חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד לשתף מדפסת רשת?

מאת: שי יחזקאלחומרה02/06/20121511 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

במאמר זה אסביר כיצד להגדיר מדפסת רשת במערכת ההפעלה Windows.

במידה והרשת המקומית שלך מוגדרת דלגועבור לסעיף "הגדרת מדפסת רשת" במידה והרשת המקומית שלך אינה מוגדרת המשך לסעיף הבא.

הגדרת רשת מקומית:

באפשרותך להשתמש באשף תצורת רשת של ווינדוז או שאתה יכול להגדיר אותו באופן ידני. כל מחשב חייב להיות מוגדר לעבודה ברשת. ההוראות שלהלן ישתנו במעט בהתאם לגרסת הWindowsשברשותך.

שלבים:

  1. הפעל תחילה את כל המחשבים שאותם אנו מעוניינים לחבר לרשת הביתית או המשרדית.
  2. הדלק את הנתב, וחבר אליו את כל המחשבים שאותם אנו רוצים לשתף ברשת. כל מחשב יכול להיות מחובר לרשתבאמצעות כבל רשת או באמצעות כרטיס רשת אלחוטי (במידה ויש לך נתב אלחוטי).

הגדרת מדפסת רשת:

הגדרת המדפסת למדפסת רשת במחשב שאליו היא מחוברת. ההוראות שלהלן ישתנו במעט בהתאם לגרסת הWindows שברשותך.

השלבים:

  1. הפעל את כל המחשבים שמחוברים לאותה הרשת והפעל את המדפסת שמחובר לאחד המחשבים (על המדפסת להיות מחוברת ומותקנת לפחות על מחשב אחד).
  2. עבור למחשב שמחובר ישירות למדפסת ולחץ על התחל > הגדרות > לוח בקרה > מדפסות.
  3. בחלון מדפסות לחץ על קליק ימני על המדפסת שאותה אנחנו רוצים לשתף, ובחלון תפריט הקטן שנפתח יש ללחוץ על "שיתוף".
  4. במידה וזו הפעם הראשונה להגדרת שיתוף במחשב זה, יתכן ותקבל את הודעת אזהרת האבטחה, בהודעת האבטחה יש לאפשר את הפעולה. אחרת יש ללחוץ על "שתף מדפסת זו".
  5. הכנסת שם למדפסת הרשת, (לא חובה) אך ניתן לתת שם כמו "מדפסת משרד שירלי". לסיום לחץ על אישור.

הגדרת תצורת Windows כדי לשתף מדפסת:

המדפסת בשלב זה מוגדרת כמדפסת רשת. הגדרת מדפסת הרשת במחשבים שמחוברים לרשת שאילה מחוברת מדפסת הרשת. ההוראות שלהלן ישתנו במעט בהתאם לגרסת הWindows שברשותך.

השלבים:

  1. לחץעל התחל > הגדרות > לוח בקרה > מדפסות.
  2. לחץעל "הוסף מדפסת".
  3. לאחר שנפתח חלון אשף הוספת המדפסת לחץ על הבא.
  4. לחץ על "מדפסת רשת" ולחץ על הבא.
  5. השאר את השדה ריק ולחץ על "עיון" או "הבא" על מנת לעייןבמדפסת הרשת שאליה אנו מעוניינים להתחבר.
  6. מצא את המדפסת הרצויה שברשימה או לחץ על "+" כדי לבחור את המדפסתהרצויה.
  7. בחר את המדפסת ולחץ על "הבא".
  8. אם תקבל הודעת הזהרה, לחץ על "כן".
  9. לחץ על "כן" או "לא" כדי על מנת להפוך את מדפסת ברירת המחדלשל מחשב זה. לחץ על "הבא".
  10. לחץ על "סיום".

לאחר ביצוע סדר פעולות זה, המדפסת רשת מוגדרת ומוכנה להדפסה מכל המחשבים שמחוברים לרשת. חשוב לציין שכדי שיהיה אפשר להדפיס באופן שוטף ללא תקלות או בעיות הדפסה חשוב שהמחשב שאליו מחוברת המדפסת פועל, במידה והמחשב כבוי המדפסת לא תפעל כמדפסת רשת.

שי יחזקאל טכנאי מחשבים | תמיכה טכנית | תיקון מחשב

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אי אס פי סי מחשבים - שירותי מחשוב למגזר העסקי והפרטי. אנו נותנים תמיכה ושירות למשרדים ולקוחות עסקיים. תמיכת משתמשים. מתן פתרונות בתחום המחשוב האישי, כמו כן גם מתן פתרונות מחשוב לפרטיים. מכירה, תיקון ושדרוג מחשבים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שי יחזקאל

מאת: שי יחזקאלתוכנה14/08/121468 צפיות
ווינדוס7 היא תוכנת מחשב לכל דבר אשר עשויה לקרוס בעקבות תחזוקה או שימוש לקוי. מערכת ההפעלה ווינדוס 7 מועדפת על המשתמשים יותר ממערכות הפעלה קודמות מכמה סיבות והבולטת שבניהן זה שמערכת ההפעלה ווינדוס 7 הרבה יותר יציבה ממערכות הפעלה קודמות.

מאת: שי יחזקאלמחשבים וטכנולגיה - כללי14/08/121467 צפיות
תיקון מחשבים הוא מצרך נפוץ בימים אלו. חלק גדול מהאנשים משתמשים במחשב במקום העבודה או בבית, אך מעטים מהם ברי מזל כדי להבין נכון את עקרון פעולה הטכנית של המערכת הממוחשבת ולהיות מסוגלים לתקן אותה לבד. ברוב המקרים של כשל טכני כזה או אחר במחשב אנו נאלצים להזמין את שירותיו של טכנאי מחשבים.

מאת: שי יחזקאלמחשבים ניידים14/08/121163 צפיות
חלק גדול מאיתו מעדיף לעבור לעבוד ממחשב נייח למחשב נייד בגלל הנוחות, הניידות והחופש לעבוד בו מכל מקום שנרצה. לעיתים אנו שוכחים עד כמה שמכשיר הזה עדין או שמתעלמים מהעובדה שכל חבלה במחשב ושימוש לקוי עשוי לגרום למחשב להספיק לעבוד. שזה אומר צריך לתקן אותו או להחליף חלקים ואולי גם בנוסף לזה אתם עשויים לאבד את המידע במחשב בעקבות הנזק. גם תיקון המחשב יקר ואם זה לא מספיק אתם גם תבזבזו זמן יקר על משהו שלא היה צריך לקרות. לכן חשוב תמיד לשמור עליו לפעול נכון במחשב.

מאת: שי יחזקאלאבטחת מידע02/06/128696 צפיות
מרבית התקלות התוכנה במחשב נגרמות לאחר חדירת תוכנות זדוניות למחשב ופוגעות בתפעולה השותפת עד לכדי קריסת המערכת ואיבוד נתונים. שואלים מי אשם? המשתמשים שהפקירו את מחשבם ולא דאגו להגן על המחשב כראוי.

מאת: שי יחזקאלתוכנה23/10/112010 צפיות
האים אי פעם איבדתם את סיסמת הכניסה שלכם לווינדוס? ואם כן זה אומר שלא יכולתם להשתמש במחשב העבודה שלכם עד לפתרון הבעיה. בכל אופן חשוב לציין, שתמיד אפשר לאפס את סיסמת הכניסה במערכות הפעלה ווינדוס .

מאת: שי יחזקאלמחשבים נייחים23/10/118589 צפיות
תחזוקת המחשב הוא אחד הנושאים החשובים ביותר שמשתמשים נוטים להתעלם ממנו. שמירה על ניקיון המחשב והגנה מפני תוכנות לא רצויות, וירוסים ורוגלות, וניקיון יסודי מאבק,עשוי ולמנוע תקלות חומרה ותוכנה ואף להאריך את אורך חיי המחשב. התעלמות מהנושא עלולה לגרום לכך שהבעיות יתגברו עד לקריסת המערכת.

מאת: שי יחזקאלחומרה23/10/111387 צפיות
סוללת ה- CMOS היא זו שדואגת לספק זרם מחשב באופן קבוע על מנת לשמוע על ההגדרות הבסיסיות של המערכת , לעיתים הסוללה הסוללה אינה פועלת כראוי.

מאמרים נוספים בנושא חומרה

מאת: אשר אלבזחומרה03/11/187154 צפיות
בחירת מעבדת מחשבים הינה פעולה לא פשוטה עבור אנשים אשר אינם מבינים כלל במחשבים, במאמר הבא נעשה לכם קצת סדר בנושא למה מומלץ לפנות למעבדת מחשבים ולא לטכנאי, איך בוחרים מעבדת מחשבים ומהם הפרמטרים החשובים שיש לשים עליהם את הדגש.

מאת: אשר אלבזחומרה31/03/173389 צפיות
תיקון מחשב אפל מחשב אפל כולל מפרט שונה בהשוואה למחשבים אחרים ולכן כאשר עולה הצורך בתיקון מחשב מסוג קיימת חובה לבחור את הטכנאי הטוב ביותר.

מאת: אסף דוריחומרה23/11/163800 צפיות
קורס בקרים מתוכנתים כשמעוניינים ללמוד משהו ולהתעמק במשהו חדש, חייבים לדעת ולאסוף את מה שנקרא, מידע צופה פני עתיד, לא הכוונה שנוכל למצוא מידע שיגיד לנו מה העתיד או יחווה אותו, אלא למידע על הנושא ועל ההתפתחויות שלו הצפויות בעתיד, מה היה בעברו, למה הוא משמש ועוד

מאת: אסף דוריחומרה21/11/164097 צפיות
מולטימטר או בשמו העברי רב מודד, תפקידו כשמו העברי , למדוד, מה מולטימטר מודד ? מולטימטר מודד את הזרם, המתח, התנגדויות,השראות, קיבולות של הגודל החשמלי מאותו מקור. ישנים מולטימטרים אנלוגים וישנן דיגיטליים, יתקון בולט של הדיגיטלי הוא שהוא מאפר להתממשק עם אצעים חיצוניים כמו מחשבים.

מאת: orya peryחומרה12/04/162099 צפיות
אם המחשב שלכם, מראה סימני קלקול, הוא איטי יותר, המסך משנה צבעים, זה הזמן לשלוח אותו למעבדת מחשבים. ניתן למצוא טכנאי מחשבים כפר סבא

מאת: orya peryחומרה12/04/161834 צפיות
זו עובדה ידועה, כי אנו בעידן המחשבים לא יכולים לחיות ללא מחשב.. אנו עובדים עם מחשבים, מתכתבים ברשתות החברתיות באמצעות מחשב, שולחים מיילים, מבצעים רכישות, חפשים מידע ועוד. כל הפעולות שלנו, נעשות באמצעות מחשב ולכן, בכל בית, ישנם לפחות 2-3 מחשבים שייכים לילדים ולנו.

מאת: orya peryחומרה12/04/161786 צפיות
אין אחד מאתנו, אשר אינו מחזיק מחשב אחד או שניים בביתו. המשותף לכולנו שאנו זקוקים תמיד לשירות של טכנאי מחשבים, כאשר המחשב שלנו מגלה סימני קלקול, או שאנו מעוניינים לשדרג את המחשב ועוד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica