חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יתרונותיה של התצוגה באינטרנט בידן הווב

מאת: אריאל כהןעסקים מקוונים22/05/20121031 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פרסום ברשת האינטרנט הפך לאחרונה למקובל במידה רבה למעשה אותו הדבר כמו הגלישה באינטרנט עצמו. ציבור רב מהמנהלים ומהמפרסמים בארץ גילו את הכוח הפוטנציאלי הנמצא בו. קהל המפרסמים הבין שאכן אין זה אפשרי לא לשים לב אליו והם החלו להתכונן תקציבים ייחודיים לפרסום באינטרנט, תקציבים שרק גדלים ועולים גם בעת שפל ומיתון בקרבה אנו שרויים היום.

בזמנים אלו אנו מצויים בזמנים שבהם עולם האינטרנט הפך להיות נתבך בלתי נפרד מחיי היום יום של כולנו, מבוגרים וילדים כאחד. אנשים רבים מחבבים לשוטט כמה שעות באינטרנט יותר מאשר רביצה מול בטלוויזיה או בילוי מתחום אחר. זוהי ראייה על כך שהפרסום שיווק באינטרנט הינו בעל חוזק שיווקי וכלכלי שמצליח במידה רבה.

עד כמה חשוב של קידום חברות ועסקים לעסק

בעידן האינטרנט, זה הרי לא עושה את העבודה, אם פלוני משקיע בבניית אתר אינטרנט איכותי למטרת- בית העסק שלו. האתר צריך מעבר לכך להיות מסוגל לגרום למשיכת כמות נאותה של תנועה ועסקים מקוונים עבור בעל האתר. אולם, כפי שכתבו כבר רבים לפניי, קל יותר להגיד ולדבר מאשר העשייה לקיים. רוב האנשים אשר טיפלו והתעסקו בעסקים באינטרנט (Online) ומבינים כהלכה את חשיבותו של השיווק המקוון ואת ההכרחיויות של פרסום אתרים.
קידום אתרים במנועי "גוגל" הוא הסוד ליצירת רווחים גבוהים יותר עבור העסק או הפרוייקט שלך. היום ישנן שיטות רבות של שיווק במנועי חיפושושיווק אורגני במנועי חיפוש הוא בגדר אחד מהטובים

להיראות בגוגל בעלות נמוכה מבלי להשקיע כסף רב

בעידן האינטרנט הצליחה גוגל למזג מבחר של אלמנטים ופרמטרים שיעשו שירות לכל מי שרוצה לגלוש בנוחות באינטרנט, בזכות היכולת לתת מענה תוצאות חיפוש רבות למגוון רחב של מילת חיפוש שמוקלדת במנוע החיפוש. בזמנים ש אנו מתעמקים בנושא ספציפי, אנו יכולים להקליד את המילה המסוימת בגוגל, ולקבל כמות מכובדת של דפי תוצאות עם המילה המבוקשת, מה שיביא אותנו למחוזות וירטואלים שיעזרו לנו בקיבוץ האינפורמציה הנדרשת.
פרסום בגוגל הוא גם עיסוק שנכנס מזה מספר עשורים בלתי נפרד מן הגלישה ברשת האינטרנט. בתי עסק לפרסום אתרים וחברות פרסום תפסו את הפוטנציאל הרב שיש בפרסום מן הסוג הזה והתחילו לקדם את העניין.

צריך להיראות גם בפייסבוק וברשתות חברתיות

פרסום במרחב האינטרנט מחייב מצוות המשווקים להחליט על מטרות ויעדים רצויים עוד לפני תחילת העבודה. הוא נדרש לשאולמהי מטרת הפרסום ברשת האינטרנט? האם הייתכן כי פרסום ברשת האינטרנט תדמיתי שעיקרו הוספה של מוצר מיוחד?? ויתכן כי פרסום ברשת האינטרנט שייעודו מכירת מוצרים או שיווק מוצרים בלתי מוכרים? פרסום בפייסבוק נותן לפלח את תחומי הפרסום לפי אנשים ספציפיים. לאחר שהוחלטו מטרות קידום במרחב האינטרנט והיעדים אנחנו צריכים לפנות לקהל היעד. למי אנו פונים?, מיהו קהל לקוחותינו הפוטנציאלי? מהו האזור הגיאוגרפיאליו אנו פונים? (ערים, ארצות ויבשות במרחב האינטרנט יש אפשרות להגיע לפלח שוק עצום ועולמי).

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

SmartMedia - מספקת מגוון שירותים רחב בתחום השיווק באינטרנט: פרסום בגוגל , קידום אתרים במנועי החיפוש המובילים,אחסון אתרים ועוד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אריאל כהן

מאת: אריאל כהןמט"ח26/02/151900 צפיות
הדולר הוא ללא ספק אחד המטבעות היותר חשובים שיש לנו בכלכלה העולמית. ישנם עוד מספר מטבעות ששווים הרבה מאוד, אך היוקרה היא ללא ספק של הדולר עצמו.

מאת: אריאל כהןבתי מלון05/06/131354 צפיות
מלונות בתל אביב- איזה חדרים להזמין? רוב רובם של מלונות בתל אביב ממוקמים על הטיילת בעיר. המלונות צמודים לים, מה שמספק לנופשים בהם אטרקציה קרובה מאוד ונוף יפייפה מהחדר. אולם, אל תשכחו שלכל מלון שני צדדים, ולכן כשאתם מזמינים מלונות בתל אביב, וודאו לאן פונה החדר שלכם. אם הוא פונה מערבה, הרווחתם. זה לכיוון הים.

מאת: אריאל כהןדיאטה ותזונה30/05/131325 צפיות
התרבות והתקופה בה אנו חיים מכתיבים סטנדרטים שונים של יופי ממה שהיה נהוג בעבר. המחסור בתזונה ראויה הכתיב בזמנו סטנדרט יופי של נשים וגברים דשנים, שמנמנים ומלאים, תכונות אשר נחשבות כיום לבלתי רצויות היות והמראה המבוקש הוא רזה וחטוב.

מאת: אריאל כהןתזונה27/05/131856 צפיות
אנו חיים בתקופה מתמשכת אשר עוסקת ביופי ובאידיאל של מראה חיצוני. בין כל הרצונות והשאיפות למראה מושלם ישנו העיסוק המתמיד בהרזיה והשלת משקל מיותר מן הגוף.

מאת: אריאל כהןרפואה14/04/131295 צפיות
בשנים האחרונות ניתן להבחין בעלייה ברורה במודעות לחיים נכונים בגוף בריא. מחקרים רבים הוכיחו כי אורח החיים אותו אנו חיים איננו נחשב לבריא, למעשה הוא משפיע לרעה מאוד על בריאותנו. העידן המודרני הנוכחי אשר הביא איתו שפע בכל הנוגע למזון הביא איתו גם נגעים רעים כגון בשר מעובד, ירקות מרוססים ושאר רעלים הנכנסים לגופנו ללא בקרה. ניקוי רעלים היא אחת הדרכים הטובות ביותר להתנקות מכל אותם פגעים המשפיעים עלינו מדי יום ויום.

מאת: אריאל כהןמכירות05/02/131379 צפיות
אחת הטענות המעניינות ובדרך כלל נכונות לגבי מתנות ותשרים מסוגים שונים היא זו שגורסת כי לעיתים נעים יותר להעניק אותן מאשר לקבל אותן.

מאת: אריאל כהןאחסון אתרים03/10/121811 צפיות
המשחק האהוב, "ג'ז הארנב", הוא המשחק שבו מככב ארנב ירוק, משוגע ומוטרף, אך לא פחות מכל אלה- אמיץ במיוחד.

מאמרים נוספים בנושא עסקים מקוונים

מאת: tiloniעסקים מקוונים23/03/211850 צפיות
כולנו מבינים את החשיבות בשירות הלקוחות של העסק להצלחתו של העסק – מדובר בחלק חשוב ומהותי בהצלחה. אם משקיעים באופן מספק בשירות הלקוחות, הצורך של כל לקוח נענה באופן מידי (או כמעט מידי). תנאי בסיסי לכך הוא לדאוג שתהיה תשתית טלפונית מתאימה להיקף העסק

מאת: דרור אטריעסקים מקוונים03/01/194279 צפיות
אחרי שעוברים פשיטת רגל, הדבר הראשון שרוצים זה קצת שקט רוגע. אבל קצת לאחר מכן, רוצים להתחיל לחזור לחיים הסדירים ולקחת משכנתא. אם זה על נכס קיים כדי לסגור הלוואות שהצטברו באמצעות משכנתא על נכס קיים או אפילו לקנות נכס חדש ולהתחיל את החיים מחדש.

מאת: שי אטיאסעסקים מקוונים30/06/152950 צפיות
האינטרנט אחת ההמצאות הגדולות של המאה שנים האחרונות תומן בתוכו שני היבטים מנוגדים, אפשר למצוא כל דבר שתרצה אבל מנגד בים כל- כך גדול של מידע איך תמצא את מה שצריך? אחד הפתרונות לבעיה זו היא האינדקסים המאגדים בתוכם קישורים למגוון רחב של אתרים בנושא מסוים, כדוגמת אינדקס עסקים שבו יהיו כלל עסקים ואנשי מקצוע.

מאת: golan seoעסקים מקוונים11/05/152576 צפיות
אינדקס עסקים Esek2all אינדקס עסקים מהמובילים בישראל למה אתה מחכה הרשם עכשיו

מאת: עסקים מקוונים27/04/152069 צפיות
צריכים שירותי דפוס? נראה שהתמזל מזלכם לחיות בתקופה הנכונה, תקופה שבה כל אחד יכול לעצב מוצרי דפוס איכותיים בקלות ובמהירות, להוציא להזמנה ולקבל אותם עד הדלת. איך? כל הפרטים במאמר הבא.

מאת: שמוליקעסקים מקוונים14/04/152309 צפיות
כיום אין עסק אינטרנטי שלא מכבד כרטיסי אשראי. אם יש לך חנות באינטרנט או שאתה מוכר מנוי חודשי, דמי שימוש או כל דבר אחר, אתה חייב לכבד כרטיסי אשראי בצורה כלשהי. נכון שיש שירותי גבייה אחרים כמו גבייה בטלפון, ארנקים אלקטרוניים למיניהם, אך תשלום בכרטיס אשראי עדיין נשארה שיטת התשלום הנפוצה ביותר בארץ ובעולם. מה צריך כדי לקבל כרטיסי אשראי באינטרנט?

מאת: שמוליקעסקים מקוונים08/04/153922 צפיות
כולנו נתקלנו ולא פעם אחת באתרי סקס חינם באינטרנט. ביקרנו, צפינו ונהנו במשך דקות - שעות...בהמון תכנים טובים ומהנים חינמיים. אבל איך הם בדיק מרוויחים האתרים האלה?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica