חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

משכנתא אופטימלית – לתת למקצוענים לבצע את העבודה

מאת: אירה פינסקרמשכנתא01/06/2012785 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כאשר מדובר ברכישת דירה או בית למשפחה, רובינו זקוקים להלוואה בשווי של מאות אלפי שקלים על מנת לבצע את הרכישה. כתוצאה מכך כולנו לוקחים משכנתא, אבל עדיין מעטים הם האנשים שמשקיעים זמן, כסף ומאמץ בתכנון של המשכנתא האופטימלית עבורם. הצרכן התמים שלא נכנס לעומקו של עניין בנושא זה עדיין משלם ריבית גבוהה ומפספס הזדמנויות לחסכון שתכנון נבון היה מאפשר לו.

משכנתא היא מוצר פיננסי הנתון לשינויים רבים לאורך זמן. חלק מהגורמים הם חיצוניים, ואין לנו שליטה עליהם – למשל, הריבית במשק, שווי הנכס וכדומה. גורמים אחרים תלויים בנו, למשל רמת השכר ונכונותנו להקדים את החזרי ההלוואה בשלבים כאלה ואחרים בחיים. משכנתא אופטימלית היא הלוואה אשר לוקחת בחשבון את כל הגורמים לשינויים, ומאפשרת לנו לחסוך בהחזרים.

בבואנו לבנות את חבילת המשכנתא האופטימלית, יש לענות על מספר שאלות בסיסיות. קודם כל יש לבחון את גודל ההלוואה הנדרש. יש לקבוע את גובה ההחזרים החודשיים בהם נוכל לעמוד בכבוד. גובה ההחזר יכול להשתנות מתקופה אחת לאחרת. כך, למשל, היכולת הכלכלית של המשפחה יכולה להשתנות עם קידום צפוי בעבודה וברמת השכר, עם התרחבות המשפחה, וכדומה. יש להחליט על תקופה של פריסת ההלוואה. יש לבחור בין מסלול של ריבית קבועה, לבין מסלול של ריבית משתנה, תוך בחינת הסיכונים של כל מסלול. יש לבדוק האם מוטלים קנסות על הקדמת תשלום ההלוואה, ומה גובהם: במקרים מסוימים כדאי להקדים ולהחזיר את ההלוואה תוך לקיחת הלוואה אחרת בתנאים טובים יותר ובהתחשבות בקנסות.

חבילת המשכנתא האופטימלית תתחשב בכל הגורמים המפורטים לעיל, ובגורמים רבים נוספים. אין ספק שבחינה מדוקדקת של כל האילוצים דורשת בקיאות בנושא ברמה מקצועית. רוב הצרכנים הפשוטים יתקשו לראות את ההשלכות של כל אפשרות החלטה.  לכן הפנייה לאיש מקצוע בתחום יעוץ משכנתאות מומלצת בחום לכל מי שמתכנן לקחת משכנתא.

לסיכום, משכנתא היא מוצר פיננסי מתקדם ומורכב, המושפע מגורמים רבים. לקיחת משכנתא היא צעד חשוב, המשליך על אורח החיים של המשפחה למשך שנים רבות. בניית חבילת המשכנתא האופטימלית לצרכן היא תפקידו של יועץ משכנתאות. לכן הפנייה ליעוץ מקצועי בנושא נראית חיונית ומתבקשת.

 



תגיות המאמר: משכנתא אופטימלית


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אירה פינסקר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אירה פינסקר

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131626 צפיות
עגלת מוצי היא המענה האופטימלי לצרכים של משפחות רבות עם תינוקות. המאמר מפרט את היתרונות המשמעותיים של רכישת עגלות מוצי בחברת מאדרלנד.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131201 צפיות
מוצי היא חברה וותיקה ומבוססת בתחום של ייצור ושיווק של עגלות תינוק. המאמר בוחן את הסיבות לפופולריות של עגלות מוצי בקרב ההורים הצעירים.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131183 צפיות
עגלות תאומים מוצגות בשוק במספר קטן יחסית של דגמים, בהשוואה לעגלות הרגילות. בנוסף לכך, מימדים או משקל של חלק מהדגמים עשויים להוריד אותם מהפרק לחלוטין.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131112 צפיות
הורים המצפים להגדלת המשפחה, יכולים להתארגן לקראת האירוע המשמח על ידי רכישת כל החפצים הנדרשים בחנויות הריון גדולות. המאמר מפרט אודות המוצרים המוצעים שניתן לרכוש בהן.

מאת: אירה פינסקראופנה20/05/131196 צפיות
בגדי הריון זכו ליחס של כבוד מצד אנשי מקצוע בתחום ההלבשה לא מזמן. בעבר הלא כל כך רחוק בגדי הריון היו שמלות פרחוניות איומות או חולצות טי ענקיות. נכון להיום, המצב שונה לחלוטין.

מאת: אירה פינסקרצרכנות20/05/131253 צפיות
טויוטה יאריס ההיברידית החדשה היא מכונית קטנה, נאה, שקטה, נוחה וחסכונית . במאמר מפורטים מאפייניה העיקריים של הדגם החדש.

מאת: אירה פינסקרצרכנות20/05/131222 צפיות
טויוטה פריוס היא מכונית היברידית, כלומר המנוע שלה מחולק לשתי יחידות, אשר אחת מהן היא חשמלית, והשנייה פועלת על בנזין. המכונית נחשבת למתאימה לאנשים בעל מודעות סביבתית גבוהה, שמוכנים לשלם את המחיר

מאמרים נוספים בנושא משכנתא

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222595 צפיות
המדריך למתחילים לקבלת משכנתא. היכן כדאי להשקיע בנכס נדל"ן? איזה מגבלות יכולות להיות בלקיחת משכנתא? ועוד שאלות שחשוב לקבל עליהם תשובות לפני שנחליט איזה משכנתא נרצה לקחת

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222589 צפיות
במאמר זה נדון על היבט המשכנתאות מכמה זוויות - השוואת משכנתאות, ייעוץ משכנתאות באזור תל אביב ומה זה משכנתא הפוכה?

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222565 צפיות
בהליכי לקיחת הלוואת משכנתא יש מאפיינים שאותם רצוי להכיר כדי להתמודד עם התהליך בצורה חיובית ומודעת עם או בלי יועצי משכנתאות. במאמר זה תגלו מהם המאפיינים של מסלולי המשכנתאות שכדאי להכיר

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222582 צפיות
לפני שמחליטים ומתחילים בתהליך לקיחת משכנתא תרשו לנו להציג לכם את מסלולי משכנתאות אשר קיימים בבנקים בישראל. ההבדלים הניכרים בין הבנקים הם אחוזי הריבית בכל מסלול כזה או אחר, אך יש גם הבדלים בין מסלולי משכנתאות עצמם שרצוי שתכירו.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא14/02/222870 צפיות
כיוון והחיים הם דינמיים וסביר להניח שההחלטה שלקחתם בנוגע למשכנתא הנוכחית לפני עשור היא כבר אינה רלוונטית למצב הנוכחי שלכם כיום. מעבר לכך, העולם הפיננסי הוא גם דינמי ומשתנה בתדירות גבוה, תנאי השוק שלו מתעדכנים חדשות לבקרים.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא14/02/222907 צפיות
במילים פשוטות נוכל לומר שתמהיל משכנתא הוא בעצם שילוב בין כמה מסלולי משכנתא שונים שמרכיבים יחדיו הלוואה אחת. אף על פי שמדובר בהלוואה אחת, כל מסלול ומסלול משכנתא יעמוד בפני עצמו ואינו קשור למסלולי המשכנתא האחרים בתמהיל המשכנתא.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא25/01/222911 צפיות
אם אתם כאן אז אתם כנראה מתעניינים בבנקים למשכנתאות, מה שאומר שאתם בדרך לקניית דירה, כיוון שכיום אין כמעט ומי שיכול להרשות לעצמו לרכוש דירה ללא משכנתא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica