, תלחיץ את העובדים ותקלקל את המטרות שהצבתם לנגד עיניכם בהתחלה.

בחירת מערכת שאינה נוחה לעובדים - ישנן חברות מתעלמות מנוחיות העובדים שלהם והדבר מוביל ישירות לכישלון ההתקנה. הן ממהרות להאשים את ספק CRM שמכר להם את התוכנה ובזבז להם זמן וכסף. אך למעשה, האשמה היא בחברות עצמן. חברות אלו פשוט נוטות לשכוח, כי בסופו של דבר, העובד ה"קטן והזוטר" הוא זה שצריך לעבוד במערכת מידי יום. אף אחד לא רוצה לעבוד על מערכת מסובכת, מורכבת, מתישה ומלאה בבאגים.

לכן, למדו מהטעויות שחברות עשו לפניכם. חשבו על העובדים שלכם ובחרו תוכנה נוחה וקלה לשימוש. הנוחות של המערכת צריכה לעמוד בראש סדר העדיפויות שלכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אביב יועצים >> המפתח שלך להצלחה שיווקית !

ייעוץ שיווקי

קידום אתרים בגוגל

 

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אביב יועצים

מאת: אביב יועציםפלילי14/02/162095 צפיות
כתב אישום הינו המסמך שפותח את המשפט כנגד הנאשם והוא כולל מספר סעיפים קבועים ואת כל העובדות שנאספו כנגד המואשם, עדי התביעה והסעיפים בחוק שהופרו, כביכול, על ידו. ביטול המסמך מונע את ההגעה למשפט כך שאין ענישה וכל הטיפול בתיק מופסק. את הביטול ניתן לבצע בנקודות זמן שונות כאשר המוקדמת ביותר היא כאשר התיק עדיין נמצא בידי המשטרה ועדיין לא עבר לבית המשפט. כאן נלמד מעט יותר אודות אפשרויות הביטול השונות בנקודת זמן זו.

מאת: אביב יועציםפלילי02/02/162437 צפיות
מועד מחיקת רישום פלילי ישן נקבע על פי הגדרות תקופת ההתיישנות. תקופת ההתיישנות מתחילה למעשה כבר כאשר בית המשפט נותן את פסק הדין שלו לגבי העבירה שבוצעה. כל תקופה נקבעת על פי קריטריונים שקבועים בחוק. תקופת ההתיישנות תלויה בסוג הרישום הפלילי – האם מדובר בהרשעה בפשע או באי הרשעה. בנוסף, נקבעת התקופה על פי גיל הנאשם ועובדת היותו קטין או אדם בוגר בעת מתן פסק הדין. לבסוף, החוק מתייחס לסוג העונש שהוטל על הנאשם.

מאת: אביב יועציםפלילי02/02/161951 צפיות
תחום המשפט המנהלי בישראל הוא אחד התחומים המעניינים והמגוונים ביותר בעולם המשפט. המשפט המנהלי עוסק בהתמודדות של אזרח מול גופים מנהלתיים וציבוריים, מועדות הבנייה שמאשרות את תוכניות הבתים שאנחנו בונים ועד לזכויותיהם של עובדים, אסירים, חיילים ומשפחות נפגעות טרור. מהתמודדות מול גורמים תקשורתיים כמו רשות השידור וחיוביה את הציבור ועד לעבודה משפטית מול רשויות מקומיות המחייבות אותנו במיסים על פי חוק.

מאת: אביב יועציםדיני משפחה10/01/161583 צפיות
אם אתם גרושים טריים, תקופת החגים עלולה להיות קשה מאוד עבורכם. תחושת האומללות, האשמה והבדידות היא מתכון מושלם לדיכאון. בזמן שמשפחות אחרות ומאושרות חוגגות יחדיו ושואגות את שירי החג, אתם תשבו מסוגרים בביתכם ותבהו בטלוויזיה. יתכן שתרגישו כל כך מדוכאים, עד שאפילו לא תצליחו להזיז את עצמכם מהמיטה. אז מה עושים? הנה כמה טיפים של עו"ד גירושין, כיצד לעבור את החגים בשלום ולהפוך את החג לקצת יותר נסבל:

מאת: אביב יועציםדיני משפחה10/01/161617 צפיות
כולנו מתחתנים בתקווה שהנישואים יחזיקו מעמד ויהיו יציבים. למרבה הצער, הרבה פעמים בני הזוג שלנו משתנים ומאבדים עניין בדברים שעניינו אותם לפני 10-15 שנים: תחביבים שונים, עיסוקים וגם אנשים. כשנשים מאבדות עניין בנישואים, הן פונות אל עורך דין גירושין. אבל כשזה קורה לגבר, הוא לאו דווקא ירוץ אל עורך דין גירושים. הוא בדרך כלל יתרחק מאשתו, ימעט לדבר איתה, לבלות איתה וימצא מפלט בקריירה תובענית או במאהבת.

מאת: אביב יועציםדיני משפחה10/01/161407 צפיות
גירושין הם נושא כואב עבור כל הצדדים המעורבים בעניין- אתה, אשתך והילדים. אין ספק שהם תובעים מחיר נפשי שלוקח זמן להתאושש ממנו. לאחר שנים רבות בהן אתה ואשתך הייתם יחד והילדים התרגלו לראות את הוריהם תחת קורת גג אחת, הפרידה אחד מהשנייה היא קשה ולוקח זמן להתרגל אליה.

מאת: אביב יועציםדיני משפחה10/01/161464 צפיות
גירושין בגיל מבוגר אינם עניין פשוט. מדובר בזוגות בגיל העמידה או אפילו בזוגות בני הגיל השלישי, שהגיעו לאחר שנים רבות יחד להחלטה על פירוק החבילה המשותפת. גירושין בגילאים אלו נובעים מכמה סיבות. לעיתים, ההחלטה על גירושין התקבלה לפני שנים רבות, אך בני הזוג העדיפו להמתין עד אשר הילדים יתבגרו ויעזבו את הבית. לעיתים מדובר במקרי גירושין על רקע שחיקה של מערכת היחסים הזוגית- כאשר לא נעשה דיי במשך השנים על מנת לשמור על הגחלת, אובד לקשר האהבה והתשוקה שאפיינו את תחילתו, ועימם אובד גם הרצון לעתיד משותף.

מאמרים נוספים בנושא CRM

מאת: אילןCRM08/10/132649 צפיות
אם אתם מנהלים עסק קטן או בינוני אתם וודאי מכירים את היקף העבודה והחשיבות הניתנת לכל ליד המגיע למערכת. עסקאות חדשות הן, כמו בכל עסק, המפתח להצלחה, להתפתחות ולצמיחה – מה שהופך את הליד למושג כמעט קדוש. ולמרות זאת, כעסק קטן, כמות המשאבים שאתם יכולים להפנות לטובת מקסום היעילות של אותם הלידים היא לרוב מוגבלת. לכן, בין אם אתם מודעים לכך או לא, אתם מאבדים לא מעט לידים.

מאת: אלעד אוחנהCRM20/05/132495 צפיות
בחירת מערכת ניהול לקוחות – CRM לחברה שלכם היא אחת ההחלטות המהותיות ביותר שתבצעו. בחירת המערכת הנכונה יכולה ליצור את ההבדל בין הצלחה של פרויקט מסוים לכישלון חרוץ, בין ניהול נכון של מערכת היחסים הרגישה עם הלקוחות שלכם.

מאת: דליה בן-דודCRM17/05/1310767 צפיות
הערך של לקוחות מרוצים ברור לכולנו מאידך העלות לעסק נותן השירות של לקוחות לא מרוצים / משמיצים פחות ברורה ומדידה. ,תסמין הלקוח המשמיץ קריטית ועשויה לפגוע בתדמית ,מכירות ושיקום איטי מאוד של לקוחות חדשים לאורך זמן לכל עסק וחברה . מזמינה אתכם לקרוא על האתגרים העומדים בפני כל עסק נותן שירות, בהתמודדות מתמדת מול לקוחות משמיצים והדרך להפיכתם ללקוחות נאמנים ומפיצי בשורה והמלצה לחבריהם .

מאת: אביב יועציםCRM14/04/132248 צפיות
לעבודה עם מערכת CRM בגני האירועים יש לא מעט יתרונות. בתחום בו הכל מצריך תיאום רב ומראש, יש יתרון בולט למערכת שעושה את כל התיאומים בפשטות ובקלות. הנה היתרונות המרכזיים בעבודה עם המערכת בגני האירועים:

מאת: אביב יועציםCRM14/04/132259 צפיות
אין כיום כמעט מישהו שלא שמע את המושג "מערכת ענן" או "מיחשוב ענן" על כל הויריאציות השונות שלו. כדי שנבין למה מיחשוב ענן כל כך אטרקטיבי, נבין ראשית את ההבדלים בין מערכת המותקנת מקומית לבין מחשוב ענן.

מאת: אביב יועציםCRM14/04/132657 צפיות
מאחר והתעורר הצורך בשינוי אצל חברות ההשמה וכח האדם, וחלק גדול מהן הבין כי יש כמעט רק יתרונות לכניסת מערכת CRM, דרשו חברות ההשמה להבין מהן היתרונות במערכת ואנו קיבצנו עבורכם מספר יתרונות מרכזיים

מאת: אביב יועציםCRM14/04/132214 צפיות
כל מי שאי פעם השתתף בסדנה לשימור לקוחות יודע כי שימור לקוח הוא בין הפעולות הקשות ביותר אותן יש לעשות בארגון. איך אפשר לשמור על הלקוחות הקיימים בארגון?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica