חפש מאמרים:
שלום אורח
06.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יעוץ משכנתאות – מי צריך אותו ומתי

מאת: אירה פינסקרמשכנתא26/05/20121015 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יעוץ משכנתאות הוא תחום יחסית חדש בארץ. המודעות ליתרונות של פנייה אל אנשי מקצוע בלקיחת משכנתא או במחזורה גוברת מיום ליום; יחד עם זאת, רבים עדיין עושים את העבודה לבד מול הבנקים. לפני כעשר שנים צירוף המילים יעוץ משכנתאות לא היה מוכר כלל לרוב האוכלוסיה.

ענף יעוץ המשכנתאות צבר תאוצה והתפתח מאוד לפני כשמונה שנים, כאשר ירדה משמעותית הריבית על ההלוואות. באותה עת אנשים רבים הבינו שהם משלמים יותר על המשכנתא שלקחו בעבר מאשר אלה הלוקחים משכנתא עכשיו. היה כדאי לסגור את ההלוואה הקיימת ולקחת הלוואה חדשה בתנאים משופרים.  כך המונח מחזור משכנתא הפך להיות צירוף מילים שגור. כאשר עלתה הריבית שוב פחתה הכדאיות של מחזור משכנתא, וחברות רבות שעסקו בתחום של יעוץ המשכנתאות נסגרו. יחד עם זאת, ההבנה שיש צורך ביעוץ מקצועי בנושא חודרת אט-אט לתודעת הציבור הרחב, ומספר הלקוחות של חברות ליעוץ משכנתאות הולך וגדל.

משכנתא היא ההלוואה הגדולה ביותר עבור רוב משקי הבית בישראל, ועבור אנשים רבים זאת הפעולה הפיננסית המשמעותית ביותר שיעשו במהלך כל חייהם. היקף המשכנתא עומד על מאות אלפי שקלים, והיא צפויה להשפיע על אורח החיים שלנו במשך שנים ארוכות. אנחנו נוהגים לפנות ליועצים בהחלטות הרבה פחות חשובות, לכן מן הראוי שנפנה אל אנשי מקצוע גם בנושא זה.

מהו יעוץ משכנתאות? אנשים רבים יודעים כי מדובר בעזרה מקצועית בעת פנייה אל הבנקים בבקשה להלוואה. זה בהחלט נכון, אך קיים רובד שלם נוסף של החלטות בהן יעוץ משכנתאות עשוי להועיל לנו מאוד. יועץ מקצועי יכול ללמוד את היכולות הפיננסיות של הלקוח, להתחשב באירועים צפויים בעתיד ובמגמות הכלליות במשק, ולבנות חבילת הלוואה המתאימה לכם ביותר. לאחר שתקבלו את ממצאי הבדיקה תוכלו להבין מהו סכום ההלוואה המשוערת  ולהתמקד בנכסים ברמת מחירים מתאימה.

לסיכום, יעוץ משכנתאות נוגע בכל הרבדים ובכל השלבים של לקיחת משכנתא, משלב ההערכות ואיתור נכס מתאים, ועד לשלב של סגירת העסקה והשלמתה הסופית. מדובר בהלוואה של מאות אלפי שקלים, ובהחלטה פיננסית מהחשובות בחיינו. לכן מומלץ לקבל עזרה מאנשי מקצוע.

 



תגיות המאמר: יעוץ משכנתאות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אירה פינסקר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אירה פינסקר

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131626 צפיות
עגלת מוצי היא המענה האופטימלי לצרכים של משפחות רבות עם תינוקות. המאמר מפרט את היתרונות המשמעותיים של רכישת עגלות מוצי בחברת מאדרלנד.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131202 צפיות
מוצי היא חברה וותיקה ומבוססת בתחום של ייצור ושיווק של עגלות תינוק. המאמר בוחן את הסיבות לפופולריות של עגלות מוצי בקרב ההורים הצעירים.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131183 צפיות
עגלות תאומים מוצגות בשוק במספר קטן יחסית של דגמים, בהשוואה לעגלות הרגילות. בנוסף לכך, מימדים או משקל של חלק מהדגמים עשויים להוריד אותם מהפרק לחלוטין.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131114 צפיות
הורים המצפים להגדלת המשפחה, יכולים להתארגן לקראת האירוע המשמח על ידי רכישת כל החפצים הנדרשים בחנויות הריון גדולות. המאמר מפרט אודות המוצרים המוצעים שניתן לרכוש בהן.

מאת: אירה פינסקראופנה20/05/131197 צפיות
בגדי הריון זכו ליחס של כבוד מצד אנשי מקצוע בתחום ההלבשה לא מזמן. בעבר הלא כל כך רחוק בגדי הריון היו שמלות פרחוניות איומות או חולצות טי ענקיות. נכון להיום, המצב שונה לחלוטין.

מאת: אירה פינסקרצרכנות20/05/131254 צפיות
טויוטה יאריס ההיברידית החדשה היא מכונית קטנה, נאה, שקטה, נוחה וחסכונית . במאמר מפורטים מאפייניה העיקריים של הדגם החדש.

מאת: אירה פינסקרצרכנות20/05/131223 צפיות
טויוטה פריוס היא מכונית היברידית, כלומר המנוע שלה מחולק לשתי יחידות, אשר אחת מהן היא חשמלית, והשנייה פועלת על בנזין. המכונית נחשבת למתאימה לאנשים בעל מודעות סביבתית גבוהה, שמוכנים לשלם את המחיר

מאמרים נוספים בנושא משכנתא

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222601 צפיות
המדריך למתחילים לקבלת משכנתא. היכן כדאי להשקיע בנכס נדל"ן? איזה מגבלות יכולות להיות בלקיחת משכנתא? ועוד שאלות שחשוב לקבל עליהם תשובות לפני שנחליט איזה משכנתא נרצה לקחת

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222597 צפיות
במאמר זה נדון על היבט המשכנתאות מכמה זוויות - השוואת משכנתאות, ייעוץ משכנתאות באזור תל אביב ומה זה משכנתא הפוכה?

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222571 צפיות
בהליכי לקיחת הלוואת משכנתא יש מאפיינים שאותם רצוי להכיר כדי להתמודד עם התהליך בצורה חיובית ומודעת עם או בלי יועצי משכנתאות. במאמר זה תגלו מהם המאפיינים של מסלולי המשכנתאות שכדאי להכיר

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222590 צפיות
לפני שמחליטים ומתחילים בתהליך לקיחת משכנתא תרשו לנו להציג לכם את מסלולי משכנתאות אשר קיימים בבנקים בישראל. ההבדלים הניכרים בין הבנקים הם אחוזי הריבית בכל מסלול כזה או אחר, אך יש גם הבדלים בין מסלולי משכנתאות עצמם שרצוי שתכירו.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא14/02/222877 צפיות
כיוון והחיים הם דינמיים וסביר להניח שההחלטה שלקחתם בנוגע למשכנתא הנוכחית לפני עשור היא כבר אינה רלוונטית למצב הנוכחי שלכם כיום. מעבר לכך, העולם הפיננסי הוא גם דינמי ומשתנה בתדירות גבוה, תנאי השוק שלו מתעדכנים חדשות לבקרים.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא14/02/222916 צפיות
במילים פשוטות נוכל לומר שתמהיל משכנתא הוא בעצם שילוב בין כמה מסלולי משכנתא שונים שמרכיבים יחדיו הלוואה אחת. אף על פי שמדובר בהלוואה אחת, כל מסלול ומסלול משכנתא יעמוד בפני עצמו ואינו קשור למסלולי המשכנתא האחרים בתמהיל המשכנתא.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא25/01/222922 צפיות
אם אתם כאן אז אתם כנראה מתעניינים בבנקים למשכנתאות, מה שאומר שאתם בדרך לקניית דירה, כיוון שכיום אין כמעט ומי שיכול להרשות לעצמו לרכוש דירה ללא משכנתא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica