חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

במות הרמה - מגוון סוגים ושימושים לבמות הרמה

מאת: אסף שמעוןעיצוב אירועים09/05/201211821 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

במות הרמה ומלגזות קיימות בענף השינוע מזה זמן מה, במאמר הבא נסקור כמה סוגים של במות הרמה, שימושים ויכולות עיקריות של ציוד מכני מקצועי אשר בשימוש בתעשיות מגוונות.

במות הרמה מספקות פתרון לעבודה בגובה עד 26 מטר ולעיתים אף יותר. כאמור, במות הרמה מיועדות לעבודות פנים ואף עבודות חוץ, חלקן מיועד לעבודות באתרים כגון: אולמי ספורט, מבנים עם ריצוף פורצלן ועוד.

במות הרמה - סוגים עיקריים

להלן הסוגים המוכרים ביותר של במות הרמה

? במות הרמה הידראוליות - פועלות על בסיס מנוע הידראולי ובוכנות הידראוליות.

? במות הרמה חשמליות מספריים - במות הרמה אלה מייעלות משמעותית את העבודה במקומות גבוהים במיוחד. הבמות יכולות לשמש כמשטח עבודה בטיחותי ויכולות לתמוך בנשיאת עד 2 עובדים יחד עם ציוד עבודה.

? במות הרמה זרוע טלסקופית ישרה - במות הרמה בעלות זרוע טלסקופית ישרה נותנות פתרון איכותי כאשר ישנו צורך בגישה למקומות מורכבים בהם אפילו הקרקע אינה ישרה, לשם כך מאפשרות תמרון ארבע על ארבע לנוחות מפעילן. לרוב נהנות מעבירות ברמה גבוהה, ולעיתים מונעות על ידי מנוע דיזל.

? במות הרמה זרוע טלסקופית עם מפרק - במות הרמה בעלות זרוע טלסקופית עם מפרק, המאפשר שינוע ציוד מעל מתקנים גבוהים או מכשולים הממוקמים בסמוך ליעד העבודה.

פרמטרים חשובים במפרט של במות הרמה הינם: עומס מרבי, גובה הרמה, מידות משטח, משקל עצמי.

ישנם תקנים מחמירים של משרד התקנים הישראלי, אשר בוחנים את במות ההרמה על מנת לוודא כי הוראות היצרן אכן תואמות את מציאות כושר הנשיאה ושאר הפרמטרים הכה חשובים מבחינה בטיחותית.

בטיחות בעבודה עם במות הרמה

כאמור, במדינת ישראל ישנם חוקים שנועדו לשמור על בטיחות העובדים. חלק מן החוקים אף מפרט את התנאים המדויקים בהם מותר לבצע עבודה בגובה רב, אליו אמצעי בטיחות חייבים להישמר אחרת המפעיל עשוי להיות מואשם ברשלנות (ישנה ירידה לפרטים עד סוג הסוליה של נעלי העובד!). בחוק מוגדרים תנאי נוספים כגון הימצאות רתמות בטיחות, מספר אנשים מותר על במת הרמה, רדיוס בטיחות על הקרקע ועוד. כמובן שיש צורך ברישיון מיוחד לשם הפעלת במות הרמה מיוחדות, הרישיון המדובר זהה לזה של נהגי מלגזות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אסף שמעון

מאת: אסף שמעוןבריאות גברים24/01/131465 צפיות
חיי מין מלאים לא אמורים להפוך לחלום אלא לעניין בר קיימא שניתן להשיגו ורצוי מאד לפעול על מנת להגיע לשיא של תפקוד מיני ולשיפור קיצוני של איכות החיים.

מאת: אסף שמעוןבריאות גברים24/01/131368 צפיות
כמוסות גברא MAX מכילות אך ורק רכיבים טבעיים, כל אחד מהם מפרק בגופנו חומר פעיל המביא לשיפור משמעותי בתפקוד המיני.

מאת: אסף שמעוןייעוץ עסקי17/01/131469 צפיות
תפקידו הראשי של הליך הנפקת רשיון יצרן משרד הבריאות הינו דאגה לכל אזרחי המדינה, לבריאותם ולבטיחותם

מאת: אסף שמעוןמכירות01/01/131299 צפיות
מתקני תצוגה לחנויות מהווים חלק בלתי נפרד מהתדמית העסקית של המקום, ומערכות מידוף לחנויות מיועדות לעובדים בלבד כגון מערכות להצבה במחסן האחורי של החנות.

מאת: אסף שמעוןשיפוצים01/01/131068 צפיות
על מנת לייצר מקום משפחתי וחם, נפרד מן החוץ, יש להתאים את השערים לגינה, את הגדרות ואת הפרגולה לסטנדרטים מקצועיים גבוהים במיוחד

מאת: אסף שמעוןאירועים וחתונות – כללי30/12/121093 צפיות
השכרת ציוד לאירועים היא פתרון נהדר בעבור אירועים ואירוח ביתי של קבוצות גדולות בהם מבקשת המשפחה להימנע מלעסוק בהובלה ושינוע רהיטים או בטיפול בכלים, הגשה לאורחים או בכל הקשור לניקיון.

מאת: אסף שמעוןעיצוב אירועים30/12/1210780 צפיות
ירידים המציגים תפאורה מרשימה מעוררים עניין באמצעי התקשורת וזוכים לפרסום רב. ישנם מקרים בהם היריד כה מעורר התפעלות עד כי מבקרים מכל רחבי הארץ ממהרים למקום בכדי לחזות בעצמם בפלא

מאמרים נוספים בנושא עיצוב אירועים

מאת: Shiraעיצוב אירועים22/06/152234 צפיות
אתם צריכים למצוא אולם אירועים עבור האירוע שלכם. בהתחלה ברור לכם שאתם תבחרו אך ורק באולם איכותי במיוחד, שיהיה הטוב ביותר. אולם לצד כל הארגונים של האירוע, אתם מתחילים להרהר באפשרות של בחירת אולם שיהיה פחות איכותי ופחות טוב ממה שציפיתם

מאת: אביעיצוב אירועים13/01/151611 צפיות
אזור השרון משלב את היתרונות של אזור מרכז עירוני עם טבע ירוק ופורח. גני האירועים בשאזור נהנים מהיוקרה והגישה הנוחה של המרכז ומאפשרות גם לחגוג בלב הטבע. אך, זהו אחד האזורים הנחשקים בארץ לקיום אירוע ועל כן המחירים יקרים יותר ויש להזמין מקום חודשים מראש. אנו, בפורטל מתחתנים, סיכמנו לכם כמה נקודות חשובות שיעזרו לכם בבחירת גן אירועים באזור.

מאת: דודיתעיצוב אירועים18/03/147716 צפיות
עיצוב זרי פרחים וסידורים באירועים הינו נושא מרכזי שדורש מעורבות של שוזרת פרחים מדופלמת שדואגת לבצע הזמנת משלוח פרחים מהסוגים ובכמות שדרושים לצורך ארגון אירוע מרשים ומכובד.

מאת: אבי לויןעיצוב אירועים04/05/131742 צפיות
הזרחן היינו אחד מאבני היסוד של הצמח בפרט ושל הטבע בכלל, במיוחד צמחים במצב הנמצאים בעיצומו של תהליך הפריחה.

מאת: טל לבלעיצוב אירועים28/02/132319 צפיות
עיצוב אירועים בשילוב צמחייה מלאכותית דקורטיבית ייחודית המכניסה את החוץ לפנים ויוצרת חוויה של ישיבה בחוץ תוך בחירה של נוף תואם הקונספט בתוך החלל. היבט חשוב נוסף המעניק פתרונות פונקציונליים ויעילים עבור בעלי המקום ומעצבי האירועים.

מאת: אסף שמעוןעיצוב אירועים30/12/1210780 צפיות
ירידים המציגים תפאורה מרשימה מעוררים עניין באמצעי התקשורת וזוכים לפרסום רב. ישנם מקרים בהם היריד כה מעורר התפעלות עד כי מבקרים מכל רחבי הארץ ממהרים למקום בכדי לחזות בעצמם בפלא

מאת: Shaiעיצוב אירועים27/12/128410 צפיות
פותחים עסק? "נולד" סניף חדש לעסק המתרחב? מעוניינים לערוך מסיבת השקה שלא תישכח? עיצוב בבלונים הוא הדרך שלכם להצליח!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica