חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אוכל מוכן או שירותי קייטרינג

מאת: מדריך קייטרינגקייטרינג31/05/2012963 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אז התשובה היא חד משמעית לא!!!
רבים לא לוקחים בחשבון את כל המרכיבים של עלות ההכנה המלאה, העלות הכוללת צריכה לכלול בדרך כלל את עלות המוצרים אשר נרכשים עבור בישול והכנת האוכל ואז לא פעם קונים כמויות גדולות מדי (כדי שלא יחסר) ובמרבית המקרים הרבה מזון מחולק לאורחים או נזרק לפח.
עלויות של קניית השתיה הקלה והאלכוהול שגם כאן לרוב קונים יותר מדי שתיה וכאן אומנם אפשר תמיד להכניס למזווה וזה לא מתקלקל, או שיש מקומות שניתן להחזיר שתיה אשר לא נפתחה.
צריכת חשמל, מים, וגז אין מה לעשות אוכל לא ניתן להכין בעזרת האוויר וגם כאן אנו מוציאים לא מעט כסף.
הכי חשוב מרכיב הזמן הוא מרכיב חשוב ביותר וגם היקר ביותר להכין ארוחת ערב לכמות של כ 30 איש זו משימה לא קלה שעלולה לגזול זמן רב יש כאלו שייקחו יום חופש מהעבודה או שיעשו זאת לאחר יום עבודה מה שמדיר שינה מהם וכך הם מגיעים לאירוע עם כריות מתחת לעיניים מחוסר שינה, עייפים ומחכים שרק יגמר האירוע, ואז הם נזכרים שלאחר שכולם הולכים צריך לנקות ולסדר את כל הבלגן שקיים.
לכן יותר ויותר אנשים החלו לגלות את הנוחות הגבוהה בשימוש חברת קייטרינג לאירועים שונים, החל מארוחת ערב משפחתית בשבת ועד לאירועים קטנים ואינטימיים של מספר קטן של משתתפים.
כך הם חוסכים גם כסף בהרבה מקרים וגם זמן יקר שאותו ניתן לנצל עבור דברים אחרים החשובים לא פחות.
היום ניתן למצוא מספר שירותי קייטרינג שונים אשר יוכלו לספק לכם את החגיגה הקולינארית במספר דרכים.

קניית אוכל מוכן:

יש לא מעט חברות קייטרינג, אולמות וגני אירועים, ואף מרכזי קניות גדולים אשר מוכרים אוכל מוכן לפי משקל. חלקן מספקות את השירות רק בימי שישי כמו גני אירועים ואולמות, במרכזי קניות ניתן למצוא את מחלקת האוכל המוכן פתוחה כל יום, ובקרב חברות קייטרנג השונות יש כאלו שצריך לבצע הזמנה מראש.
החסרון כאן שיהיה צורך לחמם את האוכל לפני הגשה כי בדרך כלל הקנייה מתבצעת בשעות הבוקר, במרכזים הגדולים לא תמיד תמצאו את מה שרציתם. שרות זה יכול להתאים מאוד גם ליום יום למי שאין כוח לבשל ארוחת צהריים באותו יום

אספקת מנות – מגשי אירוח:

חברות קייטרינג רבות יוכלו לספק לכם את התפריט שבחרתם, עד למקום בו אמור להתקיים האירוע.
האוכל מגיע בדרך כלל מוכן להגשה רק להסיר את הכיסוי ולהגיש, יש כאלו שאף יעזרו לכם לערוך את עמדת הבופה והשולחנות, ואף לספק לכם ציוד משלים כגון ארונות חימום או פלטות שבת, כמובן כלים חד פעמיים וכו'. כמובן שזה לא מתאים לכל סוג של תפריט אל תצפו לקבל תפריט אסאדו מוכן וגם לא הייתי ממליץ על כך איזה טעם יש לבשר שנעשה על גריל לאחר שעבר זמן רב עד הגשתו הא פשוט מאבד מהטעם, אבל זה מתאים מאוד לתפריט של קייטרינג חלבי אשר יכול להגיע בצורת מגשי אירוח, וכמובן לתפריט של קייטרינג בשרי.

שרות מלא לאירוע קטן:

הרעיון להגיע לאירוע שלכם כאורחים רעננים מלאי אנרגיות הוא האידיאלי ביותר.
חברת הקייטרינג מגיעה למקום האירוע אם כל הציוד ואנשי הצוות הנדרשים, מכינים את המקום, עורכים שולחנות, חלק מהמנות במקום וכך גם מתקבל אוכל טרי וחם שזה עתה הוכן. ואחרי שכולם אכלו ושבעו דואגת חברת הקייטרינג לאסוף ולפנות את כל הבלגן שנוצר ואתם יכולים ללכת לישון בשקט כאילו לא אירחתם עכשיו גדוד.

ושיהיה רק בשמחות

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מדריך קייטרינג

מאת: מדריך קייטרינגבר ובת מצווה01/10/131029 צפיות
תכנון בר או בת מצווה יכול להיות עשיר באטרקציות, וגימיקים אך ישנו מכנה משותף אחד שחשוב לכולם והוא הפתרון הקולינארי.

מאת: מדריך קייטרינגקייטרינג11/06/13952 צפיות
ולא מדובר רק על שמלת הכלה או חליפת החתן, אלא על תפריט חלבי באירוע שכולו לבן

מאת: מדריך קייטרינגקייטרינג15/11/12930 צפיות
קיימות היום מגוון רחב של שיטות הגשה באירועים לכל שיטה יש את היתרונות והחסרונות שלה.

מאת: מדריך קייטרינגקייטרינג10/10/12760 צפיות
אין צל של ספק שיום החתונה הוא היום החשוב בחיים לזוגות רבים, וההכנות ליום הזה יכולות להיות ארוכות מתישות ויקרות.

מאת: מדריך קייטרינגקייטרינג11/09/12933 צפיות
ובכן את השאלה הזו רבים שואלים לפני בחירת חברת קייטרינג לאירוע שלהם, ויש כאלו אף מקובעים אשר לא רוצים לחשוב אחרת. אז לפניכם מספר נקודות אשר אולי ישנו לכם את החשיבה

מאת: מדריך קייטרינגקייטרינג28/08/12802 צפיות
חגיגת הבר או הבת מצווה מהווה את סימן ההתבגרות הראשוני, וניתן לחגוג את האירוע במגוון דרכים. יש כאלו שיסתפקו בעליה לתורה וכיבוד קל לאחר הטקס ויש כאלו שיערכו חגיגה מפוארת

מאת: מדריך קייטרינגקייטרינג17/08/12748 צפיות
החגים בפתח ויחד עימם סערת הקניות לבישולי החג. זהו נמאס החג הזה נעזרים בחברת קייטרינג

מאמרים נוספים בנושא קייטרינג

מאת: רוני הכהןקייטרינג18/03/192882 צפיות
אוכל גורמה וכשר

מאת: שרון צרפתיקייטרינג24/12/183088 צפיות
אוכל הוא לא משחק של ילדים, ועם ארוחה ברמה גבוהה שאותה מייעדים להגיש, זה בהחלט מותר לפנק ולהתפנק עם שירותי גורמה לאירוע שלא חוגגים בכל יום בחיים.

מאת: רועי כץקייטרינג16/12/182296 צפיות
בחיים ישנם אירועים רבים - ברית מילה, זבד הבת, בר מצוה, בת מצוה, חתונה, חנוכת בית, יום נישואים, ימי הולדת , הכנסת ספר תורה ולצערנו גם אזכרות.

מאת: עופר שלוקייטרינג30/06/181702 צפיות
פירות טריים וחתוכים לאירועים

מאת: דניאל מלמדקייטרינג20/06/181624 צפיות
באנגלית אומרים Everything's count – הכל נחשב, וזה בדיוק מה שאתם צריכים להבין לגבי האירוע הקטן שאתם עורכים – הכל נחשב, החל מזהות המוזמנים והקשר ביניהם ועד צבע המפיות והמפות על שולחנות האוכל. מעבר לכל מרכיבי ההפקה, ויש רבים כאלה, לאוכל ישנו תפקיד חשוב ומכריע בחוויה שתוכלו ליצור לאורחים שלכם באירוע קטן ואינטימי, ואם אתם הולכים על קייטרינג בסגנון בשרי מובהק, זה עוד יותר משמעותי.

מאת: רוני הכהןקייטרינג22/03/181449 צפיות
אם יש לך אירוע מיוחד כגון מסיבת רווקות הם יכולים לעשות מגשי אירוח לאירועים קטנים מדהים של מזונות אצבע בשבילך וכל החברות ייהנו כי מאירוע טעים לפי נושא נבחר ורלבנטי.

מאת: orya peryקייטרינג12/03/181507 צפיות
ישנם כל מיני סוגים של אירועים, אך באירועי חברה למשל, יש לשים דגש גם על הפרטים הגדולים אך גם על הקטנים. יש לקבוע תחילה את מטרת האירוע, כמה מוזמנים יגיעו, התקציב המתאים להפקת האירוע, מסרים שונים שאתם מעוניינים להעביר ועוד. המסגרת התקציבית, הינה קריטית לאירוע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica