חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפים לשמירה על מחשב נייד

מאת: שי יחזקאלמחשבים ניידים14/08/20121162 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

טיפים לשמירה על המחשב נייד

  1. חשוב להשקיע בתיק שמרופד מכל הצדדים ומלמטה בפרט. שיהיה לו רוכסן. כשהמחשב אינו בשימוש מומלץ לשמור אותו כבוי או במצב שינה בתוך התיק כאשר הרוכסן רכוס על מנת למנוע כניסת אבק ולכלוך. סחיבת מחשב הנייד העדין והשבירבאמצעים אחרים כמו תיק גב לא מרופד או שקית מזמין נזק פיזי.
  2. שמור על מחשבך הרחק טמפרטורות קיצוניות. לעיתים בימים חמים של הקיץ הטמפרטורה ברכב יכולה לעבור את ה90 מעלות. שילוב קרינת השמש והחום הרב המושרה ברכב עשויים להרוס את רכיבי המחשב. לכן מומלץ תמיד לשמור על המחשב במקום מוצל וקר. בטמפרטורה שלא עולה על 30 מעלות. טמפרטורות קיצוניות נמוכות גם עשויות לפגוע ברכיבי המחשב. מחשב שימצא בטמפרטורה נמוכה מאוד בסביבות ה0 מעלות עשויה לספוג אליו לחות. גורמים הקיצוניים אילו יקצרו משמעותית את אורך החיים של המחשב או יגרמו לנזק מיידי.
  3. מומלץ תמיד לכבות את המחשב ולסגור את המכסה המחשב כשהוא לא נמצא בשימוש, אך אם הוא בשימוש בתדירות גבוהה אך לא בשימוש כל הזמן אז מומלץ לדאוג לבדוק שבמערכת ההפעלה פקודת מצב שינה מוגדר כראוי. מנגנון זה מעביר את המחשב למצב של חיסכון בצריכת חשמל (וחיסכון של בלאי מיותר של רכיבי המחשב) כהוא עובד אך לא נמצא בשימוש אחרי זמן מסוים או כשהמכסה סגור. חשוב לדאוג שהוא מוגדר על מצב שינה אחרת הוא עשוי להמשיך לעבוד לחינם ולהתחמם. לסגור את המכסה זה מונע גם כניסת אבק לחריצי המקלדת ומניעה של גורמים זרים לפגוע במחשב אוכל ושתייה שמעביריםמעל המחשב.
  4. אוכל ושתייה והמחשב הוא חלק מחיינו, ורבים מאיתנו אוכלים ושותים בזמן העבודה במחשב, לכן מומלץ להפריד בין שני הדברים ולא לאכול ולשתות בקרבת המחשב! להניח את האוכל ואת השתייה הרחק מהמחשב. מפני שאם ישפך נוזל על המקלדת או על המסך הנזק לרכיבי המחשב הוא בלתי הפיך. לרוב לא יהיה ניתן לתקן את החלקים והפתרון הוא יקר, החלפת רכיבים.
  5. להניח את המחשב על שולחן יציב ושלא יהיה ממוקם בקצה השולחן, מפני שאם המחשב שהמחשב שלכם ייפולגם מגובהנמוך הוא עשוי להיפגם, להינזק. המסך עשוי להישבר, הדיסק קשיח עשוי להפסיק לעבוד וכל המידע במחשבך עשוי לאבד. לכן חשוב שהמחשב יהיה מונח במקום יציב. אם המחשב מחובר מקור מתח חשוב שהוא לא יהיה בשדה מעבר של הולכי רגל על מנת להימנע מהיתקלות של הולכי הרגל.
  6. לא לעבוד עם המחשב במיטה. כשהמחשב מונח על המיטה והוא פועל, יחד איתו גם כל שאר הרכיבים הדינמיים פועלים כמו מאוורר גוף הקירור. פתחי האוורור נחסמים כשהוא על המיטה או על השמיכה. אם הם נחסמים המחשב מתחמם ועובד לאט או מפסיק לעבוד. בנוסף לכך כשאשר הוא מונח על המיטה המאוורר של גוף הקירור במחשב שואב אליו אויר ויחד איתו את סיבי הבד. סיבי בד אילו נתקעים בצלעות הקירור שבמחשב גורמות לחסימה של זרימת אויר תקינה. אז אם המחשב מתחמם לכם לעיתים קרובות ואתם לא מבינים למה אז זו הסיבה. יש צורך בניקוי פשוט של פתחי האוורור בלחץ אויר גבוהה כמו קומפרסור.

המאמר מנוסח בלשון זכר אך פונה אל שני המינים (זכר ונקבה כאחד)

טכנאי מחשבים ברחובות

טכנאי מחשבים בנס ציונה

טכנאי מחשבים במרכז

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אי אס פי סי מחשבים - שירותי מחשוב למגזר העסקי והפרטי. אנו נותנים תמיכה ושירות למשרדים ולקוחות עסקיים. תמיכת משתמשים. מתן פתרונות בתחום המחשוב האישי, כמו כן גם מתן פתרונות מחשוב לפרטיים. מכירה, תיקון ושדרוג מחשבים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שי יחזקאל

מאת: שי יחזקאלתוכנה14/08/121468 צפיות
ווינדוס7 היא תוכנת מחשב לכל דבר אשר עשויה לקרוס בעקבות תחזוקה או שימוש לקוי. מערכת ההפעלה ווינדוס 7 מועדפת על המשתמשים יותר ממערכות הפעלה קודמות מכמה סיבות והבולטת שבניהן זה שמערכת ההפעלה ווינדוס 7 הרבה יותר יציבה ממערכות הפעלה קודמות.

מאת: שי יחזקאלמחשבים וטכנולגיה - כללי14/08/121467 צפיות
תיקון מחשבים הוא מצרך נפוץ בימים אלו. חלק גדול מהאנשים משתמשים במחשב במקום העבודה או בבית, אך מעטים מהם ברי מזל כדי להבין נכון את עקרון פעולה הטכנית של המערכת הממוחשבת ולהיות מסוגלים לתקן אותה לבד. ברוב המקרים של כשל טכני כזה או אחר במחשב אנו נאלצים להזמין את שירותיו של טכנאי מחשבים.

מאת: שי יחזקאלאבטחת מידע02/06/128696 צפיות
מרבית התקלות התוכנה במחשב נגרמות לאחר חדירת תוכנות זדוניות למחשב ופוגעות בתפעולה השותפת עד לכדי קריסת המערכת ואיבוד נתונים. שואלים מי אשם? המשתמשים שהפקירו את מחשבם ולא דאגו להגן על המחשב כראוי.

מאת: שי יחזקאלחומרה02/06/121511 צפיות
כיום כמעט בכל בית או משרד יש יותר ממחשב אחד ולרוב רק מחשב אחד מחובר למדפסת, אך אם ברצוננו להדפיס מכל מחשב אחר שאינו מחובר ישירות למדפסת? במערכות ההפעלה יש אפשרות לקבוע את תצורת Windows כדי לשתף מדפסת ובאפשרותך להדפיס מכל מחשב שמחובר לרשת שלך למדפסת אחת או יותר. כדי לשתף מדפסת עם מחשבים נוספים בבית או במשרד אתה צריך להגדיר את המחשב שאליו מחוברת המדפסת ולאחר מכן להגדיר את המדפסת בכל שאר המחשבים שמחוברים באותה הרשת.

מאת: שי יחזקאלתוכנה23/10/112010 צפיות
האים אי פעם איבדתם את סיסמת הכניסה שלכם לווינדוס? ואם כן זה אומר שלא יכולתם להשתמש במחשב העבודה שלכם עד לפתרון הבעיה. בכל אופן חשוב לציין, שתמיד אפשר לאפס את סיסמת הכניסה במערכות הפעלה ווינדוס .

מאת: שי יחזקאלמחשבים נייחים23/10/118589 צפיות
תחזוקת המחשב הוא אחד הנושאים החשובים ביותר שמשתמשים נוטים להתעלם ממנו. שמירה על ניקיון המחשב והגנה מפני תוכנות לא רצויות, וירוסים ורוגלות, וניקיון יסודי מאבק,עשוי ולמנוע תקלות חומרה ותוכנה ואף להאריך את אורך חיי המחשב. התעלמות מהנושא עלולה לגרום לכך שהבעיות יתגברו עד לקריסת המערכת.

מאת: שי יחזקאלחומרה23/10/111387 צפיות
סוללת ה- CMOS היא זו שדואגת לספק זרם מחשב באופן קבוע על מנת לשמוע על ההגדרות הבסיסיות של המערכת , לעיתים הסוללה הסוללה אינה פועלת כראוי.

מאמרים נוספים בנושא מחשבים ניידים

מאת: nirמחשבים ניידים02/12/213102 צפיות
החברה של ימינו עברה תמורות מרחיקות לכת בעשורים האחרונים. כיום אנו לא יכולים להסתדר רגע בלי המחשב שלנו, הפלאפון ושאר המכשירים האלקטרונים. עבור רוב האנשים מחשב הוא לא רק אמצעי לבידור, ידע והנאה אלא הוא מקור עבודה ובלעדיו לא ניתן לפעול. לכן,

מאת: לפטופ אנרג'ימחשבים ניידים29/05/187587 צפיות
יתרונם של המחשבים הניידים בפני המחשבים הנייחים, נעוץ בכך שהם הרבה יותר נוחים, קטנים יותר וקלים לניוד ממקום למקום. הם מתאימים יותר לנסיעות, פגישות, או לכול מטרה אחרת שאינה מחייבת חיבור תמידי לשקע החשמל. ההבדל הבולט בין המחשבים הניידים לנייחים, הינו, שהם קטנים יותר ומכילים חלקים רגישים יותר לטלטלות וזעזועים. כל פגיעה קטנה עלולה לגרום לתקלות שונות, החל משבר במסך ועד לפגיעה ברכיב בלוח האם.

מאת: נינה כהןמחשבים ניידים20/05/187724 צפיות
מחשבים ניידים הפכו בשנים האחרונות לחכמים ומסובכים ביותר. בניגוד למחשבים הנייחים, האנשים אשר מתכננים את המחשבים הניידים צריכים להתחשב במשקל ובגודל של כלל המערכת

מאת: נינה כהןמחשבים ניידים20/05/187689 צפיות
מחשבים ניידים הפכו לכלי העבודה העיקרי במאה העשרים ואחת ואף על פי שהניידות שלהם נוחה לנו, היא שמה אותם בסכנה. הרכיבים הדחוסים בתוך המחשב

מאת: נינה כהןמחשבים ניידים20/05/183486 צפיות
מי מספק מטענים חלופיים למחשבים ניידים? מה היא העלות של מטען מקורי למחשב נייד? בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען לטאבלטים ומחשבים ניידים? היכן מומלץ לרכוש מטענים למחשב?

מאת: רוני הכהןמחשבים ניידים12/04/182367 צפיות
היכן הכי טוב לבצע את הצעד החשוב הזה של תיקון מחשב נייד?

מאת: קידום מנצח - kwinמחשבים ניידים25/02/181918 צפיות
מעבדת מחשבים מקצועית באיזור ירושלים מבצעת שחזור ידע ברמה הגבוהה שיש.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica